vikking56 Posted Október 15, 2006 Share Posted Október 15, 2006 helló! kössz, igyekszik az ember, ha már egyszer ott van Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Március 25, 2007 Share Posted Március 25, 2007 Ennyire kihaltunk??? Nem Racingel senki mostanába ??? Hogy élesszünk Tegnap az 1,6os Seattal leöltünk egy 1,8as Aszmát 2 Autót kapott nem tudom miért emberkednek mindig a Opelosok Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Május 17, 2007 Share Posted Május 17, 2007 Na ismét itt VAn vmi Tuning az Alfádon ? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Május 17, 2007 Share Posted Május 17, 2007 Némi... Sportkipuff , nagyon durva hangja van, meg most keresgélek gyári tuningos csipet, azokban, akik rádobnak mindenre 20%ot, azokban nem bízok... Ezen kívül meg direktszűrőt nem akarok belerakni, mert hallottam olyat, hogy generálnál szemmel látható karcok maradtak egy hengeren belül, erre meg semmi szükségem, inkább nem hallgatom a szürcsögést... Meg épp toronymerevítőn gondolkoztam, meg a gyári sportfutóművön... Csak ezek súlyos pénzek, és hát nyáron sokat fogok pestre menni, oda meg nem épp ajánlatos a sportfutómű... Így is nagyon csúnya hangja van ha belemegyek egy kátyúba... Meg hát a gyári küszöbspoiler, meg egy sztem gyönyörű felni, 16"os... Ja meg sötétítés... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Május 17, 2007 Share Posted Május 17, 2007 Komoly lehet a cucc Toronymerevítőt tudsz építeni házilag A Sötétítést mennyire kötik meg a jogszabályok? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Május 19, 2007 Share Posted Május 19, 2007 A vicces az, hogy ha megvan róla a papír, hogy kóser, nem sötétebb a hátsó ablakon 70, az elsőn 80%-nál(mármint annyit enged be a kinti fényből) akkor semennyire, namost nekünk ugyanolyan fólia van elöl-hátul, megvan róla a papír, és mégis lekaparták. Szóval , dögöljenek meg a paraszt bunkók... Toljak fel róla képet? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Május 19, 2007 Share Posted Május 19, 2007 Jöhetnek a képek Sajnálom ami a fóliáddal történt legalább kitekerted a nyakukat?? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Május 20, 2007 Share Posted Május 20, 2007 Á... Semmit se lehetett tenni, legfeljebb lemosni alkohollal a maradványokat, meg a ragasztót... Képeket tettem fel, PM-ben elküldöm a címüket, mert a rendszám rajta van... ok? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Hali! Van egy Suzuki WagonR+-om 1.3-as 75 LE. Lesz a motornak valami baja ha húzatom és 4-5 ezres fordulaton váltok? Remélem jó helyre írtam. Ha nem akkor bocsi. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Feleslegesnek érzem ezt a dolgot, nekünk 1.4-es 75lovas Renault-unk van, és semmi élvezetet nem nyújt ha 5ezernél váltok...75 lóerőnek meg amugy sincs valami erős hangja, inkább nyávog mint morog... nem is beszélve arról amit az előttem szóló leírt. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Aha. Köszi szépen a választ. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Hali! Van egy Suzuki WagonR+-om 1.3-as 75 LE. Lesz a motornak valami baja ha húzatom és 4-5 ezres fordulaton váltok? Remélem jó helyre írtam. Ha nem akkor bocsi. Ehhez annyit szólnék hozzá hogy egy 1.3-as WagonR a 900Kg-jával elég komolyat tud lépni Épp a múlt héten volt nállam egy ilyen kis autó, én meglepődtem hogy kis autó létére milyet lép Suzukinak nem hiszem hogy baja lesz, mert egyik ismerősömnek is 1.3-as régi Swiftje van, amiből az 1.3 már sportnak számított azt nagyon pörgeti mindig de sose volt semmi baja még motorikusan... Nem mondom hogy nem lesz baja, de köztudott hogy a Suzuki autók motorikusan elég "igénytelenek" ami alatt azt értem hogy nem sok törődés / odafigyelés mellett is kiállnak sok akadályt. Na de visszatérve a váltásokra, én 3000 környékén váltottam a Wagonnal, ha huzattam akkor is max 3500 - 4000-ig pörgettem. Tovább nem érdemes, 5500-nál tilt az autó 4250-es fordulatnál adja le a maximumot, de akkor elég durva hangja lehet, én 3500-nál már féltem tovább pörgetni mert már akkor olyan hagja volt mint egy Hondának 9000-nél :D Ez nem egy versenyautó hanem egy családi kis járgány, szerintem 3500 fölé ne pörgesd és akkor nem lesz semmi baj offa55:"Hülyeségnek tartom ennyire pörgetni az autókat, pláne ilyen kis motorral, ott már nem gyorsít szinte semmit, csak erőlködik." Teljesen egyetértek veled, szerintem is hülyeség, mert túl sokra nem megy vele az ember. Engem egyszer akart kielőzni egy Sedan Swiftes "suhanc" index nélkül kirántotta a kormányt, mellettem volt és hallottam hogy kb 5000-en pörög a kis Suzuki, mindjárt szétesik az egész Megláttam a srácot, visszaváltottam 3.-ba odaléptem neki és mire belenéztem a visszapillantóba jóval mögöttem volt Szóval ennyit a Suzuki powerről Egy komolyabb autó ellen semmi esélye, hiába pörgeti az ember Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Ha 4250-es fordulatnál adja le a maximumot akkor lehet nyugodtan pörgetni. Baja nem lesz csak hosszú távon. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Én azt mondom hogy max 4000! Annyira nem rosszak az áttétek, én 3.-ba 3400-nál váltottam át 4.-be és kb 60-al mentem. Egyik haveromnak Renaultja van nála 3.ba 50-nél már 3000 fölött pörög a motor Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Gondolom nem saját autód, ezért szüleid érdekében inkább kíméld az autót. Közös, szóval mindenki használja aki csak tudja. Ehhez annyit szólnék hozzá hogy egy 1.3-as WagonR a 900Kg-jával elég komolyat tud lépni. Az biztos. Tegnap próbáltam ki először hogy mégis mennyit tud és meglepődtem hogy megy. Na de visszatérve a váltásokra, én 3000 környékén váltottam a Wagonnal, ha huzattam akkor is max 3500 - 4000-ig pörgettem. Mostmár én is így váltok. Rájöttem hogy felesleges tovább hisz nem húz, meg ti is írtátok. Nekem ez egyenlőre tökéletesen megfelel. Kis kasztniba egy megfelelő erősségű motor. Több nem kell. Suliba elszaladgálok vele, meg városba és kész. Am 2002-es a kocsi. Nem tudom számít ez. Városba, lámpánál induláskor szoktam pörgetni neki, mivel dízelesről átszokni benzinesre kicsit nehéz. Főleg hogy előtte egy Grande Puntoval mentem. A Suzuki kicsit érzékeny és jobban fel kell pörgetni indulásnál mint pl. haverom Astráját. Jah, amúgy hogy már itt a tél és hideg van + pörgetem, az nem árt a motornak? Egy komolyabb autó ellen semmi esélye, hiába pörgeti az ember. Nem versenyezni szeretnék vele. Akkor max 4000. Az még belefér. Nővérem meg nem nagyon szokta pörgetni, olyan 2500 körül vált hármasba és szegény szenved és semmi erő nincs benne. Elég ritkán használom a 4-est városba, hisz 50-el, 3asba 2500 a fordulat. Ahhoz képest, hogy Suzuki... Köszi mégegyszer mindenkinek a hozzászólását. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Üresbe terhelés nélkül nagy hülyeség pörgetni. Nem üresbe pörgetem, hanem amikor zöld a lámpa, elindulok és akkor hogy le ne fulladjon. Béna vok még. Reggelente viszem nővéremet munkába olyankor nem szoktam, max 2500. 10 perc mire odaérünk és utána megy a 3-3500. Az szerintem elég hogy kicsit felmelegedjen. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Az 1.3-as Swift 90-nél tilt 2.ba Szóval nem csodálkozok a 3.-ba 120-nál Viktor:Én nagyon sok autót vezettem már, sőt szinte minden hónapban mással járok mert a cég ahol dolgozok rendelkezik egy pár céges autóval Megmondom neked őszintén hogy amikor a Wagonnal mászkáltam az első nap kb 6szor lefulladtam lámpánál induláskor. Ezelőtt már nagyon rég sikerült egymás után így többször lefulladnom. A WagonR-nek valahogy nagyobb gázfröccsöt kell adni induláskor 1-esbe, de a Swfitnél simán el tudtam indulva nagyon finoman csorogva is bárhol bármikor Aztán a 2. - 3. nap már ráéreztem a kuplungra és sikerült finom gázzal is elindulnom, de nagyon nehéz, könnyen lefullad az autó, pedi az alapjárat 1000 fölött van. Én amivel szoktam mászkálni benzinessel annak olyan 800 körül van az alapjárata és egyszer se fulladtam még le vele indulásnál Szóval a Wagon ilyen, kicsit nyomni kell neki, de persze ezalatt nem azt értem hogy csikorgó kerekekkel kell indulni csak mielőtt a kuplungot fgelereszted egy kicsit rá kell lépni a gázra, mert ha finoman csúsztatod akkor tök simán lefulladhatsz. Nők azok sose pörgetik a motort, azt vettem észre hogy ha már egy kis motor hangot hallanak, akkor egyből váltanak! Lehet hogy félnek a hangtól vagy nemtudom Egyébként városban én is ritkán váltottam be 4.-be mert a Wagon 3.-ba simán süvített 50-el, 4.be elég nyögvenyelősen veszi az 50-et.... Hidegen tényleg ne pörgesd, én ha hideg van és sietni kell akkor inkább indulás előtt 2-3percel előbb beindítom a vasat had pöfögjön és amikor elindulok akkor is 2-3 Km-t óvatosan megyek, nem pörgetem. Wagonnál figyeld meg ha beindítod felugrik az alapjárat hidegben 2000 fölé is (legalábbis nálam így volt) és utána amikor melegszik a motor, szépen veszi vissza.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 a Swfitnél simán el tudtam indulni nagyon finoman csorogva is bárhol bármikor Na a WagonR-nél épp az a baj hogy nem tudsz szépen csorogva menni. Mondjuk ha lassan halad a sor előttem akkor vagy kettesbe vissza és akkor több gáz és a kuplunggal játszok vagy egyesbe de ott meg azért kétezer körül nem valami szép hangja van. Legalábbis engem zavar. Okés. Köszi szépen a választ. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Ezért azt tanítják, hogy dízelnél csak lassan kell engedni a kuplungot indulásnál, a gázt pedig tilos nyomni mindaddig amíg a kuplungról el nem vetted a lábad. Az elején így volt, de aztán az oktatóm azt mondta hogy próbáljak meg elindulni úgy hogy kuplung + gáz. Ez nálam annyit jelentett hogy a kuplungot engedtem amíg nem indult meg és utána gáz. Aztán forgalomba már megszoktam és megtanultam. Amikor meg kuplunggal indultam el vizsga előtt pár nappal akkor meg "lecseszett" hogy mi a fenét csinálok. Nem nehéz így elindulni főleg egyes dízeleknél. A Passatunkon kipróbáltam és ott nem ment. Végülis normális oktatóm volt aki hagyta hogy hagy vezessek úgy ahogy tanultam és nem szólt bele semmibe. Meg a vizsgabiztos is. Az autó csak kulccsal áll le nálam, nem pedig kuplunggal. Ezt én is bejátszottam hétfőn. A házunk elé álltam fel és van egy kis emelkedő. Megszenvedtem első nap. Aztán hurrá, hurrá sikerült. Kézi fel, egyesbe be, lámpa le, féket elengedtem, kocsi leállítása elmaradt, kuplung fel. Még szerencse hogy bevolt húzva a kézi különben visszalökött volna az útra. Hát igen. Nemárt a gyakorlás. Haveromnak is van egy 1.3-as sport Swift-je. Múltkor 3.-ba 120-at mentünk! Nem semmi. A Wagon is tudja ezt csak 5.-be. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Ez a rossz elindulás, pont ezt mondom, hogy ezt tanítják, de ez lassú és nagyobb az esélye, hogy lefullad. Aha. De valljuk be, hogy aki egy dízeles autót lefullaszt ami csak simán kumplunggal is lazán elindul az nemgyenge. Az más tészta hogy hirtelen engedi fel a kuplungot és nem nyom elég gázt, de ha ügyes akkor egy kis gázfröccsel megoldhatja hogy ne fulladjon le. Amin tanultam az egy Grande Punto volt 110 LE-s dízel. Azzal képtelenség volt lefulladni. Nem hagyta magát ha nem nyomtál semmit akkor sem, mert 800-as fordulatot elérve lökött magán egyet és a fordulat egyből 1000-en volt. Egyszer-kétszer összejött lámpánál való induláskor amikor az általad említett mérlegmozgással szerettem volna elindulni. Nem jött össze. Amit leírtál az elindulással kapcsolatban, hát igen. Az a fránya egyenletes elindulás. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Grande punto... háát igen! régebben utáltam a Fiat-okat. aztán mikor kiadták a Grande Punto-t(remélem egyre gondolunk, Fiat-okba nem nagyon vagyok otthon) akkor nagyon megtetszett az egész autó, már akkor vártam az új Bravo-t, aztán kijött...hát vagy 4szer körbejártam! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 offa55: Akkor azért nem akart a Passat menni. Mostmár értem. Köszi a választ. Danieels: Igen, Fiat Grande Punto. Nem lett rossz autó. Belsőre, külsőre totál bejön, ezért is választottam. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
trungs Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Grande punto... háát igen! régebben utáltam a Fiat-okat. aztán mikor kiadták a Grande Punto-t(remélem egyre gondolunk, Fiat-okba nem nagyon vagyok otthon) akkor nagyon megtetszett az egész autó, már akkor vártam az új Bravo-t, aztán kijött...hát vagy 4szer körbejártam! A Grande Punto nagyon szép! De miután kijött az új Bravo, na meg abban már ültem is, hát jó kényelmes nem mondom! Ha tehetném, inkább Bravot vennék. Am nekem Astram van, 1,4-es 60 lovas nem igen szoktam "húzatni", de volt, hogy 2-ben 50-ig, majd 100-ig pörgettem 3-ban. Sportkipufóval felszerelve hatalmas élmény volt! Fordulatszámmérő sajnos nincs benne, eléggé alap gép. Lehet, ha nem saját autó lenne, pörgettem volna tovább is harmadikban, de nem akartam gallyra vágni szegénykémet! Városban meg szépen megy 5-ben 50-el. Eddig a legtöbb amit mentünk vele, az 150 volt autópályán, na akkor már eléggé komoly hangja volt! Egyik munkatársam a sedan (lépcsős hátú ugye a lépcsős hátú a sedan? ) változatból (szintén 1,4-es) 185-öt hozott ki az M3-ason. Én nem tom, saját verdát mindig féltem... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor007 Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Egyik munkatársam a sedan változatból (szintén 1,4-es) 185-öt hozott ki az M3-ason. Az igen. Nem lehetett rossz. Haveromnak 1.4-es G-s Astrája van 96 LE. Ő csak 180-at hozott ki belőle autóúton és azt mondta tovább már nem nagyon ment hiába nyomta tövig a gázt. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
