Kr@sstheon1y Posted Július 18, 2010 Share Posted Július 18, 2010 „Hogyan verd meg a németeket?”. Ilyen, és ehhez hasonló feliratokkal reklámoz Angliában a Nissan – a fenti mondatot egy londoni Imax mozi bejárata fölé helyezték el. A gerillamarketinghez kép is tartozik, melyen egy 370Z sportautó oldalára vésett strigulákkal szimbolizálják a Nürnburgringen begyűjtött Audi, BMW és Porsche trófeákat. „Hogyan verd meg a németeket?”. Ilyen, és ehhez hasonló feliratokkal reklámoz Angliában a Nissan – a fenti mondatot egy londoni Imax mozi bejárata fölé helyezték el. A gerillamarketinghez kép is tartozik, melyen egy 370Z sportautó oldalára vésett strigulákkal szimbolizálják a Nürnburgringen begyűjtött Audi, BMW és Porsche trófeákat. hirdetés A goodwoodi hétvégén tömegesen kirakott plakátok ellen már most felszólalt a Porsche UK. Egyelőre a legfinomabb, legkönnyebben elérhető módszerekkel akarják elvenni a japánok kedvét a tréfálkozástól: azért fenyegetnek perrel, amiért a Nissan engedély nélkül használta emblémájukat. „Az a probléma ezzel, hogy a mi címerünket használják.” – mondta Andrea Baker, a Porsche szóvivője. „Ez a mi tulajdonunk, és senkit nem hatalmaztunk fel arra, hogy azt engedély nélkül felhasználhassa. Ez minden egyes cégre vonatkozik.” A 370Z gyártója roppant készségesen, pár napon belül hivatalosan is válaszolt: ha csak ennyi a baj, a jelvényt végül is a „Porsche” szóval is helyettesíthetik. Mivel az Audi és a BMW nem kifogásolt semmit, így az ő logójuk továbbra is fennmarad. Forrás: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/07/18/a_porsche_szerint_nem_vicces/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 22, 2010 Share Posted Július 22, 2010 Asszem tán az 5. sebességben tesztelték ezt a híres 370Z-t, és arra panaszkodtak hogy alulkormányzott és nem olyan pontos a kormánya mint a többi sportautóé. Sztem ne attól legyen nagymenő egy autó, vagy egy autómárka hogy más márkák hírnevét mocskolja. Ez a "Hogyan verd meg a németeket?" szlogen nevetséges. Összehozni egy preztizsmárkát egy hétköznapi autóval... Mellesleg ez is még egy ok hogy miért ne vegyek majd nissánt... Vagy lehet ezeknek a sofőröknek akik a Bmw-t, Audit, Porsche-t vezették, le volt vágva a jobb lábuk és nem tudták nyomni a gázpedált... Am. számomra még mindig érdekesebb egy GT3-as Porsche vagy egy Carrera GT mint egy Nissán 370Z. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Július 22, 2010 Share Posted Július 22, 2010 Am. számomra még mindig érdekesebb egy GT3-as Porsche vagy egy Carrera GT mint egy Nissán 370Z. Azok nem egy kategóriába tartoznak, szal ne hasonlítgass egy GT3-at egy 370Z-hez! 370Z-t mondjuk melyik a legkisebb Porsche? Cayman... nah azzal kell összehasonlítani! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 23, 2010 Share Posted Július 23, 2010 Értem már, akkor igy már világos: A nissán is úgy gondolta, hogy porschéból a Cayman-t, Audiból az A1-et, BMW-ből pedig az 1-est győzték le, így már érthető... De ha összehasonlítanánk a két autót a 370Z-t és a Caymant(jó a cayman a porsche szégyene...) de akkor is a porsche nyerne minőségben, árban a nissan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Július 23, 2010 Share Posted Július 23, 2010 Azok is más kategóriában játszanak... Audi TT, BMW Z4, Porsche Cayman! Na, ezek az ellenfelei a 370Z-nek! De ha már itt tartunk, a szakma ebbe kategóriába sorolja a Peugeot RCZ-t (konkrétan a TT ellenfele lesz) Mindenesetre most egy újabb reklám jött ki, nekem sem szimpatikus a reklám célja, kicsit már átlendült a ló túl oldalára, de nehogy azthidd, hogy a németek ártatlan bárányok! Nekik is voltak hasonló gerillakampányuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr@sstheon1y Posted Július 24, 2010 Author Share Posted Július 24, 2010 Azért az, hogy minőségben a Porsche nyerne egyáltalán nem biztos.A japán technológiát elég nehéz kenterbe verni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 27, 2010 Share Posted Július 27, 2010 Jah, hány autót is hívtak vissza a nissánnál? Számomra felfoghatatlan hogy hogyan lehet összehasonlítani a Porschét a Nissánnal. Ez most kb olyan mintha a Ferrárit hasonlítanánk össze mondjuk a Toyotával, vagy a Hondával. Nekik is vannak sportautóik, jó minőségűek, de akkor is egy Ferrári az Ferrári a Porsche, pedig Porsche nem Nissán vagy Toyota vagy Honda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr@sstheon1y Posted Július 27, 2010 Author Share Posted Július 27, 2010 Bocsánat.Pár éve hány autót hívott vissza a Mercedes? Csak valamiért a német autógyárak visszahívásait nem verik ennyire nagydobra.Vajon miért? http://www.vezess.hu/bview.php/?bid=cikk&id=26&cid=4552&action=cikk_nyomtatas&csat=hirek http://www.automagazin.hu/szamok/2004/08/cikk060.html Nafene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 27, 2010 Share Posted Július 27, 2010 De most se , meg a hírben sem a mercedesről van szó! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Július 27, 2010 Share Posted Július 27, 2010 Részben igazad van Dani, hogy hogyan lehet összehasonlítani egy Nissant, egy Porschéval, de elöttem egy Auto Bild újság jelenik meg, amiben összehasonlították a Peugeot 407-es Coupét, és a Renault Laguna Coupét az Audi A5-tel, a Merci E kupéjával és a BMW 3-as kupéjával! A 3 német márka presztízs márka, míg a 2 francia nem. Mégis összehasonlították! Mert egy kategórában játszanak, mind az 5 autónak ugyanaz a célja, kicsit ferdítve csak a márkák különböznek! Szal Nissan 370Z és a Porsche Cayman egy kategóriában játszik, mindkét auótnak ugyanaz a lényege, a célja. Csak hát a Porsche prémium márka, míg a Nissan nem! Tudom, Téged ez érzékenyen érint, hisz kőkemény Porsche fan vagy (ugyanez volt a GT-R-nél is) de nem tudsz ez ellen mit csinálni, ez így van rendjén! Az már nincs rendjén, hogy kicsit gusztustalan reklámokat csinálnak ők is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 28, 2010 Share Posted Július 28, 2010 Hát igen a GT-R érzékenyen érint, mert csak azért mert egy picivel gyorsabb és fele annyiba kerül már sokkal nagyobb előnyben van, de senki nem teszteli le hogy vajon egy alapos nyüstölés után hogyan kopnak a GT-R alkatrészei és hogyan a Porsche alkatrészei. Nekem a reklámmel van bajom nem a 370Z-vel, amelyik autót csak így tudják reklámozni abból köszönöm nem kérek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr@sstheon1y Posted Augusztus 1, 2010 Author Share Posted Augusztus 1, 2010 Ugyanannyit bír a GT-R mint a Porsche is.Ez 100%. Mindkettő autó nagyon megbízható. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr@sstheon1y Posted Augusztus 7, 2010 Author Share Posted Augusztus 7, 2010 Na tessék.Ilyen egy igazán nem vicces reklám. Ez egy akkora EPIC FAIL, hogy ritkán látni ilyet. Ráadásul Audi. Made in Germany. http://videa.hu/videok/jarmuvek/provokativ-audi-reklam-auto-bmw-lexus-tbq9vOqFutn2cxpQ A Nissanos reklám ehhez képest egy semmiség.Mit fognak kapni az Audisok? Amikor megláttam fél percig nem kaptam levegőt.Ilyen nincs de mégis van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Augusztus 8, 2010 Share Posted Augusztus 8, 2010 Áááá....ez gyenge... Audi csinált ennél sokkal durvább videót, ez ahhoz képest semmi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 8, 2010 Share Posted Augusztus 8, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4rzQI1D1zPI Ez mondjuk a ferrárinak ment... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr@sstheon1y Posted Augusztus 8, 2010 Author Share Posted Augusztus 8, 2010 Végül is az Audi R8 valóban jobb a Ferrariknál.Motorikusan és megbízhatóságban milliárdszor jobb mint a Ferrari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 11, 2010 Share Posted Szeptember 11, 2010 Egyéni válaszom: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 12, 2010 Share Posted Szeptember 12, 2010 Ütős válasz, az biztos! De, hogy egy WV-nek szive legyen, háát azt erősen kétlem! WV-t nem a külseje miatt vesznek, nem azért vesznek, mert milyen jól néz ki, rabul ejti a vásárlót a lehengerlő design. Nem! WV-t pusztán racionális dolgokból vesznek! Jó van egy marha szép autójuk a Scirocco! Az tényleg szép! De a többi hát.... Ha lehet azt úgy mondani, hogy egy autónak szíve van, hogy lelke van, amibe szinte "szerelmesek" leszünk, azok az olasz autók! Van bennük egy plusz, amit szinte semelyik gyártó nem tud, de a németek biztos h nem! Talán a Porsche meg tudja ezt oldani, de nem olyan jól, mint a Ferrari! De mondhatnék olyat, hogy Lancer Evo, Toyota Supra, Nissan Skyline, GT-R.... ezek az autók kiválthatnak érzelmeket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 13, 2010 Share Posted Szeptember 13, 2010 Mondja ezt olyan aki még életében nem ült vw-be, ha igen az is leharcolt volt. Az a baj hogy ezt addig te sem értheted meg, amig nem vezetsz majd vw-t vagy nem ülsz olyanban aminek lelke van és itt most nem a vadiúj Passatról meg ezekről beszélek, hanem a régi 98-as ról, a Ventoról, a golfokról(gti,r32 stb) a bogárról. Ezek figyelmes autók, érző lelkek szinte már az ember barátja. Sok tesztelő mondja hogy nagyon megbízhatóak a japán autók de semmi olyan nincs bennük ami megfogná az embert. és itt most európai autókról van szó nem Supra meg GT-r ről. Nézd meg még párszor a képet, hallgass meg egy boxermotoros Bogarat, vagy régebbi porschét és hátha majd akkor megérted. erről nem lehet beszélni olyan embernek aki alapjában véve elítéli a német autókat. Szerintem csodaszép hangja van egy turbos Toyota Suprának, vagy egy régi Nissan GT-R-nek, de százszor szebb hangja van egy nyócvanéves' 1.6-os boxermotoros bogárnak. Az a baj hogy valójában tudom hogy nem fogod megérteni, de akkor is próbálom elmagyarázni. Próbáld meg egyszer félretenni az előitéleteidet és beülni egy vw-be. Ezeknek az autóknak lelke van, nem csak gépek amikkel mész minden nap. Az hogy egy autónak szíve van nem csak abban látható hogy hogyan néz ki.... kérdezz meg még több millió vw fant vagy porsche vagy Alfa Romeo fant, ők is ezt fogják mondani. Nem véletlenül a Wörthersee-i tuningfesztivál a világ legnagyobb tuningshow-ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 18, 2010 Share Posted Szeptember 18, 2010 Tökéletesen értem, hogy mire gondolsz, és igen, a régebbi autókra nem gondoltam! Egy régi Jetta/Vento, egy Golf GTI II, azok kivételek az összes többi szürke VW-k közül! Lehet, hogy igazad van abban, hogy ezeket az autókat lehet szeretni, de kifejtenéd nekem bővebben, hogy miért is van ezeknek az autóknak "szive"? Mertha van is, teljesen máshogy, mint egy olasz autónak! Vegyük sorba, amikre én gondolok! Először is a német emberek precízek (amivel nincs is baj), katonásak, egyszerűek, kicsit ridegek, hidegek. Ezek mind meglátszódnak/érződik az autóikon. Kerülik a bármiféle geget, a formai játékot, csakis az egyszerű forma a nyerő. Belül is ugyan ez, semmi izgalom, egyszerű, tárgyilagossák uralkodik bent, ami egy csepni érzelmet nem hoz ki az emberből. Rosszul mondtam, ezek csak a VW-re, és az Audira igaz! VW-t nem a formája, a szépsége, a design-ja miatt vesznek az emberek. Pusztán használati eszközként! Passat, Golf, Sharan. Igaz, itt az újakra gondolok, de ezek mind olyan autók! Az Audi nagyon szép autókat csinál, de nagyon érződik rajtuk a németes hidegség! A Mercedest szinte a nyugdíjasok veszik! A Merci vásárlók átlagéletkora a 2. legmagasabb az összes márka közül, a maga 56,1 évével! A BMW az már más tészta! Nekik sikerült olyan autókat csinálniuk, amik dizájnilag tökéletesek voltak, semmi kivetni való nem volt rajtuk, egészen addig, amíg le nem cserélték Chris Bangle fődesigntervezőt! Az előző 5-ös bömös üdítően hatott a kategóriában a Merci E, és az Audi A6 mellett! Nézzük a Porschét! Szenzációs autókat csinálnak, méltó ellenfele a Ferrarinak! Viszont a Ferrariban (meg az összes többi olasz autóban) van egy plusz, amit csak az olaszok tudnak! Egy Ferrari gyárban dolgozni megtiszteltetés az ott dolgozóknak. Akik ott dolgoznak, azoknak az álmuk vált valóra, amikor fölvették őket a munkára! Szívüket-lelküket beleadják az autóban, és ezt érezni is rajtuk! Ha egy régebbi olasz autó elkezd rakoncátlankodni stb., akkorsem lehet rájuk panasz, mert szertni való autók, lelkük van, kárpótól érte a design! Ezt Vikking volt fórumozó társunk tudja jól elmondani! (nem hiába lehet a legtöbb német autót hideg színben kapni) "Próbáld meg egyszer félretenni az előitéleteidet...": bagoly mondja verébnek! japán autók, Nissan, 370Z-be soha nem akarsz beülni! Nekem nincsenek előítéleteim a német autókkal kapcsolatban! Nem mondok rájuk semmi rosszat (hogy is tehetném, hisz a német autók az egyik legjobb autók)! Csak olyat még sosem hallottam, hogy egy VW-nek szíve van stb. A régebbi típusoknak, azoknak igen, amiket fölsoroltál! Nekem ez az egyetlen egy bajom a német autókkal, hogy kevés bennük az érzelem! És akárhiszed, akárnem, én nem úgy nézek a német autókra, mintha leprásat látnék... pl egy R8-as Audit simán kipróbálnék a V10-es motorja miatt is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 21, 2010 Share Posted Szeptember 21, 2010 Nézzük a Porschét! Szenzációs autókat csinálnak, méltó ellenfele a Ferrarinak! Viszont a Ferrariban (meg az összes többi olasz autóban) van egy plusz, amit csak az olaszok tudnak! Egy Ferrari gyárban dolgozni megtiszteltetés az ott dolgozóknak. Akik ott dolgoznak, azoknak az álmuk vált valóra, amikor fölvették őket a munkára! Szívüket-lelküket beleadják az autóban, és ezt érezni is rajtuk! Ha egy régebbi olasz autó elkezd rakoncátlankodni stb., akkorsem lehet rájuk panasz, mert szertni való autók, lelkük van, kárpótól érte a design! Most tökéletesen leírtad az egyik oldalt. Mit tudsz te arról hogy hogyan gyártják a porschékat? Szerintem egy porschét is ugyanúgy gyártanak mint egy ferrárit, én sosem hasonlítom össze ezt a két márkát. de mindegy. ha már itt tartunk abba a nemtom hány ezer ferráriba ami az utóbbi hónapokban porig égtek, milyen érzelmet tettek a munkások? Nekem sok olyan ismerősöm van akinek vw-je van, és már sok típusban ültem én is, és mind azt érzik hogy szivük van a vwknek, egyébként ez az eszközös téma amit felhoztál nem csak a vw-re igaz, miért vennél mondjuk toyota avensist? vagy az új corollát? ugyanazért mint az új passatot, csak ha már ebbe a kategóriába vagyunk akkor vw-t veszel mert az a legprecizebb, sajnos a megbizhatóságot már nem annyira írhatom ide. Az a marha nagy probléma, hogy történt a VW-nél és a Porsche-nél egy olyan fajta "rendszerváltás" ami teljesen átfogalmazta, átformálta az autókat. Olyan minta a 4-es golf alatt a vw 1.0 lenne utána meg vw 2.0 Ugyanígy Porsche 1.0 Porsche 2.0 Vegyük pl. a porschet. Régebben szuper sportautókat gyártottak, újonnan már úgy hívják őket hogy luxus sportkocsik, sajnos a gics meg a mindenáron tökéletességre törekvés elvitte belőlük azt a pluszt amit a porsche régebben nyújtott: -Dizel cayenne??? -V elrendezésű motor a panamerába -felnyitod a motorháztetőt, nem látsz semmit, eltünt a lélek, csak bőr van helyette mert a gyökér pénzeseknek nem kell olyan autó amibe látszik a motor. -régebben pl. 959 vagy 90-es évek 911-esei, olyan hangjuk volt, utánozni nem lehett őket. mostmeg mi van? éppen hallasz valami duruzsolást, a sport módot is visszafogták. Sajnos ez van, ezt kell/lehet szeretni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts