Daniels Posted Szeptember 3, 2009 Share Posted Szeptember 3, 2009 Limitált kivitelű különlegességet mutat be a Porsche. A 911 Sport Classic az 1970-es években látott elemeket vegyíti a csúcstechnikával. Mindennek viszont borsos ára van. Mindössze 250 darab készül a Porsche 911 legújabb variánsából. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó 911 Sport Classic a márka immár oldtimernek minősíthető modelljeire emlékeztet. Három évet fordítottak az autó kialakítására, hogy a Porschétól megszokott maximális minőségi elvárásoknál is tökéletesebbet hozzanak létre. A 911 Sport Classic a Carrera S karosszériáján alapszik, ennek 44 milliméterrel testesebb sárvédői lehetővé teszik a szélesebb nyomtávú futómű beépítését. Ez azonban csak a kezdet, a tető teljesen egyedi kialakítású, kétoldalt magasabb, középen laposabb. Korábban ezt azért találták ki, hogy bukósisakban is be lehessen ülni. Ennek egy modern leképezését látjuk itt. Carrera RS 1973-ból Bár egyedi spoiler kerül a kocsi orrára is, az igazán mutatós darab a hátsó szárny. Míg a normál 911-nél ez csak szükség esetén bújik elő, itt fix. Formáját az 1973-as Carrera RS 2.7 modellről örökölte, de ugyanerre a típusra hajaznak a 19 colos, fekete küllős felnik is. Nem kevésbé különleges az utastér sem. A Porsche beszámolója szerint eddig nem használt anyagok tűnnek fel a belsőben. Az alaphangot a barna bőr adja, amelyet az ülések belső részénél világos színű szövettel összeszőve kombináltak. Hasonlóan a Carerra S-hez itt is 3,8 literes, közvetlen befecskendezéses boxermotor duruzsol az autó farában, ám a nagyobb hangélmény és teljesítmény végett, sportkipufogó társul hozzá. Ennek köszönhetően nem 385, hanem 480 lóerő a motorteljesítmény. A különlegességnek 4,6 másodperc kell, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsuljon, végsebessége 302 km/óra. 23 lóerővel erősebb a sportkipufogóval A 911 Sport Classic hatfokozatú manuális váltóval és kerámia-kompozit féktárcsákkal kerül forgalomba. Szintén a felszereltség része az önzáró differenciálmű és sportfutómű is. Utóbbi nemcsak 20 milliméterrel engedi közelebb a kasztnit, s így a tömegközéppontot az aszfalthoz, de a lengéscsillapítók keménysége is szabályozható az utastérből. Tekintve, hogy csak kettőszázötven darab készül belőle, az ára igen magas. A gyár 169 000 eurós (46,7 millió forint) nettó árat adott meg. Ugyanakkor kiderítettük, hogy ez Németországban 201 ezer eurós (55,5 millió forint) kiskereskedelmi árat jelent, azaz még a legdurvább 911-nél, a 189 ezerbe kerülő GT2-nél is drágább, a 84 ezerbe kerülő alap 911-ből pedig kettőt is adnának érte. vezess.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Szeptember 3, 2009 Share Posted Szeptember 3, 2009 Nagyon szép autó, de vajmi kevés az esély arra, hogy nekem valaha ilyenem legyen. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soße Posted Szeptember 3, 2009 Share Posted Szeptember 3, 2009 Imádom a Porche-ket, ez pedig egy különösen gyönyörű darabjuk Egyébként ha nem egy Porche-n látnám ezt a szpojlert, hát elhánynám magamat, de ezen a gépen...gyönyörűen mutat...nameg a régieken is! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 3, 2009 Author Share Posted Szeptember 3, 2009 Hát igen, én is imádom őket! Szerintem is gyönyörű ez a Sport classic, de nekem a régebbi sokkal jobban bejön! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szergej77 Posted Szeptember 4, 2009 Share Posted Szeptember 4, 2009 Szerintem ilyet a magyar utakon nem sűrűn fogunk majd látni de szerintem a nagyon gazdagok már le is csaptak a gyártott darabokra. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.