DriftKing Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 Adatok: Toyota Supra Motor/Erőátvitel: 3 literes 2JZ-GTE blokk; CP Pistons dugattyúk; Carrillo hajtókarok; ARP hengerfejcsavarok; átalakított hengerfej; túlméretes szelepek; fokolható HKS vezérműtengelyek; GAS Motorsport leömlő és kipufogórendszer; Garrett GT47/88 turbó; GFB lefújószelep és nyomásszabályzó; mart alumínium benzinelosztó; 6 db 1600 cc-s Indy Blue injektorfej; három Walbro benzimpumpa a tankban; Hypertune 100 mm-es pillangószelep; GAS Motorsport intercooler és vízhűtő; Davies Craig elektromos ventillátorok és vízpumpa; Motec M800 ECU; Motec gyújtáselektronika; Exedy háromtárcsás kuplung; karbonkardán; fixen rögzített differenciálmű Futómű: egyedi, teljesen állítható futómű; Cusco toronymerevítők Fékek: TRD fékrendszer; elöl 320 mm-es, hátul 300 mm-es tárcsák, elöl 4, hátul 2 dugattyús nyergek Kerekek: elöl 9x18-as, hátul 11x18-as BBS RS-GT felnik; elöl 245/40-es, hátul 285/35-ös gumik Karosszéria: teljesen felújított karosszéria; első toldat és küszöbök üvegszálból; PPG fekete fényezés Belső tér: fekete/vörös vőrrel újrakárpitozott belső ülések és középkonzol; Momo kormány, váltógomb; OBX TypeR pedálok; TRD 320-ig kalibrált sebességmérő; TRD fordulatszámmérő; Pioneer DVD-s fejegység; Boston Acoustics hangszórók a turbó 3,1 baros nyomása mellett értek el ilyen eredményt. "Aki jártas a turbómotorok területén, tudja, hogy a nagy turbó nagy turbólyukat eredményez. Ennél a Supra-nál ez hatványozottan igaz, a gigantikus feltöltő csak nagyon későn kapcsolódik be a munkába, addig a háromliteres motor tökéletes társ a normál tempójú közlekedésben. De nem árt óvatosnak lenni, hiszen a turbónyomás egy adott ponton nagyon gyorsan épül fel, és ilyenkor csak tizedmásodpercek kérdése, hogy a robbanásszerű teljesítmény- és nyomatéknövekedés komoly bajt okozzon." egy dyno-run: http://youtube.com/watch?v=R6df1Fc0X1Y további képek: http://www.gasmotorsport.com.au/gallery/thumbnails.php?album=9 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
zplleo Posted Január 17, 2008 Share Posted Január 17, 2008 kicsit izmos gép! nagyon faxxán néz ki!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 17, 2008 Author Share Posted Január 17, 2008 jahh, elfogadnám, csak elég nehéz lehet kordában tartani ekkora erőt... hasonlítsd össze a turbó méreteit a blokkéval nemsemmi... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomirad Posted Január 18, 2008 Share Posted Január 18, 2008 Ez benne van a mostani Tuningba is... Elfogadnám én is még akkor is ha pár száz lóérővel kevesebb lenne benne... De azért kiváncsi lennék mekkora a max sebbesége a pályán... mert a fékpad megadd valamit de ott nincs lég ellenállás meg pár befolyásóló tényező... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 18, 2008 Author Share Posted Január 18, 2008 nem ez az első autó, amit onnan szerváltam ki... nézd meg a totalcar/hírek topicot, és találkozol még pár ismerőssel... azért raktam be, mert nem mindenki veszi meg, pedig ezeket mindenkinek látnia kéne Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
zplleo Posted Január 18, 2008 Share Posted Január 18, 2008 ÍÍÍÍ!!!anyám! még csak most vettem észre én is a turbó méreteit!!!húúúúhhh!!!ez zsíír! húú! most olvastam el a *-gal jelölt részt!!!! ÍÍÍÍ!!! ez télleg naggyon komoly gép lehet!!! hány lovas??? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 18, 2008 Author Share Posted Január 18, 2008 1. milyen csillaggal jelölt részt??? 2. a szövegben, a videóban, és még a topic alcímében is benne van hogy 1231 lóerős Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
zplleo Posted Január 19, 2008 Share Posted Január 19, 2008 bazz! nem csillagXD nahh szal ezt: "Aki jártas a turbómotorok területén, tudja, hogy a nagy turbó nagy turbólyukat eredményez. Ennél a Supra-nál ez hatványozottan igaz, a gigantikus feltöltő csak nagyon későn kapcsolódik be a munkába, addig a háromliteres motor tökéletes társ a normál tempójú közlekedésben. De nem árt óvatosnak lenni, hiszen a turbónyomás egy adott ponton nagyon gyorsan épül fel, és ilyenkor csak tizedmásodpercek kérdése, hogy a robbanásszerű teljesítmény- és nyomatéknövekedés komoly bajt okozzon." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
respecta Posted Január 19, 2008 Share Posted Január 19, 2008 ezzel már lehet meglepetéseket okozni tetszik ez a megoldás: "normál tempójú közlekedéshez" Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted Február 1, 2008 Share Posted Február 1, 2008 atttyyya uhristennn! Ez nagyon durvaa Toyota Supra forevör Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomi14 Posted Február 7, 2008 Share Posted Február 7, 2008 Ebbe beülsz és már ott is vagy Kínában Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vin Posted Február 7, 2008 Share Posted Február 7, 2008 Tuning 2008/1-2 ben főcímlapon van. feltettem nektek a cikket (lefotóztam 6megapixel ben.. szal lehet nagyítani, olvasható remélem megfelel u.i.: brutális gép. a turbo meg no comment... 3.1 baros turbónyomás.. OMG. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Február 26, 2008 Author Share Posted Február 26, 2008 kösz hogy bescannelted! (kben ha körbenézel itt a Totalcar topicban, nem ez az első Tuning Magazinból berakott autó... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Setyú Posted Június 17, 2008 Share Posted Június 17, 2008 asszem erről láttam egy olyan videót hogy majdnem sikerült leugrania a padról Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Június 23, 2008 Share Posted Június 23, 2008 Ez az autó isten ajándéka! igaz nekem csak az egyel előbbi sorozatú Suprára lesz pénzem, de azzal is be fogom érni! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.