Jump to content
PirateClub.hu

Formula 1


Gabi89
 Share

Recommended Posts

hiába volt szélárnyékban, nemtudot kivágni hamilton , a szélárnyék az arra jó hogy gyorsabbá teszi a gyorsulást, és ezáltal kicsivel növeli a sebességet, DE amikor a versenyző kiszáll a szélárnyékból az a plusz lóerő ugymond eltűnik ezért se tudta volna kivűlről megelőzni massát.

most sem erőből ment el hanem beszúrta, csak úgy mint törökbe...

Link to comment
Share on other sites

Polip meg kimice, a két zseni, ezaz fiúk, mehetnétek gyuszi meg wéber gabi helyére, annyi okosságot összehordtatok itt :lol:

 

Először is, azért jött ki Massa Raikkönen előtt a boxba, mert az időmérőn csúnyán elverte és a futamon is jópár pozícióval előrébb volt. Ez nektek eddig világos?

Utána, ha esetleg véletlenül Raikkönen jött volna előbb a boxba, akkor is mi lett volna? Semmi. Raikkönen üres térben sem futott olyan köröket mint Massa, ebből mi következik matekzsenikéim? Az, hogy Massa ugyanúgy megelőzte volna azokat az embereket akiket Raikkönen.

Hamilton megelőzte Massát. Elég furcsa volt ahogy kihúzódott, de Massának később sem lett volna sok esélye, 1,2 másodpercet kapott előtte körönként. Példának felhoznám 2006 Interlagos, amikor Schumaher előzte meg Raikkönent, hasonló volt a helyzet, Raikkönen belül maradt, Schumacher mégis megtanította neki a leckét. Vajon miért? :lol:

az meg hogy schumachert ide hívják,nemtom mért , csak akadályozza a többieket

Hát ez jó, stand up comedyben felléphetnél vele :lol: Nyílván egy 7szeres világbajnok és a legtöbb rekordot tartó pilóta semmivel sem tudja segíteni a csapatot. Miért nem titeket hívnak oda egyáltalán? Ti jobban értetek hozzá úgyis. ;)

neki az fekszik az a kocsi, lehet ezzel vitatkozni de a tények ezt mutatják.

A tények azt mutatják, hogy a McLarennel lóf*szon kívül semmit nem mutatott fel, a Ferrarival pedig rögtön világbajnok lett. Ennyit az okoskodásodról. Ha már a tényekre hivatkozol akkor nézz utána ;)

9 körön keresztül kellett volna tartani, asszem egy top pilóta tartotta volna

Nem 9 körön kellett volna tartani hanem 13-on. Top pilóta? Na várjál csak, milyen angol szótárat használsz? A top az nálam a csúcsot jelenti, vagyis csúcspilóta, csúcspilótának pedig az számít aki elöl van. Akkor most nézz rá a világbajnokság állására, hátha megérted. Egy ilyen kanyarokkal teletűzdelt pályán pedig a top speed nagyon nem számít, pláne amikor a Ferrari a verseny folyamán egyre gyengébb lett.

egy átlagos néző se hívta volna ki eccere a két ferkát a boxba

2006 Interlagos, ugyanígy egyszerre jött ki a 2 Ferrari, meg is lett a veszte Schumachernek. A Ferrari hibázott nem is először, ez van. De gondolom ennyire nem hülyék egy többszörös világbajnok csapatnál, valamiféle indok biztos van rá, például az, hogy 3-4 pilótát kivéve mindenki tankolt a Safety Car alatt, így csak kis mértékű pozícióvesztés történt, míg ha verseny közben hívnák ki, akkor az 20 másodperc hátrány kapásból.

Link to comment
Share on other sites

"Először is, azért jött ki Massa Raikkönen előtt a boxba, mert az időmérőn csúnyán elverte és a futamon is jópár pozícióval előrébb volt. Ez nektek eddig világos?

Utána, ha esetleg véletlenül Raikkönen jött volna előbb a boxba, akkor is mi lett volna? Semmi."

 

Kb ez a rész az amit kommentál szeretnék a többit nem is nekem szántad szerintem.

 

Szóval csak annyi hogy ez nagyon nem magyaráz meg semmit. Ugyanis a mercinél ugyan ez volt. ;)

Hamilton leverte kovát az időmérőn és utána a versenyen még jobban. Mégsem ő jött be.És szerintem te sem tudod hogy miért jött be hamarabb massa. Vagy neked elmondták a ferrarisok ? Ha nem akkor ez is csak a te véleményed ugyan úgy mint ahogy én leírtam az enyémet. Ez neked eddig világos ?

 

A másik: Honnan tudod hogy mi lett volna ? Kimi mindent megpróbált(nem fényezni akarom mert ha szombaton jobb lett volna akkor többre megy de tényleg látszott hogy küzd a pontokért).Massa meg egész jó volt az időmérőn(egy körön sokszor gyors) de a futamon semmit nem produkált. Lehet hogy ez a kocsi hibája csak akkor meg az van hogy mindkét versenyzőnek pocsék kocsija volt és kiminél már szombaton is látszott és ehhez képest ő előzőtt vele (igaz sok kocsi gyengébb volt de azért kubicát is megelőzte..).

 

Na mindegy én nem akarok vitázni csak ha leírom a véleményem és azt hogy szerintem máshogy is lehetett volna akkor nem kell lehülyézni meg ilyenek. Most igazából itthagynám az egész topic-ot de nem vagyok ilyen sértődős és másokkal foglalkozó tipus. Ezentúl is lefogom írni a véleményem de többet a lehülyézésekre nem fogok külön kitérni mert fölösleges.

Link to comment
Share on other sites

Másról nem is tudsz írni csak hogy "hú bezzeg a kimi".

Látom még mindig nem érted. Mivel egyszerre jöttek be a boxba, egy körön belül, ezért evidens, hogy az elöl lévő előbb kerül be a boxba. Érted??

A többi valóban nem neked szólt, hanem kimicenek.

Honnan tudod hogy mi lett volna ?

Mert te honnan tudod?? Arra nem gondolsz, hogy esetleg Massa is küzdött, csak mivel se előtte se mögötte senki nem volt, ezért nehéz is lett volna előzgetni, míg Raikkönen előtt nála csak lassabbak voltak, de amikor légüres térben mentek mindketten, akkor is Massa futotta a jobb köröket. Érted???

igaz sok kocsi gyengébb volt de azért kubicát is megelőzte

A BMW az egész hétvégén szenvedett az autóval, a versenynek egy bizonyos részén magukra találtak, de azon kívül végig gyengélkedtek.

Link to comment
Share on other sites

Danieels, ez az, ez az, ez aztán igen kemény támadás volt az érveimmel szemben. Anyám... :DDDDDDDDD Az ember csak kapkodja a fejét az ellenérveidre... :DDDD

 

kedves polp (ha már nem tudod leírni a nevem, én se fogom a tiédet): az a baj vele, hogy azt mondod, hogy Massa mindig fogja valamire ,ha nem megy a szekér, bezzeg kimi neeeem, neki csak nem volt jó az autója. Ahha.

Azért mert rajkócskának látványosabb gondja volt, rögtön elöjössz azzal, hogy bezzeg az a hülye massa, csak védekezik. Szerintem nem látsz meg egy féktávon belül 1 méter különbséget (ahogy én sem, és senki!), márpedig kb ennyit kaphatott minden féktávon, ha azt mondta, hogy gyenge a fék. Az meg RENGETEG. Hogy mennyi is? Pont annyi, hogy fél másodpercet kapjon egy olyan pályán, ahol három-négy nagyon kemény féktáv is van. Mindegyiken bukik adott esetben 5-7 századot, plusz rájön az a tény, hogy ilyenkor nagyjából "esetleges", hogy milyen ívre tudja behúzni az autót, hiszen adott esetben nem lassult el annyira, mint amennyire kellett volna.

Rögtön megvan a fél másodperc. rajkócskának meg ott volt egy tökéletes autó (a nyilatkozataiból ítélve nem volt műszaki gondja már bocs), amit nem tudott beállítani (a változatosság kedvéért...), és most nem kapta meg Felipe beállításait, gondolom ezen a pályán más a stílusuk. Vagy megkapta és ugyanez az ok, de ettől függetlenül össze-vissza csúszkált. Az edzésen (ha már ily' fellengzősen beszélünk) bármelyik rajongó jobb kört tudott volna menni! (Na ugye, ez így már erős, mi? Pedig ugyanez, amit ti mondtok! )

Még az a buzi Schumacher is...

Szóval ez a gond. Azt hittem, hogy addig nem kell süllyedni, hogy el kelljen magyaráznom, mit jelent az, hogyha valaki a saját érveit támadja meg, de úgy tűnik mégis...

