Jump to content
PirateClub.hu

Rally


vikking56
 Share

Recommended Posts

Hi!

Turiék bukása után készítettek egy riportot Tóth Imivel! Íme:

 

 

 

- Először is: hogy vagy? Sok pletyka kelt szárnyra a sérüléseidet illetően. Mi az igazság?

 

- Köszönöm szépen, alakulok. Elharaptam a nyelvem, és pár fogam eltörött, vannak zúzódásaim, és a szegycsontom megrepedt. A kartervédő bejött az autó alá, és az ülésemnél felütötte a padlót, ami letörte az ülést és a gerinc utolsó csigolyáját. Rögtön a baleset után lementem egy rallye-fan barátomhoz, aki orvos (és egyszeres navigátor). Rögtön kezelte a sérüléseket, és intézte a kezeléseimet.

 

- Milyen kezelésekre kell járnod? Hogy' gyógyítható egy ilyen?

 

- Mivel gipszelni nem lehet, ezért ágynyugalmi állapotot javasoltak. Gondolom, nyugodtan kell aludnom, no ezzel eddig sem volt baj. Semmi különös, ugyanúgy megy tovább minden, nem akarok nyavajogni.

 

- Mi történt valójában? Hogy sikerült elesni? Mi volt a baj?

 

- Egy hosszú nyújtott balosban a jobb hátulja lerepült a fűre, ahol egyre lejjebb csúsztunk a fák közé, aztán egyszer csak befordította az elejét, és egy fában azonnal megállt.

 

- Technikai hiba miatt történt mindez? Vagy sok volt?

 

- Az idei évben a JU-KA csapat Skodája nagyon megbízható. Tipikus rallye baleset. Voltak ettől keményebb helyzetek is, simán csak nem adta ki. Abszolút nem éreztem kockázatosnak. A kockázat relatív, hiszen itt minden a sebességről és az élvezetről szól.

 

- Az autó komoly sérüléseket szenvedett? Mindenki azt kérdezte egyből, hogy kuka lett-e.

 

- A jobb hátulja nem vészes, ami igazán keményebb, az a jobb eleje. A csőrendszer nem sérült. A technikai bizottság azonnal megnézte, és rendben találta. Visszakaptuk a gépkönyvet, csak a biztonsági öveket vagdosták ki. Már dolgoznak rajta Csehországban, a héten megkapjuk a visszajelzéseket a javíthatóságról.

 

- Azt hallottam, amikor megállt a vas, és Tomi megkérdezte Tőled, hogy vagy, nem válaszoltál. Megijesztetted a látvánnyal...

 

- Hát biztos nem néztem ki jól- már magamhoz képest sem. Talán rontotta a helyzetet, hogy a számból folyt a vér, és nem tudtam megszólalni, de próbáltam tenni a dolgomat, kamera kikapcsolás, áramtalanítás stb...

 

- Mikor ülhetsz újra a jobb1-be? Egyáltalán akarsz még oda ülni?

 

- Nem értem a kérdést, mert igazán azt szerettem volna, ha még ott tudunk is továbbmenni, de sajnos nem működött a gép. De természetesen versenyezni szeretnék minél hamarabb, hiszen van két VB-s pilótám is, az egyikkel ORB-n, a másikkal nemzetközi versenyen megyünk.

 

- Tomi megúszta? Ha nem, akkor Neki mi baja lett?

 

- Hál' istennek ő könnyebben megúszta egy-két kisebb zúzódással és izomfájdalommal. Talán a baleset utáni "szakértői vélemények" találgatások és mendemondák zavarják.

 

- A - sajnos ilyenkor már - szokásos kérdés: mi a helyzet az OK táblával? Volt vagy nem?

 

- Több nyilatkozat volt már ez ügyben... A táblát, amely most nem az itiner része volt a tetőlemezre ragasztottam a gépátvételen, hogy elérhető legyen, és a baleset után még én adtam ki Tominak. Az OK-s oldalán voltak a ragasztószalagok, amivel felragasztottam a tetőre, hiszen ez a kevésbé fontos. Képzeld el a helyzetet: Nem tudok kiszállni az autóból, mert beszorult az ajtó, a letekert ablakon köpködöm ki a vért a számból... Az autó mellett a sportbíró kiabál az URH rádiójába, és azonnal mentőt kér a sérülések miatt... Ezek után Turi kiszáll az autóból, és OK táblát mutat a következő autónak? Szerinted? Ezt nehezen tartom elképzelhetőnek, mégis ezt a magyarázkodást hallgatjuk. Nem értem miért...

