Ákhem Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Valamiért nem értem, hogy miért minden állat hátulról csinálja, erre szeretnék választ kapni! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesiah Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 na ez elgondolkodtató kérdés Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raziel#666 Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 képzeld régebben Afrikában és az egyéb elmaradott országokban is csak úgy csinálták. aztán jöttek a misszionáriusok, és eltanúlták t?lük; hogy máshogy is lehet. innen ered a misszionáriús póz neve. ha gondolod, te meg tanítsd meg a többi állatot; hogy lehet máshogy is. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpicore Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Nézz sok Animal Planetet és megtudod Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinCE Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Nem minden állat csinálja hátulról...! Nézz tényleg több anális planetet! :lol: Például én sem... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ákhem Posted December 30, 2006 Author Share Posted December 30, 2006 :-D De milyen jó már elölről, nem jönnek rá??? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyifi Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Azért csinálják hátulról, mert ha elrontják, akkor kezdhetik előröl, ilyen egyszerű a megoldás. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
geri9010 Posted Június 3, 2007 Share Posted Június 3, 2007 ez jó mondjuk az én kutyám toszta előlről a nagy keveréket,mert nem érte fel! és ugrálta körbe majd eljutott előre a fejéhez, erre a nagy kutya lehajtotta a fejét, a kicsi meg azt toszta! a nagy kozbe meg nyalogatta a faszát kicsinek! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bécikeeee Posted Június 3, 2007 Share Posted Június 3, 2007 fúj milyen kutyáid vannak... De nem minden állat csinálja hátulról vagy ha igen akkor szted pl. a DELFINEK hogy csinálják hátulról? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaterpunktomi Posted Június 3, 2007 Share Posted Június 3, 2007 a halak nem hátulról csinálják!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts