ALAP Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 én igazából egyet értek vele ,hogy csökkenteni kel la költségvetést ,de sajnálom ,h évről évre ennyire radikálisan változtatnak ide oda ... ezek az új szabályok meg egyáltalán nem tetszenek ... Egységes váltó ,egységes karosszéria elemek ... már csak egy egységes motor kéne,mondjuk renault és nyugodtan átnevezhetik forma renault szériára ezt is. persze kellenek a kis csapatok ,de ha elveszik a fejlesztéseket , egységesítik a kocsikat ,akkor mi értelme az egésznek ? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crunker Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Én még mindig azt mondom,hogy miért nem a dragstereknek a költségvetését csökkentik akik egy verseny hétvége elfogysztanak 6motort és 20pár gumit. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 amúgy az h 18-ezerre rakták a fordulat maxot az azért szinte azonsos feltételeket szab az összes csapatnak,mert igazából nagyobb fordulatnál jönnek ki a motorok közti különbség Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Egységesítő szellemben Drasztikus költségcsökkentési programot fogadott el a FIA. A korlátozások célja, hogy közel 30%-ot lefaragjanak a csapatok éves költségvetésből, illetve hogy ezzel versenyképessé tegyék az eleve kisebb költségvetésből gazdálkodó privát csapatokat. Az új korlátozó előírások nagyobb része már jövőre életbe lép, ám ezek főleg a fejlesztési és a szervízhátteret érintik. 2010-ben viszont az egész sorozat jövőjére kiható változások jönnek. Akkortól ugyanis erőteljes egységesítés veszi kezdetét a Forma 1-be, noha a gyárak nem rajonganak a motorok szabványosításáért. A dolog méregfogát kihúzva, lesz is egységes erőforrás, meg nem is. 2010-től a privát csapatok számára évente legfeljebb 8,2 millió dollárért biztosítani kell egy egységes motor-és erőátviteli csomagot. Ezt vagy egy külső gyártó - valószílüleg a Cosworth -, vagy a gyári csapatok szállítják majd a kicsiknek. Mivel 2010 és 2012 között változatlan szabvány szerint készül majd minden erőforrás, a motorfejlesztéseket szezon közben pedig jövőre teljeskörűen betiltják - csak a szelepvezérlésen és a befecskendezésen lehet majd állítani - az egységes motorcsomag is versenyképes lehet. Az egyetlen furcsa kivétel a Renault, amely módosíthat majd erőforrásain 2009-re. Ebbe végül is azért volt kénytelen belemenni a többi csapat, mert már idén sem szabadott volna fejleszteni a motorokon, de a szabályt a francia istállón kívül valamennyi csapat így-úgy kijátszotta. Egyesítik továbbá a sebességváltókat, egyes karosszériaelemeket, a telemetriai elemzéseket és a boxok rádiórendszerét is két év múlva. A legváratlanabb elfogadott javaslat mégis az, hogy 2010-től nem lesz boxutcai tankolás, akárcsak 1994 előtt. Ez további változtatásokat von majd maga után, az időmérő lebonyolításában és az autók tervezésénél. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crunker Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Köszönjük, hogy egy igazi SZAR-t nézhetünk ELIT kategória néven! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Jah és ez még semmi! A durranás az lehet, hogy vmikor lehet, hogy kimarad egy Forma 1-es szezon a gazdasági válság miatt!