gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Így van, mentünk a Kulcsár Daniék ellen habár ők kat.ban mentek, aztán ha jól tudom kategóriagyőztesek is lettek idén (vagyis már tavaly )! Hallottam olyat h idén már lehet nem indul, vagy ha igen akkor már a Harri nélkül! Nem tudod véletlenül mi a probléma? Idén is tervben van a Túra minden adott hozzá! Az autó épül, a versenynaptár szépül Téged mivel lehet majd látni? Ez a Bútor Robi nagyon durva! Olvastam már több helyen! Ha RTEben fog elűfutni akkor eljött sztem az az idő amikor előfutóként ér el vki absz. időket! Remélem az RTE előfutásra célzott áprilisra és akkor már Ózdon elkezdni a mutatványt! Bár szinte látom ahogyan egy Bútor Robi minimumvázsgázik a licencért! Mert ahogyan mondta lehet h évadot is fut! Habár lehet ez esetben nála eltekintenek a dologtól! Dui - ez a Mitsu.ááááá szép Természetesen a pénz a probléma. Tavaly én két versenyzőnek is diktáltam, az egyik a barátom Mezriczky Zoltán. A másik akinél 4 versenyen diktáltam és idén is látható leszek az Bereczki Imre. Az autó Mitshu Evo 6 és ahogy itt már hallatszott gyönyörű szép hangja van ahogy recseg ropog csattog és durrog. Az autó top A-s, szinte már minden benne van ami lehetséges. Tavaly sajnos nem úgy zárult az éva ahogy szeretnénk mert Szendrőn kidöntöttünk egy beton villanyoszlopot, és ezért lemaradtunk az abszolút bajnokság 3. helyéről, így 5.ként zártuk az évet. Ez is szép eredmény, ahhoz képest, hogy 3 versenyen értünk el eredményt. Idén kicsit erősebb lesz a mezőmny. 3 evo9, 5 evo6 és 1 evo5 az már biztos és ki tudja ki jön még. Majd meglátjuk! Mint látható nem lesz hóvirág, amit kicsit sajnálok mert az egész fejben van, viszont az 3 kanyar ami benne volt nem volt túl izgalamas. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
repasibalint Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 akkor mostmár biztos ki fogok menni ezekre a versenyekre is Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Igen a Hóvirág sajnos kikerült a naptárból, helyette lesz 'Hegyhát Rally'! Nekünk a Hóvirág amúgy is kimaradt volna, mert amikor még kétséges volt az időpont úgy döntöttünk, hogy inkább elindulunk március 8-ám Kunmadarason! Ez lesz az első éles próbája az autónak is! Aztán onnan kezdve szeretnénk minden versenyen elindulni! Ózdon kezdünk, ami már szinte nekem van állandósult itinernénk a fejemben, hiszen a pálya itt van tőlünk 3-4 km.re! Úgy számolunk h Komló is ki fog nekünk maradni, a távolsg miatt! Nagyon messze van, oda sztem nem megyünk le! Szal Ózd, Starján, Gyöngyös, Esztergom, Szendrő, Bpest (???) az amin biztos ott leszünk, ha minden jól alakul! 3 Evo9? Lehet tudni vmit h kiktől lehet ezeket várni? Szal gondolom a Lovásznak marad, de ezen kívül?? Netán a Tóth László is beújít?? Majd ha úgy alakul, a szervízparkban megkereslek, el kellene beszélgetni, h miféle megfogalamazással kérjük a PirateClub-ot felénk irányuló szponzori tevékenységre! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
repasibalint Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 a hegyhát rally hol lesz? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 üdv! Tamásiban március 29-30-án! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
