Satyr Posted Április 7, 2009 Share Posted Április 7, 2009 VODAFONE ügyfélszolgálat aranyköpései: Ügyfél: Vettem maguknál egy mobiltelefont, de nem működik! Hotline: Ha megpróbálja felhívni a telefonját, mit hall? Ügyfél: Ez a szám nem kapcsolható. Hotline: És milyen hálózaton van éppen a telefon? Ügyfél: Hálózat? Hotline: Mit lát, MI van a telefon képernyőjére írva? Ügyfél: Semmit. Hotline: Semmit? Ügyfél: Semmit, teljesen üres. Hotline: Uram, bekapcsolta maga a telefonját? Ügyfél: Bekapcsolni? - Vodafone ügyfélszolgálat, Endrődi Csaba vagyok, miben segíthetek? - Halló. Kovács Szilárddal szeretnék beszélni. - Vodafone dolgozó? - Nem vagyok Vodafone dolgozó, de ez magának miért fontos? - Nem maga, hanem a Kovács Szilárd nevű úr, akit keres, a Vodafone-nál dolgozik? - Igen, vele szeretnék beszélni. - Keresem... Nem... Nálunk nem dolgozik ilyen nevű kolléga. - Köszönöm, viszont hallásra. Ügyfél: Tényleg igaz, hogy a Vodafon csomagom hétvégi percdíja 12 forint? HotLine: Igen, így van... Ügyfél: Akkor is ha Vodafone-t hívok, meg ha Pannont, Westelt, vagy MADZAGOSAT? - Jóestét, valami gond van a telefonommal, nem tudok SMS-t küldeni, pedig fontos lenne... - Jelenleg karbantartás van a központban, ezért nem működik AZ SMS szolgáltatás. - Aha... Akkor nem tudna a nevemben elküldeni egy sürgős SMS-t? Én ITT vagyok AZ Árpád híd budai hídfőjénél, a barátnőm meg a túloldalon a pesti hídfőnél, és üzenni kéne neki, hogy jöjjön át, mert ITT várom... - Sajnos én sem tudok üzenni, de miért nem próbálja meg felhívni? - Öööööö... Ja jó... tényleg...! Köszönöm a segítséget! Ügyfél: Jónapot, a számlainformációmat szeretném lekérdezni. HotLine: A számlaegyenlegére gondol? Azt ITT AZ ügyfélszolgálaton meg tudjuk Önnek mondani. Ügyfél: És annak MI a száma? HotLine: Az ügyfélszolgálatnak? 1270. De most is ezen hívott minket.. Üf: Igen, de azért leírom... szóval tizenkettőőőő-hetven... jó, köszönöm, akkor máris hívom őket, viszhall! Hotline: ??? Ügyfél: Pár órája AZ a gondom, hogy nem csörög a telefonom amikor hívnak. HotLine: Valószínuleg bekapcsolta a néma üzemmódot. Lát a kijelzőn egy áthúzott hangjegyet? Ügyfél: Igen, de nekem nem ez a gondom, hanem amint már mondtam... Hotline: De igen, ez lesz a gond. Próbálja meg hosszan nyomni a telefon bal oldalán levő gombot, és így kikapcsolja a néma üzemmódot... Ügyfél: Jó-jó tudom, ezt már próbáltam, értek annyira ehhez a telefonhoz, higgye el... HotLine: Értem, akkor legyen szíves megnyomni azt a gombot, amelyiken egy kis piros telefon vany... Ügyfél: Most így beszélgetés közben? HotLine: Igen. Ügyfél: Rendben... (megszakadt...) Ügyfél: Jónapot kívánok! Megpróbálom beütni a Pink kódom, de csak csillagokat látok! HotLine: Ez természetes. Mert a szám titkos, tehát Ön csak csillagokat fog látni. Ügyfél: Akkor honnan tudjam, hogy mit ütöttem be? Ügyfél: Problémám van a készülékkel... Hotline: Milyen típusú készüléke van? Ügyfél: Hát Vodafone! HotLine: Értem, de a készülék típusára értettem, Motorola, Ericcson, Nokia...? Ügyfél: Mondtam már, hogy Vodafone! Ha nem AZ lenne, nem magukat hívtam volna! Ügyfél: Jónapot, én egy Vidamaxot akarnák feltőteni, de valami keresztet is kér ami nincs rajta a kártyán, csak a sok szám... Hotline: A kettőskereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van... Ügyfél: Jaaaa... De melyik? Ez a hópehely vagy a létra? Ügyfélszolgálat: Kérem akkor vegyen elő egy papírt és ceruzát, és akkor lediktálom Önnek... Ügyfél: Kisfiam, hozd ide... Nem, NE a tollat, a bácsi ceruzát mondott... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merhiles Posted Április 8, 2009 Share Posted Április 8, 2009 egész jó XD igen sajnos sok hülye mindenhol... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommyst Posted Április 8, 2009 Share Posted Április 8, 2009 Basszus... ez most nagyon nagyon fájt! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly_1313 Posted Április 8, 2009 Share Posted Április 8, 2009 Ezdedurva És sajnos télleg vannak ilyen hozzá nem értő emberek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
RED 659 Posted Április 9, 2009 Share Posted Április 9, 2009 "Ügyfél: Akkor is ha Vodafone-t hívok, meg ha Pannont, Westelt, vagy MADZAGOSAT?" A PIN kódos is nagyon komoly Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkoldBoxKross Posted Április 10, 2009 Share Posted Április 10, 2009 Sok hülye ember... ... HotLine: Az ügyfélszolgálatnak? 1270. De most is ezen hívott minket.. Üf: Igen, de azért leírom... szóval tizenkettőőőő-hetven... jó, köszönöm, akkor máris hívom őket, viszhall! Hotline: ??? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
backinblack Posted Április 10, 2009 Share Posted Április 10, 2009 Nagyon jók XDDD Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
..Rambo.. Posted Április 11, 2009 Share Posted Április 11, 2009 A madzagos nagyon odavágott Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
BE3NC3 Posted Április 11, 2009 Share Posted Április 11, 2009 Az utolsó aa legjobb :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimmjow01 Posted Április 12, 2009 Share Posted Április 12, 2009 Ember áúúú. Ezek jók! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szergej77 Posted Április 12, 2009 Share Posted Április 12, 2009 Ezeke nagyon jók a számlainformációs ütött de az utolsó az nagyon ottvan sokkolt rendesen Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Április 17, 2009 Share Posted Április 17, 2009 A Madzagos nagyon fájt. Szétröhögtem az agyam. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josika Posted Április 20, 2009 Share Posted Április 20, 2009 nagyon állat mindegyik szét röhögtem a fejem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.