DriftKing Posted Június 20, 2007 Share Posted Június 20, 2007 Típus: Saab 9-3 X4R Motor: 2 l-es, négyhengeres, 1994-es Saab 900-as blokk 2,8 l-esre növelve; átalakított hengerfej; egyedi hengerfejcsavarok; 34 mm-es, Trollspeed szívószelepek és 32 mm-es kipufogószelepek; Wargia/Trollspeed, állítható szelepvezérlés és állítható szelepemelők; 298 fokos, Pipper vezérműtengelyek; JE dugattyúk; verdi hajtókarok; 9,35:1-es sűrítési arány; SETRAB olajhűtő; Spal ventillátor; 8db 720 cm3-es Siemens injektor; TWM benzinnyomás-szabályozó (3,5 bar üzemanyag-nyomás); 40l-es ATL benzintartály; 2 db Bosch 044 benzinszivattyú; 2db Tial, 28 mm-es külső turbónyomás-szabályzó (wastegate); 2db Tial lefújószelep; Turbonetics/ITS T76-os turbó; 3"-os turbócső a turbótól az intercoolerig; 3"-os, rozsdamentes acélból készült kipufogórendszer; 3,5"-os downpipe (leömlő); Racecoolings egyedi intercooler és vízhűtő; TIBUC/Trollspeed vízpumpa; Pectal T6 ECU (motorvezérlő); 802 LE és 775 Nm 2,9 bar turbónyomásnál, 105 oktános benzinnel Erőátvitel: Tractive, ötsebességes versenyváltó; AP Racing, 200 mm-es, háromlemezes karbonkuplung; Trollspeed lendkerék; Tractive összkerékhajtás programozható aktív differenciálművel és 3,31:1-es hátsó végáttétellel; Volvo 850-es, acél differenciálház; Sellholm Tuning, 3,31:1-es áttételű első differenciálmű; Svea Bid Volvo/BMW hibrid féltengelyek Futómű: Forza/Bilstein Fékek: elöl 380 mm-es tárcsák 12 dugattyús, Tarox nyergekkel; hátul 360 mm-esek 8 dugattyús Tarox nyergekkel Felnik/Gumik: 10x20-as, BBS RS GT felnik; 255/30-as gumik Karosszéria: Saab Diners Club Racing Team, karbon első lökhárító; karbon, a gyárinál oldalanként 7 cm-rel szélesebb sárvédőívek a gyári fémlemezekkel egybedolgozva; karbon hátsó lökhárító; Swedish Composite Engineering, karbon csomagtérfedél és tető; Saab Aero küszöbök; alumínium motorháztető gyorszárakkal; Wargia Engineering hátsó szárny; Porsche Titan szürke fényezés; airbrush Belső tér: versenyre minősített Rally Products bukókeret; hátsó üléssor eltávolítva; Sparco Evo VTR raliülések elöl Sparco övekkel; Tilton pedálrendszer; Wargia Engineering kormányoszlop; Sparco felbillenthető kormány; karbon padlólemezek; egyedi középkonzol; karbonbetétekkel és VDO műszerekkel átalakított gyári Saab műszerfal; WIKA turbónyomásmérő; Aim, műszerfalra szerelhető adatnaplózó; karbon középső panel kapcsolókkal; Wilwood rali-kézifékkar; Tractive váltókar Súly: 1325 kg; 56:44 súlyeloszlás (a váltóbeállításról annyit, hogy egyesben is képtelennek tűnő 120-ra lehet gyorsulni) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiscipo Posted Június 20, 2007 Share Posted Június 20, 2007 hmm. mit is mondjak. GYÖNYÖRŰ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Június 21, 2007 Author Share Posted Június 21, 2007 örülök hogy neked is tetszik Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
matati Posted Augusztus 3, 2007 Share Posted Augusztus 3, 2007 Hát ez nekem nem nagyon jön be...inkább kimegy. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiero Posted Augusztus 4, 2007 Share Posted Augusztus 4, 2007 Azt a jó (és most jön a hatalmas sípszó), jól átfúrták a kocsit. Nagyon bejön Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth Lol Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 és én elsöként vezethettem a 9.3masat Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 16, 2008 Author Share Posted Január 16, 2008 itt egy videó róla: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szergej77 Posted Március 22, 2008 Share Posted Március 22, 2008 Csodaszép autó.......leesett az állam a képeknél.... gyönyörű....szépen megcsinálták... köszi a videot mindenképp megnézem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.