Ysol Posted Augusztus 27, 2005 Share Posted Augusztus 27, 2005 A módosított 6,262 cm3-es v12-es motror 800 lóerőt teljesít 8500-as fordulato. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Október 8, 2005 Share Posted Október 8, 2005 aztamocsok:D nagyon durva!!!! további adatok? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
b3nC3 Posted Október 8, 2005 Share Posted Október 8, 2005 Áhhhh!Asszem szerelmes vagyok! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted Október 8, 2005 Share Posted Október 8, 2005 Hű B***********meg!ÉN ELMENTEM! Ez nagyon brutal! Na és mennyit szürcsől???????????????????????????????????????? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Október 9, 2005 Share Posted Október 9, 2005 ne legyél már kishitű ez nem egy golf, hogy bárkit is érdekeljen, mennyit nyel le. amúgy meg a gyári adatai: Motor: V12, 65 fokos szögben álló hengersorokkal Hengerűrtartalom: 5998 cm3 Furat x löket: 92x75,2 mm Kompresszió: 11,2:1 Legnagyobb teljesítmény: 485 kW (660 LE) 7800/percnél Legnagyobb forgatónyomaték: 657 Nm 5500/percnél Motor tömege: 225 kg Hosszúság: 4702 mm Szélesség: 2035 mm Magasság: 1147 mm Tengelytávolság: 2650 mm Nyomtáv elöl/hátul: 1660/1650 mm Abroncsok elöl/hátul: 245/35 ZR 19 és 345/35 ZR 19 Kerekek elöl/hátul: 19,0" x 9,0" / 19,0" x 13,0" Féktárcsák elöl/hátul: Brembo, 380 mm hatdugattyús / 340 mm négydugattyús Üzemanyagtank: 110 l Száraz tömeg: 1255 kg Menetkész tömeg: 1365 kg Gyorsulás 0-100 km/h: 3,65 s Gyorsulás 0-200 km/h: 9,5 s Gyorsulás 0-400 m: 11 s Gyorsulás 0-1000 m: 19,6 s Végsebesség: 350 km/h dsjnos fagyasztás nincs de nem baj, szerzek azt is... nem lehet, hogy ez az? vagy ez vmi novitec átalakítás? Az olasz sportkocsigyártó házi tesztpályáján, Fioranóban tűnt fel az átalakított szupersportkocsi. A különbségeket első pillantásra alig venni észre: új helyre kerültek a kipufogónyílások, feltűnt egy-két új légbeömlő a karosszérián és egy apró hátsó szárny jellemzi a prototípust. Arról, hogy pontosan mire is szolgál az autó, egyelőre megoszlanak a vélemények: egyesek szerint hamarosan bemutatkozik egy új, továbbfejlesztett Enzo változat, míg mások úgy vélik, az autót a jövőbeli modellek alkatrészeinek tesztelésére használják. Az a változtatások alapján biztosnak tűnik, hogy a sportkocsiban más motor van, mint az eredeti 660 lóerős hatliteres V12-es, és akik élőben is látták az autót, esküsznek rá, hogy ez a motor csak nagyobb - legalább 6,5 literes - és erősebb lehet. Nem kizárt persze, hogy a Ferrari egyszerűen csak egy új motor fejlesztésébe fogott, amely később más típusokban - az 575 Maranello és a 612 Scaglietti utódaiban vagy átdolgozott változataiban - jelenhet meg, de ugyanakkor elég valószínű, hogy a Ferrari sokáig nem szeretne igazi csúcsmodell nélkül maradni: az F40, az F50 és az Enzo nem maradhat utód nélkül. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Október 9, 2005 Share Posted Október 9, 2005 szerintem aki hozzájut 1 ilyenhez annak a fogyasztás nemnaon számít .... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Október 9, 2005 Share Posted Október 9, 2005 akinek 15millnél többje van autóra, annak nincs értelme a fogyasztásal bajlódni.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThotyL Posted Október 13, 2005 Share Posted Október 13, 2005 Jó kis gépsas kár h nem otthon áll. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted Október 16, 2005 Share Posted Október 16, 2005 Hát,CSAK KÉRDEZTEM!Amúgg az adatok is vadak!Kössz! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_AdEe Posted Október 19, 2005 Share Posted Október 19, 2005 hát nem semmi, a west coastosok asszem annyit csináltak egy enzon megrendelésre h új felniket de ez már sok amúgy van oan hot rod ami hamarabb megy fel százra (2,9s) és az csak egy kis sz*ros V8as Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedo Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Elnézegetnék egy ilyet mondjuk a nappali közepén Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
axis Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Komoly egy verda!Én az árára lennék kiváncsi vagy hogy mikor kezdik árulni? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tormentor Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Egy internetes aukción eladott Ferrari Enzo tartja ezentúl a legdrágább Ebay-en eladott autó díját, a mindössze 399 darabban gyártott szupersportkocsit ugyanis 782.500 euróért, azaz kb. 195 millió forintért vitték el. Érdekesség, hogy az egyedi sportautó licitje mindössze 1 euróról indult, de végül az új áránál is többért kelt el. A Ferrari Enzo újabb rekordot állított fel, ezentúl ez a legdrágább, az Ebay internetes aukciós site-on eladott autó. A modell 782.500 eurós eladási árával harcolta ki ezt a címet, úgy hogy a licit mindössze 1 euróról indult. Ezek után biztosra lehetett venni, hogy a mindössze 400 km-t futott, 84. darabszámú Enzora nagy lesz az érdeklődés, sőt ez annyira beigazolódott, hogy az autó végül az új áránál is többért kelt el, ami kerek 700 ezer euró. Ez azért lehetséges, mert a mindössze 399 darabos limitált darabszámban gyártott autót a cég a saját kiválasztott ügyfeleinek adja el, így alapból nehéz egy új Enzohoz hozzájutni. Az új tulajdonosnak végül is úgy sikerült ez a hőstett, hogy mindössze 33 euróval ajánlott többet, mint a második legdrágább ajánlatot adó versenyző, ennyin múlott az Enzo sorsa. Na ki szerez be egy Enzot? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
robee Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Na menjen a Pi**ába akinek ennyi pénze van! De a verda jó. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisz15bp Posted Augusztus 2, 2006 Share Posted Augusztus 2, 2006 Ez poén a kipufogó a lámpa helyet:P Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
montika Posted Augusztus 3, 2006 Share Posted Augusztus 3, 2006 Megyek veszek is nehogy elkapkodják. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bunfi Posted Szeptember 29, 2006 Share Posted Szeptember 29, 2006 nem kell aggódni ez a docsi (gyári kódnevén Ferrari FXX) egy 100-ban limitelt szmú széria része... aki megveszi, azt megtanítják vezetni és indítanak is az autóknak egy versenyszériát.... mint a 360-nak bagy a 430-nak nem tutti? nevez valaki? :D:D:D:D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Október 6, 2006 Share Posted Október 6, 2006 Majd én nevezek ellenük. Kölcsönkérem fatertól az 1.3-as Suzuki Swift Sedan-t és vérbe alázom őket. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Október 7, 2006 Share Posted Október 7, 2006 Teszel Bele vmi Turbót mindent kicserélsz Tuningra és van esély Amúgy hajrá Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Október 7, 2006 Share Posted Október 7, 2006 Áááááá, nem kell annak turbó. Csak 1 űrhajó vask alapú üzemanyaggal működő indítórakétája és már enyém is a trófea. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
De4dSn4ke Posted Október 12, 2006 Share Posted Október 12, 2006 Nem lehet rákötni utánfutót úgy látom Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
strato Posted Január 6, 2007 Share Posted Január 6, 2007 érdekességképp csak kis vö. gyanánt , amúgy igen szép darab Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
koncsol Posted Január 7, 2007 Share Posted Január 7, 2007 ez nagyon kemény kocsi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnEmI Posted Január 16, 2007 Share Posted Január 16, 2007 Szép meg midnen, de nem nagy durranás sztem. A Koenigsegg CCR 4.7 literből, 4 hengerrel kevesebbel teljesíti a 806 lóerőt, meg sztem szebb is Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
memphis1985 Posted Január 17, 2007 Share Posted Január 17, 2007 Tudd haladni az biztos de én adnék egyet a BESTMOTORING-nak,hogy milyen a versenypályán. Ott már megaláztak egy-két nagy vaddisznót. Na majd egyszer talán erre is sor kerül... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juninho Posted Január 20, 2007 Share Posted Január 20, 2007 Atom brutál lehet ez a kocsi,kipróbálnám.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exar Kun Posted Február 21, 2007 Share Posted Február 21, 2007 Ez állati jó kocsi lehet... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerg0002 Posted Február 24, 2007 Share Posted Február 24, 2007 Szép kis verda....mondjuk itt nem az autót kell megfizetni, hanem azt, hogy ferrari...amúgy nem megy olyan jól, mint ahogy azt a képek alapján vártam volna....Aztán mondjuk a gyorsulás....annyit mondok, hogy egy raush, tehát a ford motor company-hoz tartozó tuningolási cég által felspécizett 99'-es mustang gtnek 1,9 kell a 100-hoz...pedig abban csak egy v8-as mustang blokk van...jah és egy fontos tényező...az legalább megfizethető.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerg0002 Posted Február 24, 2007 Share Posted Február 24, 2007 de ha nagyon gyorsan akarsz menni, akkor van olyan, hogy ford gt 90, vagy esetleg egy-két chevrolet, vagy dodge is megteszi... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerg0002 Posted Február 24, 2007 Share Posted Február 24, 2007 jah és az előzőekből kimaradt, hogy a halálos iramban című filmben látott dodge charger egy kompresszorral, ez minden tuning benne, 900 lóerőt adott le, mondjuk abban igaz, hogy egy 7200-köbcentis motor van, de az csak 8 hengeres,és mégis elég szépen lehet vele gumit szaggatni.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.