Cruel Posted Május 10, 2007 Share Posted Május 10, 2007 Sziasztok! Most regeltem, de egyből megtetszett ez a topic, szerintem nagyon jó!! Íme tőlem néhány kép, kezdő vagyok még, bármilyen tanácsot szívesen fogadok, ha valaki valamiben módosítaná csak hajrá! kíváncsi vagyok Igazából nagyon egy kaptafára készültek a képek (angel project ) de talán valakinek tetszeni fognak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vin Posted Május 10, 2007 Share Posted Május 10, 2007 nekem nagyon tetszenek.. főleg az utcsó3.. (csajok is jól mutatnak rajta.. ) a 2. nál túl sok a zaj.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
jancsi111 Posted Május 10, 2007 Share Posted Május 10, 2007 Én nem hallom azt a zajt a 2. képnél Nekem is tetszenek a képek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vin Posted Május 10, 2007 Share Posted Május 10, 2007 hülye.. (értsd pozitívan.. ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
jancsi111 Posted Május 10, 2007 Share Posted Május 10, 2007 Meglesz Cruel! Ha esetleg van még hasonló képed, csak bátran oszd meg velunk Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josika Posted Május 11, 2007 Share Posted Május 11, 2007 hu nagyon szépek a képek és a képen lévö csaj is szép Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruel Posted Május 11, 2007 Author Share Posted Május 11, 2007 köszönöm mindenkinek. a képen látható csaj is szép jah, kár h nem járt velem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
m33ck Posted Augusztus 8, 2007 Share Posted Augusztus 8, 2007 Hehe, és mutattad neki a képeidet? Tuti hogy a nyakadba ugrana Amúgy az utolsó tetszik a legjobban, azt nagyon eltaláltad. Grat;) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...