Jump to content
PirateClub.hu

Az új Lancia Delta


Seffi
 Share

Recommended Posts

Az alap turbómotor 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé.

 

40475.jpg

 

Tegnap, az egyik budapesti szabadtéri szórakozóhelyen bemutatkozott a Lancia márka életében fordulópontnak számító Delta limuzin. A szép, elegáns autónak semmi köze sincs a régi Deltához, melynek egyes változatai, mint például az Integrale, kiélezett utcai raliautók voltak. A 2,7 méteres tengelytávú, 4,5 méter hosszú Delta háromféle felszereltséggel, továbbá háromféle erőforrással vásárolható meg. A 120 lóerős 1,4 T-Jet bázismodell hazai alapára korrekt 4 995 000 forint, a legolcsóbb dízel (1,6 Multijet 120 LE Argento) 5 695 000 forintért lehet a miénk. Az izgalmas, 165 lóerős 2,0 literes, valamint az 1,9 literes, 190 lóerős duplaturbós Multijet hajtóműre szeptemberig várni kell, csakúgy, mint a Selectronic automataváltóra. Minden hazánkban vásárolt Lancia Deltára négy éves teljeskörű garanciát ad a forgalmazó.

 

A Lancia Deltáról lényegében már mindent megírtunk, azonban mindezidáig nem tapinthattuk, nem ülhettünk bele. Nos, a Delta kívül-belül exkluzív hangulatú járgány, egyedi olasz stílussal és belső kézművességgel, mely nagyra értékelhető. Tapasztalatom szerint a Delta orra egy kicsit jobban tetszett a megjelenteknek, mint a hátulja; egyenmegoldásokat ezen az autón biztosan nem találunk. Belül nagyon kényelmesek az ülések és tényleg különleges, finom tapintású a Benova anyagból készült műszerfal. A csomagtér alapjában véve kisméretű, 380 literes, mely a a hosszirányban eltolható, 25 fokig dönthető támlájú hátsó üléssor miatt van. Ezért akad hely bőven a hátsó utasoknak is, de igény szerint 85 literrel megtoldható a poggyásztér űrmérete is.

 

40476.jpg

 

A piaci bevezetéskor három motorral lesz rendelhető a modell: a 120, illetve 150 lóerős 1.4 Turbo Jet benzinmotorokkal, illetve a 120 lóerős 1.6 MultiJet turbódízellel (Euro5), amely szeptembertől az új robotizált sebességváltóval is társítható. Ehhez a hármashoz szintén szeptemberben csatlakozik két vadonatúj erőforrás: a 165 lóerős 2.0 Multijet, valamint a 190 lóerős Twin Turbo Multijet. A 200 lóerős 1.8 Di Turbojet csúcsmotor koronázza majd meg a palettát. Az alap turbómotor egyébként 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé. A 150 lovas erőforrás 8,7 másodperc alatt végzi el a mutatványt és 210 km/órás sebességet enged meg. Végül a dízel adatai: 10,7 mp és 194 km/óra. A két új Multijet dízel sem gyenge darab, a 165 lovas egység 8,5 másodperces gyorsulást és 214 km/órás végsebességet, míg a 190 lóerős aggregát 7,9-es gyorsulást és 222 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé.

 

40477.jpg

 

A Lancia Delta 1,4 T-Jet 120 LE Argento ára 4 995 000 forint, a dízelé 5 695 000 forint. Az Oro felszerltség felára 400 ezer forint, az erősebbik T-Jet motor pedig itt lép be a kínálatba. Ennek ára 5 745 000 forint. A 2,0 Multijet 165 LE Oro változat 6 795 000 forintért elérhető. A legolcsóbb Platino szintű Delta 6 195 000 forint (1,4 T-Jet 150 LE), 120 lovas dízellel 6 545 000 forint. A Selectronic automata szerkezetért 250 ezer forintot kérnek. Az 1,9 Twinturbo Multijet 190 LE Platino csúcsváltozat 7 695 000 forintos alapárával egyelőre a legdrágább kivitel.

 

Forrás:autoblog.hu

Link to comment
Share on other sites

Huhuhú...Nagyon szép autó... Kitettek magáért a tervezők... nem tudom szerintetek is ilyen jók az olasz tervezők?(Fiat Punto , Fiat Stilo , Laborghini-k , Ferrari-k , Alfa Romeo c8 és Brera....)

Link to comment
Share on other sites

Szerintem is szép, bár a második képen nekem inkább úgy tűnik mintha egy egyterű családi autó lenne. Amúgy meg lehet hogy régimódi vagyok, de a 10 évvel ezelötti formák (pl. G Astra, elöző 7-es bömbi, Citroenek bár ebből az újak is tetszenek) jobban bejönnek, mint az utóduk :)

Link to comment
Share on other sites

Hát igen, itt is meglátszik, ki a műértő, és ki tömegember...

 

Thesis, Ypsilon, Musa, Lybra...Egyik se az a szépség, amire mindenki rögtön rávágja, hogy vaddisznó... :) De gyönyörű...

 

 

Na mindegy... Legyen már itthon Mi.To... 5 millért 155 ló meg 1000 kiló, 8.0 gyorsulás... Állat... Bár mire lesz itt a szalonban tesztre, lehet hogy meg is öregszem...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nekem a régi Lancia Delta sokkal jobban bejön! :D

 

elfogadnám, szép az eleje, nekem csak a hátsó lámpákkal van bajom... :D

 

az autó elejéről és az oldaláról kicsit a Fiat Grande Punto jut eszembe, de nem baj, mert nekem az a verda nagyon bejön!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

lancia_delta-2008_r23.jpg

080205_L_Delta_01_800.jpg

Lancia_Delta20_b.jpg

Lancia_Delta__2008_34979_20080306..jpg

 

Eddig, ha olasz országról volt szó 4 dolog jutott az eszembe: Olasz kaják, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Alfa Romeo Brera! Ha eztuán olaszországról kérdeznek, már öt dolog fog eszembe jutni: kaják,D&G,Armani, Alfa Brera, Lancia Delta :D :D ez az autó gyönyörű, akinek ez az autó nem tetszik, az nem tudja mi az a design! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...