Daniels Posted Szeptember 10, 2008 Share Posted Szeptember 10, 2008 Peugeot 4007 Én véleményem, két db teszt elolvasása után: Az eleje tényleg gyönyörű! a műszerfal sallangmentes, fekete szürke, nem ezt szoktuk meg, de valóban szép családi autó!Viszont hogy a büdös francba lehet az, hogy hátul kilóg a kipufogó meg a pótkerék?? hogy lehet az hogy a hátsó ajtókeret alján olyan sarok van, hogy elég egy rossz mozdulat és levágja az egész lábad... 7 milláért nem ezt várjuk.egyetlen egy darab motorral rendelhető, ez természetesen HDi... hátsó lámpáknak enyhén mitsubishi beütése van... össz vissz egy mondat az autóra: ,,A pólóm hátuljára az van írva, hogy BALEK! Csak tudnám miért került ez 37 ezer forintba!" Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted Szeptember 11, 2008 Share Posted Szeptember 11, 2008 Majd a franciák meg a pözsó fanok megveszik. Mellesleg 1 az 1ben outlander koppintás. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
david03 Posted Szeptember 12, 2008 Share Posted Szeptember 12, 2008 Hát nem tudom hogy itt MAgyarorszgon lesze piaca ennek az autónak??!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 13, 2008 Share Posted Szeptember 13, 2008 Jézusom, hogy lehettek Ti ennyire sötétek? Nem tudtok olvasni? "hátsó lámpáknak enyhén mitsubishi beütése van..." meg "Mellesleg 1 az 1ben outlander koppintás." Kérlek szépen azért van a lámpának Mutsu beütése, meg azért Outlander koppintás, mert ez a Peugeot egyaz egyben Mitsubishi Outlander! Ugyanez vonatkozik a Citröen C-Crosser-re is. Szal a PSA a Mitsubushi segítségét kérte arra, hogy legyen nekik is terepes autójuk. Tehát ezért egyforam ez a 3 autó, az elejét leszámítva. Amúgy azért is ilyen fekete, meg sallangmentes a műszerfal, mert azt a Mitsubishiből vették át. És sztem tök hülyeség lenne benzines motorral árulni, ezért is lehet csak HDi-vel kapni. PEUGEOT foreva! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 19, 2008 Share Posted Szeptember 19, 2008 Nah akkor elmagyarázom értelmesen, és indulatok nélkül! Szóval, a PSA (Peugeot-Citröen) is beakart szállni a SUV kategóriába, hogy nekik is legyen egy ilyen trendi szabadidős autójuk. Csakhogy, eddig ilyen típusú autójuk még soha az életbe nem volt, tehát semmilyen tapasztalatuk nem volt ilyen autó készítésében. És ekkor jött képbe a Mitsubishi. Egyértlemű volt a Mitsu, mert ez a márka rendelkezik a legnagyobb terepes múlttal. Éppen kapóra jött, hiszen ekkortájt dobták piacra a Mitsubishi Outlander legújabb generációját. Mitöbb, ez pont olyan kategoriáú autó, amit a PSA is akart csinálni. Tehát a Peugeot 4007, a Citröen C-Crosser és a Mitsubishi Outlander ugyanaz az autó, csakmindhárom más jelvénnyel. A Mitsubishi adta a PSA-nak a technikai alapokat, a kasztnit, belsőt. De vannak különbségek a 3 autó között, de nem nagyok. Tehát a technikai alapok Mitsubishi. De a PSA áthangolta a futóművet európaivá, új fékrendszert tettek be, más gumikat húznak a kerekekre. A belsőben mások az ajtókárpitok, és az ülléshuzatok is mások, európai lett. De ezeket leszámítva, ja meg az emblémákat a kormányon, minden megegyezik. És most jöjjenek a különbségek (nagyon kevés van): mindhárom autó eleje más. A PSA autók eleje illeszkedik a márkaarculatba. Bár olvastam egy tesztet a C-Crosseről, és azt írták, hogy kicsit kilóg a többi Citröen közül. Sztem ugyanez igaz a Peugeotra. Oldalról csak a felnikről lehet megkülönböztetni a 3 autót. Hátulról meg csak a márka emblémákról lehet megkülönböztetni őket. Misem bizonyítja jobban, hogy ezek a francia autók japánok, hogy a Peugeot-ot is, meg a Citröen-t is Japánban gyártják. Erre a PSA létezése óta nem volt alkalom, hogy Japánba gyártsák vmelyik típusukat. Én nem tekintem ezt a Peugeot-ot Peugeot-nak, mert ez egy Mitsubishi. Még akkor is, ha próbálták, földobni francia hangulattal. Tehát ezt az autót, nem a Peugeot tervezte, hanem a Mitsubishi. Csak néhány helyen, itt-ott változtattak, cseréltek ki. A PSA-nak csak a motor a saját fejlesztése. Jah meg a fék. A többi mind japán termék: futómű, váltó, belső, részben a design. Ha egy kicsit is tájékozottak lennétek az autó-világban, akkor tudhattaok volna erről a házagságról. Ugyanis a Mitsu Outlander már több mint 1 éve van a piacon, a PSA tesvérmodellek menetpróbája 1 évvel ezelött volt, a Citröen tesztje év elején volt. De ha nem hiszitek el ezeket amiket mondtam, akkor nézétek meg az Autó-Motor 2008. 18. számát (2008. szept. 3) vagy a 2007. 24. számát (2007. nov. 28.) vagy a 2007. 15. számát (2007. júli. 25.) De keresek itt a neten cikkeket, teszteket erről a 3 autóról, hogy elhiggyétek. Teszek be képeket a három autóról. Elölről: Mitsubishi Outlander Peugeot 4007 Citröen C-Crosser Oldalról: Mitsubishi Outlander Peugeot 4007 Citroen C-Crosser Hátulról Mitsubishi Outlander Peugeot 4007 Citroen C-Crosser Belső Mitsubishi Outlander Peugeot 4007 Citroen C-Crosser Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creoque Posted Szeptember 19, 2008 Share Posted Szeptember 19, 2008 Nekem egyszerűen tetszik Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 19, 2008 Share Posted Szeptember 19, 2008 Melyik? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creoque Posted Szeptember 19, 2008 Share Posted Szeptember 19, 2008 1. Citroen 2. Mitsu 3. Peugeot Bár a Peugeot, mint márkát jobban csípem mindnél. De itt ez a sorrend Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.