Jump to content
PirateClub.hu

Robogó és gyorsasági tuningolása!


motorka
 Share

Recommended Posts

Hááát akkor tegyük tisztába a dolgot...

1.Ha lehúzzuk a kábeleket a hőmérőröl, akkor persze nem mutat semmit!

de én már gondoltam kábelszakadásra is....

Nem hiszem amúgy, hogy csak úgy el szokott volna romlani a mérő... de ki tudja!

2. ha forr a víz a rendszer "tetején", akkor biztos, hogy nem jó szerintem a keringető... mert ugye, ha keringetne, akkor hűtene a rendszer!

Főleg, ha a tetején bugyborékol, akkor teli van vízzel...

tehát ha teli, és jó a keringető, akkor annak, KÖTELEZŐ hűtenie!!!

Ha így sem hűt akkor vagy dugulás, vagy tényleg annyira hajtod, hogy kevés a levegő a hűtésnek!

ha tiszta a rendszer(dugulásmentes), akkor ventiszerelés azt késsz!

vagy az összes hűtőrácsocska el van hajlítva és nem megy át a levegő közöttük...

 

Vagy komolyan én már ezeken kívül nem tudok semmire sem gondolni!!!!!!! :D :D :D

 

 

Más téma:

Kitaláltam még régebben egy fasza trükköt!!! :D

Vettem ilyen vadriasztót autósboltban...

Nahh azokat(2db)beszereltem a turboléghűtés házába,

úgy, hogy durván kapják a levegőt a ventiről!!! :D

Hááát a hatás annyi volt, hogy úgyanúgy fütyült a jog, mint az ilyen durva turbo-s autók :D

Megálltam a pirosnál, fék be, picit pörgettem, azt néztek,

hogy mi a fasz van ebbe a robogóba!!!XD

kuvvajó hogy megjelenik a pici fekete csoda 70-el, azt csak csak megfigyelik, hogy milyen durva fütyülése van neki, ahogy túráztatja!!! :D:P

amúgy ha mögöttem mentek, mondta haver, hogy még autóban is lehetett hallani :)

 

Vélemények???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hááát akkor tegyük tisztába a dolgot...

 

 

igazad van pjotr! ha a kábelt lehúzod, nem fogsz semmit sem látni a kijelződön(no signal :D ), ha kábelszakadás van, akkor ugyanez a helyzet! szal az nem lehet, mert Laci már írta, hogy ien 110°C-kat mutat...pedig igenis, az Aerox Nitro-kon tipikus hiba...nem tudom miért, de 4 havernak is van nitro-ja, és egyiknek se mér :)

ha forr a víz a tartályban, akkor ott súlyos gond van, mert akkor elvileg keringet a motor, hisz magátol nem melegszik a víz. namármost a vízpumpa a rendszeren ugyebár odaviszi a hűtőhöz a meleg vízet, hogy ott lehűljön. tehát, ha a tartálynál forr, az nem keringési hiba, nincs dugulás sem. ha viszont nem forr ott, és hideg a hűtő, akkor ott télleg dugulás van, akkor jöhet a Tiret, vagy Miszter Mászöll! :lol: :lol: :lol:

 

Más téma:

Kitaláltam még régebben egy trükköt!!! :D

 

Vélemények???

 

apám te mekkora arc vagy :D ez nagyon menő! csinálj pjotr pls vmi videót!!! erre nagyon kiv vok!!!! :D nagyon tetszik! ja és mien a venti? berakod?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Üdv néked Soße

Látom te is otthon vagy a dologban ;) és igazad van ;)

igen, ha forr a víz a tartályban, akkor tényleg jó a keringetés és dugulás sincs...

Láma vagyok amúgy :D

 

 

Hááát én a ventivel semmit sem érek, mert Turboléghűtésem van :)

így nagyon nincs gondom a vízzel :)

 

Azt a turbo-s fütyülést nem tudom már egmutatni, mert a jog-ot már leraktam,

meg én ezzel ráb@xtam, mert nekem az egyik vadriasztó levált a falról,

és széttört a ventilátoron :D nahh, aaaannak aztán volt hangjaa :D

 

Úgyhogy ha valaki megcsinálja ezt, annak ajánlom, hogy tesztelés alatt,

mikor próbálgatod, hogy a házban hova kerüljenek

a vadriasztók a legjobb hang érdekében,

akkor elég csak a saját ragasztócsíkja,

DE ha már megvan a végleges helye, akkor már popszegecs,

vagy csavaros megoldással rögzítsétek ;)

 

De ugye ezt az okosságot sajnos a vízhűtéses tag-ok nem tudják használni...

