M@$T3R Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 Szerbusztok még nagyon kezdő vagyok PS-ben de láttam van egy két ügye ember itt a honlapomra kéne egy banner nagyon sürgősen és aki esetleg megszánna és megcsinálná utána ha tudna segíteni ,h saját magam is el tudjam készíteni majd zargatom pm-ben ha nem gond!A banner egyik részén legyen ő kuchiki byakuya keresetek rá googlen pls és a legmegfelelőbb képet mert nemakarok feleslegesen rosszat linkeli a Másik fele Pedig legyen a Halo-ból egy kép MC legyen rajta nagyon megköszönném aki esetleg megcisnálná és utána segítene addig is kösönet! MASTER UI: és a legmegfelelőbbnek tartott betűtípussal ezt írjátok pls SHISHOU (ez az odlal neve) és alá kis betűkkel hogy Gamer and Anime site!És bármiylen effekt mehet bele amit elképzeltek köszönöm! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
phz Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 Ha kész vagyok a projectemmel akkor megcsinálom... de írd már meg hogy milyen színek legyenek bent és persze a méretet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@$T3R Posted Augusztus 27, 2008 Author Share Posted Augusztus 27, 2008 Jólvan köszi a segítőkészségedet hát rád bízom a színeket teljesen megbízom benned ha készvan akkor lécci majd segíts egysmásban ltom te vágod a témát:) Méret:1000X180 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
phz Posted Augusztus 28, 2008 Share Posted Augusztus 28, 2008 Á hallod... semmi ötletem meg nem tudok ilyen kicsibe dolgozni :/ sry. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...