 

- Mit üzensz a szurkolóknak?

 

- Nagyon jólesett az érdeklődésük és az aggodalmuk. De még jobban tetszettek a Turis molinók a pálya szélén, az orfűi parkoló is nagyon komoly "miskolc" volt. Azt hiszem, én is ugyanúgy várom, hogy mihamarabb tudjuk szórakoztatni látványos autózással és jó eredményekkel a szurkolóinkat, meg saját magunkat is.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tovább kell gyorsulni!

San Remo-rali, az IRC-sorozat 7. futama 2. nap (péntek)

Az éjszakába nyúló csütörtöki versenynap után a San Remo-rali szervezői pénteken egy kicsit kímélték a versenyzőket: mindössze két gyorsasági szakaszt írtak elő erre a napra - ezeket már verőfényes napsütésben tartották meg.

Az ifjabb Tóth János, Tagai Róbert kettős némiképp elmaradt ugyan az előző napi részeredményeitől, ám így is egy helyezést javított: a 20. pozícióba zárkózott fel. A helyzet tovább javulhat, ha kapnak némi időjóváírást a csütörtök éjszaka történtek miatt, de arról, hogy ez megtörténik-e, egyelőre nincs bővebb információ. Amint arról már beszámoltunk, az éjszakai, 44 kilométeres gyorsasági szakasz utolsó harmadában a Peugeot 207 S2000-essel autózó magyar páros fénycsóvára, és két integető versenyzőre lett figyelmes. Amikor közelebb értek, látták, hogy a korábbi junior világbajnok Brice Tirabassi az, aki vadul magyarázott valamit, de mivel egy szót sem beszélt angolul, nem értették. Utóbb kiderült, azt próbálta Janikáék tudtára adni, hogy a portugál Peugeot-pilóta, Bruno Magalhaes nem látta meg őket, és nekiment az autójuknak, így ő is kiesett, csak néhány száz méterrel arrébb állt az út szélén. Ifjabb Tóth minimum tíz-tizenöt másodpercet elveszített az eset miatt, ezért fordult észrevételével a versenybírósághoz. A portugál versenyző mindenesetre odament hozzá pénteken délután a szervizparkban, és megköszönte, hogy gentleman-módjára viselkedett... Szóval pénteken egy 10.92 és egy 10.62 kilométeres gyorsaságit teljesített a mezőny.

"Nem tudom hol kellene gyorsabban menni, mert nem érzem lassúnak a tempónkat, de muszáj valamit kitalálni, majd talán holnapra megálmodom, hogy mit - mondta a hétszeres magyar bajnok, aki a 20. pozícióból várja a záró napot. - Az autónk hibátlan, és Robival is remekül tudunk együtt dolgozni, már csak a ritmusba kellene beletalálni." A pénteki pályák közül az első körülbelül a feléig nedves volt, a második teljesen száraz, de a kanyargós erdei utak azért így is adtak elég feladatot a pilótáknak. A mezőny erősségét jellemzi, hogy a háromszoros San Remó-i győztes, korábbi vb-menő Gilles Panizzi egyelőre csak a hetedik...
Link to comment
Share on other sites

Beindul a Rali Világbajnokság gőzhengere


A Rali Világbajnokság mezőnye egy hosszú egy hónapos kihagyást követően október elején vív meg egymással a kedvelt Katalán Ralin a hétvégén. A nagy kihagyás egyben változást is jelez, hiszen mindjárt egy gyors aszfaltos futammal nyílik meg a betonon rendezett ralik sora. A négy hét elegendő volt a Citroën számára arra, hogy felkészüljön a gőzerővel történő támadásra a számára ideális terepen, a Fordnak pedig a lehető legjobb védekezésre. Miután 2006-ban kettős Citroën-győzelem született Spanyolországban, így idén is a francia csapat és pilótája, Sebastien Loeb lesz a favorit.

