Daniels Posted Május 19, 2008 Share Posted Május 19, 2008 Ismét megverték a Bugatti Veyront Ezúttal egy német sportkocsi, a 9FF GT9 szárnyalta túl a Bugatti 407,75 km/h-s sebességét, igaz, csupán egy hajszállal. A Porsche típusaira emlékeztető gép még április 10-én, Papenburgban esett át a végsebesség-teszten, ahol 409 km/h-ig gyorsult. Ez pillanatnyilag tényleg csak a Bugatti megelőzésére elég, hiszen az amerikai Shelby Supercars Ultimate Aero típusával még tavaly 411,76 km/h-ra javították az utcai autók sebességi világrekordját. A GT9 egyébként mindkét riválisánál kisebb teljesítménnyel oldotta meg a feladatot: míg a Bugattit 1001, az SSC sportkocsiját pedig bő 1200 lóerő mozgatta, addig a 9FF autójába egy 4 literes, ikerturbós, hathengeres boxer került, 987 lóerős teljesítménnyel. A német tuningcég szakemberei láthatólag mindent megtettek, hogy a Veyron fölé kerekedhessenek, még a hátsó felnik légellenállását is lefaragták egy-egy műanyag lap felcsavarozásával. A GT9 egyébként nem igazi Porsche, inkább a 911-es sorozat egyfajta újragondolásának eredménye. A 9FF eredetileg Porschék tuningolásával foglalkozott, és nagyrészt ma is ebből a tevékenységből élnek - ennek köszönhető, hogy az autó orra, és a hathengeres boxermotor is egyértelműen a stuttgarti sportkocsigyártó mintáit követi - ám a GT9-es alkatrészeinek csupán a 2%-a származik a Porschétől, a többi mind saját fejlesztés. A stabilitás javítása érdekében a hátsó tengely elé szerelték a motort, és a tengelytáv is hosszabb lett, így nem kellett a futómű geometriájával kompenzálni a rossz súlyelosztást, ahogy a farmotoros 911-es esetében. A Volkswagen csoport annak idején a világ leggyorsabb autójának ígérte a Veyront, de ez már a második eset, hogy egy majdnem névtelen kis tuningcég túlszárnyalja a méregdrága Bugatti végsebességét. Az az érzésünk, csak idő kérdése, hogy a VW mérnökei állítsanak egy picit a rettenetes W16-os motor vezérlésén, és fussanak egy új, mondjuk 413 km/h-s rekordot. forrás: Tc.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Május 19, 2008 Share Posted Május 19, 2008 szerintem ez olyan értelmetlen szőrszálhasogatás... 408 helyett 409-cel ment... meg 1001 lóerő helyett csak 987... azért beültem volna... érdekes lehet autóval ekkora tempót menni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 22, 2008 Author Share Posted Május 22, 2008 Itt egy tesztvedió: http://youtube.com/watch?v=-ffYokJgg5s ennek az autónak vmi brutális a hangja Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj Tommy Posted Május 25, 2008 Share Posted Május 25, 2008 Ez nagyon brutál autó lett nekem az is elég lenne, ha lenne autóm az menne 250-nel, nem, hogy 400-ön felül Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwsan Posted Július 3, 2008 Share Posted Július 3, 2008 Most ez olyan dolog hogy lehet hogy megverte de ezt az autót meg kellene nézni belülről is nincs benne semmi még egy rádió se. A Veyron egy luxus-sportautó ez pedig egy fapados. Egyiket sem lehet igazán arra használni hogy reggel elmenjek a pékségbe pékségbe zsemléért(bár biztos még meleg lenne amikor haza érek vele ). De a Veyront jobban lehet használni. És sztem többet is bír. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 25, 2008 Author Share Posted Augusztus 25, 2008 bocsi, de most adták ki utcai változatban is, szal lehet hogy ehez az autóhoz képest a VEyron lesz majd fapados és abba majd hallgathatod a rádió 1-et, vagy a sláger rádiót! nem hiszem hogy mondjuk pont egy turobós boxermotoros autóba kell rádió...max ha elengedett gazdag csicska vagy...már bocs, de ez a motor beszél hozzád! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
balu1977 Posted Augusztus 26, 2008 Share Posted Augusztus 26, 2008 Aki ilyet vesz az mutogatni fogja,nem hajtani. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
warnboy Posted Augusztus 26, 2008 Share Posted Augusztus 26, 2008 Szép kocsi, gyors is és még kényelmes is .. : ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
