mandark94 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 (edited) Túl sokáig tartana ide belinkelni őket, nézzétek meg őket itt: http://mandark994.deviantart.com/gallery/ Módosította December 13, 2007 Gabi89 Direkt link használata tilos.Máskor használj Code tagot. [code] [/code] Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 nagyon zorall munkáid vannak! ez a sig pl nagyon tetszik! valami tutor félét írhatnál ... vagy ha megtisztelnél azzal, hogy megosztod velem a psd-t, vagy csak a sima forrásokat, akkor azt nagyon megköszönném meg ahogy néztem, nagyon szereted a splinter cell-t aki sam fisher kalandjait szereti, az rossz ember nem lehet Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandark94 Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 Köszönöm hát ez végülis csak c4d renderekből áll + pár filter. Psd sajna már nincs :S splinter cell meg forever ^^ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 így van ^^... ilyen cad renderekről leírást, vagy akár te tudsz nekem segítséget adni? vagy programot, vagy ilyesmit? vagy bármit? előre is köszi ^^ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi89 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Nem cad renderek hanem C4D.Amúgy lehet sokat találni neten meg készíteni is mondjuk Cinema 4D,3d studio max-al. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 ja hogy van különbség c4d és cad között? :S hupi ... és ezeket készíteni nehéz? (mondjuk ez elég relatív fogalom )... okay, mindenesetre utánanézek amúgy mások c4d rendereit felhasználni nem olyan, mint vt-zésnél más munkájáról lenyúlni alkatrészt? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandark94 Posted December 13, 2007 Author Share Posted December 13, 2007 Ha nem jogvédett, akkor nem. Ezek szimplán olyanok mint pl. egy halo render csak nem emberrel hanem alakzattal. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 ááá értem okay, köszi csak már túl régóta vt-zek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts