Jump to content
PirateClub.hu

Milyen autót éri meg megvenni első autónak?


DriftKing
 Share

Recommended Posts

Sztem meg az a legszarabb, amikor kis szar Swift-re vesz egy "pörgősfelnit", meg egy pár spoilert, a kipufogóvégre heggeszt egy kis krómdarabot, meg zászlót az oldalára, hátulra meg a Nófír matricát, és azthiszi ettől majd jobban megy a kocsi, ja meg még döngeti a zenét nehogy meghallja ha valami gáz van a motorral. És ráadásul még zúzza is neki, mintha lenne valaki, koptatja a gyári gumikat indulásnál stb. És utánna meg csinálja a balesetet, DE ilyenkor nem érvényes az hogy "az hal meg aki suzukis". Ilyenkor az érvényes hogy "Mindig a vétlen hal meg, de most az okozó is mivel menőzött a gusztustalanságig felcsicsázott suzukijával"

 

Na ez a szánalmas és a megvetendő sztem (persze ez igaz lehet más, olcsó, nem kifejezetten erre gyártott autora, aminek a fent említett noIQ söförje van, aki azt hiszi egy nofír matrica +20LE). Jó dolog a saját kocsi, de azért az erőviszonyokkal tisztában kéne lennie pár embernek. Pl. nem kezdek előzni egy X5-öst egy rozzant Skodával 100-as tempónál, mikor látom hogy 1km-en belül jönnek szembe. Még akkor sem, ha lángnyelv matrica van mind a 4 rozsdás kerekem után ragasztva a kasznira.......

 

 

Bocs de én ezt a fajtát nem Suzukiba látom hanem ez a sok raj A Corsa, B Corsa, F AStra, G Astra, A Vectra és társaiba vannak :D bocs ha ezzel vkit megbántok még 1 hét alatt látok 1 ilyen suzukit addig a fent említett típusokból vagy 10et szal nem tom megin miért a suzukit kell szidni???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

toyota celica vagy supra ha sport kocsi kell de elsőnek tök felesleges:) tankolnod is kell + teljesítmény adó... megbízható kocsit vegyél amihez olcsó az alkatrész, bmw nagyon szervizigyénes és drága hozzá az alkatrész, ha sport kell toyota, mazda, civic... bár a légzsák se árt inkább vegyél nagyobb kocsit amivel jól meg tudsz tanulni vezetni 190es vagy 124es mercit a benzinesek jól mennek és nem szervízigényesek meg az alkatrész se drága hozzá

ezek se mennek rosszul és biztonságosak is:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1388414&command=ugras&screenwidth=1152
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1419069&command=ugras&screenwidth=1152
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1411229&command=ugras&screenwidth=1152
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1378786&command=ugras&screenwidth=1152

ebbe egész jó extrák vannak

ezeknél ne nagyon nézd h hány km van bennük 500-600ezret simán elmennek azért szeretik a taxisok is

Azt hogy a bmw szervizigényes nem mondanám.

Módosította PxE
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

talán már tudjátok mi lesz az első autóm :P

tudom hogy nem tanácsos rögtön Hondával kezdeni, de az sem vadi új autó már (ha a 94-es csapotthátú kedvencemre gondolok) és ha kezdenék valami más autóval addigra csak mégjobban telik az idő és még nehezebb lesz jó állapotút találni ...

majd ha eljutok odáig biztos szépítgetni is fogom de nem nevetségesig...

bár ez inkább még a jövő zenéje jogsim sincs egyenlőre... de azért rajta vagyok az ügyön :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hát gyerekek, nemtudom ti melyik országban éltek, de ilyen 2 millió körül nézegetni első autókat.... érdekes.

Na mindegy... Szerintem fél milla alatt érdemes elsö kocsikat nézelödni, esetleg ha jól mennek a dolgok akkor 1 milla. És nem azt kell kell nézni, hogy hány lovas, mennyi alatt van százon, első kocsin ugytudom vezetni kell megtanulni nem versenyezni. Elöször rutint kell szerezni, 1-2 év legalább de inkább több (5 év) és aztán jöhet 2 millás "álom autó" (persze kinek mi).

