RapiD Posted Április 17, 2009 Share Posted Április 17, 2009 Véleményem szerint a ferrarinál dolgoznak nagy koponyák, pénzük is van és ha akarnák, 1000nyi kiskaput kihasználhatnának és fejleszthetnének, h előnyhöz jussanak de nem akarnak botrányt, stb... Aztán lehet tévedek, mostanában a ferrari munkája = 0, sajna Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Április 17, 2009 Share Posted Április 17, 2009 Kínai Nagydíj 1. szabadedzés 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.334 22 2. Jenson Button Brawn GP 1:37.450 +0.116 18 3. Rubens Barrichello Brawn GP 1:37.566 +0.232 19 4. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:37.672 +0.337 23 5. Mark Webber Red Bull Racing 1:37.752 +0.418 20 6. Jarno Trulli Toyota 1:37.764 +0.430 19 7. Nico Rosberg Williams 1:37.860 +0.526 24 8. Timo Glock Toyota 1:37.894 +0.560 21 9. Fernando Alonso Renault 1:38.089 +0.755 19 10. Sébastien Bourdais Toro Rosso 1:38.195 +0.861 24 11. Kimi Räikkönen Ferrari 1:38.223 +0.889 23 12. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:38.274 +0.940 20 13. Sébastien Buemi Toro Rosso 1:38.307 +0.973 26 14. Adrian Sutil Force India 1:38.319 +0.985 18 15. Felipe Massa Ferrari 1:38.418 +1.084 20 16. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:38.456 +1.122 21 17. Giancarlo Fisichella Force India 1:38.460 +1.126 19 18. Robert Kubica BMW Sauber 1:38.463 +1.129 18 19. Nakadzsima Kazuki Williams 1:38.730 +1.396 25 20. Nelsinho Piquet Renault 1:38.825 +1.491 20 Kínai Nagydíj 2. szabadedzés 1. Jenson Button Brawn GP 1:35.679 35 2. Nico Rosberg Williams 1:35.704 +0.024 36 3. Rubens Barrichello Brawn GP 1:35.881 +0.202 35 4. Mark Webber Red Bull Racing 1:36.105 +0.425 32 5. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:36.167 +0.488 22 6. Jarno Trulli Toyota 1:36.217 +0.538 42 7. Nakadzsima Kazuki Williams 1:36.377 +0.698 32 8. Timo Glock Toyota 1:36.548 +0.869 40 9. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:36.674 +0.995 34 10. Sébastien Bourdais Toro Rosso 1:36.800 +1.121 34 11. Adrian Sutil Force India 1:36.829 +1.150 30 12. Felipe Massa Ferrari 1:36.847 +1.168 34 13. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.941 +1.262 28 14. Kimi Räikkönen Ferrari 1:37.054 +1.375 33 15. Sébastien Buemi Toro Rosso 1:37.219 +1.540 34 16. Nelsinho Piquet Renault 1:37.273 +1.594 36 17. Robert Kubica BMW Sauber 1:37.491 +1.812 34 18. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:37.544 +1.865 28 19. Fernando Alonso Renault 1:37.638 +1.959 28 20. Giancarlo Fisichella Force India 1:37.750 +2.071 31 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Április 17, 2009 Share Posted Április 17, 2009 Üdv Hát eddig a ferrarikon nem látszik valami nagy változás hiába vették ki a kerst na meg ha eddig használták akkor mért pont ezen a pályán nem? 1,3km hosszú egyenes Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Április 17, 2009 Share Posted Április 17, 2009 úgy érzem az erőviszonyok most sem fognak sokat változni... a ferrari próbálkozik mindennel szerintem a többiek is fejlesztgetnek , azt várom hogy a ferrari,mclaren,bmw stb.. is elkészítse a saját diffúzorát ,akkor aztán közelebb lehetnek egymáshoz Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Eddig nem kezdődött túl jól, mert Glock kiesett. Valami tuti nincs rendbe a kocsijával, ráadásul még váltócseréje is volt, 18. hely .... nehéz lesz, de nagyon jók a Toyoták van esély 2 Red Bull meg valami eszméletlen volt eddig, remélem nem tankolják agyon őket és meglesz az első POLE Vannak meglepetések: Massa, Kova, Kubica ... érdekes, várom, mit nyilatkoznak majd, de legalább Kimi bent van Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Wow, hát a mai időmérő sem volt egyszerű, Vettelé a pool! A Ferrari pedig ha így halad kirúghatja az egész bagázst, összekaphatnánk már magukat igazán. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Alonso második helye sem semmi ... ha nem ultrakönnyű az autója ,akkor elmondhatjuk ,h bizony ennyit javít a diffúzor a leszorító erőn és ezáltal a kezelhetőségen... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Üdv Hát ebből az időmérőből kiderült megint csak h a világbajnokok nem hiába világbajnokok mert nem kicsit elverték ismét a csapattársukat... Alonso hát nem tom lehet h mégiscsak ennyit számítani a diffúzor? hmm Kimi lehetett volna jobb is de majd a futamon alkot A kis Vettel meg ismét megmutatta h ő egyszer még világbajnok lesz lehet h idén??? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Hali! Érdekes egy időmérő volt, az biztos! A Renault kibérelte a dobogót! Fekszem az ágyon, nézem hogy a Red Bull-osok milyen pokoli időt mennek, kicsit meglepődtem, majd jön Alonso, fölültem az ágyon, és látom, hogy megy egy 2. időt! Nem hittem a szememnek! Sztem gyanúsan könnyű az az autó, de reménykedek, hogy hátha nem annyira könnyű. Kubica, Massa, Kovalainen. Rajtuk is meglepődtem. Szal, most egyértelműen az van, hogy a kiscsapatok, a privát csapatok sokkal jobban alkalmazkodtak az új szabályokhoz, mint a menő nagy, gyári csapatok! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
nebuló Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Na és Vettel? Q2-ben és Q3-ban egy-egy kör, és viszlát! Nem semmi a fiú! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZsOoLtEe Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Cső! Itt van kinek mein nehéz a kocsija: 1 S. Vettel Red Bull 644 2 F. Alonso Renault 637 3 M. Webber Red Bul 646,5 4 R. Barrichello Brawn 661 5 J. Button Brawn 659 6 J. Trulli Toyota 664,5 7 N. Rosberg Williams 650,5 8 K. Räikkönen Ferrari 673,5 9 L. Hamilton McLaren 679 10 S. Buemi Toro Rosso 673 11 N. Heidfeld BMW 679 12 H. Kovalainen McLaren 697 13 F. Massa Ferrari 690 14 K. Nakadzsima Williams 682,7 15 S. Bourdais Toro Rosso 690 16 N. Piquet Renault 697,9 17 R. Kubica BMW 659 18 A. Sutil Force India 648 19 T. Glock Toyota 652 20 G. Fisichella Force India 679,5 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Üdv Amire számítani lehetett az derült most ki Kimi nem is volt rossz ezek szerint mivel igencsak meg van tankolva ] Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Már nem azért, de eddig smmi bajom nem volt Briatoreval meg a renaulttal, de most ezzel betettek... http://www.f1hirek.hu/hir/Briatore_ujabb_tamadast_inditott_a_Brawn_GP_ellen_200904191551 Nagyon elegem van már belőlük, illetve a nagyképűségéből, nem tudom kinek gondolja ő magát...tavaly is beszólogatott mikor a kémbotrány volt(vagy tavaly előtt) aztán kiderült,hogy velük sincs minden rendben...vagy mikor 2006-ban betiltották a dupla lengőkaros teleszkópot...előtte nem szólalt fel senki,hogy nem lene szabályos, vagy hogy ez előnyt jelent nekik...Na mind1, csak most kikeltem magamból Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 az időmérőhöz, vhogy nem lepődtem meg a vettelen, és végre valaki megverte a brawnokat, és 3-an is .holnap nagy futam lesz. kimi kihozta a maxot megint és a 3 világbajnok nem véletlenül lett világbajnok mert most a sz@r kocsival tudják azt hozni amit a csapattársak nem. briatorehoz meg annyit h lehet savanyú a szőlő, de ő az első ember aki nyíltan kimeri mondani a véleményét, és nem kezd el pr-kedni. és a 2006-os lengéscsillapítóhoz annyit h szabályos volt csakhát ferrari nyomásra betiltották... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Egy kis érdekesség a pályával kapcsolatban : Sanghaj a pilóta szemével - Timo Glock rovata A Toyota pilótája, Timo Glock ezúttal a Kínai Nagydíjnak otthont adó sanghaji pályát mutatja be. Az aszfaltcsík messze van a nyüzsgő nagyvárostól, és a német szerint nem egyszerű eljutni a hoteltől a helyszínig. A német ennek ellenére kedveli a változatos kanyarokkal teli pályát, az ugyanis a versenyzők és az autók számára is sok kihívást tartogat. Sanghajban mókás a nagydíj. Érdekes a pálya, a városban pedig sok minden történik. Van néhány nagyszerű étterem a Bundon, és jól lehet vásárolni is, bár a nap folyamán egy kisebb őrület van az utcákon, hiszen mindenfelé emberek vannak. A pálya elég messze van a várostól, ami miatt mindenkinek sokat kell ingáznia. A közlekedés általában rossz, és két órába is beletelhet, míg az ember eljut a hotelba a nap végén. A versenyhétvége legvégén készen állok arra, hogy egy jót aludjak a repülőn. A pályán is sokat kell gyalogolni, mivel a paddock nagyon tágas. Óriási betonos terület található a bokszok mögött, és ott van a kanyargós út is a csapat vendéglátó egységei között. De ott legalább nincsenek közlekedési problémák... Az aszfaltcsíkon változatosak a kanyarok, hiszen a gyors kanyaroktól a hajtűig mindenféle ív található rajta, ezért a pilóta és az autó számára is jó kis kihívás ez a pálya. Általában jó versenyek vannak Kínában, mert a hosszú egyenes, amelynek végén a hajtűkanyar van, remek előzési lehetőséget kínál. Biztos vagyok abban, hogy ha a Toyota TF109-esben is lenne KERS, akkor az segítene itt, mert az öt kilométer per órás sebességnövekedés elég jelentős különbség, amikor valakinek a szélárnyékában autózol. A pálya elég széles, ami arra bátorítja a pilótákat, hogy különböző íveket használjanak, és kísérletezzenek a kormány mögött. Ez különösen is szembetűnő, amikor vizes a pálya, ezért jó mókának tartom. Reméljük, hogy idén nem lesz olyan rossz a szmog, mert voltak pillanatok tavaly, amikor úgy éreztem, hogy nehéz lélegezni. Körről körre Timo Glockkal: 1-e és 2-es kanyar: Hatodik fokozat, 157 km per órás sebesség: "Padlógázzal, hetedik fokozatban fordulunk be a kanyarba, és két vagy három különböző fékezési pont található itt. Olyan keményen kell nyomnod, amennyire csak engedi a kanyar első felének vége. Ez egy különleges kanyar, és jó móka." 7-es és 8-as kanyar: Hatodik fokozat, 168 km per órás sebesség: "A balost padlógázzal vesszük be, majd a jobbosban visszakapcsolunk egyes fokozatba. Mehetsz itt gyorsabban, de a pálya jobb oldalára kell tartanod a következő balosban. Itt minden a kompromisszumról szól." 9-es és 10-es kanyar: Harmadik fokozat, 67 km per órás sebesség: "A fékezés trükkös, mert az autó teljesen le van terhelve a gyors jobbos miatt. Elég könnyedén, a kerekek egyszeri blokkolásával át lehet menni rajta, és fontos a tiszta kijárat, mert egy egyenes követi." 12-es és 13-as kanyar: Negyedik fokozat, 116 km per órás sebesség: "A kijáratnál jól kell pozícionálnod az autót, mert amint lehet, nyomni akarod a gázpedált. Nagyon erőteljes túlkormányzottságot tapasztalhatsz itt, ezért óvatosnak kell lenned, mert a leghosszabb egyenes következik." 