Jump to content
PirateClub.hu

Saab 9-3 X4R nagypapás autó?


DriftKing
 Share

Recommended Posts

199vo9.jpg

 

Típus: Saab 9-3 X4R

 

Motor:

2 l-es, négyhengeres, 1994-es Saab 900-as blokk 2,8 l-esre növelve; átalakított hengerfej; egyedi hengerfejcsavarok; 34 mm-es, Trollspeed szívószelepek és 32 mm-es kipufogószelepek; Wargia/Trollspeed, állítható szelepvezérlés és állítható szelepemelők; 298 fokos, Pipper vezérműtengelyek; JE dugattyúk; verdi hajtókarok; 9,35:1-es sűrítési arány; SETRAB olajhűtő; Spal ventillátor; 8db 720 cm3-es Siemens injektor; TWM benzinnyomás-szabályozó (3,5 bar üzemanyag-nyomás); 40l-es ATL benzintartály; 2 db Bosch 044 benzinszivattyú; 2db Tial, 28 mm-es külső turbónyomás-szabályzó (wastegate); 2db Tial lefújószelep; Turbonetics/ITS T76-os turbó; 3"-os turbócső a turbótól az intercoolerig; 3"-os, rozsdamentes acélból készült kipufogórendszer; 3,5"-os downpipe (leömlő); Racecoolings egyedi intercooler és vízhűtő; TIBUC/Trollspeed vízpumpa; Pectal T6 ECU (motorvezérlő); 802 LE és 775 Nm 2,9 bar turbónyomásnál, 105 oktános benzinnel

 

Erőátvitel:

Tractive, ötsebességes versenyváltó; AP Racing, 200 mm-es, háromlemezes karbonkuplung; Trollspeed lendkerék; Tractive összkerékhajtás programozható aktív differenciálművel és 3,31:1-es hátsó végáttétellel; Volvo 850-es, acél differenciálház; Sellholm Tuning, 3,31:1-es áttételű első differenciálmű; Svea Bid Volvo/BMW hibrid féltengelyek

 

Futómű:

Forza/Bilstein

 

Fékek:

elöl 380 mm-es tárcsák 12 dugattyús, Tarox nyergekkel; hátul 360 mm-esek 8 dugattyús Tarox nyergekkel

 

Felnik/Gumik:

10x20-as, BBS RS GT felnik; 255/30-as gumik

 

Karosszéria:

Saab Diners Club Racing Team, karbon első lökhárító; karbon, a gyárinál oldalanként 7 cm-rel szélesebb sárvédőívek a gyári fémlemezekkel egybedolgozva; karbon hátsó lökhárító; Swedish Composite Engineering, karbon csomagtérfedél és tető; Saab Aero küszöbök; alumínium motorháztető gyorszárakkal; Wargia Engineering hátsó szárny; Porsche Titan szürke fényezés; airbrush

 

Belső tér:

versenyre minősített Rally Products bukókeret; hátsó üléssor eltávolítva; Sparco Evo VTR raliülések elöl Sparco övekkel; Tilton pedálrendszer; Wargia Engineering kormányoszlop; Sparco felbillenthető kormány; karbon padlólemezek; egyedi középkonzol; karbonbetétekkel és VDO műszerekkel átalakított gyári Saab műszerfal; WIKA turbónyomásmérő; Aim, műszerfalra szerelhető adatnaplózó; karbon középső panel kapcsolókkal; Wilwood rali-kézifékkar; Tractive váltókar

 

Súly:

1325 kg; 56:44 súlyeloszlás

 

(a váltóbeállításról annyit, hogy egyesben is képtelennek tűnő 120-ra lehet gyorsulni)

 

197cn2.jpg

198aq6.jpg

1910mm7.jpg

1911uu0.jpg

1912qu1.jpg

1913vm7.jpg

1914vk8.jpg

1915sg4.jpg

1916fu1.jpg

1917js5.jpg

1918zr6.jpg

1919oj7.jpg

1920kw4.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...