 

Olvasgattam itt a nagyszerü ötleteket, hogy Celica meg Supra. Suprákba általába 3 literes motort raknak, az eszik mint állat, igaz erős is, a biztósító és a benzinkút biztos jól jár vele. És ha szervizelni kell... müvészet lehet hozzá alkatrészt találni. Az pedig már más kérdés, hogy itt akar valaki venni kupét, megkiméltet, ahol még egy valami 100 lovas kombibol is kivan hajtva lélek.

 

Ha valaki használt kupén töri a fejét ajánlom, hogy valami külföldröl behozott (pl.: Svájcból), magyarországi első tulaj vagy valami ilyesmi feltétellel keressen. Vagy nézzen valami kevésbé felkapottat, nemigazán ismertet. Én is így kerestem, regisztrációs adót ugyan részben eltörölték de még igy is drága és macerás dolog külföldröl kocsit behozni. Akinek meg külföldröl sikerült behozni valami megkiméltet az meg miért adja el? Ugyhogy én inkább vmi kevésbé felkapott melett döntöttem, és egy '91es Hyundai S-Coupe lett a dologbol. 1.5ös fenevad 82 derék lóval. Olcsó fentartani, a fogyasztása se olyan vészes és szeretem és ez a lényeg. Ugyhogy csak ajnlani tudom mindenkinek. Egyébként még amik ilyesmi árkategóriák és jók lehetnek első autónak, azok a Swiftek és az Si motoros F Astrák. Utóbbik különösen jók, olcsó fenntartani, fogyasztása jó, futóműve birja a magyar utakat, és a motorja is strapabíró és erős, egy gond van vele, hogy ugyan opel, sose kop el, sokkal inkább eltünik az éterben, rozsda kikezdi csunyán. Suzukikkal már nincs ennyre gond, olcsók, ujabbat kapsz ugyanannyi pénzért, rozsda se eszi annyira, és fentartani hihetetlen olcsó és a motorja is elpusztíthatatlan (kivéve az hárohengerest, elvileg azok bajosak de ismerősnek az van és eddig tökéletes). Plusz még a felszereltségük 300-400 ezerért elektromos ablak, szervókormány, miegymás, a klímárol nem is beszélve. Azokkal az autókkal télleg csak annyi baj van, hogy Suzukik, a töréséröl meg annyit, hogy egy Corsaban/Civicben/CRXben/stb. sem vagy nagyobb biztonságban... Még érdemes gondolkodni egy Xr3i motoros Ford Escortban, bár azok már elég öregek és valószinüleg már megéltek mindent. Vagy egy hondában, bár igaz, hogy a derék fiatalok amortizálják rendesen azokat, de a honda motorok jól bírják a tempót, bár igyis elég sok a teljesen széhajtott. BMW-böl még jók a E21esek, E30asok, bár a E21esek már nagyon öregek. E30 utániak, már igencsak szervízigényesek, és drága szervízre igényesek. Pl.: hiába cserélsz benne olajat, ha nem márkaszervízbe tetted, elektronika nem tud róla, motor leáll kéri a friss olajat, azt jöhet a trailer. E30asokban elvileg ezt meg lehet oldani ugy hogy összeköcc két vezetéket vagy valami ilyesmi büvészkedéssel és kész. Újabbakba ha jótudom nem. Olasz meg francia autókkal meg elvileg sok baj van, persze ha a kocsi azért kell mert szép akkor kertidísznek tökéletes. Angol autók (pl.: Rover) meg jók, csak egy csavart nem tudsz kihúzni, mert ugye ott más a szabvány. Amerikai autókon meg ha valaki töri a fejét, arra készüljön fel, hogy az inni fog mint állat (átszámolva 170 Ft körül van náluk a benzin úgy ugye lehet inni), és alkatrsz sem igen lehet találni, pozitívuma, hogy azokat az autókat nem 10-20 évre tervezték. Szerintem német, japán, koreai (Deawoo/Chevrole-t nemtudom) autókat érdemes nézegetni. Koreai autókkal amugy annyi a gond, hogy koreaiak, semmi gond nincs velük, megbízhatóak, érdemes nézegetni a Totalcar népítéleteket. (Legalábbis én az S-Coupe vásárlása elött alaposan átnéztem, hogy Hyundai fronton mi a helyzet, és a tapasztalat az, hogy elégedettek velük a tulajdonosok). Egyébként ha valakit nem zavar akkor a nagyszerü Polski/Trabi/Lada is tökéletesen megfelel a célnak (bár a ladáknál vannak ilyen: "megbütyköltük kicsit, sokkal jobban megy, csak nemértem miért iszik 20 litert 100on" tapasztalatok).

