Daniels Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Holnap csinálok a 156osunkról egy pár képet, ha nem gond majd felteszem az olasz autós topikba a totalcarban MINDEN, értsd MINDEN elektronikai cuccon ott van, hogy Bosch - Made in Germany Sok köze van az olaszoknak hozzá egyébként :D OFF: Elektronikából egy picit otthon érzed magad? mert ebből azt szűröm le hogy nagyon nem! Tehát, attól még hogy rá van írva hogy Made in germany, ismereteim szerint nem azt jelenti hogy NÉMET, hanem azt hogy ott szerelik össze. ( de ez lehet hogy nem így van ) kettő: tehát, az hogy beázik az elektronika, vagy beázik egy-két kábel, NEM az elektronika hibája, hanem az Alfa rómeoé...dehát valamit valamiért, van dizájn nincs szigetelés... három: egy elektronika elég sok dolog miatt meghibásodhat, elég csak egy rossz jel... Szerintem te magad tudod a legjobban, hogy egy autónak az élet tartama attól függ hogy hogyan használják!Nem pedig attól hogy dajcse,japó,vagy olasz!!! vissza az F1 topikhoz! Világossá vált minden: Ez most arról szól, hogy van két ember, Gospel és Vikking, akik nem tudnak veszteni, nem képesek feldolgozni ezt a hibát, és most düh levezetés képpen majdnem mindenkinek neki támadnak, mert ők ketten, igen...ők azok akik a legjobban értenek a forma 1-hez... úgy viselkedtek komolyan mint két kisgyerek, ha nem nyernek egyből kiverik a hisztit hogy ez szar, undoritó... bocs az őszinte szóért! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gospel Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Danieels, akkor te valamit nagyon félrenéztél haver. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Hali ! Egy újabb egetrengető hülyeség : Kimice : "miután massa elengedte hamilton hockenheimben" Nem véletlenül oszt ki Téged Vikking meg Gospel , mert bár én nem akarok Veled veszekedni , de ez tényleg egetverő hülyeség mint már írtam ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 hülyeség akkor mért mondja mindenki aki nem a ferrarinak drukkol? és az is aki nem is hamiltonkának, és nem csak világbajnokok mondták hanem szakértők, kommentátorok Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Hali ! Akkor megmagyarázom miért hülyeség amit írtál ! Azért mert szerintem ezt a két fogalmat mint : elengedte és / vagy megelőzte nem tudod értelmezni , mert egyszerű volt a képlet nem tudta tartani Hamiltont aki az első adandó alkalommal ahogy szokta megelőzte ! Ennyi ! Ettől függetlenül Te aki csak gyalázni tudod a Ferrarit , felfoghatod hogy elengedte ! Mindegy kettőnk közül Te értesz a Forma1-hez én csak egy néző vagyok aki lát és néz versenyt ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gospel Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Szakértők? Mint Czollner Gyuszi? Hú mekkora szakértő. Vagy te? Az f1es tudásoddal? Én kérek elnézést. Na majd vikking úgyis beírja helyettem is amit ide kell. kimice lol Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Danieels, akkor te valamit nagyon félrenéztél haver. lehet... akkor bocs! én ezt érzem, hogy ti ezt csináljátok...persze lehet hogy tévedek, és csak véletlen egybe esés... lehet hogy akkor is szidnátok a pályát ha ferrari győzelem lett volna... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 vegyük úgy h megelőzte, de ez semmi sem von le abból h massa szarul védekezett ugyanis ha zárta volna a belsőt az életbe nem autózza körbe hamilton.és ha zárta volna a belsőt az életbe nem vitázunk ennyit, ugyanis ettől kezdve egynéhányan pikkelnek rám azért mert kimondtam az igazságot.komolyan mint a rendszerváltás elött aki az igazat vallotta eltávolították Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Én nem haragszom az őszinte szóért, főleg ha hülyeség az Engem aztán marhára nem érdekel az, hogy ezek szerint vesztettem, csak a sötét idiotizmus az ami zavar Az, hogy ilyeneket ír rotflmájszter, hogy üzemanyag. Az nem baj, hogy a versenyen is fél mp-vel gyorsabb volt Massa kuntakinténél? Az ilyen szintbéli különbségek az én gondjaim hogy amikor reagálni MERÉSZELÜNK kimice ÚR ökörségeire, akkor mi vagyunk a hülyék Hát nem tudom, nekünk SOHA egy Alfánk nem ázott be, nem azért szart be a fosch elektronika, mert beázott volna, hanem mert FIZIKAILAG SZAR konstrukció az ÖSSZES amit ott raknak össze. Ha szétszedsz egy akármilyen Bosch Légtömegmérőt, látod, hogy mi a hiba. Vagy az alapjárati motort. Egyszerűen nem tudják megtervezni, vagy ha mégis sikerülne jót csinálni, azt is elrontják annyira gagyi anyaghasználattal és összerakottsággal, hogy használhatatlan legyen. 50-60ezer km egy légtömegmérő-alapjárati motor élettartama? Hát ember, nevetséges. Kicseréled, jó, most vigyázol rá. 50K után vége. Pedig kitakarítod olajcserék alkalmával, rendberakod, és mégis. És ez nem 1 ember tapasztalata 1 autóval, hanem kb 2500-é 4000 autóval. Aztán veszel egy Marellit 60ezer helyett bruttó 13ezerért, és láss csodát elmegy vele 150ezret. Gond nélkül. Mert nem f*sz trehány módon van összerakva, hanem tisztességesen, OLASZ módra!!! Őőőő vajon a bmw-kben miért Marelli az elektronika? Óóóóóóó... Ők tudják, hogy mi a jó? Megbízhatóbb is elektronikusan a bimmer Ha esetleg az olaszos topikra írnád: egy huszonéves, valszleg már többször törött, amúgy is rohadós 33-masnak van-é reális esélye, hogy ne ázzon be? Vagy egy akármilyen hasonló korú autónak?! Nekünk a golf 1 gti-nkbe, az audi 100asunkba és a 316-os béjemvénkbe is CSURGOTT be a víz szabályosan. Azt még mellé ocsmányak is voltak. Jó vétel volt mind Ja, az Escortunkról nem beszélve, ami úgy rohadt sérülésmentesen 10 évesen, hogy az alja elvált a többi elemtől. Nem gond. Dajcse vágen volt, akkor majd esetleg megbízható. Aha. Ajudi: kuplungmunkahenger 15ezrenként, bmw: csapágyas motor, meg még ami kijött rajta, ford: komplett elektromos agyhalál, a gtin meg sikerült hamarabb túladni, mint hogy előjöhettek volna rajta a gondok. Az csak simán kicsi volt, kényelmetlen és a 33-masunkkal összehasonlítva gyenge. Ettől kezdve lemondtunk arról, hogy űbervágent vegyünk. SOHA TÖBBET! Ja, a bmw helyett vettünk egy zsigulit, a célnak megfelelt, és nem akart szétesni 100 méterenként Csak még adalékként Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Szakértők? Mint Czollner Gyuszi? Hú mekkora szakértő. Vagy te? Az f1es tudásoddal? Én kérek elnézést. Na majd vikking úgyis beírja helyettem is amit ide kell. kimice lol kibeszél itt czollnerről ember, én külföldi vb-kről szakkomentátorokról beszélek és nem az itteni "kommentátornak " nevezett valakikről Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Én nem haragszom az őszinte szóért, főleg ha hülyeség az Engem aztán marhára nem érdekel az, hogy ezek szerint vesztettem, csak a sötét idiotizmus az ami zavar Az, hogy ilyeneket ír rotflmájszter, hogy üzemanyag. Az nem baj, hogy a versenyen is fél mp-vel gyorsabb volt Massa kuntakinténél? Az ilyen szintbéli különbségek az én gondjaim hogy amikor reagálni MERÉSZELÜNK kimice ÚR ökörségeire, akkor mi vagyunk a hülyék egy vmit nem értek most elkezdünk beszélni a pöszéről és ti mindig átterelitek a szót kimire? de mért? nem értem mi köze van massa teljesítményéhez kiminek? jah h kellene a segítség a vb-hez az más. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Danieels, te értelmesebb vagy annál, mintsem hogy bekerülj a lol/rotfl klubba Szóval egyáltalán nem Neked akartam beszólni az előbbivel, csak a dolgok tisztázása végett! Csak mondtam ,hogy miért van ez az egész. Te kimice, ki beszélt itt rajkóról? :D :D :D ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ FÁÁÁÁJ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 ki beszélt ki beszélt állandóan áttereled a szót rá, ha meg nem rá akkor meg hamiltonra vagy másra a lényeg az h ég a pofád amikor massa hibázásáról beszélek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Hali ! Melyik külföldi szakkomentátorról beszélsz ? A régi nagy versenyzőkről akik a saját nációjukat éltetik vagy egy egy fiatal tehetséget ragoznak állandóan ? Hidd el Ők sem jobbak Czollnernér vagy Paliknál ! Az F1 szerintem mára teljesen más lett mint az olyanok idejében mint Stewart , Lauda , Hill , Keke Rosberg vagy a többi nagy sztár aki megjelenik egy vagy több versenyen ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 figyelj ha behúzodsz belső ívre és ott tartod akkor egy 180 fokos kanyarban h a rákba menne el melletted az ember? erre adjál már magyarázatot?és massa kihúzódott kívűlre helyett hagyott hamiltonnak és a végeredményt tudjuk.magyarul benézte ,sz.rul védekezett ennyi, nem értem mértnem lehet beismerni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Hali ! Mint mondám most is bejött : Te vagy a szakértő !!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 (edited) Hallod te zseni Egy betűt nem írtam a hatvanadszor előrángatott előzős esetre Komolyan ilyen *** vagy? Ez azért már durva szintet üt meg Amúgy engem nem érdekel, ugyanis kimi akkor is gyengébb volt, még nála is ,úgyhogy nem tudom mit vered magad erre az egy esetre Nem azon múlik a vb én úgy látom. Ja: ha valami, akkor ez a hockenheimi eset unalmas Tehát kb 3 hónapja ezzel traktálsz itt mindenkit, még olyanokat is, akik nem is írtak erre a témára SEMMIT, aztán még neked áll följebb, hogy nem válaszolt rá. Hát ez nevetséges Módosította Szeptember 29, 2008 Gabi89 Kéromkodás... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 nos tehát: egyszerű válaszom arra amit írtál: a német elektronikát, olasz jómunkásemberek szerelik be, az olasz elektronikát pedig német szakemberek! egyszerű magyarázat... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 látod mondom én h megint eltereled a szót, és annak idején ezért kezdtél el pikkelni rám. és mond már meg h massa miben jó mert én szerintem csak abban h megfelelő környezetben elsőként fordulva, 10 seces előnyben tudja jól hajtani a gépet.és face to face-be meg nagyon gyengus, és vb-t nem lehet másképp nyerni h csak megfelelő környezetben vagy jó Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Aha. Majd mutatok neked német szakembereket, akik trehányabbul dolgoznak, mint a cigányok a putrisoron amikor szétszerelik a zsigulit... Nem tudom mit lehet elrontani egy elektronikus egységen a beszerelésnél, de ha megmagyarázod, akkor kinyalom a segged. Másrészt a fizikát nem lehet megbaszni, akármennyire is szeretnék állítólag a németek, nem sikerül nekik. Mivel magyarázod a Marelli elektronikás 156-osok tökéletes megbízhatóságát? Ha már itt tartunk. Amit vagy ott szereltek be, vagy én szereltem be itt az LMM-met. Sztem ne próbálj fasz nélkül baszni (már elnézést a kifejezésért). Tapasztalat nélkül nem megy a tapasztalatcsere Másrészt ha megnézed a történelmet, (az autósat) megláthatod,hogy mennyire voltak szakemberek a németek akármikor is. Pl 111 lóerős 1.6os motor, nem sport, nem hegyezett, megbízható, 1980-ban. Vagy 190 lovas 1.8-as turbós motor, gyárilag. 1987-ben. Német autók: passat 2002 2.0 16V: 115 ló. BMW 316 2003: 105 lóerő. Bruhaha... Az M-es motorok meg hiába kibaszott erősek, ha 100.000-ként generálozni kell őket. Úgy egy Ferrari is erős ám. Állandóan szervizelve nem nagy kunszt. Nevetséges amit a németek előadnak hozzáértés álnéven. Szánalmasak. A sok hülye magyar meg ezekre a hulladékokra veri. Ez valami hihetetlen. A sok sötét autószerelő elterjesztette, hogy csakanémetajó Okosak Mmmm elnézést, milyen autótok is van? Astra-Golf-Corolla triumvirátusból valami, elektromos ablak nélkül? Áhh értelmetlen ez az egész Aki úgy gondolja, hogy nagyon okos, az úgy is fogja gondolni. Na megyek, ki kell takarítanom a szar Bosch légtömegmérőt, vagy az alapjárati motort, má megin nincs alapjárat a fostartály olasz rozsdaboglyába'. Csak érkezne már meg a Marelli LMM. Jajj: Bosch cuccaimat az Alfámból trágyára cserélném. Jelige: szart szarért! Hopp, elfelejtettem: vw golf négy ugyanilyen kondíciókkal, erre a jeligére szintén cserélhető! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 héhhaa... én is ViP vagyok és Ferraris remélem engem még közel sem értettél bele ebbe "Ferrari stáb-ba" ... Norbi veled azért nem értek egyet ,mert Kimice volt az aki elkezdett trágár kifejezéseket használni itt ,nem csak a pilótákra ,hanem mint csapatra avagy jelenségre... A másik aki erre szintén trágárkodni kezdett az te vagy ... habár máshogy is hangot lehet adni egy véleménynek. Vikkingnek van egy stílusa ,de ha szíd valakit , akkor csak Hamiltont szokta ,és nem a szurkolóit. Kimicét meg téged általában csak oltani szokott Te viszont most messzire mentél egy csöppet amit majd kedvenc moderátoraink honorálni fognak valamivel ,de ezzel te is tisztában vagy hiszen nem ma kezdted a szakmát. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortuus Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Ezt a vasárnapi versenyt Kimi jól benézte.Csak Massát sajnálom,aki önhibáján kívűl került rossz helyzetbe. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Sorry az alpári hsz-ért, de ilyet hoz ki az emberből ez a személy. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Asszem lassan a hozzászólások fele elfog tűnni Nem értem ezt a sok veszekedést .... ismeretlenül felesleges egymást szidni, meg nagyra lenni, kinek van jobb beszólása .... Amiről kipattatnt a vita, az az elengedés az egy előzés volt ... ha a kocsi sokkal gyorsabb akkor nem sok az esély, pláne egy jó kis egyenes végén, ahol 300 fölött mennek és mondjuk a könnyebb kocsi .. vagy már nem emlékszem ki volt a könnyebb .... De kocs beállítás kérdése, ha egyenesre vagy beállítva rohadt gyors vagy de korábban kell fékezni ... ha fordítva, akkor viszont később kell .. stb stb ... de nehogy má ezen akadjon fent az iilletékes személy (tudja kire gondolok) Én se vagyok az a huuu de nagy Massa fan, de bekell látni, jobban megérdemli idén a VB címet mint Kimi ... de legjobban Hamilton érdemli meg, bármily nehéz ezt nekem kimondani. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Hali ! Vajh Én is ide tartozom : A ......... , ............ , ............. , ............. , ................"Ferrari stáb-ba" ... ? Mer akkor holnap önként dalolva szaladok neki a Dunának , csak hogy eggyel kevesebb legyen a mi ............. , .............. , ............. , ............. , ................. fajtánkból !!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 és azt is be kell látni ,hogy a Ferrari mint csapat sem érdemli meg ,mert a McLaren az idén szinte hiba nélkül tette a dolgát ,a Ferrarinál pedig baki baki hátán... ettől függetlenül örülnék legalább a konstruktőri VB címnek Palik "kígyója" :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Nem, nyugi Lac, te eszembe se jutottál h ebbe soroljalak. Van itt egykét elvetemült, azokra értettem. És a stílusra értettem, nem arra h kinek szurkol. Nah itt tegyünk pontot a veszekedésre. Kész elég volt ennyi. Én megpróbálok nem idegeskedni, nem beszólni másoknak, de akkor légyszíves Vikking, ne legyél ilyen bunkó. ne utazz azokra, akik nem ferrarisok. És ne kritizálj más felhasználókat. Sztem ez nem olyan nehéz. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 jól van akkor már csak Gospel lehet ,megnyugodtam :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gospel Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Szabó Norbi, gratulálok neked, szívesen kezet fognék veled. Csak nem kommunikáció szakra jársz? Amit említesz azt se én, se más nem írta, visszább kéne olvasni. Tudod amiről te beszélsz az a divatdrukkerség, azonban mit sem tudsz az előzményekről. 96-ban mond már meg légyszíves hogy a Ferrari hol volt mint legjobb csapat? És 97-ben? És 98-ban? És 99-ben? Bameg mekkora divatdrukker vagyok úristen, szégyellem is magam, hogy anno 4 évesen megtetszett nekem Schumacher autója még a Benetton színeiben (tetszettek a színei ) és onnantól kezdve csak Schumacher. Ja és a McLarent már akkor is utáltam (elég csúnya autó volt aztán a Hakkinen éra alatt főleg Coulthard ténykedése miatt tovább halmozódott bennem a McLaren iránti utálat. Na meg Montoya pfff...). És könyörgöm, ne csak nézz láss is. Megjegyzem általában Lac ugyanazon a véleményen van mint mi (msn-en meg szokott nyugtatni ), csak épp nem írja ide be, ő rutinos róka ahhoz hogy elkerülje a hozzátok hasonló tizenpáréves iqfájtereket. De hát valakinek ugye benneteket is kell hogy terelgessen és formáljon, és hát mi korban közelebb vagyunk hozzátok Danieels, te az utóbbi időben elég nagy változáson mentél át (szerintem) és elég értelmes vagy ahhoz hogy ha újra elolvasnád az írásomat akkor rájönnél arra hogy a Ferrari eredményének a pályához vajmi kevés köze van. A pálya önmagában szar, a pályamunkásuk tevékenysége szintén, a tv közvetítés vetekszik a maláj kolégák magas szintű adásával. Egyszerűen nem lehet 2008-ban f1-es pályát úgy átadni hogy ilyen gyermeteg hibákat vétsenek. Ez körülbelül olyan mintha egy zsírúj BMW X5-öst (vagy legyen bármely magasabb kategóriájú autó) légzsák és megannyi alapvető felszerelés nélkül gyártanának. A Hungaroringen is volt hogy huplis volt az aszfalt egy kanyar kijáratánál, sőt a kerékvetőkre is volt már panasz, de az ott dolgozók hamar változtatásokat eszközöltek és a verseny napjára javítottak a pálya minőségén. (Na kész, tiszta Palik lettem, már én is reklámozom a magyar nagydíjat :D Esetleg az üzemanyagról magyarázzak egy kicsit? Csak mert a szemünk előtt zajlik az üzemanyagháború :lol: ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Szeptember 29, 2008 Share Posted Szeptember 29, 2008 Ezzel egyetértek. Mármint Gospellel. Pálya lenyűgöző volt, de a pályamunkások amatőrök volotak, anno Török Gp-re magyarokat vittek ki, nem értem miért nem lehetett itt is valahonnan vinni tapasztaltabbakat ... MAgyarok meg világszerte a legjobbak között vannak, ha nem a legjobbak Pálya meg hát hagy námi kívánni valót magaután, de a sok szikra látványa visszahozta a 80as 90es éveket, akkoriban ez természetes dolog volt TV közvetítés meg hát őőő ja .... néhány előzés körökkel később mutattak és még sok sok hiba, szerintem ... lehet valakinek ez bejött az az ő dolga. Pálya maradjon, nem az a baj, de van mit javítani, ahogy az F1es pilóták mondják minden egyes tesz és verseny után : "Van tér a javítás" Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.