repasibalint Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 ok,köszi.Svéd rally(5. zsakasz után):1. Latvala 2.Hirvonen 3. Solberg Loeb a 45.,5 perc büntetést kapott késés miatt,Gardemaister pedig 7. az sx4 wrc-vel. eredmények: http://www.ewrc-results.com/results_main.php?event=150&stage=2784&category=&group= képek: http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php?events=315 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 (edited) Igen a Hóvirág sajnos kikerült a naptárból, helyette lesz 'Hegyhát Rally'! Nekünk a Hóvirág amúgy is kimaradt volna, mert amikor még kétséges volt az időpont úgy döntöttünk, hogy inkább elindulunk március 8-ám Kunmadarason! Ez lesz az első éles próbája az autónak is! Aztán onnan kezdve szeretnénk minden versenyen elindulni! Ózdon kezdünk, ami már szinte nekem van állandósult itinernénk a fejemben, hiszen a pálya itt van tőlünk 3-4 km.re! Úgy számolunk h Komló is ki fog nekünk maradni, a távolsg miatt! Nagyon messze van, oda sztem nem megyünk le! Szal Ózd, Starján, Gyöngyös, Esztergom, Szendrő, Bpest (???) az amin biztos ott leszünk, ha minden jól alakul! 3 Evo9? Lehet tudni vmit h kiktől lehet ezeket várni? Szal gondolom a Lovásznak marad, de ezen kívül?? Netán a Tóth László is beújít?? Majd ha úgy alakul, a szervízparkban megkereslek, el kellene beszélgetni, h miféle megfogalamazással kérjük a PirateClub-ot felénk irányuló szponzori tevékenységre! A Tamási 29-30-án lesz oda nem jöttök? Ózdon még csak egyszer voltam de Sáta az nagyon megvan. Ott még a Mezriczkyvel mentem tavaly. Fejben van még Esztergom (a legjobb a Bajóti elág utáni 10 kanyar) , Salgón még nem voltam soha. A Kulcsár Dani idén lehet navigálni fog egy evo6-ban. Legább is most így néz ki. A Mezriczky kocsiját együtt csináljuk egyébként a Tóth Lacika tavalyi Pacotti-s autójával megy az idén. Csak az idén N helyett A-s lesz. Váltó, program és szűkítő már benne van. Evo9: Lovász, Kazár, Bedő Evo6: Mezriczky (a barátom), Bereczki (a kék motorháztetővel és jómagammal), Medvecz, és valószínűleg a Bedő tavalyi sárga fekete kocsija, Evo5 : Száger Tajmel biztos jön és a szűk kanyargóson tud a 4kerekeseknek meglepetést okozni. Hegedűs aki tavaly a Ladával okozott nekünk 1x-2x meglepetést (állítólag Ő is valami komolyabb autóval jön). Csikóék sajnos az idei évet kihagyják, Ők idén egy evo-val akartak jönni (talán evo3?). Határéknak marad a Peugeot, akik tavaly egy-két helyen abszolút 1. időt futottak egy kétkerekes szívóval!!!!!! Akik komolyan menek azokat felsoroltam, a Kazár még nem 100%. Nagyjából így néz ki egyenlőre , és k tudja miről nem tudok még. Itt megnézhető a Szendrői esésünk, illetve Mezriczky esése egy bérelt Meganeval: http://petervaril.extra.hu/magna/Szendroeses.mp4 Ezt a videót csak saját használatra adom ki kérek mindenkit ne tegye fel semmilyen videómegosztó oldalra. Köszönöm. Még 1 hétig megnézhető , utána leszedem mert más kerül a helyére. Amúgy nagy haverom az ÁfraG, és rettenetesen jó videókat csinál. (Általában mindegyiken kiemelten szerepelünk) Pl.: RTE Bestof 2007 : http://www.rallysport.hu/images/2007/Video/49RSHU_RTE_2007.htm letöltés közvetlenül: http://www.rallysport.hu/images/2007/Video/RTE/files/RSHU_Bestof07.wmv A LEGVÉGÉN AJÁNLOM MINDENKINEK A mEZRICZKY RAJTOT (kB 100X MEGNÉZTEM ÉS A HÁTAMON FELÁLL A SZŐR MINDIG MIKOR BELEGONDOLOK HOGY EBBEN AZ AUTÓBAN ÜLÖK! ) Módosította Február 28, 2008 Gabi89 Direkt link használata tilos.Máskor használj Code tagot. [code] [/code] Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Hali ! Norbi Janika már tavaly is alig ment magyar versenyen de ezt az autóváltásnak és annak hogy ilyen kategória nincs magyarországon be lehetett tudni ! Azért neki elég nagy szurkoló tábora van és az S2000 Peugeot helyett egy 307 WRC-vel nagyot dobna a mezönyben szerintem ! Tudom drágább a költségvetése egy WRC-nek de legalább esélyes lenne egy magyar bajnoki címre ! Hi! Igen tudom, Janika csak 2 magyar versenyen ment! de sztem már nem akar több magyar bajnoki címet, azért nem versenyez itthon! De lehet hogy jobb lenne egy 307-es wrc-vel! Én mindig neki drukkoltam (de lehet h csak azért, mert Peugeot-os)! Latvala vezet? Nocsak-nocsak! Az ifjú tehetség! Úgy látom, akkor Loebnek nem nagyon lesz már esélye! Megnéztem a Svéd Rally képeket! Uramisten, több szakaszon szinte nincsen hó! A Svéd rally nem Svéd rally hó nélkül! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Szia Nem megyünk Tamásiba, az is nagyon lent van, szinte már Komló! Nekünk Ózdon kezdődik! Elég szép vége lett annak a fának! Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Megane is ugyabban a kanyarban esik! Ha nem így lenne cáfolj meg légyszi! Lehet h csak elsőre hasonló a táj! Nem értek pár dolgot Azt mondod tavaly Ózdon a Mezriczkyvel mentél! Akkor neked a Füleki Ádámnak kell lenned (az itiner.hu szerint), ugyanis a Berecki nem indult Ózdon! Ez esetben azt nem értem h mi az h nem voltál még a Salgón hiszen a rajtlista szerint Mezriczky Zoltán Füleki Ádámmal az oldalán tavaly 5 versenyen állt rajthoz (a 7ből) és ezek között ott volt a Salgó is! Ha tévedek akkor te vagy a Pétervári László! Sőt a tárhelyből is látszik h ez lesz a jó tipp! az itiner.hu szerint Mezrickyvel tavaly a Füleki ment Ózdon ámde a képek szerint te diktáltál! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 (edited) Szia Nem megyünk Tamásiba, az is nagyon lent van, szinte már Komló! Nekünk Ózdon kezdődik! Elég szép vége lett annak a fának! Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Megane is ugyabban a kanyarban esik! Ha nem így lenne cáfolj meg légyszi! Lehet h csak elsőre hasonló a táj! Nem értek pár dolgot Azt mondod tavaly Ózdon a Mezriczkyvel mentél! Akkor neked a Füleki Ádámnak kell lenned (az itiner.hu szerint), ugyanis a Berecki nem indult Ózdon! Ez esetben azt nem értem h mi az h nem voltál még a Salgón hiszen a rajtlista szerint Mezriczky Zoltán Füleki Ádámmal az oldalán tavaly 5 versenyen állt rajthoz (a 7ből) és ezek között ott volt a Salgó is! Ha tévedek akkor te vagy a Pétervári László! Sőt a tárhelyből is látszik h ez lesz a jó tipp! az itiner.hu szerint Mezrickyvel tavaly a Füleki ment Ózdon ámde a képek szerint te diktáltál! Azt igencsak elírták, még az eredmény hírdetésen is az Ádám nevét mondták. De én voltam, Pétervári László. Soha sem felejtem azt a versenyt. Absz. 1. helyen álltunk aztán Királdon megforogtunk abban a lassítóban ami a kigumizott betonfal után volt egy hosszú egyenes után (ekkor dobtuk ki az összes maradék Pirelliket) , és mivel az akksink már nagyon kivolt, ezért nem indult újra a kocsi. Úgy tologatták be a nézők és otthagytunk 45mp. Absz 40 hely körüli időről a sírból visszahoztuk a versenyt hogy végig absz időket mentünk, és az utolsó gyorson úgy sikerült beérnünk, hogy a Beáékat megelőztük összetettben 0,2 mp-el. Így absz 2. lettünk volna, ha nem beszélgetjük el az időt és nem késünk Parc Ferméből 3 percet. Így + 30 mp, és épphogy absz. 3. , tanulságos, de a versenynek a parc fermé feloldásakor van vége!!!!!! itt a bizonyíték: http://www.rallysport.hu/images/2007/Video/07-RSHU_RTE_Ozd.htm És hab a tortára, hogy a 3. gyorsra sietve, útközben megálltunk hogy megnézzük, hűtő, cooler nem sérült-e, de alig maradt időnk, és természetesen elfelejtettük lereteszelni a motorháztetőt. kuplung - 1. es gáz- 2. gáz motorháztető fel, szélvédő OFF. És a végén a jól megérdemelt dícséret: Díjátadó, kézfogá, kézfogás, majd Bahor Bea azért odaszól ezt jól elbasztad... Sajnos ez a pont