 

"Friss SPORTfényezés, SPORTgyertyák..." (betlehemes jászol öcsém :D)

 

De legalább ne fényeznétek még így is Kimit... Ilyen rossz versenyt nem nagyon futott idén még a Ferrari (Silverstone más tészta, ott csúnyán eltaktikázták magukat), ebben kétségkívül Massa is benne van, bár műszaki gondokkal küzdve még ez se semmi, de ettől függetlenül 6.nak beérni a saját kvázi lustaságából egy pilótának... Szégyen. Ha nem képes beállítani magának az autót, akkor meg ne tűnjön már úgy, hogy ő a legjobb... Vagy : ne ajnározzátok! Hiszen azt senki se mondhatja az edzéskörére rajkónak, hogy elcsavarodtak a karosszériaelemek, azért nem volt meg a tapadás. Beállítás nélkül nincs és nem is lesz tapadás.

Ne vicceljünk már. Az se véletlen, hogy kvázi pozitív nyilatkozatot toltak le a Ferrarisok, Kimivel az élen! Tudja ő, hogy a saját hibája... De minek nehezíti meg a dolgát?

Vagy nem ért rá kijönni a kocsmából 3-4 kört tesztelni? ... TOP pilóta... A Sennás-Schumis időkben az olyanok, akik nem végeztek rendes munkát, sehová sem jutottak, nem hogy a Ferrarihoz (vagy pont oda a Sennás időkben :D)... Áhh...

 

Mindegy, úgyis hiába beszélek, de szerintem ez lehetett a helyzet ezen a hétvégén. És mégegyszer: szégyen, hogy megint lesüllyed a Ferrari a 90-es évek elejének szintjére! Így indul, aztán majd ki tudja mi lesz még... Senki sem rak rendet. Ettől függetlenül Ferraris maradok (olasz csapat, meg az Alfa kistesója, Enzo az Alfából lépett ki amikor megalapította a Ferrarit :) ), csak áhh...

Link to comment
Share on other sites

Nem olvastam végig , de a téma a Ferrari , hogy elnézem.

Kimi épp ma nyilatkozta , idézem tőle : "Az autó egész hétvégén vezethetetlen volt"

Nem ment a Ferrarinak ennyi , Massa se bírta tartani Lewist .. megmondta , hpgy gyorsabb volt ráadásul fékjei se voltak rendbe ...

Kimi versenye már tegnap elment ... SafetyCar segítehetett volna , de most még ez sem jött be neki ... messze még a vége bármi lehet!

Link to comment
Share on other sites

Polip meg kimice, a két zseni, ezaz fiúk, mehetnétek gyuszi meg wéber gabi helyére, annyi okosságot összehordtatok itt :lol:

 

Először is, azért jött ki Massa Raikkönen előtt a boxba, mert az időmérőn csúnyán elverte és a futamon is jópár pozícióval előrébb volt. Ez nektek eddig világos?

Utána, ha esetleg véletlenül Raikkönen jött volna előbb a boxba, akkor is mi lett volna? Semmi. Raikkönen üres térben sem futott olyan köröket mint Massa, ebből mi következik matekzsenikéim? Az, hogy Massa ugyanúgy megelőzte volna azokat az embereket akiket Raikkönen.

Hamilton megelőzte Massát. Elég furcsa volt ahogy kihúzódott, de Massának később sem lett volna sok esélye, 1,2 másodpercet kapott előtte körönként. Példának felhoznám 2006 Interlagos, amikor Schumaher előzte meg Raikkönent, hasonló volt a helyzet, Raikkönen belül maradt, Schumacher mégis megtanította neki a leckét. Vajon miért? :lol:

 

Hát ez jó, stand up comedyben felléphetnél vele :lol: Nyílván egy 7szeres világbajnok és a legtöbb rekordot tartó pilóta semmivel sem tudja segíteni a csapatot. Miért nem titeket hívnak oda egyáltalán? Ti jobban értetek hozzá úgyis. ;)

 

A tények azt mutatják, hogy a McLarennel lóf*szon kívül semmit nem mutatott fel, a Ferrarival pedig rögtön világbajnok lett. Ennyit az okoskodásodról. Ha már a tényekre hivatkozol akkor nézz utána ;)

 

Nem 9 körön kellett volna tartani hanem 13-on. Top pilóta? Na várjál csak, milyen angol szótárat használsz? A top az nálam a csúcsot jelenti, vagyis csúcspilóta, csúcspilótának pedig az számít aki elöl van. Akkor most nézz rá a világbajnokság állására, hátha megérted. Egy ilyen kanyarokkal teletűzdelt pályán pedig a top speed nagyon nem számít, pláne amikor a Ferrari a verseny folyamán egyre gyengébb lett.

