Islander Posted Február 26, 2008 Share Posted Február 26, 2008 ha nem hozza be a képet: http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/liqtxt+copy.jpg 1. hozz létre egy nagyobb méretű képet (én 700*700 pixelest használtam) és öntsd ki feketére 2. írj a képre egy tetszőleges szöveget amelyett elforgatsz úgy hogy keresztbe álljon és olvaszd össze a backgrounndal (Ctrl + E) 3. használd a Filter/Stylize/Wind parancsot 2-3x alapbeállításon jobbrol és balról is 4. forgasd el a képet 90 fokkal és ismételd meg a wind filtert megint 2-3x alapbeállításon jobbról balról megint 5. forgasd vissza eredeti állásba 6. használd a Filter/Distort/Twirl-t és csavard meg a képet amennyire szeretnéd 7. utánna Filter/Artistic/Plastic Warp 8. utánna Hue/Saturationnal (Ctrl + U) válaszd ki a szint ha valami nem világos akkor kiegészítem ezt én írtam légyszi ne hurrogjátok le mert ez az 1. tutorialom és kezdő vagyok photoshopban Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
piccolacui Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Nekem tetszik. Bár a képet nem jeleníti meg, de amit megcsináltam az jó lett. Kösz. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tusnyák Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 (edited) a CTRL+E az micsoda ?? csak mert nekem nem hoz ki rá semmit ... Módosította December 10, 2009 Gabi89 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
piccolacui Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Bele kellene olvasztania a szöveget a háttérbe, hogy egy képként kezelje. De szerintem, attól függetlenül, hogy nem működik nálad, még megtudod csinálni, nem? Valahol be lehet állítani a billentyű kombinációkat a PS-ben, majd megkeresem hol. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...