anti141 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert köszi! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert én is drukkolok Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mercedesbenz Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert nem lett meg a statisztika vizsgám kicsit csalódott voltam, de már túltettem magam főleg h tudom h miért nem.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert szegény merci majd legközelebb Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mercedesbenz Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert ja vegyem fel jövőre megint :/ dupla órás ráadásul szóval 3 óra egybe. tuti ütközni fog a többivel. Sebaj reggeltől estig ott leszek suliba yuppy Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom624 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert jövőre dupla annyit kell készülni erre Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert ez nem vicces Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert van akinek vicces van akinek nem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom624 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert ez nem vicces tényleg? szerintem sokkal jobban érint a dolog mint téged annyit írtam hogy dupla annyit kell készülni és egy nevető hangulat jel nem vicces, nem lol meg xd meg nem nevetem magam halálra dupla annyit kell készülni a statisztika zhra dupla annyit, azaz többet kell tanulni rá mint most, mondatot értelmezni is kéne és nem csak a hangulatjelet a végén figyelni Bann Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert mi kérünk elnézést nem tudhattok Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert én sem tudtam, bár a miben talán én is benne vagyok tényleg? szerintem sokkal jobban érint a dolog mint téged annyit írtam hogy dupla annyit kell készülni és egy nevető hangulat jel nem vicces, nem lol meg xd meg nem nevetem magam halálra a statisztika zhra dupla annyit, azaz többet kell tanulni rá mint most, mondatot értelmezni is kéne és nem csak a hangulatjelet a végén figyelni Bann Bannolva mert most ez ellenséges hangnem és tesztelsz a smile-kel a végén? Mert ha igen, észrevettem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom624 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert igen, de azért vedd is komolyan, csak nem fogom kinevetni a barátnőm ha ilyen van, én csak erre a konkrét zhra gondoltam h többet kell készülnie rá Bannolva, mert mi kérünk elnézést nem tudhattok Bannolva mert tudod mi az elnézés? xD nem írom le Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert álmos vagyok és fizikát kell tanulni meg angol fogalmazást írni, bár az ráérhet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom624 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert tedd a könyvet a párnád alá és aludj, reggelre tudni fogod Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
anti141 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva, mert hát mi van itt? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Bannolva mert Tom próbáloktatni, hogy nem megy a fizikatanulás Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert megyek szemészetre így korán reggel viszont no suli . A jobb szememre homályosan látok :S Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert mi lett belőle? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert voltam szemészeten, belenyomtam mindkét szemembe ilyen könnyeztetőt meg szemcseppet meg nyomás mérés meg ilyenek, és csak a jobb szemem pupillája teljesen kivantágulva . Pestre felkell mennem, kaptam beutalót a Péterfy Sándor utcai kórházba :S. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert ugye ünnepek utánig ráér? Vagy addig legalább kész lesz? A szemüveg meg szívás :wacky: (márcsak így tapasztalatból mondom) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
anti141 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert valakinek kifejezetten jól áll a szemüveg Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert ugye ünnepek utánig ráér? Vagy addig legalább kész lesz? A szemüveg meg szívás :wacky: (márcsak így tapasztalatból mondom) Bannolva, mert hétfőn megyünk fel anyámmal elintézni XD kiváncsi leszek hogy mit találnak ki, viszont a pupillám 6óra környékén visszament a normálba Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva mert éhes vagyok. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
anti141 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Bannolva, mert éhes vagy! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva, mert reggelizek. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva, mert enyhén hideg van XD Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva, mert szeretem a hideget. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
anti141 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva, mert én nem nagyon... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzegediXY Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva,mert jobb mint a nagyon meleg. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackLunar Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Bannolva, mert feljöhetne már az a személy msnenre akit várok :$ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts