vikking56 Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 elég kemény, hogy pl a skoda fabia RS-t sportkocsinak nevezik.. a reklámszüvege valami ilyesmi : nem mindennapi egy sportkocsitól, hogy 9.3at gyorsuljon és 204et menjen... nem mindennapi? ez azért elég durva megfogalmazás, egy alap 2.0 mazda 6 gyorsul ennyit, a mi 15 éves autónk 8.2-t szintén 2.0 motorral... a dízel nem sportkocsiba való! ezt be kell látni! vagy ha a turbódízeleket hasonlítjuk szívo benyákkal, akkor hasonlítsunk össze egy szívódízelt egy turbós benyákkal... benzines adatokat csak olasz autókról tudok, bocsi is... szóval pl a dízel audi 100 1.9es motorral 63 lovat teljesített, az alfa164ben egy 2.0 TB motor 206ot teljesít... a téma adott, tessék csak vitatkozni dízelesekkel Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tormentor Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Hát igen. ez engem is nagyon megrázott, hogy a Fabia RS-be 1.9TDi motort raktak. Én azt gondoltam, hogy 2.0 FSi lesz benne. De az RS, GTi, stb. autókban, általában nem a motor a nagy szám, hanem a gyári sport alváz, belső, váltó, kipufogórendszer, stb. A motor általában csak pár lóerővel több, mindt a széria autókban. Dízel sport autó nálam, csak 2,3 TDi nél kezdődik. Viszont a HDi motor már megint más tészta, mert az már majdnem olyan erős mindt a benzines, de sokkal drágább. Úgyhogy nekem a benzines motrok jönnek be és ha turbó is sípol a motorban, akkor az annál jobb . Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Hát én helyből dieseles vagyok úgyhogy,én már nem vitatkoznék hanem ütnék Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 mert? mondd el, hogy miért jobb a dízel mint a benzin! kisebb a hatásfoka, ha nem 2 baros turbonyomáson megy, akkor gyenge is mint a harmat... én ezt tudom... egy 2 baros benya pedig akérmilyen motor, minimum 200-250 lóerő... dizibe nem is nagyon van a nagy pdtádékon kívül 200 ló fölötti... szal a dizi egy traktormotor... Ne idézd a közvetlenül elötted szólót Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Áh!figyu a diesel rohadt nagy nyomatékkal rendelkezik szóval az erőt nem kell fírtatni!!!!De viszont a benzines jobban is gyorsúl,mondjuk én már olyan dieselről is hallottam ami 1.2 es motor volt és 223 átlagsebességet zsírozott alacsony fogyasztás mellett,szóval jó a benzines mert lehet gyórsúlni bőven de viszont a diesel még egy nem csiszolt gyémánt ami már most kezd egyre jobb és jobb lenni!Ami viszont szerintem még nagyon igaz hogy 100 fölött nagyon húznak a dieselek!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 jaaaa ezekről a pdtdicdihdijtd nyomatékhegyek? az igazság az kisifam, hogy egy azaz egy darab dízel nem fog meg egy olyat ami nekónk van, kettőt vagy egyet visszagangolunk, és sehol nincs egy sz*r dízel sem... a dízel nem sprortautóba való, sőt xtem autóba sem... kamionmotor meg traktor... az autó nem véletlenül BENZIN motorral készült el... nem pedig valami pakura-adalékkal ment a benzék első verdája... az meg, hogy mennyit eszik az egy más tészta mer ésszel egy átlag2.0 se eszik 7 liternél többet, lásd mienk hosszútáv... jaaaa hogy egykettes? és akkor mi van, nem nagoyn vágod te ezt atémát látom... tudod, a motoron (a dízelen legalábbis ) van egy turbó.. szépen lehet azt csavargatni, egy bizonyos nyomásig... csakhogy ekkor a motor élettartama csökken, kihegyezettebb lesz(lásd pl a toyota celicát, aminek véresre kell sarkanytúzni az oldalát 7200on, hogy menjen, akkor vsizont megy...) és nem lesz 2-300,000 km benne, akárki akármit mond... szal erre én azt mondom, hogy egy kihegyezett non-turbo civicet láttam, ami 250 lovas volt 1.6ból, na az kb olyan 250es átlagot tud menni... csak kérdés, hogy a forgalomban hogy mész vele, meg meddig... szóval ez nem arról szól ,hogy ki tud nagyobbat mondani... hanem arról, hogy egy motor mit tud igazán. egy országúti strítrécsingben az életben nem lenne esélye... egy 2.0 benzines ellen se... főleg, ha az lyan 160-170 ló, mint a bmw vagy alfa 2.0-a..... oszt egy visszakettőpadlógáznál nem hiszem, hogy lenne esélye a nagyratisztelt TÁDÉknak egy ilyen ellen.... főleg, ha azt nem egy falábú pöcs vezeti..... Ne idézd a közvetlenül elötted szólót Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
