Daniels Posted Február 2, 2011 Share Posted Február 2, 2011 Félidőben Vettel vezet di Resta és Alonso előtt! szerk.: Most már Alonso vezet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Február 4, 2011 Share Posted Február 4, 2011 Rendhagyó módon mutatta be 2011-es autóját a McLaren A prezentációt Berlinben tartották, ahol rendhagyó módon, a közönség előtt szerelték össze az MP4-26 kódjelet viselő autót. További képek: http://www.motorsportal.hu/forma1/az-mp4-26-reszletei-fotok-c38817.html Az új McLaren 3D-ben: http://mclaren.com/2011revealed/ _________________ Következő teszt: Február 10-13, Jerez Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
viviengirl Posted Február 6, 2011 Share Posted Február 6, 2011 Robert Kubica súlyos balesetet szenvedett. És megint ahány cikk, annyi verzió.. miért nem lehet tiszteletben tartani, hogy egy versenyző életéről van szó? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Február 6, 2011 Share Posted Február 6, 2011 Azért mert ennyire suttyó a sajtó meg a média... Akkor úgy néz ki hogy Kubica idén már nem ül autóba? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Február 6, 2011 Share Posted Február 6, 2011 A műtét javában tart, a hírek szerint súlyos belső vérzése is van Kubicának, ami a legnagyobb problémát jelenti. A Renault 17:00-kor tart sajtótájékoztatót Kubica állapotáról. Kubica összetört Skoda Fabiájáról videó: Ez szörnyű!! Jobbulást Kub! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
viviengirl Posted Február 6, 2011 Share Posted Február 6, 2011 Most nem az a fontos, hogy meddig nem versenyezhet, hanem, hogy életben van. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Február 6, 2011 Author Share Posted Február 6, 2011 HIVATALOS: Kubica 2011-ben már nem ülhet F1-es autóba! Robert Kubica ezen a hétvégén az Andorra ralin indult egy Skoda Fabiával. A Lotus Renault GP Team lengyel versenyzője vasárnap a reggeli órákban súlyos sérülést szenvedett, miután a speciális szakaszon hatalmasat bukott. Kubica autóját a szalagkorlát átszúrta, ami súlyosan megsebesesítette a pilótát. Robert a jobb karján és a lábán sérült meg. 90 percen át a lengyel versenyző az autójában várakozott, mire a mentősök biztonságosan ki tudták vágni a rommá tört gépből. Kubica rendkívül sok vért vesztett a jobb karján, amit csak egy több mint 7 órás műtét során tudtak megmenteni. Az operációt vezető Dr. Igor Rossello elmondta: „Ha rendben ment az operáció, akkor egy évet vesz igénybe majd a rehabilitáció.” Kubicát két orvosi stáb műtötte, melynek elsődleges feladata az volt, hogy elállítsa a pilóta belső vérzését. Pontosabb diagnózist a következő hét végén tud adni az orvosi stáb. Az orvosok később tartanak részletes tájékoztatást az operációról. Kubica első éjszakája kritikus lesz, 24 órás megfigyelés alatt tartják. Kubica a következő 5-7 napban, vagy tovább, intenzív gondozásban marad! Az orvosi stáb szerint 7-10 nap elteltével lehet majd tudni, Robert mennyire lesz majd képes használni a karját! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg1992 Posted Február 7, 2011 Share Posted Február 7, 2011 Na, akkor ki lesz a másik Lotus Renault-os versenyző? Amúgy jobbulást Kubica! Várunk vissza 2012-re! Pedig szép év lehetett volna ez... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Február 7, 2011 Author Share Posted Február 7, 2011 Azt beszélik, hogy Heidfeld vagy Sutil esetleg B. Senna ( ) "Kubica Update: Conscious, moving fingers, but must undergo additional surgery." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nagy_K Posted Február 9, 2011 Share Posted Február 9, 2011 Azt beszélik, hogy Heidfeld vagy Sutil esetleg B. Senna Nem akarok megbántani senkit de, ebből a felsorolásból Sutil jelenleg szerintem az egyetlen szóba jöhető pilóta. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Február 10, 2011 Share Posted Február 10, 2011 Egyetértek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Február 11, 2011 Author Share Posted Február 11, 2011 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Február 11, 2011 Share Posted Február 11, 2011 A Renault motorborítójára az van felírva lengyelül, hogy "Mielőbbi jobbulást, Robert! amúgy a Ferrari, McLaren és a Lotus autóin is ott volt ez a mondat! Nem akarok megbántani senkit de, ebből a felsorolásból Sutil jelenleg szerintem az egyetlen szóba jöhető pilóta. Alapból hülyeség volt az, hogy Sutil helyettesítse Robertet, nem is volt a leendő pilóták között! Meg, ha nem tudnátok érvényes szerződése van a Force Indiához! Heidfeld-el mi a probléma? csak ő egyedül vezetheti azt a Renaultot, ha a vezetőség nem mellette dönt, akkor nagyon nagy hülyeséget csinál! Mert Heidfeld igenis jó pilóta, nagy tapasztalattal! Amúgy most a Jerezi teszten dől el, hogy Senna, vagy Heidfeld kapja meg az űlést! Mindketten vezethetik az autót, és amelyik jobb teljesítményt nyújt, az fogja megkapni az űlést! Én nem is izgulok, tuti h Heidfeld fogja megkapni! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 13, 2011 Share Posted Február 13, 2011 Téli tesztek – Jerez – 4. nap Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek007 Posted Február 14, 2011 Share Posted Február 14, 2011 én valahol olyant olvastam hogy Kimi Räikkonen leszz Kubica helyet a Renaultban ebben a évben Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Február 14, 2011 Share Posted Február 14, 2011 Ezt a pletykát minden évben felröppentik, de mindenki tudja hogy kacsa, mert Kimi megmondta hogy ő ott érzi jól magát ahol most van. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek007 Posted Február 14, 2011 Share Posted Február 14, 2011 Nemsoká majd kiderul Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
atis.89 Posted Február 18, 2011 Share Posted Február 18, 2011 F1: Baumgartner Zsolt visszatér? Magyarország eddigi egyetlen korábbi Formula-1-es pilótája, Baumgartner Zsolt a pletykák szerint a HRT csapat első számú esélyese a 2011-es szezonra. A magyar versenyző szerződtetését akár már pénteken bejelentheti a csapat. "Apró" szépséghiba, hogy... A hír alapjául az a Twitter bejegyzés szolgált, amelyben Baumgartner azt nyilatkozta, „hogy mindenki várja már a pénteki nagy bejelentésemet” - írja a Formula.hu. A pénteken tehát a nagy bejelentésre „készülő” Baumgartner, a feltételezés szerint Narain Karthikeyan mellett foglalhatná el a csapat egyik versenyautójának az ülését. A külföldi oldalakon is hírértékkel bíró pletykát minden bizonnyal az is erősítette, hogy a Hispania csapat már hosszú hetek autó hallgat arról, hogy ki is lesz a csapat második számú pilótája. Baumgartner a 2003-as Magyar Nagydíjon mutatkozott be a Jordan csapat pilótájaként a Formula-1-ben a sérült Ralph Firman helyén, majd az Olasz Nagydíjon is vezethette a Jordan autóját. A 2004-es szezonban a silverstonei alakulatnál is eséllyel pályázó Baumgartner végül a Minardi csapatnál versenyezte végig az évet a menedzsmentje által megalapított „Baumgartner Zsolt Támogatói Klub” révén. Az akkor 23 éves Baumgartner bár Monacóban (9. hely) és Kanadában (10. hely) is lemaradt a pontszerzésről az Amerikai Nagydíjon azonban egy 8. hely révén megszerezte a saját és a Minardi első pontjait a 2002-es Ausztrál Nagydíj után, ahol is Mark Webber ért célba pontszerző helyen a csapat autójával. Baumgartner 2004 után nem versenyzett és az internetes weboldalán az utolsó hír még 2007 márciusából származik, amely szerint „a Minardi Team USA örömmel jelenti, hogy Baumgartner Zsolt a csapat teszt és tartalékpilótája lehet a 2007-es szezonra” az amerikai ChampCar bajnokságban. Az országos sportnapilap értesülései szerint azonban a pletykának semmi valóság alapja nincs, amit kérdésükre Baumgartner Antal és később maga az érintett is megerősített haon én nem tudom most sírjak vagy nevessek ezen az emberen. nem tudom mit akar ő ott régen se volt sok keresni valój ott most meg főleg. Kb olyasmi mint a kis japók a Sakun Yamamoto meg a Sato. Gondolom ide is súlyos összeggel lehet beülni nem értem miért nem inkább segítenek a rászorulókon... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