kita100 Posted Augusztus 26, 2008 Share Posted Augusztus 26, 2008 Jó hangja van az biztos. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Megazért azt ne felejtsük el, hogy a Bugatti Veyron gyári autó, míg ez a Pórse egy épített járgány, szal egy tuningolt, nem gyári. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Jól mondja Szabó Norbi is! a Veyron egy luxussportkocsi, míg a Porsche egy tuningolt gép! Gondoljatok bele, mi lenne ha elkezdenék tuningolni a Veyront is! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Semmi, azt a motort nem lehet tovább húzni... Semennyivel. 16 hűtő van a motoron, és így is nagyon érzékeny a hőellátás. Semmivel nem lehet belőle kihozni többet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 én azon a véleményen vagyok hogy úgysem lehet ennyivel menni sehol,tehát ez már csak papíron növeli az autó árát,egyediségét. Én ha sportkocsit vennék akkor olyat ami 220-at tud menni és nekem tettszik. Utána már nem érdekel hogy mondjuk 340-et is ki lehetne hozni belőle. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Augusztus 29, 2008 Share Posted Augusztus 29, 2008 Höhh Ez azért nem így lenne, ha ott lenne a segged alatt egy Veyron, vagy egy Enzo, vagy akár egy mezei F355-ös, esetleg 993-mas Carrera... Úgysem tudnád megállni, hogy ne üsd-vágd amikor csak lehet. 400-zal nem lehet menni sehol, de 300 környéke egyáltalán nem elérhetetlen akár itthon sem... Nem, hogy 250... 210 fölött meg már én is utaztam. Ha belegondolsz, nagyságrendi különbség nincs aközött, hogy 200nál vagy 400nál történik AKÁRMI... De ez erről szól. Őszintén, ki tud kihasználni egy régi Ferrari GTO-t (Magnum-Ferrari)? Senki... Mégis, manapság szinte megmosolyandó a teljesítménye... Vagy egy átlagos sofőr mikor tud kihasználni 130-150 lóerőt? Úgy, hogy az ne csak pedálrugdosás legyen... Szinte semmikor. Itthon van egy-két szerpentin ahol lehet neki tolni, és élvezetes. Autópályán egy féltégla is tud menni 200-zal, csak rá kell rakni a gázra . Közúton is ritka (nem mondom hogy nincs) az olyan előzés, amikor egy 150 lovas autónak mind a 150 lóereje kell, és végig van forgatva 2-3-4-ben... Ergo: szükségtelen 100-120 lóerőnél erősebb autókat gyártani. Mégis, a kínálat legalább felét, ha nem a két harmadát efölötti, gyakran 200 ló fölötti autók alkotják. Minek? Erre mondja az igazi autóbuzi, hogy: "csak" Ezen felesleges vitát nyitni, az autózás erről szól. Presztízsharc, hogy milyen erős egy autó. Presztízskérdés, hogy valakinek terepjárója legyen (x5 és társai), mert ÚGYSE megy vele terepre, vagy ha megy, egy xDriveos bmw akkor is úgy elakad mint a szemét. Akkor minek? CSAK. (Ne nyissunk az ikszötös tulajokról vitát, csak kiragadott példa és nem is teljesen tökéletes, de valahol erről van szó...) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Augusztus 30, 2008 Author Share Posted Augusztus 30, 2008 Megazért azt ne felejtsük el, hogy a Bugatti Veyron gyári autó, míg ez a Pórse egy épített járgány, szal egy tuningolt, nem gyári. Jól mondja Szabó Norbi is! a Veyron egy luxussportkocsi, míg a Porsche egy tuningolt gép! Gondoljatok bele, mi lenne ha elkezdenék tuningolni a Veyront is! tehát akkor lassan mondom és érthetően: EZ az autó is GYÁRI, azaz kapható GYÁRI változatban! (auto bild 60éves porsche...porsche krónika ) nemértem, ti süketek vagytok? ha jól tudom a Bugatti is VW-hez tartozik valamenyire... S azzal amit előttem leírtál vikking, teljesen egyet értek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creoque Posted Szeptember 20, 2008 Share Posted Szeptember 20, 2008 Nekem a Bugatti ezerszer jobban tetszik, mint ez a izé ami megverte egy hangyaizényivel Gyönyörű a Veyron... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomeeee Posted Október 27, 2008 Share Posted Október 27, 2008 Ez egy Porsche 911 szinte csak a hátulja van máskép de ott rendesen de attól még tetszik sztem egy jó kocsi Porsche-nek nincs rossz autója ugymint a Bugattinak sem Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.