axis Posted November 11, 2005 Share Posted November 11, 2005 Hamár ittvagyok pár kép a dízelekről szerintem bárki elfogadna egy ilyet : Pár dízel autócsooda hamár ittjárunk meg nem sportkocsi mi! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Azért ha dizel is egy v10 5.0 tuareg pár sportkocsit leszégyenitene. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 22, 2005 Author Share Posted December 22, 2005 na azért pl egy BENZINES murciélagó meg sportkocsi. nem csak annak mondja magát. amúgy mennyit is gyorsul az a maga 2.5 tonnájával ? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShOnGoKu Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Aprobb megjegyzés: GT fronton para van mert a Peugeot bejelentette hogy kiszáll a Rallybol mint gyári csapat és 2-3 éven belül visszatér a Grand Turismo versenyekre a HDi dizel(!) motorokkal. Teljesen mellékesen több neves autogyártó (pl a BMW is) elismerte hogy egyszeruen képtelenek jobb és erősebb dizelt csinálni a Peugeoténál. Anyázást nem kérek. Majd a versenyek eredményei eldöntik... Én személy szerint kiváncsian várom, mit tudnak kihozni belőle Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 A hatsebességes automata finom, a 333 lóerős V10-es pedig groteszkül könnyen szalad a két és fél tonnával. Normális körülmények közt. Az első dühödt állórajtot ugyanis sokat látott barátnőm nullától százharmincig végigsikította. 7,8 másodperc százra bármilyen autótól gyors. A Touaregnél azonban azt érezni, hogy a 750 Nm-es nyomaték (halló, ez másfél M5-ös BMW!) a négy kerekénél fogva előrerántja a parlament kupolatermét, és valahogy ez a borzalmasan meglóduló két és fél tonna bennakasztja az utasban a cizellált mondatokat. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Csátok!!Megint vagyok!Nos egyet értek veled báttya!Igaz hogy a diesel nem úgy gyórsúl mint a benzines (de viszont folyamatosan fejlődik és javúl),de viszont a dieselben nagyobb a kajak,pl(a nagy ragadozó) BMW 7.65i :::::: 700 Nm BMW 7.40D :::::: 700Nm Na,hát igen itt van az élő példa!(amúgy inkább a VW-t szeretem főleg a Phaeton-t)És szerintem ha egy enzo 2.5 tonnát nyomna akkor kb 5-6.5 -ig nymoná a 100-at!De nem tudom ,kíváncsi lennék!! Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubu111 Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 A diesel autókról annyit, hogy a nyomatékukkal azért odavernek sok benzines autónak. Nekem is diesel van, közvetlen befecskendezéses, elktronikus adagolóval, a benzinesek általában csak az autó hátsóját nézik! Ja és a fogyasztás sem elhanyagolható a maga kb. 1.7 tonnájával klimával meg minden szarral 6-7 liter. Ezt csinálja meg bárki benzinessel! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 22, 2005 Author Share Posted December 22, 2005 hmm.. azt hiszem, nagyon elvakultak vagytok, és nem nagyon hiszitek el, ha bármit is írok, de nekünk is 6 litert evett a gép nyáron. 90-nel. normális tempóban. 2.0 benzin. 91es évjáratú. amúgy 7.8 mp-et egy 85ös évjáratú 3.0 v6 75 Alfa America legyorsulja . 7.3mat gyorsul. jabocs. és 1000 kilós az autó. a múltkor havernál a fócvágen pdtádé motorthoz 4-en kellettünk hogy kivegyük a csodából. mer olyan kiba..tt nehéz. a mostani 2.0 Twin Sparkot meg ketten kikapjuk ... oszt kész. és ez is 8.2 alatt 100. ez még 1 tonna sincs. és van benne bőr, ülésállítás, elektromos ablak, kipörgésgátló, ABS, sperr difi, elektromos tükör, külön fejhallgató a hátsó utasoknak, meg még egy két dolog. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
willi Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 sziasztok,nem szeretnék sokat szövegelni csak annyi hogy a dizelnek sokkal jobb a hatásfoka. máskülömben nekem szerencsém van egy 530d BMW-hez ami csak 193 lóerő!!!!!(dizel)és ez nagyon megy ,sok el sem tudja képzelni csak ha egyszer maga tapasztalta.á másik hogy én ha normálisan megyek ami nem lassú fogyasztok 6,5-7 litert ha kurvára hajtom akkor 9,5-10 liter és a kocsi 1,8 tonna. ha ezek után nekem valaki mondja hogy jobb a benzines akkor bolond (saját vélemény lehet tiltakozni de nekem ez marad az álláspontom) sziasztok és boldog karácsonyt !!!!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 25, 2005 Author Share Posted December 25, 2005 na itt álljunk meg. a te bmwdnek duplaturbója van. egy kis és egy nagy hatásfokú. igazam van? egy duplaturbós 3.0 v6 kb olyan 400-500 ló. szal ha szívódízelt hasonlítunk, akkor ott az 1.9 pdsdi a VW-nél.... 68 ló.. közvetlen befecskendezéses motor az is csak turbó nélkül. egy mai ÁTLAG(tehát nem pl Alfa vagy bmw) közvetlen befecskendezéses szívó benzines 150 ló. persze a túródízelek is itt tartanak. csakhogy feltöltéssel. és ez a különbség. turbólyuk meg egyebek. jó persze neked nincs, mer 2turbó dolgozik. és nekem nem elsősorban a hatásfokkal van problémám(mert abban tényleg van valami) hanem, hogy nem sportautó. nem is abba való, és sose lesz az. a subaru impreza wrx sti adatai 2.0 turbós benzinessel : 320 ló meg valami 380 nm. na. turbós turbóssal meg a hang meg a szag. ez a baj vele. meg az, hogy amikor ez a twinspark 3700nál vezérlést vált, akkor olyan hangot ad ki, hogy nem szimplán elszédülsz, de még kissebb orgazmusokat is átélsz. egy dizi meg ott épp kihalófélben van. szal... sajnos ez az igazság. hallgass meg egy szépen hangolt sor6-ot vagy v6-ot, aztán egy dízelt... és aztán tedd amit jónak látsz. részemről ennyi. jah és mindenki, akivel valaha vitatkoztam vagy vitatkozni fogok, ne haragudjon rám ,és boldog karácsonyt !!! Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Csá!Boldog karit neked is!Nos én szeretem a dizeltet,valószínű,hogy azért mert most 2 dízelünk van!Amúgy meg,Honda Accord,Honda Civic Typer,Nissan Skyline (hengerenkénti turbóval,és compresszorral),ja és a Subaru Impreza (régi-új),na ezek nálam a favoritok ha benzinről beszélünk, Pl:láttam már olyan kis hondát (civic) ami 2.0-s volt és 200 paci volt alatta!!!!!Na hát igen az úgy odaver !Amúgy ha a diesel motor összhangban van,és a compresszió is fasza benne+5 henger soros,+biturbó+kompresszor+nitro inyektor (persze minden/henger),hát akkor egy sportkocsi szerüség is kisűlhetne belőle ! Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 25, 2005 Author Share Posted December 25, 2005 jó-jó persze amúgy az a civic az "csak" a sima type R, az s2000 a kemény, a maga 240 lóerejével egy sima szívómotortól ami 2.0-ás.. nekem az kéne Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Na ja!!! Nem tom mondjuk nekem a formára nem jön be annyira az s2000-es,de vad(amúgy meg 350Z)!Amúgy én szeretem a széria autókat amik jól megvannak csínálva !Csak az a szar ,hogy gyári tuning nem mindíg jó!Amúgy meg én vagy nagy kocsi (hummer,vagy más nagy amcsi terepes) vagy kicsi (peugeot 206,306) ami meg köztes az nem nagyon,na jó vannak kivételek! De mondjuk azt nem tom ,hogy a hummerek között van diesel ??? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 25, 2005 Author Share Posted December 25, 2005 persze, a H1est csak azzal gyártják... 6.5 literes,m valami 150 ló asszem... de azért ne mrossz gép Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Azt megmondom !Elnyomnék vele egy túrát valami frankó vízes helyen !Na mind1!Ja és még vmi,a porsche traktorok azok benzinesek??????????????????? ??? Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 26, 2005 Author Share Posted December 26, 2005 enm hiszem.. a lambó trakeszok sem azok... azért az kissé húzós lenne Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honda Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Semmi gond ezzel a dieselesdivel(Bár benzinpárti vagyok, emelett japán párti...), csak mindenki hasonlítgatja a TURBO dieseljét a szívó benzinesekhez!!!Csak arra nem gondolnak, ha ott figyelget 1 turbo a benzine motoron, sehol nincsenek, említsek csak párat kedvenceim közül: NISSAN SKYLINE GTR(na ez turbo sport)-www.exvitermini.hu Mitsubishi evo sorozat Subaru sti sorozat Láttam már olyat gyorsuláson, hogy 1 tuning diesel golf elvert 1 SIMA subaru turbot(a diesel turboja olyat lökött hogy10-15 gyorsulás után game over), de a subaruval utána szerintem még lazán elfognak autókézni pár 100ezret, a gyári 280 lóhoz képest..... Ezenkívül 1-2 SZÍVÓ HONDA is odaver az akármilyen tdi-re (nem 200millió köbcm-es dieselre gondolok), így pl: s2000 szívó 2000köbcm 240le!!!!!