DriftKing Posted Április 10, 2008 Share Posted Április 10, 2008 Feltörték a Nissan GT-R motorvezérlőjét Egy amerikai tuningcég azt állítja, szakemberei sikeresen kiiktatták a Nissan sportkocsi sebességkorlátozását, és már a motorvezérlés egyes paramétereit is sikerült módosítaniuk, így nincs többé akadálya, hogy a GT-R teljes tuningpotenciálját kihasználják, vagy akár közúton több mint 300 km/h-s sebességgel száguldjanak vele. A Cobb nevű vállalkozás régóta foglalkozik Nissan motorelektronikák átprogramozásával, eddig elsősorban 350Z-hez, valamint Infiniti G35-öshöz és G37-eshez kínáltak áthangolt motorvezérlőket. Így amint kiderült, hogy a GT-R japán változata 180 km/h-s gyári sebességkorlátozással érkezik, amely csak egyes japán versenypályákon oldódik fel, azonnal ráharaptak a lehetőségre. Szereztek egy példányt a sportkocsiból, és nekiálltak megfejteni az elektronikájába épített titkosítást. A feladat nyilván nem volt egyszerű, hiszen a GT-R tavaly ősszel került piacra, de a Cobb szerint a sebességkorlátozást már sikerült feloldani, sőt már módosított befecskendezési térképekkel és töltőnyomás-vezérléssel kísérleteznek, így mire az autó Észak-Amerikában is piacra kerül, kész megoldásokkal várhatják azokat, akik nem a gyáriak elképzelései szerint akarják használni méregdrága sportkocsijukat. A Nissan GT-R az első olyan sportkocsi, amelyet a gyár megpróbált teljesen elzárni a tuningcégek elől, nemcsak a sebességét korlátozták, de többek közt azt is megpróbálták megakadályozni, hogy a gyáritól eltérő felniket szereljenek az autóra. A próbálkozásuk azonban kudarcnak tűnik. Biztos, hogy mire az egész világon bemutatják az autót, tucatnyi tuningcég kínál majd hozzá feltört vezérlőegységeket, és nyilván sok vásárló hozzájuk fordul majd, akár a garancia elvesztését is vállalva, hogy új sportkocsijával ne valljon szégyent a szomszéd Audi R8-asával, BMW M3-asával vagy Porsche 911-esével szemben. forrás: totalcar.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Április 10, 2008 Share Posted Április 10, 2008 Ügyesek a srácok ha tényleg feltörték .Nem értem hogy a Nissan miért rak bele 180-as maxot ha bírna többet is a kocsi és így alapon alulmarad több más kocsival .... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Május 15, 2008 Share Posted Május 15, 2008 nah végre, gratulálok nekik! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerox001 Posted Május 17, 2008 Share Posted Május 17, 2008 végre. legalább most felszabadult az erő a motorból... amugy ez a 180km/h milyen má hát a mi peugeot-unkal otthaggyuk... mekkora égés az. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwsan Posted Július 3, 2008 Share Posted Július 3, 2008 Ez is szép lesz hamarosan jönnek a az 1000 lovas (vagy még több), mint ano. a Skyline idejében. Végül is ez a Skyline csak kicsit megújítva és más néven... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ps2fan Posted Július 7, 2008 Share Posted Július 7, 2008 Hát... nem értem miért akarta a Nissan hogy ilyen "egyedi" legyen a kocsija.... Várható volt hogy feltörik... sőt ha nem tudták volna feltörni kiveszik az eredeit motort és raknak bele egy jobbat.... nem értem... ha többel megy a kocsi kínálhattak volna magasabb vételárat is.... ok 250-nél lekorlátozzák de 180-nál... nekik miért nem mindegy hogy miután eladták azután mit csinálnak velük? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Július 10, 2008 Share Posted Július 10, 2008 Azért van benne 180as tiltás, amiért minden Japán autóban. Kivétel nélkül, mindegyikben. Azért, mert ott max annyival szabad menni. A régebbi Skyline se ment többel ám (a belpiacosok). Sőt... Mondok még vadabbat: Láttam egy videót, amin Ayrton Senna próbálja ki Suzukában az akkor vadcsiúj Honda NSX-et. A km óra 180-ig van skálázva, többször is kiakasztja. Mert belpiacos. akkor még nem korlátozták tiltással, csak így... Na szóval ez van. Japán belpiacos Lancer EVO-k, Impreza WRX STI-k (amik még erősebbek is asszem, mások a környezetvédelmi normák talán... De lehet, hogy Amerikában erősebb az STi ), 180 azt kész... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ps2fan Posted Július 10, 2008 Share Posted Július 10, 2008 pfff... itt meg 130-al lehet menni.. Még jó hogy nincs Magyarországanak saját márkájaXD Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Július 12, 2008 Share Posted Július 12, 2008 Japánban azért máshogy mennek a dolgok )))) Szerencsére... Én pl ahogy ismerem magam, nem tudnék egy olyan túlszabályozott világban élni... Amúgy a zimport gépeket is leszabályozzák szerintem a hatóságok... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
morze Posted Július 12, 2008 Share Posted Július 12, 2008 viking56: Mazda RX8 Japán autó, mégis többel tud menni, mint 180. Akkor ebből "kifelejtették" a korlátozást, vagy mi? De van olyan Honda is, ami szintén többet tud, mint 180. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ps2fan Posted Július 15, 2008 Share Posted Július 15, 2008 Ez jó kérdés... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomeeee Posted Október 27, 2008 Share Posted Október 27, 2008 zsír akkor nem 180-200 maxal fog küszködni a kedvenc autóm Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.