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Richards egyre komolyabban gondolja a Honda megvételét David Richards már korábban elismerte, hogy érdeklődik a Honda F1-es csapatának megvétele iránt, és nem tagadta, hogy az új költségcsökkentő programnak köszönhetően vonzóbbá vált a Forma-1. A walesi jelenleg közel-keleti befektetőjelöltekkel tárgyal, ám leszögezte, még sok dolgot kell értékelni a belépésről való döntés előtt. A Honda december elején jelentette be váratlanul, hogy a gazdasági válság miatt azonnal felhagy F1-es projektjével, és eladásra kínálja fel a Brackley-ban székelő alakulatot. A gárda csapatfőnöke, Ross Brawn, illetve Nick Fry vezérigazgató azóta próbálnak vevőt találni a csapatra. Fry a minap elárulta, előrehaladott tárgyalásokat folytatnak néhány lehetséges befektetővel. A vevőjelöltek között tartják számon a Benetton és a BAR-Honda egykori csapatfőnökét, David Richardsot is, aki 2008-ban egyébként Prodrive nevű istállójával akart visszatérni a sorozatba, ám végül meghiúsult a terve. A walesi szerint az új szabályoknak köszönhetően most sokkal vonzóbb a Forma-1, ám a Mail on Sunday című lapnak leszögezte, csak akkor tér vissza, ha mindezt az anyagi viszonyok is lehetővé teszik. Ezért is utazott el Közel-Keletre, ahol a kuvaiti Investment Dar Company (TID) vezetőivel tárgyal, akik szeretnének bekapcsolódni a sorozatba, és nem mellékesen részvényesek a Prodrive-nál. "Van egy csapat ember a Közel-Keleten, akik támogatni akarják, hogy belépjek a Forma-1-be, és már egy éve foglalkoznak ezzel a kérdéssel közelebbről is, de meg kell beszélnünk azt, hogy az időzítés mikor megfelelő"- mondta Richards, aki hozzátette, egy F1-es projektnél mérlegelni kell azt, hogy az ember mekkora terhet vesz magára, hiszen az alkalmazottaknál újraszervezést kell végrehajtani, és rengeteg pénzre van szükség. A walesi mindemellett hangsúlyozta azt is, hogy a befektetőnek azzal is számolnia kell, hogy legalább három év, mire megtérül a befektetett pénz, ezért is van szükség arra, hogy tényleg alaposan átbeszéljen minden részletet Kuvaitban. "Nem zártam ki a Forma-1-es visszatérést, mert ez nagyon érdekel engem. A nagy kérdés azonban továbbra is az, hogy vajon nem túl nagy kihívás-e ez jelen pillanatban. Ez az, amiről döntenem kell"- szögezte le Richards. A brit lap arról is beszámolt, hogy egy görög, hajózással foglalkozó üzletember, Achilleas Kallakis is érdeklődik a Honda F1-es csapata iránt, de a Force India tulajdonosa, Vijay Mallya is. Utóbbi egy évvel ezelőtt lett csapattulajdonos, miután megvette a Spykertől az F1-es istállót. Mallya nemrégiben a McLarennel és a Mercedesszel lépett partnerségre, ami azt jelenti, hogy komolyan elkötelezett a széria iránt. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Egy mexikói milliárdos is érdeklődik a Honda iránt Újabb névvel gyarapodott az a lista, amelyen azok szerepelnek, akik komolyan érdeklődnek a Honda F1-es csapatának megvétele iránt. Brit lapértesülés szerint a világ második leggazdagabb emberének tartott mexikói Carlos Slim is a vevőjelöltek közé lépett, és már járt is a Brackley-ban található gyárban. Az már korábban kiderült, hogy a Benetton és a BAR-Honda egykori csapatfőnöke, a Prodrive első embere, David Richards az egyik legkomolyabb vevőjelölt, és a walesi már egy kuvaiti befektetőcsoporttal is tárgyal az üzletről. Rajta kívül egy görög üzletembert, Achilleas Kallakist, illetve a Force India tulajdonosát, Vijay Mallyát emlegetik még lehetséges vevőként. Mostanra pedig a mexikói milliárdos, a Telmex telekommunikációs cég tulajdonosa, Carlos Slim is komoly befektetőjelöltté lépett elő, a 68 éves üzletember ugyanis múlt héten