Jump to content
PirateClub.hu

Alfa 149


thomeeee
 Share

Recommended Posts

Jövőre érkezhet az Alfa 149

Izgalmas képeket közölt a brit Autoexpress, állítólag így fog kinézni az Alfa 147-es utódja, a 149-es.

 

Ám nem így hívják majd, hiszen az olasz gyár az új modelljeit már nem számmal, hanem névvel látja el. Ezért megkérdezte a "vevők" véleményét, a legtöbben pedig a Furiosa névre szavaztak.

 

A kocsi a FIAT Bravo és a Lancia Delta által is használt padlólemezre épül, így elődjéhez képest megnő, várhatóan 4,3 méter hosszú karosszériával készül. Ennek köszönhetően az utastér nagyobb kényelmet nyújt.

 

 

 

Nem egyedül váltja a 147-est a Furiosa, a MiTo a sportos háromajtósra vágyóknak született, míg a Furiosa az ötajtós, családiasabb autót választóké. Külsőleg az ötajtós sokban hasonlít majd az Alfa MiTo-hoz.

 

Ám nemcsak méretében, árában is a 147 fölé nő az új jármű, 7 millió forintos alapárról hallani, viszont ezért komoly felszereltség jár. Egyértelműen a Volvo C30-cal, a BMW 1-essel és az Audi A3-mal akarnak konkurálni.

 

 

 

A Furiosa motorválasztéka a 120 lóerős alapmodelltől a 265 lóerős GTA-ig terjed majd. Az 1,6-os benzines mellett alkalmazzák az új 1,4 turbót, míg a dízelpalettán 1,6-os és 1,9-es motor szerepel majd. A GTA-sportváltozatban 3,2-es V6-os blokk lesz.

Link to comment
Share on other sites

Ezek a képek még szerencsére nem véglegesek, főleg nem gyáriak, mert ez így hányadék lenne. Másrészt gyak. semmiről sem tudni, csak annyit, hogy új padlólemezt csináltak hozzá, mert a Bravo-Delta padló nehéz lett volna, így van esély akár a hátsókerékhajtásra is. Meg hát a motorok terén sok újdonság nem lesz, csak a GTA változat lehet érdekes.

 

Szerintem ha az Alfának van egy kis esze, nem erőlteti mindenre a 8C orrát, a MiTonak is rosszul áll, de még egy autón el nem tudnám képzelni, max egy GT utódon, de az meg még odébb van.

 

Arról nem beszélve, hogy hét misis indulóár az egy picit sok. Sőt, inkább fogalmazzunk úgy, hogy rengeteg. 5 körül indulhatna szerintem max.

 

Szal a 147 utódjáról eddig semmi konkrétumot nem tudni, szerencsére. Bár lassan itt az ideje, a 47 2000 óta gyártásban van. Persze, szép meg jó meg a fene tudja, de sok vásárlót elkerget a 3*os törésteszt...

8 év az sok. (Bár a 156-ost is 8 évig gyártották, de mindegy )

 

 

Érdekesebb szerintem, hogy mi lesz az új Giuliával, leváltják-e vele 159-est, vagy egy lépcsőshátú 149(?) lesz mindössze (ami nagyon jót tolna az eladásokon, S40 méretű autó nincs a piacon, csak a nagy batárok, 159, 3-er, A4, C, Lexus IS, stb-stb... ), vagy csak egy 159 facelift lesz a vége...

 

A 149-essel szerintem butaságot csinálnának, ha kihoznák ebben a formában, ráadásul ezzel a randa orral meg a fasszát cécé hátsólámpákkal...

 

Szerencse, hogy ezek a képek mind fotoshopok, az ezüst színű az 147 gyári fotó volt gyerekkorában, a másik kettő meg össze van toldozva-foltozva, 159 oldalvonal, MiTo pajzs-lámpa átrajzolva, MiTo far fasszát lámpákkal...

 

Csak nem ilyen hülyék :D

 

Arról nem beszélve, hogy most a MiTonak újdonságértéke van, elvileg fogynia kell, nincs szükség arra, hogy a gyár kannibállá váljon...

 

Ugye más lenne a helyzet, ha kijönne a 159-Brera GTA, MiTo GTA, stb-stb, de előbb fel kell futtatni a MiTot, valamint a 159-essel kell csinálni valamit, hogy jobban fogyjon. Még 2005-ben kijelentették az okosok, hogy nehéz, azóta nem tudja levetkőzni, pedig nem nehezebb a 3-ernél vagy a C-nél, a Lexusnál meg jóval könnyebb is.

 

A MiTo pedig kurva jó, nagyon egyben van, megy mint az ökör, úgyhogy azzal kell valamit csinálni. Amíg fogyogat a 147, szvsz butaság kihozni az utódot. Vagy amíg fogy a MiTo.

Ezért reális 2010, 100 éves szülinap, jön az elvileg hátsókerekes 166-utód, 8c GTA, talán a Giulia, meg hallani pletykákat Fiat tájról egy Alfa-Lancia-Abarth kooperációban készülő 3 modellről, az a név, hogy Lancia Fulvia talán mond valamit... Könnyű kasztni, hátsókerékhajtás, nyitott tető és bika motorok.

Ez lehet, hogy később jön esetleg.

A Crossoverről nem is beszélve, amit Kamal néven 2003 óta ígérgetnek, lassacskán itt az ideje, a legjobb összkerékrendszer megvan az Alfának, más nem is kell. Ott lehetne az X3-Q5 konkurencia, amit Ámerikában vinnének is mint a cukrot. Jó eséllyel. Ha nem, akkor sincs gáz, ez a pár modell kihúzhatná a csávából az Alfát, kivéve ha elrontják a formatervet és erőltetik a 8C stílust.

 

 

Na, csak hogy tisztán lehessen látni Alfa tájékon...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...