DriftKing Posted Július 27, 2007 Share Posted Július 27, 2007 Típus: Ford GT Motor: 5,4 literes V8-as; két Precision Garrett GT35R turbófeltöltő; két Tial 44 mm-es V-Band wastegate; két 3"-os rozsdalmentes acél leömlőcső; Tial 50 mm-es lefújószelep; Stage 6 turbócsövezés; Wilson Mainfolds 95 mm-es fojtószelepház és MAF-szenzor; 16 darab injektorfej; négy üzemanyag-szivattyú; HP Performance ECU Teljesítmény: 1181 LE Kerekek: elöl 18-as, hátul 19-es gyári Ford GT felnik; elöl 235/45-ös, hátul 315/40-es gumik (A kocsi még átépítés alatt áll, terv szerint 1600-1700 LE-t ki lehet hozni a most kísérletezett módosított motorral, és PT72 turbókkal) Néhány mondat a tulajdonostól: " Nagyjából 25 000 dollárért (kevesebb, mint 5 millió Ft) 550 lóerőről 1181-re emeltem a teljesítményt, ami így ugyebár megduplázódott. Ugyanennyi pénzért körülbelül tizedennyi extra lóerőt tudtam volna kihozni a Mercedesemből valamelyik neves tunernél." "Miután átvettem a kocsit, az első dolgom az volt, hogy kicseréltem a kompresszor görgőjét, és átprogramoztattam az ECU-t. Ezzel máris 100 lóerőt nyertem, és mindössze egy ezresembe került." "Amikor csak cirkálok, alacsony töltéssel használom a kocsit. ha szabad az út, és amotor eléri a 4000-es fordulatot, megyomok egy gombot, és máris 400 lóerővel erősebb a gép." (GReddy turbónyomás-szabályzó) "A négykerekűek a nyomába se érnek, inkább a két keréken száguldó őrültekkel lehet baj. Illetve lehetne, mert eddig nem fogott meg senki és semmi. Nemrég nyomtam le egy turbós Hayabusa-t, egy 2006-os R6-ost pedig csúnyán körbeautóztam." A magas turbónyomáshoz csakis 115-ös oktánszámú versenyüzemanyag használható. A gyári áttételezéssel szempillantás alatt fenn van az óra 300-as érték felett, a probléma csak annyi, hogy ilyenkor az 5,4 literes V8-as 1 litert, vagy egy kicsit többet lenyom kilométerenként! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimtom Posted Július 27, 2007 Share Posted Július 27, 2007 Nagyon durva, egy ilyet így én is el bírnék viselni, csak legyen vki, aki fizeti a kicsi MINDEN kölcségét Főleg ilyen fogyasztással. Azért kíváncsi lennék mekkora az üzemanyag tartálya, márcsak azért is, h. mennyire kell jól +tervezni az útvonalat, h. mekkora szakaszonként kell lennie 1-1 benzinkútnak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj Tommy Posted Július 29, 2007 Share Posted Július 29, 2007 Ez már döfi,ezt a Ford-ot én csak néha használnám,gyorsulásokra egész jó lenne Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djgoly93 Posted Július 31, 2007 Share Posted Július 31, 2007 Én ezt a NFS-ba tuningoltam de marhára mehet a valóságba is Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimtom Posted Augusztus 1, 2007 Share Posted Augusztus 1, 2007 én a Carbonba nyomtam fel ezt a gépet, de részemről - a játékban - nem üti a Challenger, Corvette, Carrera GT szintjét. Mármint úgy, h. mind1ik full tuningon. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 16, 2008 Author Share Posted Január 16, 2008 videó: http://youtube.com/watch?v=V_7NPcWz_BQ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwsan Posted Július 3, 2008 Share Posted Július 3, 2008 Lehet hogy 1000 pacinál több van a ménesben viszont azt bírni kell etetni is. Már pedig a mai benzin árak mellet, és ebbe nem a 95-s kell hanem a jobbik féle. Bárakinek ilyen autóra telik annak sztem lehet hogy nem is nagyon számít .... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomeeee Posted Október 27, 2008 Share Posted Október 27, 2008 fu ez se kismiska Egésznap eltudnék nézegetni ilyen típusú autókat mint Ford,Nissan,Mitsu...stb... Olyan gyönyörűségesek.Istenem... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizcar Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Á ez nagyon vadállat egy gép. Még a Bugatti Veyron-t is otthagyná. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soße Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Naaaaa....Turbós Hayát lenyom? Arra azért nagyon kíváncsi lennék! Az R8 ellen nem csodálom, hogy nincs esélye Alapból erősebb a Mustang Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Ford Escort 16V VS Bugatti Veyron name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"> Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.