Brackley-ba látogatott. A The Sun című lapnak egy Hondához közel álló forrás felfedte, hogy méretei miatt Slim helikoptere nem tudott leszállni a gyár területén található leszállóhelyen, ezért a személyautók számára fenntartott parkolót kellett kiüríteni a sikeres landoláshoz. A milliárdost egyébként a légi járműre festett címerről ismerték fel. Az illető azt is elárulta, hogy a gyárban dolgozók közül sokan nem örülnének annak, ha Richards vagy Mallya lenne az új tulajdonos, mivel előbbi állítólag a kormánytól kért pénzt Aston Martin cége számára, így nem tudják elképzelni, hogy honnan lenne elég forrása a csapat megvásárlására. Az indiairól pedig az a véleményük, hogy csak a Force India érdekeit tartja szem előtt. Slim érkezésének ugyanakkor valószínűleg Bruno Senna nagyon örülne, hiszen minden bizonnyal nagyobb esélye lenne a Forma-1-es bemutatkozásra. A fiatal brazilt ugyanis a Telmex egyik leányvállalata, az Embratel támogatja. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Az olasz szurkolóknál Alonso volt az idei év legjobbja Az olasz Gazzetta dello Sport karácsony környékén mindig megkérdezi olvasóit, hogy szerintük ki volt az adott évad legjobb pilótája a Forma-1-ben. Az olasz szurkolóktól az ember azt várná, hogy az eredményektől függetlenül a Ferrari versenyzőit jelölik meg, ám 2008 legjobbja mégis Fernando Alonso lett. Az olasz sportnapilap internetes oldalán a rajongók egy tízes listáról három pilótát jelölhettek meg. A legtöbb szavazatot az idén két futamgyőzelmet elkönyvelő Fernando Alonso kapta, a spanyol pilóta közönségsikerén még az olasz lap munkatársai is meglepődtek. A Renault versenyzőjének sikerének okát az olasz sajtósok abban látják, hogy a kétszeres világbajnok egy gyengébb versenygéppel is remekelni tudott, a szezon második felében egyértelműen ő volt a mezőny legjobbja. A lista második helyét az idei világbajnok, Lewis Hamilton szerezte meg, éppen Felipe Massa előtt, akit a bajnoki trófeáért folytatott versenyfutásban is legyőzött. Nem csak Alonso sikere, de Kimi Räikkönen hatodik helye is meglepetés, az elvileg hazai terepen mozgó ferrarisok tehát csúnyán leszerepeltek. A Gazzetta dello Sport top10-es listája: 1. F. Alonso 2. L. Hamilton 3. F. Massa 4. R. Kubica 5. S. Vettel 6. K. Räikkönen 7. N. Heidfeld 8. J. Trulli 9. T. Glock 10. H. Kovalainen Hehe... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aric Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Állítólag Alonso már most aláírt a Ferrarihoz 2011-re. Hogy ez mennyire igaz, azt nem tudom... Van rá esély, de lehet, hogy csak a sajtó kavar már megint. Más: A nyilatkozatok alapján úgy tűnik, hogy csak a BMW halad jól a KERS-szel, mindenki más még mindig azért küzd, hogy halasszák el a bevezetését. Tehát ha ez igaz, akkor a BMW - a Renault-val együtt, a motorfejlesztés miatt - remélhetőleg felzárkózik a két élcsapathoz. Vagy épp ellenkezőleg lecsúszik a középmezőnybe, de remélhetőleg az előbbi. A Hondánál cáfolják, hogy eddig volna az istállót, tehát ez még nem zárult le. Bár remélem megoldódik, még mielőtt késő lesz. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghymkana Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Sziasztok ! Szerintem a KERS is csak az egységesítés miatt kerül bevezetésre ! A honda F1-es csapatát meg szerintem Dave Richards fogja megvenni ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Nem Ő fogja megvenni, hanem ez a mexikói milliárdos (ha minden igaz). Teli van pénzel, míg Dave Richards hát szűkölködik pénzügyileg. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Hali ! Dave Richards legalább ért a csapatvezetéshez és a csapatfelépítéshez meg ilyenekhez ! Anno a Subarunál is sikeres volt szerintem itt is az lenne ! Megint olyan kezébe kerül egy Forma1-es csapat akinek csak pénze van hozzáértése one ! Ez is csak az anyagiasság vonzatát támasztja alá ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aric Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 A mexikóinak nem adják el, legalábbis ezt nyilatkozták, ha jól tudom. A tárgyalások csak januárban folytatódnak. De én is remélem, hogy Richards-nak adják el. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Csak sajnos olyan, mint egy diktátor. Alig várták Buttonék, hogy elmenjen a Hondától. Senki se szerette. Az már más kérdés, hogy ő ért az ilyen dologhoz, csak hát itt a pénz beszél. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato07 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 hát ért mert 2004-ben amikor a ferrari alázta a mezőnyt másodikak lettek. remélem vki meg fogja venni. a honda kár h kiszállt. de mindenhol vannak kiszállók. pl. ott van a rally vb-ben a subaru. midn1 h kiveszi meg a hondát csak legyen több autó. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Január 3, 2009 Share Posted Január 3, 2009 Kicsit el van hanyagolva ez a téme, de ma egy a forma 1 számára "kicsit" fontos ember ünnepli a születésnapját : Schumacher ma 40 éves! Nem mintha nap mint nap ezt a fórumot olvasná (bár kitudja ), de azért szeretnék neki nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánni Azt hiszem ezt az örömképet, sose felejtjük el tőle Erre az is emlékezni fog aki sose kedvelte, vagy nem neki szurkolt ( lásd. én ). Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Január 3, 2009 Share Posted Január 3, 2009 Úgyahogy mondod, Jaire. Tipikus Sumis ugrás, és szerintem mástól nem is fogunk ilyet látni. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Január 4, 2009 Share Posted Január 4, 2009 Hali ! Egy mára legendává vált sportember és karrier ! Nagyon boldog szülinapot neki ! Csak 2 nappal idősebb mint én ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Január 4, 2009 Share Posted Január 4, 2009 MICHAEL SCHUMACHER Születési idő: 1969. január 3. Születési hely: Hürth-Hermühlheim (Németország)Magasság: 174 cm Súly: 68 kg Lakhely: Vufflens le Chateau (Svájc) Családi állapota: nős, felesége Corinna; gyermekeik: Gina-Maria és MickForma-1-es pályafutása: istálló vb-helyezés pontok rajtok győzelmek pole leggyorsabb kör 1991 Jordan/ Benetton 14. 4 6 0 0 0 1992 Benetton 3. 53 16 1 0 2 1993 Benetton 4. 52 16 1 0 5 1994 Benetton bajnok 92 14 8 6 8 1995 Benetton bajnok 102 17 9 4 8 1996 Ferrari 3. 59 16 3 4 2 1997 Ferrari 2. 78 17 5 3 3 1998 Ferrari 2. 86 16 6 3 6 1999 Ferrari 5. 44 10 2 3 5 2000 Ferrari bajnok 108 17 9 9 2 2001 Ferrari bajnok 123 17 9 11 3 2002 Ferrari bajnok 144 17 11 7 7 2003 Ferrari bajnok 93 16 6 5 5 2004 Ferrari bajnok 148 18 13 8 10 2005 Ferrari 3. 62 19 1 1 3 2006 Ferrari 2. 