Gospel Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 Hát ha addigra javítják a motor hibáját, akkor veszteni nem veszíthetnek vele, ugyanis ez 80% hogy el fog füstölni ha marad. Egyébként szerintem a mostani csapatfőnök túl gyengekezű... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 ,,Egyébként szerintem a mostani csapatfőnök túl gyengekezű... " ezzel egyetértek! Spa, monza jön most? huhúúú legjobb pályák Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 Monza ráadásul jövőre a legrégebbi futam lesz (?) asszem... Silverstone nincs, Magny Cours sincs, a Hockenheimring is átépített teljesen... Szal igazam van? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gospel Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 És Monaco? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 monaco a legrégebbi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 27, 2008 Share Posted Augusztus 27, 2008 Ja igen a hercegség Bocsi. Akkor a második legrégebbi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted Augusztus 28, 2008 Share Posted Augusztus 28, 2008 Meg monzát is átépítették már nem? Mer mintha régebben ovális beütése lett volna, vagy csak valamivel keverem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 28, 2008 Share Posted Augusztus 28, 2008 Átépítették, de csak a célegyenes végi sikán meg a Curva Grande került bele, ja meg persze a második sikán. Az a régebben amúgy nagyon régen volt tudtommal... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Augusztus 28, 2008 Share Posted Augusztus 28, 2008 A második tesztnapon Heidfeld volt a leggyorsabb Monzában csütörtökön folytatódott a Forma-1-es csapatok kollektív tesztje, és a 2. napon a BMW Sauber pilótája, Nick Heidfeld érte el a legjobb időt. A német mögött a 2. helyen honfitársa, a williamses Nico Rosberg végzett, míg a mclarenes Heikki Kovalainen a 3. pozícióban zárt. Az Olasz Nagydíjnak otthont adó pályán a második napon is mind a tíz csapat pályára küldte pilótáit, a Toro Rosso és a Honda pedig két versenyzővel képviseltette magát. A teszt a szerdai nyitó naphoz hasonlóan ezúttal is napsütéses időben zajlott, így az istállók zavartalanul készülhettek a belga, illetve az olasz futamra. Az élen tehát Heidfeld végzett, aki majdnem egy másodpercet javított a ferraris Felipe Massa szerdai győztes idején. A BMW-s versenyzőn kívül Rosberg tudott még 1 perc 23 másodpercen belülre kerülni. Heidfeld csütörtöki munkája egyébként az Olasz Nagydíjra való felkészülés jegyében telt, és különböző beállításokat próbálgatott az F1.08-ason. Csütörtökön Kovalainené lett a harmadik legjobb idő, a mclarenes azonban már közel 5 tizedes hátrányban fejezte be a gyakorlást Rosberghez képest. Arról, hogy a finn pilóta német szendvicsben zárjon a második napon, Sebastian Vettel gondoskodott, aki a negyedik legjobb időt könyvelhette el a Toro Rossóval. A faenzai csapat azonban ma már Sébastien Bourdais-t is pályára küldte, a pilóta délután váltotta márkatársát, és a francia végül tizedikként zárt. A szerdai győztes Massa ezúttal csak az ötödik lett, ráadásul a brazil miatt egy alkalommal a gyakorlást meg is kellett szakítani, miután az Ascari sikánnál megpördült az F2008-assal. Szerencsére azonban többször nem került elő a piros zászló. A Renault-nál a második napon Fernando Alonso vezetett, és a spanyol a hatodik legjobb időt érte el. A kétszeres világbajnok folytatta a felkészülést a szeptemberi Olasz Nagydíjra. Alonso mögött közvetlenül Adrian Sutil végzett a Force India versenygépével, aki a csapat tesztpilótáját, Vitantonio Liuzzit váltotta csütörtökön. Mark Webber szerezte meg a nyolcadik helyet a Red Bull Racing autójával, az ausztrál ugyanakkor a nap legszorgalmasabb pilótája lett, miután 101 körnél fejezte be a munkát a monzai aszfaltcsíkon. Jarno Trulli a kilencedik időt érte el, míg az utolsó két helyen a Honda versenyzői végeztek. A japán csapatnál Rubens Barrichello vezetett délelőtt, Jenson Button pedig délután váltotta kollégáját. A kollektív teszt pénteken ér véget Monzában. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Elhunyt Phil Hill Forma-1-es világbajnok Nyolcvanegy éves korában elhunyt Phil Hill, korábbi Forma-1-es világbajnok. Az 1961-es szezon bajnokát - aki Parkinson-kórban szenvedett - kaliforniai otthonában érte a halál. Hill 1961-ben a Ferrari pilótájaként nyerte meg a gyorsasági autósok világbajnokságának egyéni pontversenyét, pályafutása során három nagydíjon diadalmaskodott, ő volt az egyetlen amerikai születésű világbajnok. "Olyan bajnok távozott közülünk, aki rengeteget tett a Ferrariért" - nyilatkozta Luca di Montezemolo, az olasz istálló elnöke. R.I.P. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lac69 Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Hali ! Rest In Peace Phil !!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 30, 2008 Share Posted Augusztus 30, 2008 Nakajima bocsánatkérése szvsz annyit ér, mint halottnak a csók! Ami történt, megtörtént! Úgy kéne viselkedni, hogy ne kelljen bocsánatot kérni! R.I.P. Phil Hill! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 30, 2008 Share Posted Augusztus 30, 2008 ,,Úgy kéne viselkedni, hogy ne kelljen bocsánatot kérni! " Igen, ezzel teljesen egyet értek. (Sato &. Schumacher, Spa-ban!) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Augusztus 30, 2008 Share Posted Augusztus 30, 2008 A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo pénteken jelen volt a Forma-1-es csapatok monzai tesztelésén, ahol egyrészt támogatásáról biztosította Kimi Räikkönent, másrészt pontot tett a pletykák végére, amelyek szerint a finn jövőre már nem lesz a csapat versenyzője. Amikor az újságírók megkérdezték, hogy a Ferrari 2009-ben is a Räikkönen-Massa pilótakettőssel versenyez-e, az elnök határozott választ adott: „Abszolút, igen." Montezemolo szerint Räikkönen elmúlt futamokon nyújtott teljesítménye nem ok a változtatásra: „Kimi kritikusai azokra az emberekre emlékeztetnek, akik Filippo Inzaghit bírálták és ha három egymást követő meccsen nem szerzett gólt, már krízisről beszéltek. Kimi nincs krízisben. Nem szabad elfelejteni, hogy világbajnok. Kimi motivált és keményen kell dolgoznunk, hogy a mezőny elejéről tudjon rajtolni. Ez különösen azokon a pályákon igaz, amelyeket nem kedvelek, mert nem pozitívak a Forma-1 számára - azokra, amelyeken nem lehet előzni. Ezeken tízből kilencszer az nyer, aki megszerzi a pole pozíciót." Räikkönen helyét a spekulációk szerint elsősorban Fernando Alonso veszélyezteti, aki alig várja, hogy ismét versenyképes autóba üljön, de arra a kérdésre, hogy Alonso nyugodtan ülhet-e a fenekén ott ahol jelenleg van, Montezemolo azt mondta: „Nem tudom, hogy a szegény fiú nyugodtan ülhet-e, ez jelenleg rajta múlik. Nem tetszett, hogy egy olyan nagy bajnok, mint ő nem került az első tízbe Valenciában. De a Ferrari felől nyugodtan ülhet a fenekén." Felipe Massáról Monzemolo azt mondta, hogy a brazil megérett a világbajnoki címre: „Azt mondanám, hogy Felipe a mi nevelésünk és megérett arra, hogy megnyerje a világbajnokságot. Ha nem veszített volna pontokat az év közben, már nagy előnye lenne." Arra a kérdésre, hogy Massa számíthat-e arra, hogy Räikkönen csapatutasítást kap az ő támogatására, Montezemolo nem adott egyértelmű választ: „Ez egy régi történet, amely egészen Lauda és Regazzoni idejéig nyúlik vissza. De elmondhatom, hogy a csapatban a hierarchiát a stopperóra alakítja ki, nem az elnök. Bárki legyen is a versenyző: Schumacher, Barrichello, Räikkönen vagy Massa, mindig szem előtt kell tartania, hogy a Ferrariért versenyez." Montezemolo biztos abban, hogy a Ferrari végig főszerepet fog játszani a világbajnoki címért folytatott harcban, de bármi lesz is a kimenetel, ő már elégedett: „11 éve folyamatosan vagy megnyerjük a világbajnokságot vagy másodikak vagyunk és ha figyelembe vesszük ezalatt az idő alatt hány csapat született és hány ment tönkre, akkor nagyon elégedettek lehetünk." Räikkönen, aki Monzában tesztelt, nem lepődött meg a bejelentésen, hogy 2009-ben is a Ferrari versenyzője marad: „Szerződésem van, úgyhogy ebben semmi új nincs számomra." vége a pletykának azért mert hibázott az időmérőn a versenyen meg kilökték attól Alonso 2x es világbajnok marad nemtudom hogy mit ke'pzel magáról a csávó! [attól hogy a renault most gyenge nem kéne lenézni] Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 30, 2008 Share Posted Augusztus 30, 2008 nagyokos főb/zi megint megszólalt... bár én sem voltam boldog h nem volt ott az első tízben... de akkor is... nagyon nagy pofája van ennek az embernek ...és ez nem szimpi nekem... de finep sajnos lenézi, mert: egy marha nagy pofájú ember, gazdag, és OLASZ! Végül is a fenekes & ülős dologban igaza van... ,,De a Ferrari felől nyugodtan ülhet a fenekén." ez nagyon aranyos, kicsit inkább sértődött beszólás... ez a nem jössz velünk? akkor dögölj meg! (lehet hogy csak én látom igy) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Augusztus 30, 2008 Share Posted Augusztus 30, 2008 Hát...sajnos el kell fogadni, amit mondott Montezemolo, mert tényleg igaza van, még akkor is, ha ezt nem akarjátok/akarjuk elfogadni. Alonso elrontotta a gyorskörét, ezért nem jutott be, és erről csak ő tehet. kár... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 Igen, ezzel teljesen egyet értek. (Sato &. Schumacher, Spa-ban!) Ott ha jól emlékszem Sato san volt a hunyó! Danieels! Nekem Luca Alonsos nyilatkozatáról az ugrik be ("De a Ferrari felől nyugodtan ülhet a fenekén."), hogy lesz@rja magasról Alonsot, vagyis finomabban fogalmazva, egyszerűen nem érdekli, hol versenyzik, nem méltó arra, hogy a Ferrariba üljön (de tényleg abbahagyom, mielőtt még megköveztek )! Bár lehet azért gondolom így, mert nekem nem szimpi a spanyol! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 jól emlékszem hogy vmi olyasmi miatt hogy mikor bekerült a forma 1 be akkor nem fogadta el a ferrari szerződését inkább a minardihoz ment onnan tesztpilótának a renaulthoz 1 évre, utánna 2 év vb és mclaren? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 és megsértette ezzel eme nagyságos montezemolo-t, ezért majdan az úr náspángja lecsap rája... igen grave man, a ferrárihoz olyanok mennek akik azt hiszik vagy azt gondolják, hogy más csapatnál nem is lehet vb-nak lenni... de én nem kiabálok el semmit, mert aztán lehet hogy 2010-ben egyszer csak hirtelen emgváltozik Montezemolo véleménye, és Alonsoért nyúl... vagy amit jobban el tudok képzelni, az a Renault feltámadása, amikor végre örülhetek annak hogy Alonso első, és hogy úgy első hogy megverte a Mekit meg a ferkát Jah olvastam itt a Massa fanok hozzászólásait...nehogy aztán pofára esés legyen az év végén... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 Danieels, Danieels, nem teljesen értek veled egyet! Pl Senna is szeretett volna a Ferrarihoz menni, s onnan visszavonulni, pedig már világbajnok volt nem is egyszer! Tradíció meg hagyomány tudjátok, hisz a Ferrari kezdetektől ott van! Schumacher amikor a Ferrarihoz ment, eléggé sehol nem voltak a pirosak! Most persze sokan szeretnének piros mezbe öltözni, s világbajnokok lenni! Viszont szerintem már nem olyan a Ferrari mint amikor még Schumacher ott volt. Több a baki, meg ilyenek hogy a motor megadja magát pfff, és megint Schumacherrel jövök: nem is tudom már pontosan de jónéhány versenyhétvégén keresztül egyszer sem állt meg az autója, s még igencsak jó helyen fejezte be a futamokat! Ne kerteljünk gyenge a vezetőség! Finep! Amit te írtál, az nekem még egészen új! Biztos jobb volt a Minardinál, mint a pirosaknál, ehh ilyet :D :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 jól emlékszem hogy vmi olyasmi miatt hogy mikor bekerült a forma 1 be akkor nem fogadta el a ferrari szerződését inkább a minardihoz ment onnan tesztpilótának a renaulthoz 1 évre, utánna 2 év vb és mclaren? LoL ... lehet ,h Baumgartner Zsoltinknak is felajánlották a Ferrarinál Schumi helyét , csak nem fogadta el és azért került a minardihoz ? csak mert ez is kb akkora baromság mint amit te mondtál... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 LoL ... lehet ,h Baumgartner Zsoltinknak is felajánlották a Ferrarinál Schumi helyét , csak nem fogadta el és azért került a minardihoz ? csak mert ez is kb akkora baromság mint amit te mondtál... Jujj az mekkora lett volna már, Banga a Ferrariba! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 vagy lehet hogy sumi mellé második pilótának szerződtették volna és tudta hogy még több évig ott lesz a sumi és nem akart elcseszni 4-5 évet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 jah kb énis iesmit hallottam hogy sumi mellé ment volna második számú pilótának [barichello?] v ki volt akkor ott. edit: a minardihoz ment, onnan át a renaulthoz tesztpilótaként következő 2 évben vb t nyert, a lényeg ugyanaz volt sumi mellett biztos nem hagyták volna "kibontakozni" Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 A spanyol AS értesülései szerint Nick Heidfeld a Toro Rosso színeiben folytathatja Formula-1-es pályafutását. Menedzserei, André Theuerzeit és Werner Heinz Valenciában a Toro Rosso istállóval tárgyaltak egy esetleges szerződésről. A pilótakérdésben Gerhard Berger szava a döntő, aki azt szeretné, hogy egy tapasztalt versenyző is legyen a csapatában. Mivel a BMW-Sauber nincsen megelégedve a munkájával, és a Honda nem tart igényt a szolgálataira, a STR nélkül Quick Nick az év végén távozhat a Formula-1-ből. sajnálnám ha távozna a forma 1 ből, de a toro rosso is megfelel neki Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 hát lassan pont oda való.Talán egy évnél többet tud ott maradni aztán annyi. Semmi sem viszi már. Vb nem hinném hogy lesz ,a bmw-nek pedig fiatalabb és talán jobb versenyzőre lenne szüksége. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 Hát idén tényleg nem nagyon megy neki ... vagyis utóbbi versenyeken nagyon kikap Kubicától TC hiánya miatt lehet , de hát a legjobbaknak ez sem akadály De BMWbe eltudnék képzelni más pilótát is , pályázó lenne bőven Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 anno alonso azért nem ment a ferrarihoz mert akkor 2. számú pilóta lett volna schumacher mellett.innen látszik hogy egy igazi vb alkat.és asszem jobban járt hogy nem irt akkor alá Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 Heidfeld lassan beleszürkül ha így halad a középmezőnybe, na meg ez a Toro Rosso-s szerződés. kimice! Az tény, hogy nem mindenki vállalta a másodhegedűs szerepét Schumacher mellett! Irvine-nak is hamar betelt a pohár, Rubival meg azt csináltak, amit akartak. Ő viszont már tudta mire számíthat! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimice Posted Augusztus 31, 2008 Share Posted Augusztus 31, 2008 igen , de azt hogy alonsot fikázza némelyik ,kicsit fura, mert megtehette volna hogy odamegy , és a schumachertől tanul, de neki nem volt rá szüksége (ez mutatja a magabiztosságát) mert egyedül jutott fel a csúcsra.és ez a szép ebben a históriában. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.