Seffi Posted Július 4, 2008 Share Posted Július 4, 2008 Az alap turbómotor 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé. Tegnap, az egyik budapesti szabadtéri szórakozóhelyen bemutatkozott a Lancia márka életében fordulópontnak számító Delta limuzin. A szép, elegáns autónak semmi köze sincs a régi Deltához, melynek egyes változatai, mint például az Integrale, kiélezett utcai raliautók voltak. A 2,7 méteres tengelytávú, 4,5 méter hosszú Delta háromféle felszereltséggel, továbbá háromféle erőforrással vásárolható meg. A 120 lóerős 1,4 T-Jet bázismodell hazai alapára korrekt 4 995 000 forint, a legolcsóbb dízel (1,6 Multijet 120 LE Argento) 5 695 000 forintért lehet a miénk. Az izgalmas, 165 lóerős 2,0 literes, valamint az 1,9 literes, 190 lóerős duplaturbós Multijet hajtóműre szeptemberig várni kell, csakúgy, mint a Selectronic automataváltóra. Minden hazánkban vásárolt Lancia Deltára négy éves teljeskörű garanciát ad a forgalmazó. A Lancia Deltáról lényegében már mindent megírtunk, azonban mindezidáig nem tapinthattuk, nem ülhettünk bele. Nos, a Delta kívül-belül exkluzív hangulatú járgány, egyedi olasz stílussal és belső kézművességgel, mely nagyra értékelhető. Tapasztalatom szerint a Delta orra egy kicsit jobban tetszett a megjelenteknek, mint a hátulja; egyenmegoldásokat ezen az autón biztosan nem találunk. Belül nagyon kényelmesek az ülések és tényleg különleges, finom tapintású a Benova anyagból készült műszerfal. A csomagtér alapjában véve kisméretű, 380 literes, mely a a hosszirányban eltolható, 25 fokig dönthető támlájú hátsó üléssor miatt van. Ezért akad hely bőven a hátsó utasoknak is, de igény szerint 85 literrel megtoldható a poggyásztér űrmérete is. A piaci bevezetéskor három motorral lesz rendelhető a modell: a 120, illetve 150 lóerős 1.4 Turbo Jet benzinmotorokkal, illetve a 120 lóerős 1.6 MultiJet turbódízellel (Euro5), amely szeptembertől az új robotizált sebességváltóval is társítható. Ehhez a hármashoz szintén szeptemberben csatlakozik két vadonatúj erőforrás: a 165 lóerős 2.0 Multijet, valamint a 190 lóerős Twin Turbo Multijet. A 200 lóerős 1.8 Di Turbojet csúcsmotor koronázza majd meg a palettát. Az alap turbómotor egyébként 2 személlyel 9,8 másodperc alatt gyorsítja fel a Deltát 100 km/órára és 195 km/órás végsebességet tesz lehetővé. A 150 lovas erőforrás 8,7 másodperc alatt végzi el a mutatványt és 210 km/órás sebességet enged meg. Végül a dízel adatai: 10,7 mp és 194 km/óra. A két új Multijet dízel sem gyenge darab, a 165 lovas egység 8,5 másodperces gyorsulást és 214 km/órás végsebességet, míg a 190 lóerős aggregát 7,9-es gyorsulást és 222 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. A Lancia Delta 1,4 T-Jet 120 LE Argento ára 4 995 000 forint, a dízelé 5 695 000 forint. Az Oro felszerltség felára 400 ezer forint, az erősebbik T-Jet motor pedig itt lép be a kínálatba. Ennek ára 5 745 000 forint. A 2,0 Multijet 165 LE Oro változat 6 795 000 forintért elérhető. A legolcsóbb Platino szintű Delta 6 195 000 forint (1,4 T-Jet 150 LE), 120 lovas dízellel 6 545 000 forint. A Selectronic automata szerkezetért 250 ezer forintot kérnek. Az 1,9 Twinturbo Multijet 190 LE Platino csúcsváltozat 7 695 000 forintos alapárával egyelőre a legdrágább kivitel. Forrás:autoblog.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ps2fan Posted Július 7, 2008 Share Posted Július 7, 2008 Huhuhú...Nagyon szép autó... Kitettek magáért a tervezők... nem tudom szerintetek is ilyen jók az olasz tervezők?(Fiat Punto , Fiat Stilo , Laborghini-k , Ferrari-k , Alfa Romeo c8 és Brera....) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
morze Posted Július 8, 2008 Share Posted Július 8, 2008 Továbbra is fent tartom a véleményem, miszerint ezek egyre rondábbak lesznek . Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
orbitrágó Posted Július 8, 2008 Share Posted Július 8, 2008 nekem nagyon bejön bár nálam még mindig a Fiat Bravo a nyerő. igaz a padlólemezük közös. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicsiBond Posted Július 8, 2008 Share Posted Július 8, 2008 Szerintem is szép, bár a második képen nekem inkább úgy tűnik mintha egy egyterű családi autó lenne. Amúgy meg lehet hogy régimódi vagyok, de a 10 évvel ezelötti formák (pl. G Astra, elöző 7-es bömbi, Citroenek bár ebből az újak is tetszenek) jobban bejönnek, mint az utóduk Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Face8611 Posted Július 8, 2008 Share Posted Július 8, 2008 Ritka egy csúnya autó Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ps2fan Posted Július 9, 2008 Share Posted Július 9, 2008 Nekem nagyon tetszik! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Július 9, 2008 Share Posted Július 9, 2008 Hát igen, itt is meglátszik, ki a műértő, és ki tömegember... Thesis, Ypsilon, Musa, Lybra...Egyik se az a szépség, amire mindenki rögtön rávágja, hogy vaddisznó... De gyönyörű... Na mindegy... Legyen már itthon Mi.To... 5 millért 155 ló meg 1000 kiló, 8.0 gyorsulás... Állat... Bár mire lesz itt a szalonban tesztre, lehet hogy meg is öregszem... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Július 17, 2008 Share Posted Július 17, 2008 Nekem a régi Lancia Delta sokkal jobban bejön! elfogadnám, szép az eleje, nekem csak a hátsó lámpákkal van bajom... az autó elejéről és az oldaláról kicsit a Fiat Grande Punto jut eszembe, de nem baj, mert nekem az a verda nagyon bejön! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Július 27, 2008 Share Posted Július 27, 2008 Hát igen, meg konszerntársak is a Puntóval Nekem inkább a Bravora hasonlít az újra, azzal meg még padlólemeztársak is A hátsó lámpák pedig Lancia védjegyek... Thesis, Musa, Lybra, Y - mindnek ilyesmi... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Augusztus 5, 2008 Share Posted Augusztus 5, 2008 Hát igen. Az olaszok a legjobb designerek, meg a franciák. Ők verhetetetlenek autó designban. Nekem bejön ez a kocsi. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 10, 2008 Share Posted Szeptember 10, 2008 Eddig, ha olasz országról volt szó 4 dolog jutott az eszembe: Olasz kaják, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Alfa Romeo Brera! Ha eztuán olaszországról kérdeznek, már öt dolog fog eszembe jutni: kaják,D&G,Armani, Alfa Brera, Lancia Delta :D ez az autó gyönyörű, akinek ez az autó nem tetszik, az nem tudja mi az a design! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted Szeptember 11, 2008 Share Posted Szeptember 11, 2008 Egy baj van csak az olasz kocsiknál,hogy a dizajn meg a minőség 2 úton halad... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.