A Rali Világbajnokság októberben gyors menetre kapcsol. A Katalán Ralit egy hétre rá a Korzika Rali, majd azt két hétre a Japán Rali követi. Először azonban a két kedvelt európai rali következik. A Katalán és a Korzika Rali is aszfaltos rali, mégis sokban különböznek egymástól, hiszen a spanyol szakaszok gyorsabbak a korzikaiaknál, így akinek fekszik a Katalán Rali, annak nem biztos, hogy a mediterrán rali is kedvező eredményt hoz.

Bár hét hónappal később rendezik meg az idei spanyol versenyt, mint a 2006-ost, a két verseny nagyon hasonlít egymásra. A rali központja ezúttal is Costa Daurada lesz, s a szervizparkot a Port Aventura témaparkban rendezik be. A gyorsasági szakaszok többsége a tavalyi lesz. A spanyolországi hegyi utakon lehetőség lesz levágni a kanyarokat, de ezzel sok por és kosz kerülhet az aszfaltra, ami különösen csúszóssá teheti azt. Őszi útviszonyokra kell számítani, ami azt jelenti, hogy bár napközben nagyon kellemes idő várható, a reggelek még hűvösek és párásak lesznek. Eső bármikor előfordulhat, így fontos lesz a változékony időjárásnak megfelelő abroncsok megtalálása.

"Mindjárt az elején bele kell csapnunk a lecsóba. A tempó általában nagyon gyors és nehéz lesz nagyon elhúzni a többiektől. Így fontos lesz, hogy már az elejétől fogva nagyon gyorsan hajtsunk. A Citroën C4 WRC nagyon versenyképes volt a januári Monte-Carlo Ralin, és az augusztusi német versenyen. Remélhetőleg ez a trend folytatódik a Katalán Rali finom szakaszain is." - nyilatkozta az egyéni ponttábla második helyén álló Sebastien Loeb.

Ami Marcus Grönholmot és a Fordot illeti, persze tisztában vannak azzal, hogy ez a hétvége várhatóan nem az övék lesz, de tudjuk, hogy az év végi visszavonulását bejelentő Marcus Grönholm világbajnoki címmel a zsebében szeretne távozni. S ezért a szezon összes fennmaradó raliján bele kell adnia apait-anyait. "Nem adom neki (a világbajnoki címet) ajándékul az már biztos! Mindketten szeretnénk megszerezni a világbajnoki trófeát. Ha ő nyer, megérdemli. Tíz pontos előnyével jó úton jár, és ez nem könnyíti meg a helyzetünket. Három aszfaltos futam még hátra van, és Korzika, valamint Katalunya után már tisztábban látunk." - szögezte le Loeb.

A versenyről

A 2007-es Katalán Rali három napon át tart, s a 18 gyorsasági szakasz 352.87 km-t tesz majd ki. A rali teljes hossza: 1359.96.

Az elmúlt évek Katalán Rali győztesei:
2006 S Loeb (Citroën)
2005 S Loeb (Citroën)
2004 M Märtin (Ford)
2003 G Panizzi (Peugeot)
2002 G Panizzi (Peugeot)
2001 D Auriol (Peugeot)
2000 C McRae (Ford)
1999 P Bugalski (Citroën)
1998 D Auriol (Toyota)
1997 T Mäkinen (Mitsubishi)
1996 C McRae (Subaru)
1995 C Sainz (Subaru)
1994 Bertone (Toyota)
1993 F Delecour (Ford)
1992 C Sainz (Toyota)
1991 A Schwarz (Toyota)

A világbajnokság állása az Új-Zéland Rali után:
Pilóták
1. M Grönholm 90 pont
2. S Loeb 80 pont
3. M Hirvonen 69 pont
4. D Sordo 31 pont
P Solberg 31 pont
6. H Solberg 29 pont
7. C Atkinson 25 pont
8. J-M Latvala 17 pont
9. T Gardemeister 10 pont
10. D Carlsson 9 pont
M Stohl 9 pont

Konstruktőrök
1. Ford 159 pont
2. Citroën 113 pont
3. Subaru 60 pont
4. Stobart 55 pont
5. OMV Kronos 35 pont
6. Munchi's Ford 6 pont
Link to comment
Share on other sites

Világbajnoki pontverseny állása a Katalán Rally után (még 4 van hátra):

1 Marcus Grönholm (FIN) 96 pts

2 Sébastien Loeb (F) 90 pts

3 Mikko Hirvonen (FIN) 74 pts

4 Daniel Sordo (E) 39 pts

5 Petter Solberg (N) 34 pts

6 Henning Solberg (N)28 pts

7 Chris Atkinson (AUS) 26 pts

8 Jari-Matti Latvala (FIN)19 pts

 

Konstruktőrök:

1. BP-Ford World Rally Team 170 pts

2. Citroën Total WRT 131 pts

3. Subaru World Rally Team 64 pts

4. Stobart VK M-Sport Ford Rally Team 57 pts

5. OMV Kronos Citroën WRT 39 pts

6. Munchi’s Ford WRT 6 pts

Link to comment
Share on other sites

Loeb otthon is favorit


Az elmúlt évekhez és hagyományokhoz hasonlóan idén is egymás után következik az aszfaltos Katalán és a mostani hétvégén a Korzika Rali. Így idén a tavalyi tavaszi időpont után a Tour de Corse-t is ősszel rendezik meg. Korzikán várhatóan a francia konstruktőrök indulnak nagyobb előnnyel, ráadásul 2005-ben és 2006-ban is Sebastien Loeb ért célba Franciaországban aranyérmes helyen. Itt az ideje egy újabb harcnak, ezúttal "a Szépség Szigetén", Korzikán.

A Katalán és a Korzika rali is aszfaltos rali, mégis sokban különböznek egymástól. A spanyol szakaszok gyorsabbak a korzikaiaknál, míg a francia verseny jellemzően kanyargós, s a nagyon koptató, szűk hegyi utak különösen igénybe veszik az abroncsokat, amelyek így döntő tényezők lehetnek a verseny kimenetelében, még akkor is, ha esetleg esőben nem is a limiten mennek velük. Az időjárás a hétvégén is fontos szereppel bír majd, hiszen Korzika egy sziget a tenger közepén és az időjárás ősszel éppúgy, mint tavasszal, nagyon változékony.

Régebben, mikor a verseny ősszel került megrendezésre, legendákat meséltek hatalmas viharokról. Később, mikor a versenyt a kora májusi időpontba helyezték, kellemes időjárás uralkodott a szigeten. Mivel azonban hirtelen zivatarok bármikor leszakadhatnak, az abroncsválasztás különösen összetett feladattá vált. Vagyis ez az év egyetlen olyan ralija, amelyet a pilóták többsége nem megfelelő abroncsokon teljesít. Ennek fényében igencsak össze kell kapnia magát a Katalán Ralin abroncsválasztásban nem igazán jeleskedő Marcus Grönholmnak.

A Ford és Malcolm Wilson csapatfőnök igencsak csalódott volt a Katalán Ralit követően. Grönholm előnye a világbajnokságban egyre kevesebb és még négy hosszú rali hátravan. "Jó és gyors autóm van, de még így sem lesz könnyű a hétvégi Korzika Ralin. Tiszta lappal akarok kezdeni és a lehető legjobb eredmény elérése lesz a célom." - nyilatkozta Grönholm. Wilson ellenben szép időben és ennek megfelelően egyértelmű abroncsválasztásban reménykedik: "Soha nem értékeltük alul ezeknek az aszfaltos raliknak a nehézségi fokát, de a hétvégi Korzika Ralin is tövig kell nyomnunk a gázt és nyomás alatt kell tartani az ellenfeleket. Remélhetőleg a nap sütni fog!"

Nem lesz könnyű dolga a kék ovális csapatának, hiszen a Citroën és Loeb a verseny abszolút esélyesei. A Katalán Ralin a francia csapat kettős győzelmét követően vérszemet kapott és Loeb azon van, hogy ledolgozza világbajnokságbeli hátrányát. "Esélyesekként rajtoltunk el Spanyolországban és végül győztünk és elértük a célkitűzésünket. Csökkent a hátrányom Marcushoz képest, de még mindig mögötte vagyok a világbajnokságban. Korzikán ismét az a célunk, hogy előtte érjünk célba és reményeim szerint Dani Sordo és talán egyéb pilóták is elválasztanak minket egymástól a célban." - mondta a címvédő világbajnok.

Érdekesség, hogy az új Suzuki SX4 WRC a hétvégén debütál Nicolas Bernardival a volán mögött. A Suzuki még 2006 elején a Genfi Autószalonon bejelentette, hogy egy szinttel feljebb lép és a junior után a szenior kategóriában is megméretteti magát. Eredetileg a Finn, a Korzika és a Wales Ralin álltak volna idén rajthoz, de a Finn Ralin való indulást törölni kellett. Korzikán a francia aszfaltos specialista, Nicolas Bernardi belga navigátorával, Jean-Marc Fortinnal vezetheti a vadonatúj autót. Nagy-Britanniában pedig a finn murvás szakértő, Sebastian Lindholm Tomi Tuominennel teheti próbára az SX4-est. A Suzuki biztosra ment, hiszen mind Bernardi, mind Lindholm tapasztalt pilóták, s hozzák azokat az eredményeket, amelyek segíthetik az autó finombeállítását a 2008-as szezonra. A jövő évi pilóták neve egyenlőre nem ismert.

A versenyről

A 2007-es Korzika rali három napon át tart, s a 16 gyorsasági szakasz 359.32 km-t tesz majd ki. A rali teljes hossza: 1117.20 km.

A Korzika Rali központja Ajaccióban lesz. Miután tavaly nem volt sok ideje a szervezőknek, az útvonal majdnem teljesen ugyanaz volt, mint az előző évben. Az idei verseny elég sűrű lesz, hiszen a tavalyi 12 gyorsasági szakasz helyett idén 16-ot terveztek be, miközben a gyorsasági szakaszok több mint fele teljesen új lesz a csapatok számára. Ráadásul még délebbre mennek a pilóták, mint a korábbi években. Az első és második napon hat-hat gyorsasági szakaszt kell teljesíteni, így vasárnapra négy további szakasz marad.

Az elmúlt évek Korzika Rali győztesei:
2006 S Loeb (Citroën)
2005 S Loeb (Citroën)
2004 M Märtin (Ford)
2003 P Solberg (Subaru)
2002 G Panizzi (Peugeot)
2001 J Puras (Citroën)
2000 G Panizzi (Peugeot)
1999 P Bugalski (Citroën)
1998 C McRae (Subaru)
1997 C McRae (Subaru)
1996 P Bugalski (Citroën)
1995 D Auriol (Toyota)
1994 D Auriol (Toyota)
1993 F Delecour (Ford)
1992 D Auriol (Lancia)
1991 C Sainz (Toyota)

A világbajnokság állása a Katalán Rali után:
Pilóták
1. M Grönholm 96 pont
2. S Loeb 90 pont
3. M Hirvonen 74 pont
4. D Sordo 39 pont
5. P Solberg 34 pont
6. H Solberg 28 pont
7. C Atkinson 26 pont
8. J-M Latvala 19 pont
9. F Duval 12 pont
10. T Gardemeister 10 pont

Konstruktőrök
1. Ford 170 pont
2. Citroën 131 pont
3. Subaru 64 pont
4. Stobart 57 pont
5. OMV Kronos 39 pont
6. Munchi's Ford 6 pont

Sajna Grönholm év végén befejezi a rallyt! :( Még akor is ha nem lesz világbajnok! De naon remélem hogy az lesz, mert mostmár nagyon megérdemli!!! :D
Link to comment
Share on other sites

Hi!

Annyi év szenvedés után ténleg kijárna neki a harmadik vb cím! 2000-ben és 2002-ben lett világbajnok, 2003-ban éppen hogy lemaradt! Utánna, 2 évig a 307 WRC-vel nem volt vmi jó (sajnos)! 2006-ban 1 ponttal maradt le a vb címről, idén pedig vezeti a vb-t!

 

GO MAGIC MARCUS!!!

 

Loeb lett Korzika királya

 

Zsinórban harmadszorra is Sebastien Loeb viheti haza a győztes trófeát a Korzika Raliról, ugyanis ő ért célba elsőként a Tour de Corse-on. A francia pilóta ezzel négy pontra csökkentette hátrányát a világbajnokságban vezető Marcus Grönholmmal szemben, akinek ezúttal a második hely jutott. A Citroënnek nem sikerült a katalán bravúr, ugyanis Daniel Sordónak a bronzérmes hellyel kellett beérnie.

 

Sebastien Loebnek nem állt jól a szénája egészen a németországi aszfaltos futamig, amelyen győzedelmeskedett. Ez nem is volt olyan meglepő, adva, hogy míg Grönholmnak, idei legnagyobb ellenfelének, a murvás, addig a citroënes pilótának az aszfaltos ralik fekszenek jobban. Ahogy várható volt a katalán győzelem után a korzikait is megszerezte a világbajnok. Loeb és a Citroën nagyszerű munkát végeztek ezen a hétvégén, mindig a megfelelő abroncsot választották, csakúgy, mint a Katalán Ralin. Loebnek jobban jött volna ugyan, ha spanyol csapattársa bejön a finn pilóta elé, s bár Sordo mindent megtett ennek érdekében, mégsem sikerült.

 

"A feladatunk az volt, hogy a riválisunk idején tartsuk a szemünket és ehhez igazítsuk a tempónkat. Mégis megpróbáltam gyorsan vezetni annak érdekében, hogy ne lanyhuljon a figyelmem. Ezt a fajta helyzetet nem szeretem, de ez azt jelenti, hogy vezetek a versenyben és mindig örömmel veszem ha ez van." - nyugtázta a napot Loeb.

 

Marcus Grönholm azzal nyugtatta magát a rali után, hogy csak két pontot adott át Loebnek. A finn tudta, hogy ezúttal Loebnek áll majd a zászló, de reménykedik, hogy a következő ralin, a felkelő nap országában, már nem lesz annyira sikeres a címvédő világbajnok. A verseny kétesélyes lesz, hiszen bár 2005-ben Grönholm nyert, tavaly Loeb állhatott fel a dobogó legfelső fokára.

 

A negyedik helyen meglepetésre Jari-Matti Latvala ért célba, akinek még sosem sikerült dobogós helyezést elérnie. Bár ezúttal sem, de különlegeset ért ma el. Latvala ugyanis murvás menő, s saját bevallása szerint is van még mit tanulnia az aszfaltos versenyzésről. Bár negyedik helyét részben annak is köszönheti, hogy Francois Duval kiesett, de nagy harcot vívott és nyert meg a tapasztaltabb (ötödik helyezett) Petter Solberggel szemben. Solberg testvére, Henning a kilencedik helyre kormányozta célba autóját.

 

A Subarunak ezúttal sem sikerült túl fényesre a hétvégi megmérettetés. Az Impreza nem igazán jól vezethető aszfalton, de pilótái így is pontszerző helyekre hozták be autóikat. Bizonyára jobban összekapja magát a csapat hazai ralijára (a Japán Ralira), amelyet 2004-ben Solberg nyert meg.

 

A következő világbajnoki ralira két hetet kell várnunk, hiszen 2007. október 26-28. között kerül megrendezésre a Japán Rali, amely már a világbajnokság keretein belüli negyedik Japán Rali lesz. Kérdés, hogy az eddigi három győztesből valaki ismétel-e, vagy egy negyedik győztest ünnepelhetünk a távol-keleti országban.

 

2007-es Korzika Rali végeredménye:

1. S Loeb Citroën C4 3:28:31,5

2. M Grönholm Ford Focus 3:28:55,2

3. D Sordo Citroën C4 3:29:15,8

4. J-M Latvala Ford Focus 3:31:02,0

5. P Solberg Subaru Impreza 3:31:13,6

6. C Atkinson Subaru Impreza 3:32:25,3

7. J Kopecky Skoda Fabia 3:36:34,4

8. X Pons Subaru Impreza 3:38:05,7

9. H Solberg Ford Focus 3:38:43,7

10. D Sola Peugeot 207 3:46:29,1

 

A világbajnokság állása a Korzika Rali után:

Pilóták

1. M Grönholm 104 pont

2. S Loeb 100 pont

3. M Hirvonen 74 pont

4. D Sordo 45 pont

5. P Solberg 38 pont

6. C Atkinson 29 pont

7. H Solberg 28 pont

8. J-M Latvala 24 pont

9. F Duval 12 pont

10. T Gardemeister 10 pont

J Kopecky 10 pont

 

Konstruktőrök

1. Ford 179 pont

2. Citroën 147 pont

3. Subaru 71 pont

4. Stobart 64 pont

5. OMV Kronos 39 pont

6. Munchi's Ford 6 pont

Módosította Gabi89
Dupla post
Link to comment
Share on other sites

Hi!

Kár hogy nem állt rathoz Turi, és nem tudott harcolni a bajnoki címért! De azért szép volt Benik!

A világbajnokságon most a Japén rally jön nem? Murvás, kedvez Grönholmnak! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...