 

2006 Interlagos, ugyanígy egyszerre jött ki a 2 Ferrari, meg is lett a veszte Schumachernek. A Ferrari hibázott nem is először, ez van. De gondolom ennyire nem hülyék egy többszörös világbajnok csapatnál, valamiféle indok biztos van rá, például az, hogy 3-4 pilótát kivéve mindenki tankolt a Safety Car alatt, így csak kis mértékű pozícióvesztés történt, míg ha verseny közben hívnák ki, akkor az 20 másodperc hátrány kapásból.

nyílván a hétszeres vb csak ült ott és VIP volt mert ha esetleg belepofázott volna akkor sokkal jobban jár a ferrari és nem hívja ki eccere a pilótákat.

az meg hogy 1 seccel volt gyorsabb hamilton az még kevés.

és a schumacher raikkonen csatát ne hasonlítsd ehez 2 dolog miatt.

1 ott kimi eccerűen átb.szta schumacher itt meg massa nyitvahagyta a kaput.

ferrari sebessége volt a legnagyobb ,és jönnek a fékhibával, nem ez lenne az első eset hogy nem az igazat mondják.meg az is roppantúl érdekes hogy miután megelőzte massat hamilton massa visszatámadott és TUDOTT OLYAN MÉLYETT FÉKEZNI MINT HAMILTON.

massanak egy kigyorsításra kellett figyelnie az egész pályán mégpedig a kettes kanyarnál hát nem figyelt megis érdemli, már akkor elfékezte magát amikor hamilton a közelében nem volt

Link to comment
Share on other sites

Ő ezt mondta:

 

"Egész hétvégén azért küzdöttünk, hogy megtaláljuk a jó beállításokat. Péntek este még úgy tűnt, hogy a jó irányba haladunk. Ma reggel próbáltunk még javítani itt-ott, de nem jött be semmi"- kesergett Kimi Räikkönen.

 

Szóval csak van valami a beállításokban... Nem hiszem el, hogy csak ő nem tudott beállítást találni a mezőnyből!

 

 

Ne haragudj kimice, de ugye tudod, mit jelent a fékprobléma? Nem ám azt, hogy nincs fék, mint a kispolszkin :D Hanem valszleg elmelegedést. Na most a kettes kanyar előtt PONT van ideje visszahűlni a féknek, marha hosszú balos ív van ott! Semmi fékkel. Szóval abban a kanyarban nem ügy... Utána vannak problémák!

Link to comment
Share on other sites

kimice : A Mclaren sokkal gyorsabb volt mint a Ferrari!!!!! Lehet , hogy más tudta volna tartani , de az is lehet hogy nem .... ezen kár vitázni , senki nem tudja mi lett volna ha más ül abban a Ferrariban ....

Nagyon eltalált valamit a merci és jelenleg jobbak mint a ferka .... most megint jön egy teszt és lehet javítani a Ferrarinak , sőt kell is mert ez kevés lesz.

Link to comment
Share on other sites

vikking56 én véletlenül írtam el de látom te ebből is direkt dolgot csináltál. :mellow:

 

Gospel: Idézek magamtól: "(nem fényezni akarom mert ha szombaton jobb lett volna akkor többre megy de tényleg látszott hogy küzd a pontokért).Massa meg egész jó volt az időmérőn(egy körön sokszor gyors) de a futamon semmit nem produkált. Lehet hogy ez a kocsi hibája" Asszem ebben benne van az hogy kimi nem volt olyan jó a hétvégén és massa-nak is lehettek gondjai. Nekem ne mondjátok hogy nem értem mert pontosan tudom. És Kimit sem fényeztem a verseny után . Vagy írtam olyat hogy ő volt a legjobb?szerintem nem. Csak annyit írtam hogy legalább ha már rosszúl állította be az autót küzdött vele. Szerintem ennyit azért még le lehet írni. És én nem tudom hogy mi lett volna csak leírtam a véleményem amit te "lehülyéztél" utána meg leírtad a tiédet amit én meg is értek mert szerintem mindenki leírhatja a saját véleményét. Senki sem tudja miért jöttek ugyan abban a körben,de egyértelműen pocsék döntés volt.

 

vikking56:zárójelben tettem hozzá a fékproblémához az én véleményem és lám megint ugyan az van. Leírom a véleményem és egyből biztos én vagyok a hülye.

 

De amíg még ez lessz itt a téma addig többet nem írok. Mikor mondtam én hogy valamelyikőtök hülye mert leírta véleményét ? Szerintem sosem. Az a baj hogy ha leírja valaki a véleményét és az nem hasonló mint a tiétek akkor egyből húúú mert egyből "rajkócska" fan. Massát én mikor nem írtam normálisan ? na csak ennyi.

 

Link to comment
Share on other sites

Polip, én mindig így írom rájkönnen nevét :DDDD Na mindegy :D Ennek semmi köze a mostani versenyén mutatott formájához...