StandoFF Posted Február 18, 2011 Share Posted Február 18, 2011 Hát igen... Mint pilóta elég sz*r, amúgy meg örülnék ha lenne újra magyar az F1-ben. De ne ilyen, aki csak szégyent hoz ránk... Inkább hozzák fel az F1-be Kis Pál Tamást. Na neki lenne esélye többre vinni, mint Baumgartnernek. Csak nézzetek Tamásról videókat, hogy mit művel a pályán. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaire Posted Február 18, 2011 Share Posted Február 18, 2011 Teszt - Eredmények - Barcelona - 1.nap Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Február 21, 2011 Share Posted Február 21, 2011 Hivatalos: Ausztráliában lesz az idénynyitó! A bahrein-i események miatt, úgy döntöttek a forma 1 szervezői, hogy az idénynyitó forma 1-es futamot inkább Ausztráliában tartják meg. Ez érthető. Egy olyan országban, ahol éles lőszerrel oszlatnak tömeget, semmi keresni valója egy ilyen méretű rendezvénynek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
baro130 Posted Február 21, 2011 Share Posted Február 21, 2011 Helyes döntés! Majd évközbe beszúrják valahova ezt a futamot, miután rendeződött a helyzet. Amúgy a következő teszt (március 8-11.) is Barcelonában lesz Bahrein helyett... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Március 19, 2011 Share Posted Március 19, 2011 Eléggé lepunnyadt a topik, ez érthető is mivel alig hallani F1-es híreket a nagyvilágból. Történik más helyette(japán,arab világ stb.) De jövő héten indul a cirkusz, az origo f1hírek is átalakult. A McLarené a legmegbízhatatlanabb autó http://www.f1hirek.hu//f1/20110318-mclaren-f1-megbizhatosag.html Nem kapkod Webber új szerződésével a Red Bull http://www.f1hirek.hu//f1/20110318-nem-kapkod-webber-uj-szerzodesevel-a-red-bull.html Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
iidavid Posted Március 19, 2011 Share Posted Március 19, 2011 Télleg nagyon ki van halva a topik, de már nem sokáig A Pirelli felfedte a gumik végleges színjelzéseit: Vizes pályára való – narancssárga Intermediate – világoskék Szuperlágy – vörös Lágy – sárga Közepes – fehér Kemény – ezüst Sok pilótának nem tetszenek az új szabályváltoztatások, ha kell akár sztrájkolni is fognak: http://www.motorsportal.hu/forma1/vettel-ha-kell-sztrajkolni-fogunk-c39529.html És egy jó hír: Kubica 3 hét múlva már sétálhat http://www.motorsportal.hu/forma1/kubica-harom-het-mulva-mar-setalhat-c39522.html Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Március 19, 2011 Share Posted Március 19, 2011 Érdekes ez a sztrájkos cikk, Vettelnek igaza lehet. Képzeljük csak el hogy 300-nál még 5 másik dologra kell figyelni, plusz még előznek. Schumacher azt nyilatkozta, hogy a Mercedes versenyautója mindenre képes! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
iidavid Posted Március 20, 2011 Share Posted Március 20, 2011 Igen, ez a szárnyállítgatás nekem nagyon hasonlít az F csatornára, és a FIA meg ugyebár azt betiltotta mondván, hogy veszélyes! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYSTEM FAILURE Posted Március 20, 2011 Share Posted Március 20, 2011 Kubicának a legjobbakat A sztrájkon gondolkodóknak meg nem is tudom mit lehetne üzenni; vigyázzanak magukra a pályán és ne rinyáljanak annyit. Remélem több előzést és csatát láthatunk majd tavalyhoz képest ;-D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankock Posted Március 25, 2011 Share Posted Március 25, 2011 Vettel Kylie Minogue-nak hívja új autóját De most először keresztelte el élő személy után a kocsiját. "Érdekes a hátulja, hajlékony, és jó ránézni" - indokolta meg Sebastian Vettel a Bildnek, miért az ausztrál énekesnőt választotta az RB7-es modellnek. Valószínűleg számított az is, hogy az F1 épp Ausztráliában indul, péntektől. A káosz és Schumacher éve lehet 2011 Pénteken indul a Forma-1 két favorittal, több bizonytalansági tényezővel és egy titkos esélyessel. Rekordhosszúságúnak tűnő, négy és fél hónapos téli szünet után kezdődik hétvégén az idei Forma-1-szezon, a helyszín klasszikus, Ausztrália. A sorozatnak már két hete el kellett volna indulnia, de Bahrein a bizonytalan politikai helyzete miatt nem tudta vállalni a rendezést, a sivatagi futamot ősszel pótolhatják, de könnyen lehet, hogy végleg elmarad, és mégsem lesz az F1-történetben először húsz verseny. A várakozás nagy, főleg mert lesz egy teljesen és egy korlátozottan kipróbálatlan tényező, amikekkel az izgalmakat akarják növelni: a menet közben előzésekhez állítható hátsó szárny és a Pirelli-gumi. A különleges légterelőt élesben először Melbourne-ben vetik be, az új gumit a spanyolországi teszteken próbálgatták, de mivel a bahreini gyakorlás elmaradt, olyan melegben, mint az ausztrál, még nem futottak vele. Az Ausztrál GP menetrendje Péntek, március 25. 