-gyárilag Na erről ennyit.... A fogyasztásuk azért jó Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Ehh !Az nagyon kemény !Akkor adnak ajándék benzinkutat is??? (mondjuk ha ráakasztanánk biztos ,hogy elvinné azt is!!! PORSHE vs. ZETOR=Batmobil 2# Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Egy ,,ismerős" (apám révén ismerem úgy ahogy) eléggé csipázza a diesel tuningokat és abbol is a VW-t szereti,nos csak annyi (gondolom nem nagy cucc),hogy egy 1.4 D golf4-ből kiszedett 180 pacit +low-rider +asszem air-raider meg egy kis optika plusz hangtech (a fényezés az meg asszem valami gyöngyházas tudod másszögből nézed és vannak külömböző színek benne),vad az a kocsi elfogadnám,ja és nem kell mellé benzinkutat venni ! Ne idézd a közvetlenül elötted szólót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 28, 2005 Author Share Posted December 28, 2005 nekem meg itt az egyik ismim egy régi passátba(abba a gyakoriba, 80as évekbeli, na tudod.. ) beletett egy pdtdi-t... 180lóra megcsippelve.... nagyon durva... aszonta a gyerek, hogy 190 fölé nem mert menni, mer széthullik... kegyetlen a gép... de azért van olyan ismim is, aki au Alfa 75ös 3.0 v6ra tett biturbót.... valami 380-400 lovas volt.... na, azért annál nem sok verda ment jobban, amibe ültem eddig... most, hogy 9 hszes májercsávó elhúzott, akár onolhatunk is szal, ma haver vett egy alfa 155 2.5 TD-t... hát.. nem túl meggyőző... 130 ló, valami 320-350 nm, de nem megy nagyon... 140ig tartja a tempót a gép a mi 2.0-nkkal... aztán elfogy a szufla... vagy a miénk lódul meg de nem olyan nagy extra... ja a gép 96os évjárat, a mienk 91 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Ezt találtam: http://www.powertuning.hu/n_pt_1.php Hát nem nagycucc de,nem egy utolsó!+21 paci,+45Nm . Jó kicsit nevetséges,de ha valakinek erre van szüksége nem tudom,én allennék egy ilyennel is,csak amikor gáz van szedjen ki a kaksiból,meg ne pusztúljon ketté úton útfélen! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 30, 2005 Author Share Posted December 30, 2005 nah, ezért szeretem én a benzinest visszakettőpadlógáz és kinn vagyok belőle Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
willi Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 sziasztok az okos tojás azért volt mert olyanról irt amiröl fogalmi sincs.máskülömben én ezt nem sértésnek gondoltam. ha beszélünk valamiröl elöbb gyözödjünk meg róla hogy ugy van e. mindegy ugy sem lehet meggyözni hogy jobb egy dizel,csak egyelöre még nem sportkocsiba,5 év mulva már lesz aztán majd lesznek tág szemek hogy mit hoznak ki a dizelböl,és még egyszer mondom nézétek már meg hogy mit fogyaszt egy nagy dizel és mit fogyaszt egy ugyan annyi pacis benzines. és nem tudom most miért is fogjam vissza magam? bocs a helyesirásért nem vagyok magyar!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Február 18, 2006 Author Share Posted Február 18, 2006 nó, újra kéne éleszteni ezt a topikot. tegnap előtt(vagy mikor má) ültem egy 2.4 JTD 159ben,, ami ugye köztudottan 200lóerős... hááát.... kehet hogy a borzasztó súlya miatt, (1600 kiló...) de nem éreztem azt, amit akár egy 15 éves 155Q4ben, pedig az csak 186 lovas.... meg-meg indul, de.... hááát. nem győzött meg. persze elfogadnám, hogy 200as utazón eljárjak 7.5-8 literrel... de... nem tom... maradok a benyásnál... ja, meg ismerős mesélte,hogy az ÁLTALÁAD halálra dícsért 535 Dvel versenyzett... az újjal, igen. egy 166os 240 lovas alfával. 500 méter alatt ment el padlógázzal egy 5 métert.... többet vártam 275 lótól.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.