 

kimice, ne haragudj, de nem hiszem, hogy ezt te jobban tudod, mint ő aki az autóban ült!!!!!! Így sikerült. . . És?! Lett volna még két köre? ... Nem mindegy? ... Ez a "lett volna, ha" kezdetű nóta egyre unalmasabb. Nem lett. És kész.

Link to comment
Share on other sites

,,az meg hogy Schumachert ide hívják, nemtom mért , csak akadályozza a többieket"

 

:lol: :lol: ezt nem tudom ki írta de nagyon odavág :lol:

 

egyébként számomra a legszebb a közvetités végén kiírt felirat: Deutsch-land :lol: :lol: ez kb ennyit tesz: Magyar-ország :lol: annyira tetszett :D

 

82008272_1000.jpg

Fiatalsááág.... :D

 

,,azt vettem észre hogy a ferrari keresi schumacher utodját és azt hiszik hogy kimiben meg is találják, csak hogy kimi nem egyenlő schumacherrel .más mentalitás, más vezetési stílus." ööm... Kimiben és Schumiban egyetlen közös dolog van: Kimi is egy piros szinű autót vezet.

Link to comment
Share on other sites

a német pilóták közül valóban Vettel ígérkezik a legnagyobb tehetségnek és talán még Rosberg harcolhatna az élmezőnyben ha lenne egy jó autója. Vettel jövőre egy RB-ben fog versenyezni amivel akár majdnem minden futamon pontszerző is lehet és utána kaphat egy jobb szerződést :)

Link to comment
Share on other sites

Rosbergben félig finn vér csörgedezik, úgyhogy Vettel lehetne az utód :) De szerintem jónéhány évig/évtizedig nem lesz mégegy olyan eredményes pilóta mint Schumacher.

 

igen és pont a kettes kanyarnál kellett volna normálisan fékezni kedves barátom

A 2-es kanyar a parabolika előtt van, Hamilton viszont a parabolika végén előzte meg Massát, ahol Massa az állítólagos rossz fékkel a poron fékezi meg az autót akkor ugyanúgy megelőzi őt Hamilton. Szóval Massának esélye sem volt tartani Hamiltont.

Link to comment
Share on other sites

Hali!

 

Egy Alonso vagy egy Schumacher sem biztos hogy tudta volna tartani. ;) Massa nem véletlen küzdött vele, utána még rá is ment telejsen, de aztán már nem lehetett mit csinálni... lökje ki??

 

Nem tudom mit kell ezen fennakadni, Hamilton nyert, és kész. Ez nem a ferrárik pályája volt, vagy nem az ő hétvégéjük volt. kész. ennyi.

Link to comment
Share on other sites

alonso 2005-ben imolában tartotta a körönkén 1.5 2 seccel gyorsabb schumachert, vagy 2006 török ott is tartotta a nála jóval gyorsabb schumachert.

és massa törökországban ugyanúgy engedte el hamiltont mint most behúzódott majd félreállt.

tartható lett volna hidjétek el, csak az az igazság hogy massa nem elég tökös legény

Link to comment
Share on other sites

Törökországban Massa azért is engedhette el Hamiltont, mert a taktikája alapján biztos volt a győzelem.

 

Alonso és Schumacher párharca pedig ritka eset volt, de Hamilton és Massa nem Alonso és Schumacher, ez azért nyílvánvaló... Nagyon messze vannak ettől a két névtől. Massa sose volt arról híres, hogy milyen jól vezet defenzív módban, míg Alonsonaak védekezéskor dupla olyan széles lesz a hátulja... De ettől függetlenül továbbra is csak annyit szeretnék mondani, hogy nézzétek meg hol van Massa a tabellán, utána pedig mondjátok el, hogy bezzeg ha kimi ült volna abban az autóban akkor húúú mi lett volna...

Link to comment
Share on other sites

Jajj jajj egy előzésből mekkora ügyet csinálnak egyesek ... ezzel az erővel minden előzésnél akit leelőznek csak fikázni kéne hogy béna ....

Megelőzte és kész .. kitérdekel?? gyorsabb volt megelőzte ... ha tudta volna tuti tartotta volna Massa ... nem kell ezzel leírni ... nem Massa a kedvencem , de egyesek akkora ügyet csinálnak belőle , hogy az má fáj ... én is szidtam a szezon elején , de azóta jól ment .. kivétel angol nagydíjon ....

VB még nyílt és évek óta a legszorosabb ... nagy a nyomás és mindenki hibázik ezt láthatjuk ... Kimi , Hamilton , Massa és multkor má Kubica is ....

Hosszú még a szezon ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...