.:!|M@t€|!:. Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Na a kérdés adott a márka nekem tökmind1 az új ára pedig valahol 10e-25e között mozogjon. Ha lenne rajta mikrofon az nem ártana. Előre is köszönöm a válaszokat!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdávid15 Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Pl:Zalman 5.1 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lolledpopped Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 http://www.aqua.hu/genius-hs-04v-bass-vibration-mikrofonos-fulhallgato-74025.html/?search_termek=bass Ilyenem van nekem cs source-ba meg cod6-ba nagyon bejön!! Mindent hallasz.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
.:!|M@t€|!:. Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 Hát a Geniusnál kicsit komolyabb kellene szerintem. A zalmanra tudsz valami konkrét típust mondani? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdávid15 Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Ilyen van nekem és tökéletesen jó a Cod 6 hoz meg ezekhez + zene hallgatásra http://www.argep.hu/trend/ZALM/Zalman-5-1.html Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
.:!|M@t€|!:. Posted December 18, 2009 Author Share Posted December 18, 2009 Ilyen alaplapom van: Asus P5GC-MX/1333 Támogatja ez az ilyen típusú füleseket? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdávid15 Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Szerintem igen,mert nekem ilyen van és tökéletesen megy 3 Jack csatlakozója van a 2első hangszórónak 2hátsónak és a mélynek. Szerintem jó kis füles. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
.:!|M@t€|!:. Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 Sajna nemjó mert enyémen összesen 3 hangkivezetés van, abból egy mikrfonon kapásból. A tieden meg 6 szóval ez akkor felejtős... Alaplapot is kell vennem:D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdávid15 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hát..nem értek az ilyenekhez de kár érte Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reventon Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Hello! Én mondanék neked pár márkát, ami tényleg gamer: Razer, Steelseries, Roccat, esetleg Logitech. Ezekből válogass mert ezek tényleg gamer-ek. Ezek a gyártók kizárólag (kivéve a Logitech) gamer cuccokat csinálnak. A gyengébb gamer füleseket meg felejtsd el de gyorsan! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts