Cesc18 Posted Február 3, 2010 Share Posted Február 3, 2010 Sziasztok Akit érdekel a Valencia-i tesztről készült képek, az INNEN letöltheti. Én végig néztem mindet, gyönyörűek ezek az autók üdv.: Cesc18 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted Február 3, 2010 Share Posted Február 3, 2010 harmadik nap Teszteredmények, Valencia, 2010. 02. 03.: 1. Alonso Ferrari ( 1:11.470 127 2. de la Rosa BMW Sauber-Ferrari ( 1:12.094 80 3. Schumacher Mercedes GP ( 1:12.438 82 4. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari ( 1:12.576 97 5. Button McLaren-Mercedes ( 1:12.951 82 6. Petrov Renault ( 1:13.097 75 7. Hülkenberg Williams-Cosworth ( 1:13.669 126 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Február 3, 2010 Author Share Posted Február 3, 2010 Alonso csúccsal nyerte a valenciai tesztet http://sportgeza.hu/forma1/2010/02/03/alonso_csuccsal_nyerte_a_valenciai_tesztet/ Az új Virgin VR-01 http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_bb578936_n2.jpg http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_e37ce559_n2.jpg http://www.a5.hu/kepgaleria/4146/4146_b8d97d92_n2.jpg Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Február 4, 2010 Share Posted Február 4, 2010 Alonso csúccsal nyerte a valenciai tesztet http://sportgeza.hu/forma1/2010/02/03/alonso_csuccsal_nyerte_a_valenciai_tesztet/ Csak bemelegít a srác.... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Február 4, 2010 Share Posted Február 4, 2010 Nagyon szép lett a Virgin festése! Köszi a képeket. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 8, 2010 Share Posted Február 8, 2010 Hosszú idő után én is jelentkezek. Értékelőt a tesztről és az autókról, majd picit később. Jerez teszt - 2010. febuár 10. - 13. McLaren-Mercedes 1. nap: Jenson Button 2. nap: Jenson Button 3. nap: Lewis Hamilton 4. nap: Lewis Hamilton Mercedes Grand Prix 1. nap: Nico Rosberg 2. nap: Michael Schumacher 3. nap: Nico Rosberg 4. nap: Michael Schumacher Ferrari 1. nap: Fernando Alonso 2. nap: Fernando Alonso 3. nap: Felipe Massa 4. nap: Felipe Massa Renault F1 Team 1. nap: Vitaly Petrov 2. nap: Vitaly Petrov 3. nap: Robert Kubica 4. nap: Robert Kubica BMW-Sauber-F1 Team Ferrari 1. nap: Kamui Kobayashi 2. nap: Kamui Kobayashi 3. nap: Pedro de la Rosa 4. nap: Pedro de la Rosa Williams-Coworth 1. nap: Nico Hülkenberg 2. nap: Nico Hülkenberg 3. nap: Rubens Barrichello 4. nap: Rubens Barrichello Toro Rosso Ferrari 1. nap: Sebastien Buemi 2. nap: Sebastien Buemi 3. nap: Jaime Alguersuari 4. nap: Jaime Alguersuari Red Bull Racing Renault 1. nap: Mark Webber 2. nap: Mark Webber 3. nap: Sebastian Vettel 4. nap: Sebastian Vettel Force India Mercedes 1. nap: Vitantonio Liuzzi 2. nap: Vitantonio Liuzzi 3. nap: Adrian Sutil 4. nap: Adrian Sutil Virgin Racing Cosworth 1. nap: Timo Glock 2. nap: Timo Glock 3. nap: Lucas di Grassi 4. nap: Lucas di Grassi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 9, 2010 Share Posted Február 9, 2010 Force India ma bemutatta 2010-es autóját, mely a VJM03-as kódnevet kapta. Versenyzők: Adrian Sutil és Vitantonio Liuzzi, tesztpilóta Paul di Resta. További képek itt: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...entry1343579239 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Február 9, 2010 Share Posted Február 9, 2010 a force indián sok változást nem látok, azt a kis nyúlványt:D leszámítva minden maradt a régi, így első ránézésre. a virgin viszont igen tetszetős lett! az első szárnyakon az a festés jól sikerült. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Február 9, 2010 Share Posted Február 9, 2010 Ja, a Force India detto olyan, mint a tavalyi gép. Az a kis nyúlvány úgy látszik divat lett, mert egyre több csapat alkalmazza. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 9, 2010 Share Posted Február 9, 2010 Egy kémfotó a Lotus F1-es járgányáról: Force India kocsija, lehet, hogy nem változott sokat szemlátomást, de sok-sok apró módosítás által, sokkal kifinomultabbnak látom az autót. Most az egyszer időben elkészültek és ütemterv szerint haladnak, mindenképpen erős középcsapatnak várom őket! Nekik szinte "csak" a kasznit kell építeni, többi a Mclaren - Mercedes társulás következtében az említett 2 csapat reszortja. 2 gyors pilótájuk van, úgy gondolom mindenképpen több pontszerzésre van esély, illetve pár dobogóra is számítok tőlük! Hajrá! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 10, 2010 Share Posted Február 10, 2010 Red Bull bemutatta a 2010-es gépét, mely a RB6-os kódjelet viseli. Pilóták: Sebestian Vettes és Mark Webber. Teszten Webber lép pályára először a mai és holnapi nap folyamán. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Február 10, 2010 Share Posted Február 10, 2010 szépen kezdődik a red bull orra. az első szárny eddig nekik a legérdekesebb részemről... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 10, 2010 Share Posted Február 10, 2010 Még több kép az új Red Bullról: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Február 10, 2010 Share Posted Február 10, 2010 Force India kocsija, lehet, hogy nem változott sokat szemlátomást, de sok-sok apró módosítás által, sokkal kifinomultabbnak látom az autót. Nem is te lennél, ha nem így lenne. (Ez dicséret.) Bírom az ilyen új és szépeket az új és szebbnél szebb autóktól, a pilóták mosolygó fejeivel. Mindig ezután jönnek a pofára esések, mert hát mindenki nem gyárthat nyertes autót. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 11, 2010 Share Posted Február 11, 2010 Hali! Tegnap újból beindult a teszt a Forma 1-ben. Sajnos a csapatokat tegnap az eső nehezítette, szal így mégjobban nincsen jelentősége a tegnapi végeredménynek. Rosberg még száraz időben futotta a körétm a többiek már esőben. Teszt, Valencia, 2010.02.01. 1. Rosberg Mercedes GP (MGP W01) 1:20.927 57 2. Buemi Toro Rosso-Ferrari (STR5) 1:21.031 84 3. Hülkenberg Williams-Cosworth (FW32) 1:22.243 118 4. Alonso Ferrari (F10) 1:22.895 88 5. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (C29) 1:23.287 55 6. Button McLaren-Mercedes (MP4-25) 1:24.947 68 7. Liuzzi Force India-Mercedes (VJM03) 1:24.968 71 8. Petrov Renault (R30) 1:25.440 27 9. Webber Red Bull-Renault (RB6) 1:26.502 50 10. Glock Virgin-Cosworth (VR-01) 1:38.734 5 A mai napról: A mai száraz időben a csapatok többsége igyekszik a lehető legtöbb munkát elvégezni Jerezben, az újonc Virginnek azonban ma is pocsék napja van. Délelőtt ugyan csepergett egy kicsit, de a jerezi teszten ma nagyjából száraz körülmények uralkodnak. Mivel holnaptól újra jelentős csapadékra lehet számítani, ma mindenki igyekszik a lehető legtöbb munkát elvégezni. Fél kettőig a leggyorsabb a Toro Rossó-s Sebastien Buemi volt, a svájci pilóta még a nap elején futotta 1:20-as körét. Őt eddig csak a mclarenes Jenson Button tudta megközelíteni, de a világbajnok is hajszál híján hattizeddel volt lassabb. A legnagyobb távot Fernando Alonso tette meg a Ferrarival, a spanyol összesen 79 kört teljesített a cikk megírásáig, ebből több mint negyvenet egyhuzamban egy maratoni etapon. A Mercedesnél ma Michael Schumacher vette át az autót Nico Rosbergtől, a német 60 kört ment, a leggyorsabbja azonban 1,8 másodperccel gyengébb Buemiénél. A Renault-nál változtattak az eredeti programon, és az újonc Vitalij Petrov helyett Robert Kubicát ültették az autóba, hogy a tapasztalt pilótával maximalizálják a ma begyűjthető adatok mennyiségét és minőségét. A Williamsnél nem alakult legjobban a nap, Nico Hülkenberg autójában még a délelőtt elején leállt a motor - a csapat közlése szerint nem történt hiba, mindössze egy beállítás miatt automatikusan kapcsolt le az erőforrás, azonban a német utána jó ideig nem jött ki a garázsból. Ahogy tegnap, az új Red Bull ma is leállt egyszer, az RB6-oson még van mit dolgozni a megbízhatóság tekintetében. A legrosszabbul az újonc Virgin Racingnek alakul eddig a teszt: tegnap a későn érkező alkatrészek miatt alig öt kört mehetett Timo Glock a VR-01-essel, és ma is csak 11 kör sikerült, ugyanis még délelőtt leszakadt az első szárny, pótalkatrész híján pedig nem is tudják már folytatni ma a munkát. forrás: vezess.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 12, 2010 Share Posted Február 12, 2010 (edited) Bemutatkozott a Lotus Cosworth versenygépe, mely a T127-es kódnevet viseli: Továbbá pályára is gurult a gépezet, egy kis videó: </div> Módosította Február 19, 2010 Jaire Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJPizsi Posted Február 16, 2010 Share Posted Február 16, 2010 Nekem tetszik a Lotus, anno a Jaguárnak szurkoltam, most lesz a Lotus, szimpatikus. Na meg a sauber is megmarad mint örök kedvencem, mondjuk eléggé hülye neve van BMW-Sauber-Ferrari, de hát ez van Kíváncsi vagyok a virgin mit tud majd, az autó eléggé egyszerűnek néz kis, a hajdani minardi szerepét fogja betölteni sztem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finep Posted Február 16, 2010 Share Posted Február 16, 2010 azért olyan egyszerű mer letört az első szárnya amúgy biztos tök bonyolult Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Február 16, 2010 Share Posted Február 16, 2010 Nekem tetszik a Lotus, anno a Jaguárnak szurkoltam A Jaguár se vitte sokra. Szépnek szép volt az is, de ennyi és semmi több. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 18, 2010 Share Posted Február 18, 2010 (edited) Hát a szépségversenyen sima pódiumos lett volna a Jaguár, eredmények viszont már elég gyengusok voltak, 2 pódium és 49 pont 5 év alatt nem éppen csúcs, de persze láttunk már ennél sokkal-sokkal rosszabbat is .... Na meg 2003-ban Webber parádézott ezzel a géppel! Más: Sajtó: Villeneuve megegyezett a Stefan GP-vel A Toyota Motorsporttal kötött egyezség értelmében a Stefan GP a japán gyártó pártfogoltját, Kazuki Nakajimát ülteti az egyik versenyzői ülésbe, míg a második autóban Jacques Villeneuve foglalhat helyet. A Motorsport-Total.com úgy tudja, hogy a szerb csapat megegyezett az 1997-es év Formula-1-es bajnokával és már csak az aláírás hiányzik a szerződésről. Amennyiben az FIA jóváhagyja a Stefan GP nevezését - a brigád 14. csapatként pályázott - az egyezség szignálására is sor kerül. A német internetes portál értesülései szerint amennyiben minden a tervek szerint halad, Nakajima és Villeneuve február 25-től a portugáliai Portimaóban tesztelnek majd. Az első kaszni - ami a Toyota TF110-es autó tervei alapján épült - már elkészült és hamarosan a második autó is a rendelkezésükre áll. Szerdán már a csapatruházat is megérkezett Belgrádba, amelyen - akárcsak a versenygépen - a szerb olimpiai mozgalom piros színe dominál. Számomra ez jó hír, de még mindig nem biztos és nem élem be magam, arról, hogy mi lesz belőle nem tudom ... idén már a 3. csapat, ahova hírbe hozzák. Valami készül, hiszen már hetek óta Ausztriában edz, hírek szerint nagyon keményen .... na majd meglátjuk mi is lesz belőle! Képek a tegnapi tesztnapról itt: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...13551&st=60 Módosította Február 18, 2010 Jaire Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 22, 2010 Share Posted Február 22, 2010 Néhány érdekesség! Pilóták rangsora a megtett kilométerek alapján: 1. Alonso Ferrari 2152,008 2. Hulkenberg Williams 2036,88 3. Alguersuari Toro Rosso 1917,324 4. Kubica Renault 1793,34 5. Schumacher Mercedes 1757,916 6. Barrichello Williams 1722,492 7. Button McLaren 1594,08 8. Webber Red Bull 1554,228 9. Vettel Red Bull 1501,092 10. Hamilton McLaren 1439,1 11. Massa Ferrari 1381,536 12. Buemi Toro Rosso 1363,824 13. Kobajasi Sauber 1341,684 14. Liuzzi Force India 1337,256 15. Rosberg Mercedes 1315,116 16. de la Rosa Sauber 1204,416 17. Sutil Force India 1009,584 18. Petrov Renault 916,596 19. Glock Virgin 673,056 20. Trulli Lotus 624,348 21. di Resta Force India 575,64 22. di Grassi Virgin 464,94 23. Kovalainen Lotus 433,944 24. Fauzy Lotus 336,528 Csapatok rangsora a megtett kilométerek alapján: 1. Williams 3759,372 2. Ferrari 3533,544 3. Toro Rosso 3281,148 4. Mercedes 3073,032 5. Red Bull 3055,32 6. McLaren 3033,18 7. Force India 2922,48 8. Renault 2709,936 9. Sauber 2546,1 10. Lotus 1394,82 11. Virgin 1137,996 Időeredmények: Tengelytávok összehasonlítása: Illetve a csapatok felnijeiről is pár kép: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Február 23, 2010 Share Posted Február 23, 2010 elég gyengusok voltak, 2 pódium és 49 pont 5 év alatt nem éppen csúcs Mondtam én, hogy nem vitte sokra. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Március 2, 2010 Share Posted Március 2, 2010 (edited) Hivatalos: A Lada támogatja a Renault F1 Team-et! Oroszország miniszterelnöke, Vlagyimir Putyin hivatalosan is bejelentette, támogatják versenyzőjüket a Formula-1-ben a Renault csapatnál. A Lada lógója meg fog jelenni a 2010-es esztendőben az autón, valamint a csapat ruházatán. „Első lépésben támogatjuk ezt a tevékenységek, Forma-1-es csapatot és nem zárjuk ki annak a lehetőségét, hogy később növeljük az anyagi befektetésünket.” – mondta az orosz miniszterelnök, Vladimir Putyin az EFE hírügynökségnek. Putyin szerint Petrov szerződtetése „remek szimbóluma” a francia autógyár és Oroszország együttműködésének. A Renault még 2008-ban 25 százalékos részesedést vásárolt az Avtovaz-ban, és állítólag a francia autógyár ügyvezető igazgatója a héten személyesen is találkozott Putyin-nal és növelné a befektetését az orosz cégben. Nincs veszélyben a Force India jövője Hetekkel ezelőtt felröppentek olyan hírek, melyek szerint a Force India ellen hamarosan akár csődeljárás is indulhat, mivel a kiscsapatnak jelentős tartozása van. A csapat mindenkit megnyugtatott, sosem voltak valós veszélyben, mára pedig már mindent rendeztek. "Ez az egész egy vihar volt egy vizespohárban, nem fenyegetett bennünket valós veszély. A szükséges dokumentumokat leadtuk a február 25-i határidőig. Különben is, teljesen normális, ha ilyen esetekben egy csapat halasztást kér, mi mindig is így jártunk el"- oszlatta el a rémhíreket a Force India ügyvezető igazgatója, Ottmar Szafnauer, akit az autosport.com idézett. Tehát ezúttal is csak a média túlkapásáról volt szó. A csapat téli felkészülését ráadásul nem is hátráltatta semmi, Adrian Sutil és Vitantonio Liuzzi pedig optimistán várja a jövő hétvégén rajtoló szezont. forrás: motorsportal, f1-live Képek a barcelonai tesztről itt: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtop...entry1343604073 Módosította Március 2, 2010 Jaire Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 2, 2010 Share Posted Március 2, 2010 A Lada logója ez mekkora már! Ha ezt láthatná Kimi. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Március 2, 2010 Share Posted Március 2, 2010 Szerintem ez egyáltalán nem nagy ügy. pár autómárka, pl. suzuki tanulhatna a régi ladától, ma is nagyon sokan szeretik a régi kocka ladát meg a zsigulikat. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Március 2, 2010 Share Posted Március 2, 2010 azért meg vannak az okok amiért szeretik de nem is ez a lényeg. az még durvább lenne ha a lada indítana egy csapatot. nem kell már sokat aludni és f1. várom már mint egy bizonyos népcsoport a segélyt. vagy ahogy haverom mondaná nyugdíjas a az akciós farhátat... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg1992 Posted Március 2, 2010 Share Posted Március 2, 2010 Keggyetlen jól néz ki a Virgin autója Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Március 3, 2010 Author Share Posted Március 3, 2010 Nagyon komoly trailerek -> :lol: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Március 3, 2010 Share Posted Március 3, 2010 (edited) A USF1 lehúzta a rolót A USF1-nál minden tevékenység megszűnt, az amerikai csapat elküldte a dolgozóit, a cél már csak a 2011-es indulás. A már január óta csak teszthalálban lévő USF1 kedden hazaküldte a dolgozóit, a csapat charlotte-i központjában minden tevékenység megszűnt, már a telefonközpontjuk sem elérhető, tudósított tegnap este az Autosport. A hírt mára az alapító Ken Anderson is megerősítette, bár a mérnök még reménykedik benne, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hajlandó lesz az amerikai alakulat nevezését átvinni 2011-re. "Kérelmeztük az FIA-nál, hogy megtarthassuk a nevezésünket 2011-ig. Ez eredetileg bizalmas információ volt, ezért nem is nyilatkozhattam róla, de úgy tűnik, valahogyan mégis kiszivárgott. Egyelőre várjuk az FIA válaszát. Mivel az alkalmazottaknak jelenleg nincs feladata, így értesítettük őket, hogy hagyják abba a munkát, amíg nem születik döntés" - mondta Anderson, aki egyébként nem volt ott személyesen a stáb szélnek eresztésekor. A USF1 teljes összeomlása megnyithatja az utat a szerb Stefan GP előtt, ha az FIA gyorsan dönt a nevezésekről. A belgrádi projektnek autója és pilótái is vannak, és már az amerikaiak korábbi támogatójával, a YouTube-vezér Chad Hurleyvel is kapcsolatba kerültek. Más: Hivatalos: Hispania Racinggé változik a Campos Ahogyan azt a nemzetközi sajtó kedden már megszellőztette, a tulajdonosváltást követően átszerveződő Campos Meta Hispania Racing F1 Team néven mutatkozik be idén a Forma-1-ben. A spanyol csapat csütörtökön Murciában tart hivatalos bemutatót. Holnap tehát kiderül az is, hogy kik lesznek a csapat versenyzői. Vélhetően a tulajdonosi székben Adrian Campost váltó Jose Ramon Carabante nem okoz majd nagy meglepetést, és bejelenti a Bruno Senna, Karun Chandhok párost. A teszt- és tartalékpilótai állást a hírek szerint az F1-től való visszalépését már bejelentő US F1-et elhagyó Jose Maria Lopez fogja betölteni. Az Autosport értesülése szerint Adrian Campos is a fedélzeten marad és ő lesz a csapat ügyvezető alelnöke. Az már korábban eldőlt, hogy a csapatfőnök Colin Kolles lesz. Lehetett számítani arra, hogy a USF1 nem fog tudni elindulni. De így remélem, hogy lehetőséget kap a Stefan GP, komolyabb csapat, sok pénzel, sok-sok ambícióval, és így visszatérhet sokak örömére Jacques Villeneuve! Ja és még valami: Biztonsági autó Mercedes SLS-ből Az F1-es pilóták az idei szezontól már egy új Mercedes fenekét nézhetik, ha be kell küldeni a Safety Cart: a sirályszárnyas SLS veszi át az SL63 AMG helyét. A biztonsági autó nagyrészt megegyezik a szériaváltozattal, igaz, az 571 lóerős motor és a hétsebességes, dupla kuplungos váltó bőven elég is mindarra, amit egy ilyen járműtől elvárnak. Minimális eltérések persze akadnak, a tetőre szerelt, kamerával egybeépített, 700 LED-es fényhíd, a karbonszálas tükörházak és persze a speciális matricázás, amely mutatja az autó rendeltetését. Ezen kívül persze beépített rádió-adóvevőt is tartalmaz, amelyen keresztül a sofőr a versenyszervezőkkel kommunikálhat. További különlegesség, hogy az autót rákötik a versenyautók számára fenntartott utasításközvetítő rendszerre is, amely egy kijelzőn jeleníti meg a pilótákra vonatkozó szervezői utasításokat. Módosította Március 3, 2010 Jaire Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Március 3, 2010 Share Posted Március 3, 2010 az a két videó de komoly köszi hogy megosztottad! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.