 

 

ui:

SzÖcSkE-vel mi van? nem rak a speed-jéről képeket?

Link to comment
Share on other sites

Üdv.! Srácok

bocsi, hogy nem írtam, de nem igen volt időm, 99-es a gép, LeoVinci pufó van rajt, ami elég jól szól rajt, meg hát, aztért kb. 15km/h-t dobott a végsebességen, és persze sokkal jobban gyorsul, a héten kap egy új láncszettet, lekéne már cserélni... :D

képeket teszek fel, csak még alszom egyet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Warnboy érthetően legközelebb :D lol

Amúgy nekem az a 40.000,-(kipuf) nem éri meg azt a +10km/h-t meg a 3 lovacskát plusszba :(

Bár ha egyszer sok pénzem lessz :)

 

SzÖcSkE én azt hallottam, hogy a nagyobb karbi, 70-es henger, sport kipuff

Sokkal jobban eszi a blokkot, mint az 50-es karbival!

De lehet nem, csak gondoltam ez sem utolsó szempont ;)

Link to comment
Share on other sites

ja, azt hittem nekem szántad, de akkor nem nekem, hanem pjotr666-nak

nekem megérte a pufó, mert 26.000-ért vettem, na de jobb lett volna egy Arrow, de hát az drágább, kb. 80.000

azért is akarok nagyobb karbit, mert így nem sokat ér a 70-es henger, sportpufó... és akkor legalább menni is kb. 120-125-öt

50-es karbi? :D

 

amúgy haverom RS-e, full Mallosi tuningos + Arrow pufó, és neki 145-öt megy :huh: vagyis a volt RS-e, mert már eladta :(

de ahogyan ment, húúú :D na a hangjáról nem is beszélek, olyan marha jól szólt, hogy az nem igaz áááá

Link to comment
Share on other sites

nekem megérte a pufó, mert 26.000-ért vettem, na de jobb lett volna egy Arrow, de hát az drágább, kb. 80.000

azért is akarok nagyobb karbit, mert így nem sokat ér a 70-es henger, sportpufó... és akkor legalább menni is kb. 120-125-öt

50-es karbi? :D

-->igen, azt mondják, rs-ekre marhára megéri a kipu csere, főleg a 125ösökön :) egy karbi csere is nagyot dobhat! amúgy a bátyám aeroxán is arrow dob van...na annak aztán hihetetlen hangja van B) nagyon szép, ropogós :D

 

Különben én vag egy 125ös RS-t vennék, vagy egy 125ös DRZ-t...nagyobb méretekben meg 400as DRz powaaa :DB)

Link to comment
Share on other sites

KI mennyit adna a mocimért? képeket láttatok róla pár lappal ezelőtt:

Ami benne van : Athena sport henger -HEBO "Racing" főtengely- Malossi fly kuplung, Polini Variátor, Malossi kevlár szij,MHR OVERRANGE szijtárcsa.top membránház karbon lapokkal.21es dellorto karburátor,Gianelli reverse kipuff.

Egy új gumi, és egy hátsó fékbetét kell rá.Szezon kész.Nem rég kapott új szijjat, görgöt , rugókat.Meg egy új hengert..Értelmes ajánlatokat várok ;)

Link to comment
Share on other sites

Hát nem tudom..Azért sok mindent megéltem.. Kész a Piaggio Sfera is ... blokk cserés volt..abba még egér is volt kajakra..rég láttam egy ilyen gatya blokkot :D :D ...... Holnap behangolom dúrvára a malát.Rárakom a szürke idom szettet, megcsinálom a kormányt.Lehet veszek megint egy DH-t ..

Link to comment
Share on other sites

húú akkor komoly tunying lesz az mester ;)

 

Különben mentem egy full mid-race tuning aeroxxal....hát hadd ne mondjam, ütöttem neki rendesen :lol: ....olyan 125-130Km/h a vége...üres volt a főút, a motor meg törni akart, hát mondom zúzzá öccsém :D

Link to comment
Share on other sites

Amúgy új főtengely, a henger kilesz hegyezve még jobban új dugó, újszij,újgörgö, blokk fel lesz polirozva "elméletileg" :) Meg új hátsóékszijtárcsa..15/50es DR végátétel..most egy ideig biciklizni fogok... nem baaj :) Köv hónapba Saca lefesti a malát fekete fehérre..A Régi idom " replikája " lesz =) Még lesznek kivágások, valamint morcosítás is... lesz kilépő meg minden csuda :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...