DriftKing Posted Június 17, 2007 Share Posted Június 17, 2007 Típus: TS Racing Audi A3 Motor/Erőátvitel: soros, 4 hengeres, 2 literes 16 szelepes Audi Motorsport blokk; Turbonetics GT66 turbófeltöltő; Nissan Skyline-hoz készült GReddy Intercooler; 1600cm3 -es injektorfejek; egyedi rozsdamentes acél kipufogórendszer; egyedi hűtő a csomagtérben; hatsebességes Audi Motorsport váltó; Tilton Engineering háromtárcsás kuplung Futómű: KW Competition futómű (a KW egyedileg gyártott modellje) Fékek: Audi RS6 fékek (elöl 8-dugattyús nyergekkel) Felnik/Gumik: 19"-os BBS Motorsport felnik 265/30-as gumikkal Karosszéria: Oettinger első lökhárító és küszöbök karbon szárnyakkal; karbon motorházfedél és hátsó ablakkeret; Perspex hátsó ablak; plexi oldalablakok; karbon frontspoiler és hátsó diffúzor; karcolásálló matt ezüst fényezés; JE Design állítható hátsó spoiler; légbeömlő a hátsó sárvédőkben a hűtőhöz; átalakított Audi Allroad sárvédőívek Belső tér: FIA-homológ krómmolibdén WRC bukókeret; Sparco Circuit versenyülések hatpontos versenyövekkel; karbon műszerfal integrált műszerekkel és Racepak adatregisztrálóval; 30 literes üzemanyagtartály A kétüléses norvég járgány négyhengeres motorja 750 lóerős teljesítményt állít elő, ami az összkerékhajtással párosulva 2 másodperc alatt robbantja fel 100-ra a pehelysúlyú paripát. (súly/teljesítmény arány: 1,33) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vin Posted Június 17, 2007 Share Posted Június 17, 2007 szép, erős.. kell 1 ilyen.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj Tommy Posted Június 18, 2007 Share Posted Június 18, 2007 Azért egy ilyen jó lenne Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Full91 Posted Június 19, 2007 Share Posted Június 19, 2007 Elférne a garázsban.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Június 19, 2007 Author Share Posted Június 19, 2007 garázsban? Ha ilyen gépem lenne, nem hagynám pihenni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimtom Posted Július 26, 2007 Share Posted Július 26, 2007 Ultrabrutális módon nagyon durva ez a gép a benzinkutat nem kell utánakötni? Csak azért kérdem, h. mire készüljek, milyen sűrűn fogok vele repeszteni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djgoly93 Posted Július 31, 2007 Share Posted Július 31, 2007 AaaAaaAAA ez marha jóóóó sok pénze lehet a csávókámnak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
petike4ever Posted Július 31, 2007 Share Posted Július 31, 2007 Aztaa! Elfogadnám! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimtom Posted Augusztus 1, 2007 Share Posted Augusztus 1, 2007 Épp a múlt héten hallottam a rádióban, h. a Tolna megyei rédnőrség most kapott 4 db. mocit, amik 3 mp. alatt vannak százon és ha jól emléxem, akor 140 LE mozgatja a gépeket, de még így is legyalázza őket ez a vad A3-as. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 16, 2008 Author Share Posted Január 16, 2008 videó a vasról: http://youtube.com/watch?v=T-UszEXvAvo Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freeman1 Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 mit ki nem lehet hozni a 2.0tfsi blokkból!nemahiába volt az év motorja Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
trungs Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 A kétüléses norvég járgány négyhengeres motorja 750 lóerős teljesítményt állít elő, ami az összkerékhajtással párosulva 2 másodperc alatt robbantja fel 100-ra a pehelysúlyú paripát. (súly/teljesítmény arány: 1,33) Azért ez durva! Ahogy a 30 literes üzemanyagtartály is. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.