 

Golf 3as/4es jó, megbízható autó, csak magyarországon nagy kultusza van, ezért gyakran irreálisan drágán adják. Az árát nem éri meg. Németböl éri meg egy olyat mehozni. Szerelő ismerős (fentiekben leírtakból elég sok infó tőle van) akart behozni egyet, és venni mellé egy totálkárosat, aztán összehegeszteni az alvázszámot az újra. Csak azt utána eladni nem lehet, mert eredetiségvizsgálaton nem megy át.

 

Jó hosszura sikerült ez a kis szösszenet :P

Link to comment
Share on other sites

Első verda...hááát nekem egy 1,3-as kocka Lada volt! :D Minden bajom volt vele...nehéz a kuplung, a kormány, a váltó...de miután megszoktam, zsír lett minden! ;) Szal gyakorolni tökéletes volt! ;) És ha törted se drága hozzá a alkatrész...na nem mintha törtem volna... :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hali .. én is minap kezdem el a sulit .. és érdeklene olyan 1,7 millio Ft ig mien verdát ajánlanátok lényeg nekem minden képpen 4 jatos legyen, kényelmes .. és nagyobbacsak .. :) vw bora, passat is szép audi A4, A6 .. valami hasonlot keresek .. legyen legalább 1.8 as motra és persze valami jo formája is legyen :)

Link to comment
Share on other sites

Sziasztok

 

Hát én nem akarok egyelőre autót, pedig ahogy mondom h megyek jogsira akkor mindenki Úúhhh autóra, de én nem akarom autóra én motorozni fogok...nah mind 1 nem erre akartam rátérni....nah szval az a lényeg h jól nézzétek meg az autót amit kinéztetek, mert ugye sokan előtte elviszik az autót előtte karosszérialakatoshoz hogy kicsit szedje már rendbe, és ez az amit mondani akartam h nagyon nézzétek meg mert én is lakatos vagyok, és szoktunk érdekes dolgokat művelni, hogy a tagnak minél olcsóbb legyen de azért nézzen is ki vhogy, pl.: a múltkor fél tenyérnyi lyukat tömítettem el, mert a főnök mondta h alvázvédőzzem le de sak óvatosan nehogy kijukadjon drókefézés közben....hát kijukadt, ezért el kelett tömíteni, és ahpgy lefújtam már nem is látszott szval erre nagyon figyeljetek..." Az alváz védő mely ápol és eltakar"(főleg eltakar)

Link to comment
Share on other sites

Én ajánlanám figyelmedbe a Weltautó garanciáit! Hisz ők még a használtra is garanciát vállalnak.

 

Garanciális alkatrészek

 

Motor: motortartó bakok, motorblokk, forgattyús és vezérlő mechanizmus, olajszivattyú, valamint minden műszaki hiba, ami a motorblokk, illetve annak kapcsolódó részei meghibásodását okozza, és nem tartozik a garanciából kizáró okok körébe.

 

Sebességváltó (osztó- és differenciálmű): a mozgó alkatrészek (fogaskerekek, tengelyek, csapágyak, szinkronszerkezetek, biztosítógyűrűk, sebességváltó kapcsolóvillák, -mechanizmus), bármilyen működési hibája, valamint minden mechanikus sérülés a házzal kapcsolatban, amely közvetlenül a meghibásodásból származik.

 

Erőátvitel: a mozgó részek (féltengelycsuklók, és -csapágyak) minden működési hibája és minden mechanikus sérülése, amely közvetlenül a meghibásodásból származik.

 

Kerékfelfüggesztés: rugók, lengéscsillapítók, szintszabályozó rendszer, stabilizátor.