1. szabadedzés 02:30 - 04:00 2. szabadedzés 06:30 - 08:00 Szombat, március 26. 3. szabadedzés 04:00 - 05:00 Időmérő 07:00 Vasárnap március 27. Futam 08:00 Jarno Trulli szerint a Pirelli káoszt okozhat, Jenson Button állítja, sokkolóan sok előzés várható miatta, ugyanis azt már szinte az összes pilóta és maga a gyár is megerősitette, hogy abroncsai sokkal kevesebbet bírnak, mint az előző Bridgestone-ok. Az F1-vezetők szándékosan akarták így, de arra talán ők sem számítottak, hogy az olaszok gumijaival csak három vagy négy kerékcserével lehet majd teljesíteni egy futamot. A stratégia nem kicsit értékelődik föl, az időmérő állítólag veszít majd jelentőségéből, a sok kiállás miatt többen nyerhetnek. Hogy hányan, az persze csak Ausztráliában derül ki. A topcsapatok természetesen most is technikai fölényben vannak de a tavalyi újonc istállókon kívül már mindenkinél ott lesz az egy év kihagyás után visszatérő KERS. Az utóbbi két év slágerét, a dupla diffúzort betiltották, de máris itt az új őrület, az előre kivezetett kipufogó, ami a Renault találmánya. Az ötlet akkora, hogy a Mercedes-főnök Ross Brawn szerint fontosabb lesz, mint a dupla diffúzor volt, amivel csapata 2009-ben tarolt. A teszteken a kipufogó hatása abban nyilvánult meg, hogy a Renault általában ott volt az élmezőnyben, ami Fernando Alonso szerint annyira szoros, hogy lehetetlen erősorrendet felállítani. A spanyol állítja, a Red Bull a leggyorsabb, a Red Bull pilótái inkább a Ferrarit dicsérték, de a címvédő Sebastian Vettel megjegyezte, hogy jobb tesztszezonja sosem volt a mostaninál. A Red Bull sokat, a Ferrari rengeteget futott télen, de az utolsó napokon a Mercedes Michael Schumacherrel gyorsabb volt náluk . A német teljesítette a legjobb időt Barcelonában, ahol a legtöbbet, összesen kilenc napot gyakoroltak. A Merci a végéig szenvedett, így jelenleg is óvatosan optimista, Schumacher dobogós helyeket vár, de azt nem tudja, képes lesz-e folyamatosan nyerni. Csütörtökön viszont már azt mondta, ők lehetnek a Red Bull első számú üldözői. A Red Bull, a Ferrari, a Mercedes és a Renault jól ment, de az élközelbe várt McLaren kevésbé. Sokszor lerobbantak, lassúak voltak, Lewis Hamilton és Jenson Button nyilvánosan aggódott, így Ausztráliára átépítik a kocsit. A csapatfőnök egymásodperces gyorsulásra számít az egyszerűsítésektől. A tesztek meglepetése a Sauber volt, de váratlanul nem is tavalyi újonca, Kamui Kobajasi, hanem az idei, a fizetős Sergio Perez. A mexikói vicces kanyarlevágással tűnt föl, de néhány nap múlva ugyanolyan időt futott szabályosan is, és a hosszabb távú eredményekből úgy tűnik, a Sauber nem blöfföl. Összességében elmondhatjuk, a favoritok a tavalyiak, a Red Bull és a Ferrari, vagyis Vettel és Alonso. Michael Schumachert konkrétan még nem sorolják oda, de nem lenne váratlan, ha már Ausztráliában tudná tartani a lépést egykori legyőzőjével és utódjával. Sőt, mivel a stratégia idén állítólag sokkal fontosabb lesz, mint eddig, Schumacher az agytröszt Ross Brawnnal előnyben is lehet a másik némettel és a spanyollal szemben: már a Ferrarinál is többször bizonyítottak együtt, és Brawn azóta sem igen szúrt el taktikát. A legjobbak közül az nyerhet, aki a lehetséges gumikáoszt kellő ésszel és gyors gondolkodással a maga javára tudja fordítani, és abban Brawnt elég nehéz legyőzni, ami persze a Mercedes és Schumacher - esetleg Nico Rosberg - sikerét is jelentené. http://port.hu/forma-1/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=15066685&i_topic_id=1 http://port.hu/forma-1/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=15066692&i_topic_id=1 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted Március 25, 2011 Author Share Posted Március 25, 2011 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Március 25, 2011 Share Posted Március 25, 2011 Német humor... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.