Jaire Posted Április 23, 2010 Share Posted Április 23, 2010 Egy kis érdekesség. Megbízhatóság (Versenyzők) 1.Jenson Button - 219 kör Felipe Massa – 219 kör Lewis Hamilton - 219 kör Nico Rosberg - 219 kör Mark Webber - 219 kör Robert Kubica - 219 kör Jaime Alguersuari - 219 kör 8. Rubens Barrichello – 218 kör 9. Fernando Alonso – 217 kör 10. Heikki Kovalainen – 204 kör 11. Sebastian Vettel – 186 kör 12. Michael Schumacher – 172 kör 13. Adrian Sutil – 170 kör 14. Karun Chandhok – 159 kör Nico Hülkenberg – 159 kör 16. Bruno Senna – 127 kör 17. Jarno Trulli – 123 kör 18. Vitantonio Liuzzi – 119 kör 19. Vitaly Petrov – 110 kör 20. Sebastian Buemi – 102 kör 21. Pedro de la Rosa – 93 kör 22. Lucas di Grassi – 89 kör 23. Timo Glock – 59 kör 24. Kamui Kobayashi – 19 kör Megbízhatóság (Csapatok) 1. McLaren-Mercedes – 438 kör (2562,6 versenykilométer) 2. Ferrari – 436 kör (2551,5 versenykilométer) 3. Red Bull Renault – 405 kör (2387,7 versenykilométer) 4. Mercedes Grand Prix – 391 kör (2302,1 versenykilométer) 5. Williams – 377 kör (2138,5 versenykilométer) 6. Renault – 329 kör (1943,4 versenykilométer) 7. Lotus – 327 kör (1861,7 versenykilométer) 8. Toro Rosso – 321 kör (1831,4 versenykilométer) 9. Force India – 289 kör (1653,9 versenykilométer) 10. HRT – 286 kör (1575,4 versenykilométer) 11. Virgin – 148 kör (818,1 versenykilométer) 12. Sauber – 112 kör (636,5 versenykilométer) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Április 23, 2010 Share Posted Április 23, 2010 Ezzel csak az a gond hogy a nagy csapatok közül messze a legtöbb gond a ferrarival volt eddig, ha emlékeim nem csalnak... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Április 29, 2010 Share Posted Április 29, 2010 Silverstone-ban átadták az új "Arena" pályaszakaszt Sárga szaggatott vonal jelöli az új pályavonalat Info: Old: Number of Laps: 60 Circuit Length: 5.141 km Race Distance: 308.355 km Lap Record: 1:18.739 – M Schumacher (2004) New: Race Date: 11 July 2010 Number of Laps: 52 Circuit Length: 5.900 km Race Distance: 306.800 km Projected F1 Lap Time: 1:23.13 Key circuit facts: Additional track length – 760m Arena Grand Prix Circuit length – 5,900km/3.666 miles (from 5,140km / 3.194 miles) Projected F1 Lap Time – 1:23.13 Projected F1 Average Speed – 252kph/157mph Projected F1 Maximum Speed – 302kph / 188mph Turns – 18 (R10/L8) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 1, 2010 Share Posted Május 1, 2010 Igazság szerint a döntések kissé következetlenek voltak, mert más esetekben az olyan megmozdulásokat büntették, de nem hiszem, hogy ez a fontos. Lewis kapott néhány figyelmeztetést, és ha a következő futamon elkövet valamit, akár csak egy kis apróságot, az előző két verseny miatt talán megbüntetik. A helyzet olyan, mint a futballbírókkal: a versenyfelügyelők sem rosszindulatúak, de egyszer ilyen döntést hoznak, máskor pedig ellenkezőt Nade Alonsóóóóóó hát az rasszizmus lenne...nem értem mit problémázik Hameiltonon, mindenki tudja hogyha nem lenne az ami, akkor már régen megbüntették volna súlyosabb dolgokra... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 8, 2010 Share Posted Május 8, 2010 Alonso és a híres F-csatorna működési elve: http://www.youtube.com/watch?v=iAQVIICLdVY&feature=player_embedded Spanyol Nagydíj Az első szabadedzés eredménye 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:21.134 21 2 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:21.672 0.538 14 3 Michael Schumacher Mercedes GP 1:21.716 0.582 12 4 Mark Webber RBR-Renault 1:22.011 0.877 27 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:22.026 0.892 22 6 Nico Rosberg Mercedes GP 1:22.070 0.936 19 7 Robert Kubica Renault 1:22.202 1.068 22 8 Fernando Alonso Ferrari 1:22.258 1.124 19 9 Vitaly Petrov Renault 1:22.397 1.263 23 10 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:22.492 1.358 26 11 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:22.588 1.454 24 12 Felipe Massa Ferrari 1:22.975 1.841 22 13 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:23.030 1.896 21 14 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:23.110 1.976 31 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:23.284 2.150 19 16 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:23.312 2.178 22 17 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:23.471 2.337 20 18 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:25.329 4.195 17 19 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:26.244 5.110 20 20 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:26.340 5.206 23 21 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:26.694 5.560 24 22 Christian Klien HRT-Cosworth 1:27.250 6.116 26 23 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:27.752 6.618 27 24 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari - 3 A második szabadedzés végeredménye 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:19.965 24 2 Mark Webber RBR-Renault 1:20.175 0.210 35 3 Michael Schumacher Mercedes GP 1:20.757 0.792 28 4 Fernando Alonso Ferrari 1:20.819 0.854 30 5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:21.191 1.226 23 6 Robert Kubica Renault 1:21.202 1.237 36 7 Nico Rosberg Mercedes GP 1:21.271 1.306 27 8 Felipe Massa Ferrari 1:21.302 1.337 25 9 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:21.364 1.399 26 10 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:21.518 1.553 32 11 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1:21.672 1.707 37 12 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:21.904 1.939 32 13 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1:21.931 1.966 29 14 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:22.184 2.219 37 15 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:22.192 2.227 33 16 Vitaly Petrov Renault 1:22.435 2.470 35 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:22.449 2.484 34 18 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1:23.765 3.800 7 19 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:24.209 4.244 26 20 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1:24.894 4.929 22 21 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1:25.066 5.101 30 22 Karun Chandhok HRT-Cosworth 1:25.972 6.007 23 23 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:26.152 6.187 25 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:26.596 6.631 21 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Na ezt is megéltük! Tegnap nem láttam az időmérőt, gondoltam itt majd szétnézek, de senki semmit. Oké, így legalább még izgatottabban várom a futamot. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Én is meglepődtem, de akkor itt az időmérő végeredménye: 1. Mark Webber Red Bull Racing 1:19.995 18 2. Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:20.101 +0.105 20 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:20.829 +0.834 17 4. Fernando Alonso Ferrari 1:20.937 +0.941 23 5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1:20.991 +0.996 18 6. Michael Schumacher Mercedes GP 1:21.294 +1.299 18 7. Robert Kubica Renault 1:21.353 +1.358 16 8. Nico Rosberg Mercedes GP 1:21.408 +1.413 22 9. Felipe Massa Ferrari 1:21.585 +1.590 24 10. Kobajasi Kamui BMW Sauber 1:21.984 +1.989 20 Én egy kicsit furcsán tartom a Ferrari F-csatornáját! Miért kézzel kell eltakarnia a pilótának a lukat? szal így majdnem egy kézzel vezetni a kocsit eléggé merész.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Hoppá! Hazai pályán elverték Alonso gyereket az időmérőn a tudjuk kik. Jó kis verseny lesz, remélem. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Látszik, hogy nem láttad az időmérőt... A Red Bullosok egy külön versenyt mennek, mert annyira gyorsak. Hamilton, aki a 3. helyről rajtol, szinte 1 másodpercet kapott! Ami nagyon durva. Szal a Red Bullok megközelíthetetlenek, és a 3. helyre szerintem csak a két McLarennek és Alonsonak van esélye! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ica Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Hol lehet online nézni? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Látszik, hogy nem láttad az időmérőt... A Red Bullosok egy külön versenyt mennek, mert annyira gyorsak. Valóban nem láttam, de attól a tény tény: elverték Alonsot hazai pályán. Amúgy meg nem mondom konkrétan, hogy már mikor volt pontosan, de Schumacher Ferrari csapatos fénykorában nem egyszer volt úgy, hogy a második, harmadik helyezett majdnem egy másodpercet kapott az időmérőn. Mégse kezdték azzal a futam közvetítését, hogy Schumacher már zuhanyozni fog, mire a második helyezett beér. Héder Barna is egy külön szám. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 9, 2010 Share Posted Május 9, 2010 Na ez a futam is megvolt, őszintén szólva unalmasabb futamra számítottam, nem volt annyira vészes. Webber ma verhetetlen volt, megérdemelten győzött. Hamiltont nagyon sajnálom ismét hatalmasat autózott, de sajnos a defekt közbeszólt. Alonso most bemákolta ezt a 2. helyet, de ettől független szépen ment ma. Vettelnek nem volt szerencséje, de BBC-n beszélték, hogy túl agresszíven használja a kerékvetőket, ezáltal vannak állandó fékproblémái .... lehet benne valami. Schumacher is megmutatta, hogy nem felejtett el vezetni, jó volt ő is, Button nem bírt vele. Massa ma lassabb volt, nem is vártam előbbre, ez a hétvége nem az övé volt. Kedvencem, Sutil pedig így Hamilton kiesésével 7. lett, ami nagyon szép eredmény, bíztam a pontokban, de maximum egy 9-10. helyre számítottam, szóval nagyon boldog vagyok most. Olléééé Sutil! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 10, 2010 Share Posted Május 10, 2010 Hali! Jó kis futam volt, végre Webber megmutatta, hogy van olyan jó, mint Vettel, sőt, most jobb is volt nála. Az egész hétvégén ment neki, az összes szabadedzésen, időmérőn, és a versenyen is jobb volt, mint Vettel! Viszont sajnálom Vettelt, hogy megint pech-je volt, de így is harmadik lett! Alonso 2. helyének örülnöm kellene, de nem önerőből lett 2., csak 4. lett volna. De így is sokkal jobb volt, mint Massa! Hamiltonnak is pech-je volt, tudtuk, hogy a bal első gumik nagy terhelést kapnak, Hamiltonnál eddig bírta, és defektet kapott. Bár sztem közrejátszik ebben az agresszív vezetési stílusa, míg Button nagyon lágyan vezet. De sok esetben jó az agresszív vezetés, mert sztem ha Hamilton lett volna Schumi mögött, akkor ő le tudta volna előzni nagynehezen! Schumi végre jó szerepelt, remélem folytatja tovább! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 12, 2010 Share Posted Május 12, 2010 Az utolsó előtti mondatoddal nem értek egyet. Nem biztos, hogy otthagyta volna, maradjunk ennyiben. Amúgy sincs sok értelme az ilyen sportágban a mi lenne ha és a volna kezdetű mondatoknak. Egyébként nem sajnálom a győzelmet Webber sráctól, de a második hely csak ölébe pottyant Alonso gyereknek! A korábbi futamokon tapasztalható agresszivitása valahogy most nem volt megfigyelhető. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 12, 2010 Share Posted Május 12, 2010 (edited) Lehet a te agresszivitásod is lejebb menne, ha rájönnél hogy a másik csapat autói majd' 1 másodpercel gyorsabbak a tiédnél... Lehet pont azért nem volt agresszív mert 100szor okosabb mint a hemilton gyerek és nem verte szét a balelsőt! Mondjuk azzal a mondattal én sem értek egyet, szerintem ha Hamilton lett volna mögötte akkor azzal a szép kis agresszivitással neki megy Schuminak! Módosította Május 13, 2010 Daniels Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 12, 2010 Share Posted Május 12, 2010 Hamilton kiesését e felni meghibásodása okozta. "Tegnap megkaptuk a vizsgálat- melyben a Bridgestone szakemberei is segített – eredményeit. Ahogy azt sejtettük a defektet nem a gumi, hanem a felni meghibásodása okozta." Agresszivitás Vettelre is elmondható egyébként, aki állítólag túl agresszíven használja a kerékvetőket ennek köszönhető a rengeteg fék problémája, BBC-n mondták még a verseny után. Na mindegy, várjuk a hétvégét. Remélem Sutil jól szerepel, jól szokott itt menni, bár szerintem itt nem lesz nagyon erős a Force India, elég hosszú a kocsi tengelytávja, ami itt nem éppen előnyös, na de majd meglátjuk, ha csak ezen múlna sima Mercedes győzelem lenne .... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 13, 2010 Share Posted Május 13, 2010 Szerintem Monaco elég uncsi lesz. Előzni sem lehet, a rajtpozíció a fontos. Viszont érdekes lesz az időmérő. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Május 13, 2010 Share Posted Május 13, 2010 Szerintem túl parázzák ezt az időmérőt, régen is volt ennyi autó. Feltartást meg nem csak a lassú autók, hanem a levezetőkörön lévők is tudnak csinálni, szóval ez a nagy helyzet. Nem kell a végére hagyni a gyors köröket, illetve oda kell figyelni a lassabbaknak is és a gyorsabbaknak is .... Anno a 6-7 másodperccel lassabb autók természetesek voltak, senki nem rinyált. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Május 14, 2010 Share Posted Május 14, 2010 Kíváncsian várom az időmérőt, meg a versenyt is, szerintem bőven fogunk látni baleseteket! Jaire említette, hogy a Force Indiának hosszú a tengelytávja, és ez itt Monacoban nem előnyös. De a méretes tankok miatt, szinte mindegyik autónak jelentősen megnőtt a tengelytávja a tavalyihoz képest, szal kíváncsi vagyok, hogy a szűk utcákon, a szűk kanyarokban hogyan fognak viselkedni az autók. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Újabb Red Bull pole. Webber szárnyal ismét. Kíváncsi vagyok a futamra, már izgatottan várom! 16:03 Hehe Schumi lenyomta az utolsó kanyarban Alonso fiút. Egyik legjobb pillanat volt a mai versenyen. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
iidavid Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Hali! Eseménydúsabb futamra számítottam de nem volt rossz, Webber megérdemelte a győzelmet, szépen ment. Kubica a rajtnál elbambult, de tudta tartani az iramot Vettellel. Hamilton ezen a futamon nem mutatott semmit! Alonso szépen ment meg jó volt a taktika is de az utolsó kanyarban nagyon elaludt, itt jött ki Schumi tapasztalata! Az indiai meg figyelhetne jobban a tükörbe! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Május 16, 2010 Author Share Posted Május 16, 2010 Sajna Schumi előzését szabálytalannak minősítették Legalábbis ilyesmiről irkálnak a webes portálok. Mert amit Gyuláék is mondtak az új szabály valóban érvényes és létezik csak az utolsó körre nem vonatkozik Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
iidavid Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Itt van: "Nem derül ki egyértelműen a Forma-1 Sportszabályzatából, hogy Michael Schumacher szabályosan előzte-e meg Fernando Alonsót a Monacói Nagydíj utolsó kanyarjában. A Mercedes versenyzője akkor bújt be ferraris riválisa mellé a Rascasse-ban a 6. helyért, amikor a Safety Car kiment előlük a boxutcába. Az idén az úgynevezett első Safety Car vonal és a célvonal között már szabad előzni, és a visszajátszásokból egyértelműen kiderül, hogy az első Safety Car vonal átszelésekor még Alonso volt elöl. Elvileg tehát nincs kivetnivaló az előzésben, csakhogy a szabályzat 40.13 pontja kimondja: "Ha a verseny aközben ér véget, hogy a Safety Car a pályán van, akkor az utolsó kör végén be fog hajtani a boxutcába, és az autók normál módon, előzés nélkül mennek el a kockás zászlóig." A képet árnyalja, hogy nem biztos, hogy a verseny "aközben ért véget, hogy a Safety Car a pályán volt". Az utolsó körben ugyanis kiírták a képernyőre, hogy a "Safety Car ebben a körben kimegy a pályáról", és amikor ez megtörtént, a zöld lámpák villogtak - mutatott rá Ross Brawn a BBC-nek a leintés után. A Mercedes azt közölte versenyzőjével, hogy előzhet, míg Stefano Domenicali elárulta: ennek ellenkezőjéről biztosította Alonsót a rádión. Nem kizárt, hogy a versenyigazgatás hibázott, és teremtett vitás helyzetet a Safety Car kihívásának bejelentésével és a zöld zászlók elrendelésével. Tavaly például, amikor az Ausztrál GP hasonló körülmények között ért véget, a sárga zászlókat lengették a sportbírók. A versenyzőknek elvileg a zászlókra kell támaszkodniuk, így Schumacher joggal gondolhatta úgy, hogy előzhet. A monacói felügyelők, köztük Damon Hill, vizsgálják az esetet." Forrás: www.a5.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Kétes szituáció, de szerintem már az előzés szépsége miatt megérdemelné azt a 6. helyezést. Ebből is látszik, hogy egyáltalán nem öregedett még ki a szakmából, és a reflexei is a helyén vannak ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Május 16, 2010 Author Share Posted Május 16, 2010 (edited) Remélem szabályosnak találják azért Mellesleg mindenki nyomta a gázt tövig még Alonso ! is szóval nem értem Domenicali mit kavarja a szart. Módosította Május 16, 2010 Gabi89 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Hivatalos: Schumacher-t nem büntették meg Monacóban! A versenybíróság hosszas elemzés után szabályosnak minősítette Michael Schumacher előzését Fernando Alonso-val szemben Monacóban a verseny végén. Ennek értelmében a hétszeres világbajnok megtarthatja hatodik helyét. forrás: f1-live.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Május 16, 2010 Author Share Posted Május 16, 2010 Ennyi Igazából ott fent hibáztak szerintem és nem a pilóták. Van egy szabály ,hogy az "utolsó körben már nem előzhetnek" de a zöld lámpák viszont meg égtek ami pont az ellenkezőjét sugallja. Szóval fönt se tudták abban a pillanatban ,hogy akkor most mi van szerintem. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Mégis megbüntették Schumachert ! http://www.autosport.com/news/report.php/id/83684 B@asszus. Ilyen nincs! Legalább akkor a 7. helyet hagyták volna meg neki. Ezt azért nem érdemelte meg ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
iidavid Posted Május 16, 2010 Share Posted Május 16, 2010 Gabi89 videó törölve! Hát igen, sztem ez a mondat h : Stefano Domenicali elárulta: ennek ellenkezőjéről biztosította Alonsót a rádión ez már olyan védjük Alonsot amiért elbambult! Szerk.: most akkor mi van? büntetik vagy sem? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Május 16, 2010 Author Share Posted Május 16, 2010 A Monacói Nagydíj sportfelügyelői 20 másodperces büntetést róttak ki Michael Schumacherre, amiért a verseny utolsó kanyarjában megelőzte a 6. helyen haladó Fernando Alonsót. A Mercedes versenyzője ezzel a 12. helyre csúszott vissza a végeredményben, vagyis nem szerzett pontot. A sportfelügyelők, közöttük Damon Hill, azzal indokolták döntésüket, hogy Schumacher a Safety Car hatálya alatt előzött, vagyis a biztonsági autó a Forma-1 Sportszabályzatának 40.13 pontja értelmében hajtott a boxutcába az utolsó kör végén. "Ha a verseny aközben ér véget, hogy a Safety Car a pályán van, akkor az utolsó kör végén be fog hajtani a boxutcába, és az autók normál módon, előzés nélkül mennek el a kockás zászlóig" - szól a szabály. A Mercedes GP azért közölte ennek ellenére Schumacherrel, hogy az első Safety Car vonal és a célvonal között szabad előzni, mert az utolsó körben Charlie Whiting versenyigazgató megjelentette a "Safety Car ebben a körben kimegy" üzenetet, és miután a biztonsági autó a boxba ment, a zöld jelzések villogtak a pályán, holott a sárgáknak kellett volna. Schumacher valójában áthajtásos büntetést kapott, amit a verseny végén automatikusan konvertálnak át 20 másodperces időbüntetéssé. A német így a 12. helyre került, míg Alonso visszanyerte a 6. pozíciót. Bekerült a pontszerzők közé Sébastien Buemi is. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.