 

Tengelykapcsoló: a tengelykapcsoló berendezés teljes egysége. A garancia a teljes időszak alatt egy teljes egység cseréjére vonatkozik.

 

Tüzelőanyag ellátó rendszer: tüzelőanyag tartály, porlasztó, ill. befecskendező rendszer és annak elemei. Turbófeltöltő, levegő visszahűtő.

 

Elektromos és elektronikus rendszer: generátor, feszültségszabályozó, indítómotor, elektronikus gyújtásmodulok, kürt, mellső és hátsó ablaktörlőmotor, ablakemelő és napfénytető működtető motorok, központi zár működtető motorok, valamint az alábbi alkatrészek elektronikus vezérlőegységei, ill. ezek érzékelői: motor, sebességváltómű (automata váltó), hajtáslánc (4x4 hajtás esetén), fékrendszer (ABS, ESP), fedélzeti elektronika (központi zár, elektromos ablakemelő, világítás), komfort-elektronika, fűtés-klíma rendszer, gyári audio-berendezés, gyári mobil kommunikációs egység, navigációs rendszer.

 

Hűtőrendszer: vízszivattyú, hűtők, a motor ventilátorai és olajhűtő, termosztát.

 

Kormánymű: kormánymű (mechanikus, vagy szervo), szervoszivattyú, kormányösszekötő.

 

Fékberendezés: fékrásegítő, fékerő korlátozó vagy szabályzó, fékhenger, blokkolás- és kipörgésgátló berendezés.

 

Klíma- és szellőzőberendezés: elpárologtató, klímakompresszor, szellőzőmotor.

 

 

Azért ezt nem sok helyen kapja meg az ember.

 

 

http://www.weltauto.hu/

Link to comment
Share on other sites

háát, első autót nem hinném hogy itt fogom venni... keresőben beírtam keresési feltételnek hogy másfél millió alatt, erre kidobott 2 azaz két autót, az egyiket 4Ft-ért árulják (Skoda Superb) a másikat 2007Ft-ért (Skoda Fabia) szóval el van írva ez a kettő is... és sztem első autónak azért másfél millió alatt kéne lennie

Link to comment
Share on other sites

Hali .. én is minap kezdem el a sulit .. és érdeklene olyan 1,7 millio Ft ig mien verdát ajánlanátok lényeg nekem minden képpen 4 jatos legyen, kényelmes .. és nagyobbacsak .. :) vw bora, passat is szép audi A4, A6 .. valami hasonlot keresek .. legyen legalább 1.8 as motra és persze valami jo formája is legyen :)

 

 

Érdekes feltételek, milyen célra kell? 4ajtós, kényemes, nagyobbacsak nem éppen tanulókocsi. Anno volt egy öreg scorpiom, az a sedan féle nem látom pontosan a hátulját a nagyobbacska kiadásból, kezdő fejjel élmény volt vele parkolni, meg persze amit az a kéttonnás kétliteres megevett... :P Amiket írtál autók szerintem abszolút jók, ha olcsón tudsz venni egy fiatal, megkíméltet belőlük, bár erre szerintem nem sok esély van (volkswagenböl talán). Szerintem ilyen árkategóriában 2000 utániakat érdemes nézegetni, Mondeo (1993-2000-esek gyorsan vesztik értéküket), Octavia, S40, Galant, Vectra, esetleg Omega ha találsz ennyiért. Még jó lehet a Nissantól egy Primera vagy Maxima, de ezeket annyira nem ismerem. Audi amugy személyes kedvencem, de nem ajánlanám a drága alkatrészárak miatt. Ajánlom még az G Astrát és a Focust bár ezekröl minden eszembe jut csak a kényelem nem. Más árkategoria és évjárat de még jó lehet a '98ig gyártott Ford Scorpio, ebben a kategóriában, annál jobb szerintem nincs, az árát abszolút megéri, csak sajna már kezd eljárni felettük az idő, kár hogy nem fojtatták a model gyártását. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Gyerekek, itt mindenki annyira gazdag, hogy 1-2 millióból óhajt első!!! kocsit venni? Nekem tökéletesen megfelel a '96-os, 1,4-es, benzines Toyota Corolla sedan, amit 535.000 Ft-ért vettem átírási és zöldkártya költséggel együtt. Sportosnak elég sportos, enni nem eszik sokat, problémásnak nem problémás és első kocsinak a rutin megszerzésére tökéletes. Ha annyira akarod tuningolni, tudod ezt is, de kérdem én: minek? Az nekem bőven sok is, hogy 10-12 mp alatt 100-on tudok lenni, ha akarok, de ha nektek nem elég az ilyesmi... Esetleg ha kicsit többet költesz (mondjuk 600-650.000 Ft), akkor akár Ford Mondeo-t (96-98-as évjárat) vagy egy izmosabb Opel-t is vehettek, ha meg a kényelem a fontos, akkor régebbi Mercit... De Ti tudjátok, csak ne okozzatok balesetet! Mindenkinek további balesetmentes közlekedést! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Első autónak sztem egy opel-t vagy esetleg más német gyártású autót érdemes megvenni.. Ezek motorikusan elég jók, akár lehet őket hajtani is.. persze nem "agyba-főbe".. Nekem egy Opel Astra F CC-m van, 2001-es.. nincsen bennt ford.mérő, de ha van füled, meg fogod hallani mikor kell(ene) elváltani.. Sok használtautós foglalkozik ilyen Astrákkal, néhol már 150 000 ft-ból meg lehet uszni egy ilyen kocsit.. Fogyasztása is szinten tartható, olyan 5-6 liter 100 km-en, és a 160 km/h-t is kiviszi, akinek ez fontos.. Sok autószerelő mondja azt az astrákról, hogy tipikusan kezdők kocsija mert szinte igénytelen. Ezt én is alátámaszthatom így 3 év után ..

Link to comment
Share on other sites

Én kifejezettem örültem anno ha anyámék ideadták a kocsit, de ha eszembe jutott volna közvetlenül jogsi után hogy nekem 1-2milláért 200LE-s kocsi kell, minimum kapok egy sallert :D Amúgy meg manapság a benzinárakat figyelve nem nagyon éri meg sportkocsit venni. Egy haverom is CRX-et akart, hogy ő majd azt szépen fenntartja, meg nem romlik majd el, meg hogy majd lassan jár vele....esélyes. Szerencsére le tudtuk beszélni róla, és vett egy corsa b td-t. Azóta is hálálkodik...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jó rég nem irt ide senki na majd én akkor irok :happy: . Leges legelső kocsit min. 1 év tapasztalat után szabad venni és ha válsztani kell akkor kezdőknk tökéletesen megtiszi a peugeot 205 ös. Nagyon fajé kis kocsi nekem is az van(nagyon eltalálták a tervezők. 89 es évjáratu és az ég világon semmi de semmi baja nem volt pedig 250000 km volt benne. És télleg semmi baja mivel karosszériás vok szétszettem az egész kocsit mivel rakok rá egy két tuning kiegészitőt. Azért merem ajánlani mivel ez a kocsi a rosdásodás ellen nagy jó mivel az egész kocsi horony sprayvel van lefujva és sok tipus van belőle(1.0 junior, 1.2, 1.3, 1.4GT=>ijen van nekem és nagyon megy a gép igaz felvan huzva a motor kicsit de az alap is nagyon jó a tömeg/Le arány miatt, 16GTI, 1.8D és az álmom 1.9GTI=>150 LE üti) szóvel ajánlom minden kezdő soförnek ezt a fajta kocsit. :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
...Egy haverom is CRX-et akart, hogy ő majd azt szépen fenntartja, meg nem romlik majd el, meg hogy majd lassan jár vele....esélyes. Szerencsére le tudtuk beszélni róla, és vett egy corsa b td-t. Azóta is hálálkodik...

 

Nekem volt egy 1.6-os CRX-em fél évig. Hát szó ami szó nem tudtam 10 alá vinni a fogyasztást.... ha szúrtam neki akkor 14-16-ot is megevett :mellow: szóval akinek épp annyi pénze van hogy vegyen egy "sport" autót az szerintem gondolkozzon előtte hogy lesz-e annyi pénze hogy fentatsa. Főleg egy 20éves autóról van szó ami ha nincs teljesen felújítva (az én esetembe nem volt de elég olcsón jutottam hozzá) akkor rengeteget kell rákölteni...

 

 

 

Első autókhoz hozzászólva én azt mondom hogy először még ne vegyen autót hanem valaki olyannal gyakoroljon akinek van egy kis tapasztalata és jól vezet. Utána ha valaki rendesen megtanult vezetni és ésszel is vezet vehet akármilyen kocsit.

Sokan fikázzák a Suzukikat, szerintem nagyon jó autó, igaz a régiek könnyen törnek ezért ésszel kell vezetni :)

Erről a 2-3 millás autókról meg annyit hogy nagyon sok ember álmodozik hogy ilyen meg olyan autót vesz a valóság mégsem ez és a végén valami olcsó roncsnál köt ki mert annyi pénze van rá :) Én tudom, mivel egy autókereskedésnél dolgozok. Nem hiszem hogy itt bárki is 17-18 évesen 2-3 millás autót fog venni... :) Az egy dolog hogy ki milyet szeretne MAJD de az egy kicsit odébb lesz :D Azért sokat kell dolgozni hogy az embernek olyan kocsija legyen amilyet szeretne :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Szevasztok!

 

Én nem akarok okoskodni,mert millió 1 ember van aki jobban ért nálam az autókhoz.

Első autónak nem érdemes 80+ LE-s autót venni...mert úgyis összetöröd,jóesetben csak a kocsit.Aki nem úgy születik,h autót is tud vezetni,az kezdjen valami viszonylag olcsón fentartható,olcsó árú és kb 50-80Le autóval.Abból még nem lehet baj,bármilyen kecsegtető is a 150Le...azt el is kell vezetni...meg gyorsulni a 15éves kretének is tudnak...csak meg is kell állni.Szóval első kocsinak olyat kell venni,amit azért nem sajnálsz,ha pl véletlen parkolásnál megpadkázod.

Másik...nem akarok egy márkát sem leszólni...mert kinek a pap,kinek a papné...2000sort lehetne irni arról,h ez azért jó...és ezért szar...azmeg...erre van a totalcar népitélet...az én saját módszerem az,h beirom pl használautón az als felső árkategóriát,max köbcentit...esetleg lóerő intervallumot...és akkor márkától független rákeresek...tuti,h nagyonhosszú lista lesz,de a kocsik 70%-át kapásból le fogod selejtezni,mert nem fognak tetszeni :D

És ezekután marad kb 10 kocsi ami tetszik...ezekután érdemes a totalcar népitéletet megnézni...ki mit ir az adott autóról,ÉVJÁRATRÓL és MOTORTIPUSRÓL....ezek fontosak...ha 80%-bn pozitiv a vélemény az jó...ha ellenkezője akkor felejtsük el a kocsit bármennyire is szép.Nekem ezekután marad 4 esetleg 5 kocsi.Aztán ezekután az ember már tipusspecifikusan visszamehet a használtautóra és kinézhet 1-2-3 kocsit...felhivja a tulajt...szerencsés ha az embernek van legalább egy hozzáértő de legjobb ha egy autószerelő ismerőse,aki elmegy vele...és megnézi a kocsit...4-5kocsiból...tuti,h kb 2nek nem fog tetszeni a belseje...vagy az ülés...vagy valami...ami képen bejött...

És ilyenkor eljut az ember oda,h 2 esetleg 3 kocsi marad...ezeket megnézegeti...jó alaposan...és innen már egyszerű.

Nekem az első kocsim egy Suzuki Swift volt...tökéletesen megfelel...pályán lehet vele

160at is menni...bár akkor már eszik is...aztán lett egy honda civicem...tipikus japán...ritkán rohad...de ha rohad,akkor nagyon...megy mint az állat,még kevés lóval is,az alkatrész azért nem olcsó,de szinte sosem romlik el.

Ja és hacsak nem vagyunk milliomosok kerüljük a tuningcsodákat...spolierrel nem lehet parkolni...tuti,h széttörik...és a tuning motorok nem mindig fognak elvinni A-ból B-be...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...