is hiányzott a Zolinak hogy évvégén absz 2. hely legyen a bajnokságban. Viszont Komlótól végig már az Imrével mentem, mert neki pedig navigátorra volt szüksége, én kapóra jöttem, ültem már evoban egy keveset ( ) , és 4 versenyből 3db absz 3. hely nem is volt rossz eredmény. Év végén még az absz. 3. hely is állt volna, de elbaltáztuk. Szendrő: Az a fa az beton villanyoszlop volt, és kivégeztük, konkrétan kettétörtük. ( Ez is egy nagy tanulság, hogy turbós autóban 150 után olyan nincsen hogy b1 után 50-re B3, mert késő. tanulság: b1 nagy fék mert jön a b3 szigorú vége törik.) Egyébként a Zoli a megaeval ugyanabban a kanyarban esett el , csak nem Gy1 hanem Gy3. És még legalább 6-an. Amúgy a Zoliék után a nézők tartották a villanydrótot, hogy alatta a versenyzők el tudjanak menni. Hallomásból tudom, hogy azt a kanyart mind R1, mind R2 mezőny minden évben kivégzik a bokrokat, villanyoszlopokat és a fákat. http://www.rallysport.hu/images/2007/Video/11-RSHU_RTE_Mezriczky_Ozd.htm http://www.rallysport.hu/images/2007/Video/12-RSHU_Mezriczky_teszt.htm Ezek a videók ÁfraG(ábor) munkák, szerintem nagyon ottvan mindegyik. Kérlek titeket osztályozzátok! Módosította Február 28, 2008 Gabi89 Direkt link használata tilos.Máskor használj Code tagot. [code] [/code] Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 üdv! Egy tipp: ne idézd a közvetlenül előtted szólót! Igen arról a lassítós megforgásról láttam egy belsőt! Sajnáltam! A Bahor féle beszólás pedig vhogy nem lep meg, nekem sose volt szimpi! De a kikésésetek is beszédtéma volt egy ideig! Ilyen okkal sem késnek ki sokan a ferméből! Igen hallottam róla h turbós autóban nincs '50' mert nem fér el! Megnéztem a sátai belsőtöket! Elég furcsa a vezetési stílus sztem! Kicsit mintha kapkodna! Ez látszik az első 2 lassítónál is! Persze nem azt mondom h nem eredményes, csak vmi nekem furcsa! A teszt-videó nagyon bejön! 10/10 Na egy szó mint 100 majd ha úgy adódik a szervízparkban megkereslek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Szia Nem megyünk Tamásiba, az is nagyon lent van, szinte már Komló! Nekünk Ózdon kezdődik! Elég szép vége lett annak a fának! Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Megane is ugyabban a kanyarban esik! Ha nem így lenne cáfolj meg légyszi! Lehet h csak elsőre hasonló a táj! Nem értek pár dolgot Azt mondod tavaly Ózdon a Mezriczkyvel mentél! Akkor neked a Füleki Ádámnak kell lenned (az itiner.hu szerint), ugyanis a Berecki nem indult Ózdon! Ez esetben azt nem értem h mi az h nem voltál még a Salgón hiszen a rajtlista szerint Mezriczky Zoltán Füleki Ádámmal az oldalán tavaly 5 versenyen állt rajthoz (a 7ből) és ezek között ott volt a Salgó is! Ha tévedek akkor te vagy a Pétervári László! Sőt a tárhelyből is látszik h ez lesz a jó tipp! az itiner.hu szerint Mezrickyvel tavaly a Füleki ment Ózdon ámde a képek szerint te diktáltál! Üdvözlöm Mr Peter Bettes! CBN-107 Kocka Suzuki GTi 1.3 fekete színű lángnyelvvel ellátva J1-es ülésében. Ne szerénykedj tölts fel néhány képet! :D PL Ui.: Az a "... lassító után 50-re balra húzódsz és B3 szaros dzsuvás szűk..." kicsit szélesre sikeredett. A kukás mellányes fotós bztos ugrott egyet! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 üdv! Egy tipp: ne idézd a közvetlenül előtted szólót! Igen arról a lassítós megforgásról láttam egy belsőt! Sajnáltam! A Bahor féle beszólás pedig vhogy nem lep meg, nekem sose volt szimpi! De a kikésésetek is beszédtéma volt egy ideig! Ilyen okkal sem késnek ki sokan a ferméből! Igen hallottam róla h turbós autóban nincs '50' mert nem fér el! Megnéztem a sátai belsőtöket! Elég furcsa a vezetési stílus sztem! Kicsit mintha kapkodna! Ez látszik az első 2 lassítónál is! Persze nem azt mondom h nem eredményes, csak vmi nekem furcsa! Na egy szó mint 100 majd ha úgy adódik a szervízparkban megkereslek! Ha mrá szóbeszéd, akkor ott akarták kizárni az összes N2-es Suzukist mert mindenki 14-es kerékkel ment, mikor 13 a homológ. Agyrém. Néha nme értem az Ivánékat! PL Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Aha. Az offolásnak számít? Amúgy nem is figyeltem. Mindegy ne vagyok az a nagy fórumozó, még Totyogó vagyok vagy mi... Hamár itt tartunk feltöltöttem egy képet a nevem mellé, de nem jelenik meg. Hm miért? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Mondtam már ezelőtt pár HSZ-el h aki szeretné iwiwen megtalálja az N1 Suzuki képeit! Mellesleg én nem arcoskodok itt h milyen autó van/volt, aki akarja utánnanéz! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumihasznalt Posted Február 8, 2008 Share Posted Február 8, 2008 Én például az iwiw-re egy képet sem tettem fel, ráadásul egyre jobban utálom , mert már régóta a reklámozásról szól és nem arról, ami miatt ezt az egészet egy barátom elkezdte csinálni! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 Svéd Rally II.Nap 1. Jari-Matti LATVALA 2. Mikko HIRVONEN +48.0 3. Henning SOLBERG +56.5 4. Gigi GALLI +1:03.4 5. Petter SOLBERG +1:45.6 6. Mads OSTBERG +2:12.1 7. Matthew WILSON +2:54.5 8. Toni GARDEMEISTER +3:15.5 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 uhh ez elég meglepő! tegnap hallottam h Loeb akkorát bukott h csak vmi 40. és csak a superrally miatt folytathatja! Kemény! Ezek szerint nem hoz neki szerencsét a 100. futam! Nem baj! Innen szép nyerni! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
repasibalint Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 én azért még szurkolok neki h legalább néhány pontot szerezzen Dui:jó az avatarod! melyik programmal csináltad? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 123 AVI TO GIF Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 Latvala az élen A Svéd ralli első napján Jari-Matti Latvala tudhatta magáénak az összes szakaszgyőzelmet, amivel bő 48 másodperces előnyre tett szert. A verseny már csütörtök este kezdetét vette a Karlstad-ban megrendezett szuperspeciállal, amit Solberg nyert meg. Sajnos az időjárás nem volt túl kegyes a rendezvényhez, és az egyetlen télre utaló jelet néhány összehordott hókupac jelentette, a pályán azonban nyoma se volt a hónak. Péntek reggel Latvala alkalmazkodott legjobban a szélsőséges körülményekhez, és azonnal élre állt, majd miután a nap összes gyorsasági szakaszát megnyerte 48,2 másodperces előnnyel várhatta a másnapi folytatást. Mikko Hirvonen, a tulajdonképpeni elsőszámú pilóta a Fordnál nem talált ellenszert csapattársa és egyben honfitársa meglepő gyorsasága ellen. "Elsőként kellett a pályákat teljesítenem, miután Loeb kiesett. Ebből kiindulva meg vagyok elégedve az eredményeimmel. Majd meglátjuk, hogy holnap sikerül-e Jari-Matti-t megcsípnem", mutatta ki győzni akarását Hirvonen. Túlságosan nagy játéktere nincs a finn-nek a taktikázáshoz, ugyanis mögötte mindössze 8,1 másodperccel lemaradva Henning Solberg követi őt a 3. helyen a Stobart-Forddal. Dehogy a norvégnak se legyen könnyű dolga az újdonsült csapattárs Gigi Galli is csupán 5,7 másodperccel áll mögötte a 4. helyen. Valamivel nagyobb különbséggel, 1:45,6 perccel lemaradva az élen állótól, Petter Solberg foglalta el nyolc gyorsasági szakasz után az 5. pozíciót. A privát színekben induló márkatárs Mads Östberg a hatodik, aki a nap folyamán a 4. helyet is elfoglalhatta már, de két alkalommal is megforgott, amivel értékes másodperceket veszített. Toni Gardemeister-nak az utolsó gyorsaságin a technikával gyűlt meg a baja: a Suzuki középső difijéből eltűnt a nyomás, és a sebességet manuálisan kellett váltania, így ismét Matthew Wilson mögött találta magát a 8. helyen. Csapattársa P-G Andersson-t is utolérte a technika ördöge, de ő már félidőben a pálya szélére kényszerült a motor meghibásodása miatt. A cimvédő Sebastien Loeb számára nem kezdődött valami jól a jubileumi 100. világbajnoki futam. A harmadik helyet foglalhatta el egészen a 4. gyorsig, amikor is átfordította a C4-est a tengelye körül, ami a kuplungnak többet ártott, mint használt, és a 15 perces szerviz alatt nem sikerült a hibát kiküszöbölni. Loeb később az etapon félreállt, mivel nem látta értelmét a folytatásnak, és a SupeRally szabályt használja ki. Csapattársának, Dani Sordo-nak már Monte-Carlóban elszálltak az esélyei a svéd futamgyőzelemre, ugyanis a Monacóban elszenvedett technikai problémák miatt Citroen-jében motort kellett cserélni, ami automatikusan 5 perc időhátrányt jelentett számára a következő, ez esetben a svéd futamon. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 9, 2008 Share Posted Február 9, 2008 Svéd Rally III.Nap 1. Jari-Matti LATVALA 2. Mikko HIRVONEN +49.8 3. Gigi GALLI +1:35.9 4. Petter SOLBERG +2:40.9 5. Matthew WILSON +4:37.6 6. Andreas MIKKELSEN +4:48.1 7. Dani SORDO +6:51.9 8. Toni GARDEMEISTER +8:49.3 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
repasibalint Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 Remélem Galli nem esik ki és végre dobogón végez.már nagyon megérdemelne egy jó helyezést.ráadásul még kilinccsel előre is megy olykor-olykor Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 Na igen, Galli nagyon megérdemelné már! Mellesleg ő máshogy sztem nem nagyon tud menni csak lapjával, de mi ezért szeretjük! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bettesp Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 BENIK XSARA WRC-vel!!! Ha minden jól megy akkor 2008-ban egy Citroen Xsara WRC -vel lép porondra Benik-Lukács duó! Hát nagyon örülnénk,mert először láthatna a hazai közönség ilyen autót. Mindezek mellett a Turán Frici egy 2006-os fejlesztésű Subaru nyergében várja a rajtot. Mit ne mondjak ezek után MI IS !!!! ( várjuk a rajtot ) by rali.b13.hu nem tudom mennyi valóságalapja van, de remélem így lesz Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 kezdenek érdekes hirek terjengeni végre................. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 Svéd Rally Végeredmény 1.Jari-Matti LATVALA 2.Mikko HIRVONEN +58.2 3.Gigi GALLI +2:09.5 4.Petter SOLBERG +2:55.7 5.Andreas MIKKELSEN +5:26.5 6.Dani SORDO +7:04.3 7.Toni GARDEMEISTER +10:08.0 8.Mads OSTBERG +13:04.3 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 Hali! nem semmi hogy Latvala legyőzte az elvileg egyes számú Hirvonent! Első három helyezet Ford! Citroen nem szerepelt vmi jól! Benik Xsarával? Turán meg lecseréli a jó kis Octaviát! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Dui** Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 állitolag a benikes hir kacsa.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 10, 2008 Share Posted Február 10, 2008 Az lenne a legjobb ha megkapná Benik is az új Focust, de ennek is nagyon kicsi az esélye! Akkor mivel fog menni? Az OMV se támogatja már! Marad a 2003-as focusnál? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.