14-es kanyar: Második fokozat, 45 km per órás sebesség: "Ez a legjobb előzési pont. Az egyenesben valóban jól lehet rátapadni az előtted haladóra, de ha blokkolnak a kerekeid, akkor is van még esélyed az előzésre, mivel széles a kanyar kijárata." 16-os kanyar: Negyedik fokozat, 99 km per órás sebesség: "Ez egy elég trükkös kanyar. Ha túl keményen mész át a belső kerékvetőkön, azzal megingathatod az autót. Tisztán akarjuk venni a kanyar kijáratát, hiszen a célegyenes követi, és nem szeretnénk az utolsó kanyarban elrontani a kört." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Már nem azért, de eddig smmi bajom nem volt Briatoreval meg a renaulttal, de most ezzel betettek... http://www.f1hirek.hu/hir/Briatore_ujabb_tamadast_inditott_a_Brawn_GP_ellen_200904191551 Nagyon elegem van már belőlük, illetve a nagyképűségéből, nem tudom kinek gondolja ő magát...tavaly is beszólogatott mikor a kémbotrány volt(vagy tavaly előtt) aztán kiderült,hogy velük sincs minden rendben...vagy mikor 2006-ban betiltották a dupla lengőkaros teleszkópot...előtte nem szólalt fel senki,hogy nem lene szabályos, vagy hogy ez előnyt jelent nekik...Na mind1, csak most kikeltem magamból Mi az hogy "belőlük" ? Briatore parasztkodik, én sem tudom mi lelete...de ilyenek az olaszok... 2006-ban azt hiszem a ferrári kezdeményezte a dupla lengőkaros felfüggesztést, vagy valamelyik csapat...lehet pont a Mclaren.Nem tudom, de abban biztos vagyok hogy valamelyik csapat kezdeményezte ezt... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
spirituell Posted Április 18, 2009 Share Posted Április 18, 2009 Briatore majdnem több világbajnokot kitermelt már, mint a többi együttvéve, nyilván tudja mit miért mond. Majd mikor Alonso újra nyeri a VB-t, akkor fogok én nagyokat nevetni. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 na elmondom a Ferrari taktikáját ,h senkinek ne legyen meglepetés ... Kimit mindjárt kihozzák és száraz gumikat kap , Massa 690 kilós autójára pedig rátankolnak :D ... jajj... azért remélem még ma kijön a Safety Car ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Summer Plump Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Kínai Nagydíj 2009 végeredménye Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 szép volt vettel!!!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
merchanies Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Üdv Hát folytassa csak ezt a ferka jó lesz ez így pff újabb 0 pont Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Nagyon izgalmas verseny volt. Ferrari továbbra is lassú és ráadásul megbízhatatlan is. Vettel, Webber hatalmasat mentek, gyönyörű kettős győzelem Sutil ismét megmutatta, hogy jobb csapatban a helye, nagyon sajnáltam szegényt, nyomta neki, sajnos túlságosan is, megérdemelte volna a pontot, végig hibátlanul ment és csak egyet hibázott, ami sajnos a versenyébe került Glock pedig hihetetlen de csak szerzett 2 pontot Kicsit enyhíti a Sutil iránti sajnálatomat ez a 2 Toyota pont. Piquet pedig hát, csodálkoznék, ha spanyolba is ott lenne Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato07 Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Hát ez megint nagyon jó a Ferrari 0 pont Raikkönen eltűnt a mezőnyben, Massa meg ott lehetett volna a 4-5 helyen de hát a kocsi megadta magát... Vettelnek grat. nagyon jól versenyzett megérdemelte. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 én azon csodálkoztam ,h Raikkönen egyáltalán végigment és nem adta meg magát az autó ,miután már a verseny elején beközölte ,h furcsa hangokat ad a motor és valami gáz van ... meg is lepődtem amikor Massa alatt állt meg a gép és nem Kimi alatt... ezekkel az autókkal nem csoda ,ha a Ferrari versenyzők eltűnnek a mezőnyben ... mármár az megy csodaszámba ,ha végig mennek a pályán ... szánalmas teljesítmény ... szégyen ez a Ferrarinak. Nem mondom ,h mindenért Dominicali a felelős ,de én az ő fejét venném először Montezemolo helyében... a jó öreg Todt bácsi kéne ide , aki még a szar autókkal is betalálna valami ütős stratégiát ,és rendbeszedné a gárdát... meg persze Brawn ,de ő szerintem most annyira nem vágyik vissza a Ferrarihoz :D... minden elismerésem a RedBull-é ... bennük mindig is megvolt a potencia arra ,h az élre kerüljenek ,és most idén be is jöhet nekik . Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Briatore majdnem több világbajnokot kitermelt már, mint a többi együttvéve, nyilván tudja mit miért mond. Majd mikor Alonso újra nyeri a VB-t, akkor fogok én nagyokat nevetni. csak jönne már el az az idő! ---- De jó volt újra hallani a német himnuszt! Nagyon komolyan ment Vettel, remélem van benne annyi mint Schumacherben! Mellesleg ha jól tudom Vettelt is Schumacher "fedezte fel" Ferrári 0 Renault 0 Ha Alonso nem forog meg, akkor szerintem 5. vagy 6. helyre bejöhetett volna...Pikéről meg nem is beszélek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Hali! Bocsi, de a Renaultnak van pontja! Alonso Ausztráliában 4. lett! Nagy gratuláció a Red Bull-nak! Teljesen megérdemelték már ezt a sikert! És rögtön kettős győzelem! Mondjuk én jobban örültem volna egy Webber győzelemnek. Nagyon megérdemelné már ő is, hisz nagyon régóta az F1-ben van. A McLaren fejlődött az előző 2 versenyhez képest, 5., 6. helyezet szép tőlük, és már be tudtak jutni a Q3-ba is. Nem úgy mint a Ferrari! SZÖRNYŰ! Sztem már a mélypontnál is mélyebben vannak! Úgy hallottam, hogy ha a Kínai versenyen sem tudnak előrelépni, akkor távozhat a csapattól Dominicali! És most erre megvan az esély! Meg elvileg a Maláj futamon Sumi miatt esett ki Massa az idömérőn, mert Sumi úgy gondolta, hogy elég lesz az az 1 gyorskör, és kihívta a boxba! Szép volt Sumi! Alonso versenyét elrontották a könnyű kocsival. Az utolsó helyről küzdötte föl magát, és igen, ha nem forog meg, akkor pontszerző is lehetett volna. A verseny izgalmas volt, Hamilton agya bedurrant, Kubika gyönyörű volt, ahogy ráparkolt Trulli fejére! Palik meg még hülyébb volt, mint eddig! Motorcsónak verseny, Jetski verseny! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Azon nevetek, hogy Palik ezt mondja Kubica-ra: "Sokkos állapotban lévő versenyző", meg tereprally keverék. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Bocsi, de a Renaultnak van pontja! Alonso Ausztráliában 4. lett! igen, de én erről a futamról beszéltem, ezen a futamon nullázott a Renault! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceMarci Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Na, Sutil most esett ki. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Április 19, 2009 Share Posted Április 19, 2009 Hát Sutil, pedig megérdemelte volna valóban azt a 6. helyet, vagy, ha megelőzik, akkor pontszerzést. Már itt van 3. éve, csapattársait rendre megveri és összevissza 1 szerény pontocskája van neki. Jobb csapatot érdemelne Esetleg egy jobb Force Indiát, majd talán Bahreinbe, mert végsebességük minden futamon a legjobbak között volt Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.