Jump to content
PirateClub.hu

Verseny Enzo


Ysol
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

ne legyél már kishitű <_< ez nem egy golf, hogy bárkit is érdekeljen, mennyit nyel le. amúgy meg a gyári adatai:

Motor: V12, 65 fokos szögben álló hengersorokkal

Hengerűrtartalom: 5998 cm3

Furat x löket: 92x75,2 mm

Kompresszió: 11,2:1

Legnagyobb teljesítmény: 485 kW (660 LE) 7800/percnél

Legnagyobb forgatónyomaték: 657 Nm 5500/percnél

Motor tömege: 225 kg

Hosszúság: 4702 mm

Szélesség: 2035 mm

Magasság: 1147 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Nyomtáv elöl/hátul: 1660/1650 mm

Abroncsok elöl/hátul: 245/35 ZR 19 és 345/35 ZR 19

Kerekek elöl/hátul: 19,0" x 9,0" / 19,0" x 13,0"

Féktárcsák elöl/hátul: Brembo, 380 mm hatdugattyús / 340 mm négydugattyús

Üzemanyagtank: 110 l

Száraz tömeg: 1255 kg

Menetkész tömeg: 1365 kg

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,65 s

Gyorsulás 0-200 km/h: 9,5 s

Gyorsulás 0-400 m: 11 s

Gyorsulás 0-1000 m: 19,6 s

Végsebesség: 350 km/h

 

 

dsjnos fagyasztás nincs :angry: de nem baj, szerzek azt is...

 

nem lehet, hogy ez az? vagy ez vmi novitec átalakítás?

 

 

 

Az olasz sportkocsigyártó házi tesztpályáján, Fioranóban tűnt fel az átalakított szupersportkocsi. A különbségeket első pillantásra alig venni észre: új helyre kerültek a kipufogónyílások, feltűnt egy-két új légbeömlő a karosszérián és egy apró hátsó szárny jellemzi a prototípust.

 

Arról, hogy pontosan mire is szolgál az autó, egyelőre megoszlanak a vélemények: egyesek szerint hamarosan bemutatkozik egy új, továbbfejlesztett Enzo változat, míg mások úgy vélik, az autót a jövőbeli modellek alkatrészeinek tesztelésére használják. Az a változtatások alapján biztosnak tűnik, hogy a sportkocsiban más motor van, mint az eredeti 660 lóerős hatliteres V12-es, és akik élőben is látták az autót, esküsznek rá, hogy ez a motor csak nagyobb - legalább 6,5 literes - és erősebb lehet.

 

Nem kizárt persze, hogy a Ferrari egyszerűen csak egy új motor fejlesztésébe fogott, amely később más típusokban - az 575 Maranello és a 612 Scaglietti utódaiban vagy átdolgozott változataiban - jelenhet meg, de ugyanakkor elég valószínű, hogy a Ferrari sokáig nem szeretne igazi csúcsmodell nélkül maradni: az F40, az F50 és az Enzo nem maradhat utód nélkül.

Link to comment
Share on other sites

szerintem aki hozzájut 1 ilyenhez annak a fogyasztás nemnaon számít biggrin.gif ....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Egy internetes aukción eladott Ferrari Enzo tartja ezentúl a legdrágább Ebay-en eladott autó díját, a mindössze 399 darabban gyártott szupersportkocsit ugyanis 782.500 euróért, azaz kb. 195 millió forintért vitték el. Érdekesség, hogy az egyedi sportautó licitje mindössze 1 euróról indult, de végül az új áránál is többért kelt el. A Ferrari Enzo újabb rekordot állított fel, ezentúl ez a legdrágább, az Ebay internetes aukciós site-on eladott autó. A modell 782.500 eurós eladási árával harcolta ki ezt a címet, úgy hogy a licit mindössze 1 euróról indult. Ezek után biztosra lehetett venni, hogy a mindössze 400 km-t futott, 84. darabszámú Enzora nagy lesz az érdeklődés, sőt ez annyira beigazolódott, hogy az autó végül az új áránál is többért kelt el, ami kerek 700 ezer euró. Ez azért lehetséges, mert a mindössze 399 darabos limitált darabszámban gyártott autót a cég a saját kiválasztott ügyfeleinek adja el, így alapból nehéz egy új Enzohoz hozzájutni.

 

Az új tulajdonosnak végül is úgy sikerült ez a hőstett, hogy mindössze 33 euróval ajánlott többet, mint a második legdrágább ajánlatot adó versenyző, ennyin múlott az Enzo sorsa.

 

Na ki szerez be egy Enzot? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

nem kell aggódni ez a docsi (gyári kódnevén Ferrari FXX) egy 100-ban limitelt szmú széria része... aki megveszi, azt megtanítják vezetni és indítanak is az autóknak egy versenyszériát.... mint a 360-nak bagy a 430-nak nem tutti? :)

nevez valaki? :D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Szép kis verda....mondjuk itt nem az autót kell megfizetni, hanem azt, hogy ferrari...amúgy nem megy olyan jól, mint ahogy azt a képek alapján vártam volna....Aztán mondjuk a gyorsulás....annyit mondok, hogy egy raush, tehát a ford motor company-hoz tartozó tuningolási cég által felspécizett 99'-es mustang gtnek 1,9 kell a 100-hoz...pedig abban csak egy v8-as mustang blokk van...jah és egy fontos tényező...az legalább megfizethető....

Link to comment
Share on other sites

jah és az előzőekből kimaradt, hogy a halálos iramban című filmben látott dodge charger egy kompresszorral, ez minden tuning benne, 900 lóerőt adott le, mondjuk abban igaz, hogy egy 7200-köbcentis motor van, de az csak 8 hengeres,és mégis elég szépen lehet vele gumit szaggatni....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...