trungs Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Az enyém F Astra, de amíg megyen, megfelel, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 F Astrák azok mennek rendesen Én 170-et küldtem egy bekötőn az 1.6-os kompi Astrából de szerintem ment volna még tovább is csak már vége volt az útnak így nem tudtam tovább huzatni 1.6-os benzinest lehet gyilkolni, de azért én az 1.4-est annyira nem küldeném... mondjuk bírja de azért az 1.4 az mégis csak 1.4 Amivel én mentem azon se volt fordulatszámmérő de a hangjából simán ki lehetett venni meddig érdemes nyomni, mondjuk én 4.-be 110-nél váltottam és még bőven húzott volna A Puntora kitérve nekem a Gen.2-es Punto tetszik. Egyik haveromnak HGT Puntoja van. 130LE, de valami eszméletlen gyilkos egy fenevad! Én beleszerettem abba az autóba egy hibát nem találtam, minden tökélese benne... olasz ide vagy oda de szerintem egy nagyon jó kis autó! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
trungs Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 F Astrák azok mennek rendesen az 1.4-est 4.-be 110-nél váltottam és még bőven húzott volna TrueMaster, örülök, annak amit írtál! Nem tom, valószínűleg ment volna még az enyém is tovább harmadikban...de féltem na. Am volt egy haverom, aki a 1,3-as Suzuki Swift-ből (sedan) 2-esben 120-at hozott ki... bár ezt csak hallottam, de vele akkor és ott nem voltam. Én tudom, hogy pörgősek a Suzukik, na de ennyire! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Haveromnak régen volt 1.0-ás Swiftje az 90-nél tiltott 2-esben, úgy hogy 4-en ültünk benne Mondjuk 120 az tényleg egy kicsit túlzás, de szerintem ha egy kicsit meg van piszkálgatva az 1.3-as Suzuki nem zárom ki hogy 100 fölött tilt 2-esben.... Mondjuk én biztos nem pörgetném ki annyira a 2-est, én ha pörgetni akarom akkor a 3. - 4.-et szoktak kihúzatni, talán abban megy a legjobban name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"> Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Január 2, 2009 Share Posted Január 2, 2009 offa55 Ez valóban igyvan! Nekem 94'-es évjáratú sport swift van (kép) de nemsokban különbözik a többitöl motorikusan,sött semmiben sem,csak a fekete szin nyom rajta egy kicsit. Amiröl Te beszéltél ,hogy 7000 felett tilt az a GTI Swift,az motorikusan nagyon sokban eltér a 8 szelepestöl. Sebesség értékeket pedig tökélestesen leirtad! 1. 60 km/h 2. 105km/h környéke 3. 130-140 km/h -körülményektöl függöen- 4. 140 km/h magassága 5. láss csodát 160 km/h megválasztja az enyémet,a maga 260000 (!!!) kilóméterével,de még mindig jól húz A sebesség értékekröl a 14"/185/55 gumi is tehet,picit érezni hogy fogja Bocs az "oldalas" képért,nem volt kedvem rendszámot takargatni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Január 13, 2009 Share Posted Január 13, 2009 Ennyiből jók a kis Suzukik, hogy lehet őket gyilkolni és bírják a strapát Nekem egy volt osztálytársamnak /szakközépből/ van egy 1.0-ás Swiftje és már akkor amikor megkapta szanaszét hajtotta, én tippelni sem mertem volna hogy mennyit fog így bírni a Swift és nemrég találkoztam vele és egy kicsit meglepődtem hogy még mindíg azzal a kocsivaj jár. Mondjuk optikailag sokat változott a verda de motorikusan még mindig a régi Kérdeztem hogy volt-e azóta valami komolyabb szervizen vele pl.: motorcsere vagy hasonlók (így a használatból kifolyólag) és azt mondta (lekopogta) hogy semmi baja nem volt az égadta világon Persze azért az általános dolgokat leszámítva amik minden autóban kopó alkatrésznek számítanak... Neki is azthiszem hogy 250 - 260 ezer Km lehet benne és 110e Km-el vette. Más autó szerintem nem bírná ezt a strapát! De egy Swift még ezt is bírja! És persze ami még a legjobb az egészben hogy autóbontóban szinte fillérekből újra építhetjük az autónkat /gondolok itt a karosszéria elemekre/. Szerintem egy régi Swift a legjobb kezdő-tanuló autó és arra is ha valaki hosszabb távon gondolkozik... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.