121 18 7 4 7 összesen 1369 250 91 68 76 Forma-1-es csapattársai: 1991 Jordan Andrea de Cesaris 1991 Benetton Nelson Piquet 1992 Benetton Martin Brundle 1993 Benetton Riccardo Patrese 1994 Benetton Jos Verstappen/JJ Lehto/ Jonny Herbert 1995 Benetton Jonny Herbert 1996-1999 Ferrari Eddie Irvine 2000-2005 Ferrari Rubens Barrichello 2006 Ferrari Felipe MassaLegfontosabb Forma-1-es rekordjai: - legtöbb világbajnoki cím (7) - leggyorsabb világbajnok: a 17 futamos 2002-es szezon 11. futamán már világbajnok lett - legtöbb futamgyőzelem (91; 2. helyezett: Alain Prost - 51) - legtöbb ferraris győzelem (72; 2. helyezett: Niki Lauda - 15) - legtöbb győzelem egy szezonon belül (13 - 2004) - legtöbb győzelem egy szezonban zsinórban (7 - 2004) - legtöbb győzelem ugyanazon a nagydíjon (8 - Franciaország, 7 - Kanada, 6 - Belgium) - legtöbb mesterhármas /pole, győzelem, leggyorsabb kör egy hétvégén/ (22) - legtöbb pole pozíció (68; 2. helyezett: Ayrton Senna - 65) - legtöbb első soros rajthelyezés (114) - legtöbb világbajnoki pont (1369; 2. helyezett: Alain Prost - 798,5) - legtöbb pont egy szezonban (148 - 2004; 144 - 2002) - legnagyobb pontelőnnyel bajnok (67 - 2002; 58 - 2001; 3. helyezett: Nigel Mansell 52-1992) - legtöbb leggyorsabb kör (74; 2. helyezett: Alain Prost - 41) - legtöbb dobogós helyezés (154; 2. helyezett: Alain Prost - 106) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Január 9, 2009 Share Posted Január 9, 2009 Hivatalos: Buemi a Toro Rosso versenyzője lesz A Toro Rosso hivatalosan is megerősítette Sebastien Buemi szerződését. A húsz esztendős versenyző az első svájci pilóta Jean-Denis Deletraz 1995-ös szereplése óta. A csapattársáról csak a későbbiekben döntenek. Sebastien Buemi: "Nagyon boldog vagyok. Mindig is a Formula-1 volt a célom. Mindent elkövetek annak érdekében, hogy viszonozzam a Red Bull bizalmát." Franz Tost, csapatfőnök: "Nagyon örülök, hogy a csapatunknál üdvözölhetem Sebastient. A mérnökeink elégedettek voltak a teljesítményével és a tanulási vágyával. A GP2-es szereplése is meggyőző volt. Ezzel igazolni tudjuk a Red Bull utánpótlás program sikerességét is." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crunker Posted Január 9, 2009 Share Posted Január 9, 2009 Ezt valahogy már júniusban tudni lehetett,de legalább hivatalosan is meg van. Én kifejezetten örülök neki, remélem Sato nem jön vissza. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
trungs Posted Január 9, 2009 Share Posted Január 9, 2009 MICHAEL SCHUMACHER Születési idő: 1969. január 3. Születési hely: Hürth-Hermühlheim (Németország)Magasság: 174 cm Súly: 68 kg Lakhely: Vufflens le Chateau (Svájc) Családi állapota: nős, felesége Corinna; gyermekeik: Gina-Maria és Mick Forma-1-es pályafutása: istálló vb-helyezés pontok rajtok győzelmek pole leggyorsabb kör 1991 Jordan/ Benetton 14. 4 6 0 0 0 1992 Benetton 3. 53 16 1 0 2 1993 Benetton 4. 52 16 1 0 5 1994 Benetton bajnok 92 14 8 6 8 1995 Benetton bajnok 102 17 9 4 8 1996 Ferrari 3. 59 16 3 4 2 1997 Ferrari 2. 78 17 5 3 3 1998 Ferrari 2. 86 16 6 3 6 1999 Ferrari 5. 44 10 2 3 5 2000 Ferrari bajnok 108 17 9 9 2 2001 Ferrari bajnok 123 17 9 11 3 2002 Ferrari bajnok 144 17 11 7 7 2003 Ferrari bajnok 93 16 6 5 5 2004 Ferrari bajnok 148 18 13 8 10 2005 Ferrari 3. 62 19 1 1 3 2006 Ferrari 2. 121 18 7 4 7 összesen 1369 250 91 68 76 Forma-1-es csapattársai: 1991 Jordan Andrea de Cesaris 1991 Benetton Nelson Piquet 1992 Benetton Martin Brundle 1993 Benetton Riccardo Patrese 1994 Benetton Jos Verstappen/JJ Lehto/ Jonny Herbert 1995 Benetton Jonny Herbert 1996-1999 Ferrari Eddie Irvine 2000-2005 Ferrari Rubens Barrichello 2006 Ferrari Felipe Massa Legfontosabb Forma-1-es rekordjai: - legtöbb világbajnoki cím (7) - leggyorsabb világbajnok: a 17 futamos 2002-es szezon 11. futamán már világbajnok lett - legtöbb futamgyőzelem (91; 2. helyezett: Alain Prost - 51) - legtöbb ferraris győzelem (72; 2. helyezett: Niki Lauda - 15) - legtöbb győzelem egy szezonon belül (13 - 2004) - legtöbb győzelem egy szezonban zsinórban (7 - 2004) - legtöbb győzelem ugyanazon a nagydíjon (8 - Franciaország, 7 - Kanada, 6 - Belgium) - legtöbb mesterhármas /pole, győzelem, leggyorsabb kör egy hétvégén/ (22) - legtöbb pole pozíció (68; 2. helyezett: Ayrton Senna - 65) - legtöbb első soros rajthelyezés (114) - legtöbb világbajnoki pont (1369; 2. helyezett: Alain Prost - 798,5) - legtöbb pont egy szezonban (148 - 2004; 144 - 2002) - legnagyobb pontelőnnyel bajnok (67 - 2002; 58 - 2001; 3. helyezett: Nigel Mansell 52-1992) - legtöbb leggyorsabb kör (74; 2. helyezett: Alain Prost - 41) - legtöbb dobogós helyezés (154; 2. helyezett: Alain Prost - 106) Köszi Jaire! Ahogy Palik mondaná, lehet ezt az embert szeretni és nem szeretni, de amit letett az asztalra, az példaértékű! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Január 11, 2009 Share Posted Január 11, 2009 Egy kis csemege: Egy ismerősöm Londonban járt az ünnepek alatt, s az egyik múzeumban egy McLaren Mercedest fényképezett (illegálisan ), Mika Hakkinen autója, 1999-ben, a Német nagydíjon törte össze, és a londoni Science Múzeumban (Természettudományi Múzeum) van kiállítva. A rarfájl tartalma 7db jpg, 5-7 Mbyte méretűek. Sajnos előzetest nem tudok mutatni, mert egy általam ismert képtár se képes fogadni az ekkora méretű képeket! Mérete ~40 Mbyte rarpass: Mika Linkek: http://www.2shared.com/file/4623824/5ac3f384/Mika.html és http://rapidshare.com/files/182026683/Mika.rar Enjoy! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 Na emberek, megérkezett a Ferrari 2009-es autója, amely az F60-as kódjelet viseli Nem tudom ti hogy lesztek vele, de nekem nagyon tetszik Íme a képek: További képek itt: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...entry1343008018 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZsOoLtEe Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 én visszasírom az F2008-at mert sztem az volt a legszebb autó az F2004-es után... deee nem lett rosz...kicsit furcsa de majdmegszokjuk...nem lesz nehéz mer ezt az évet Massa most bedarálja Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
sni Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 Hát nem tom???!!! Én atom FERRARI szurkoló vaok,de nekem egy kicsit szögletesre sikerült a formája! Magyarul olyan ,mintha nem volnának letisztulva a formák.Meg ami még furcsa,az a slick gumik! De persze a mérnökök jobban tudják,hogy mi a jó. Ettől függetlenül nagyon szurkolok majd nekik! Várom már a szezon kezdetét. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crunker Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 Még mindig azt mondom,hogy ez egy gagyi kínai távirányítós autó... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 Egyetértek Crunker. Olyan kis nyomi motoregérnek hat az egész. Külsőre az F2008-as 100x szebb volt, de szerintem így is a mezőny autói között a legszebb lesz idén is. Persze azért GO FERRARI!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Január 12, 2009 Share Posted Január 12, 2009 megérkezett a Ferrari 2009-es autója, amely az F60-as kódjelet viseli Nem tudom ti hogy lesztek vele, de nekem nagyon tetszik Nekem is! Bár a slick gumik még picit furik a szememnek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.