a_grave_man Posted Március 9, 2009 Share Posted Március 9, 2009 Az én autómra is ráférne +100 LE, mert ez a most meglévő 60 elég kevéske, s majdnem ottmaradtam egy előzésnél pénteken. De ugyanakkor hazavágni se akarom a kocsit, lehet bele kéne törődni, hogy ez az autó ennyire képes. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Március 9, 2009 Share Posted Március 9, 2009 Én azt mondom hogy egy hétköznapi, családi autóban bőven elég 70-90 LE, ennél több már fölösleges. Nekünk a családi autónk egy 1.2-es 75 LE-s (1140Kg) Renault. Bőven jó, el lehet vele mászkálni mindenfele, de viszont nem mernék vele előzni. Talán egy Trabantot le tudnék gyorsulni 60 felett ha visszaváltok 3.-ba Így ha azzal kell mennem, vinni a családot ide oda akkor tudom hogy mit várhatok és nem nagyon izgatom magam a dolgokon. Tavaly volt egy 1.6-os VTI Hondám (160LE), azzal meg az volt a gond hogy éreztem az erőt alattam és mindig nyomni akartam neki Emellett elég sokat is fogyasztott 11 alá nem tudtam vinni sehogy, és itthon M.o.-n nem is lehet kihasználni egy ilyen autót. Úgyhogy letettem a sebességről és visszatértem a 100 LE alatti autókhoz Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fedde Le Grand Posted Március 10, 2009 Share Posted Március 10, 2009 1 kis vidi: http://www11.zippyshare.com/v/64273053/file.html erről a kocsikáról Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Március 10, 2009 Share Posted Március 10, 2009 Azt hittem nyomsz egy "kétkilót"... Egy háztömböt egy kézifékes kanyarért ? (csak viccelek) Tetszenek az ilyen rally matricás autók. grave man: enyémbe is kéne egy kis erö,talán ha vagy 7-8 évvel fiatalabb lenne még gondolkoznék is egy GTI - sesítésen (nyelvtanilag ez "ülj le fiamm eggyes " ) De igy hogy ilyen idös ez az ötlet kilöve. (a mostani ára másfélszeresét kéne rákölteni hogy Hibrid Gti legyen,az nagyonsok) Tegnap én is nyomtam egy vadaska kis kört, a szakadó esőben. COOL volt Páran húzódtak... Az elözés nállam nem ügy 120-nál ha kell zokszónélkül 3. = tiltás, sok erösebb kocsit megvicceltem már 3 dikba, pláne ismerös terepen.Itt felénk múltkor egy Cheeroki Jeepest is . Na az igaz ö nem ismerte hogy lehet a felváltva 1bal,1 jobb kanyarokat kiegyenesíteni, van ilyen kanyarkombináció vagy 4 errefelé, simán ráhúztam vagy 300 métert, de ö lassított... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 11, 2009 Share Posted Március 11, 2009 Fedde Le Grand Most meg ne haragudj, de ezt a videot minek töltötted fel? Amit Man0waR tett közzé múltkor, abban legalább volt valami eksön, de itt egy kézifékesen kívül (amit már bocs, de az alap Astrammal is megcsinálok) nem sokat fakítottál! Nem offolni akartalak, egyébként nem rossz a hangja, bár Man0waRral ellentétben én nem csipázom az agyon matricázott verdákat. TrueMaster A ti autótok meg hiába izmosabb ha nehezebb, s abszolult megértem ha nem mersz előzni vele. Én se erőltetem az enyémmel, mert tudom, hogy "hely kell neki". Apám szerint ezek kirakat kocsik, vagyis jól mutatnak, de nem előzésre valók. Ez a vissza három ismerős. Az előzésnél kb 75-80-al mentem már kilométerek óta, előttem egy Polo, előtte egy nyerges vontató. Nem vagyok egy gyorshajtó, lakott területen kívül is max 90-100, de picit már elgurult a gyógyszer nálam, mikor nyolcvannál 5-ből visszatettem háromba, index ki azt padlógáz. Csak ekkorra már a Polo és a kamion között kb egy autónyi távolság nőtt és a Polot még simán kielőztem, de mire a kamion mellé értem volt egy finom balos (meg az út sem volt az a legszélesebb fajta, sőt még a kátyúk miatt is hullámzott), a kamion meg azt hittem letúr, mert nem bírta a sávjában tartani magát. Jön a kanyar, na mondom ha most szemből jönnek szép lesz (mert nem láttam be a végét). És mit ad isten, megjelent vagy 75-100 méterre előttem egy ezüst Suzuki. Én nem figyeltem, hogy mennyivel megyek, azt se hogy hányasban, az autó meg már üvöltött, de valahogy csak a kamion elé vergődtem magam még kellő távolságban a Suzuki érkezése előtt, mondhatnám egy az egyben bevágtam a kamion elé (..... erősködik az is ha előzök ), nézek az órára, 100 km/óra, na akkor gyorsan fel ötösbe, aztán nem sokkal később satufék, mert lakott terület. Utána még vagy 5 percig kb kétszázzal vert a szívem. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Március 11, 2009 Share Posted Március 11, 2009 Egyébként ez az izgalmas, nem az amikor tudod hogy simán kielőzöl egy egész sor autót mielőtt szembe jönne valaki Hát ezzel az autóval már én is egy párszor az egekbe nyomtam a pulzusom, mert az elején még nagyon nem éreztem hogy mit tud és mire képes a kicsike És belevágtam olyan előzésbe amit ma már biztos hogy nem mernék, így hogy már ismerem nagyjából hogy mit tud az autó. Én szeretem nagyon ettől függetlenül hogy motorikusan elég gyenge, mert legalább betartom mindenhol a megengedett sebességet. Csak autópályát nem szeretem vele, mert 5.-be 120-nél 4000 fölött pörög a motor, úgy hogy 5500-nál van benne a tiltás, és mivel nem igazán jó a hangszigetelése így az a 4000-es fordulat olyan mint ha egy VTI Hondával 7000-nél lennék, persze a hangot nem lehet összehasonlítani, csak a hangerősséget Múlt hétvégén ismerősömék megkértek hogy vigyem el őket, mert valami céges balhé lesz ahol inni fognak. Lényeg hogy az ő kocsijával vittem a bagázst és mivel én nem mentem velük, így addig nálam maradt a kocsija és a végén mennem kellett értük. Na most annyit kell tudni hogy egy fekete Toyota Corolla Verso-ja van a srácnak, ami első ránézésre egy lightos kis családi autónak néz ki, DE viszont ha az ember beleül és odalép neki akkor egy kicsit lesokkol, mivel egy 170LE-s autóról van szó Alapból 2.2-es diesel ami gyárilag 160LE, de a srác megpiszkálgatta így 170LE körül van most az autó. Na de lényeg a lényeg, leszállítottam őket utána tartok hazafelé a városból... mindenhol betartom a sebességhatárt, nem akartam hogy valahol "értékes képek" készüljenek rólam, főleg hogy nem az én autómmal voltam De már szétvetett az ideg, mert folyamatosan előzgettek. Sose értettem hogy lakott területen hova sietnek az emberek ennyire hogy 50 helyett 70-80-at toljanak neki?! Na mind1. Tartok hazafelé, kiértem lakott területről szinte alig volt forgalom már estefelé, egyszercsak előbukkan egy srác a semmiből valami tuningolt sz@rral (asszem valami Daewo volt). Agyonmatricázott, széttuningolt, de csakis a legjobb TESCO ban kapható "tuning" elemekkel valami kályhacsővel a végén, aminek elég nagy hangja volt. Hallom hogy jön ezerrrel, én olyan 85-el mehettem kb. Gagyi 100Ft-os xenon hatású rosszul beállított izzók, vakító halogénes ködlámpa (de minek?!) és kb fél méterre jön a seggembe és egyszercsak (minden index vagy jelzés nélkül) kihúzza a kormányt és elémvág. Nyomja neki 1000-el. Akkor valami elkattant bennem és elkapott az ideg, visszaváltottam 4.-be és nyomtam neki egy kövéret, húztam neki 5. azt is kipörgettem be 6.-ba egyszercsak a srácból egy csíkot látok, ahogy elmentem mellette, aztán ránéztem a Km-re órára 170 Na mondom gyorsan fék, azért mégiscsak 90-el lehet menni :D:D De az a durva hogy abba az autóba nem is érzed a sebességet, szerintem 200-at olyan 100-nak lehet benne érezni. Na a végén hazaértem. Utána este, vagyis már hajnalban mehettem vissza értük, akkor ugye megjentek mifelénk ezek a nagyon vad kinézetű kihegyezett autók. Mentem vissza a bekötőn, még egy ilyen kaliberű srác egy Sport Swiftel Ő is xenon 4000, ködlámpa index nélkül kijön mellém, hallom a hangján hogy pörög a motor 1000-el, szerintem 3.-ba már tiltás fele járhatott, na mondom ****, visszaváltottam én is odarúgtam egyet neki srác már majdnem előttem volt jö9tt volna már lassan vissza elém, de ekkor kapott rá a turbo az autóban és egy kicsit megugrottam előre. Szerintem a srác jobban megilyedt mint én, alig telt el pár másodperc már egy jó autónyival előtte voltam, akkor benyomtam a vészvillogót és dudáltam neki egyet Megköszönve az élményt hogy otthagyhattam a sz@rjával Azért toltam még neki egy darabig, nehogy beérjen és újra bepróbálkozzon és le kelljen megint aláznom:D Aztán visszavettem a tempóból és visszatértem a nyugodt énemhez Na szóval a lényeg hogy ilyenekre nem vagyok képes a mostani vassal, sajnos alulmaradok mindig ha gyorsításra kerül a sor, de azért jó néha egy kicsit megleckéztetni a sok lízinges kis tuning májert az utakon Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 11, 2009 Share Posted Március 11, 2009 Egyébként ez az izgalmas, nem az amikor tudod hogy simán kielőzöl egy egész sor autót mielőtt szembe jönne valaki Hát ezzel az autóval már én is egy párszor az egekbe nyomtam a pulzusom, mert az elején még nagyon nem éreztem hogy mit tud és mire képes a kicsike De még a kanyar jóval arrébb volt a kocsim meg nem gyorsult úgy ahogy én szerettem volna. Tény, nem nagyon szoktam erőltetni a menetet, és előzgetni mindenkit, akit csak lehet, de van, hogy elgurul a gyógyszer. Magammal meg úgy vagyok, hogy nem féltem (nincs kiért), az autó meg pótolható. Sose értettem hogy lakott területen hova sietnek az emberek ennyire hogy 50 helyett 70-80-at toljanak neki?! Na mind1. Hallod, ez nálunk is így van, szó szerint ledudálnak, vagy letúrnak, ha beállok 50-el a belső sávba. Meg szinte már mindenhol. Pedig városban nem kockáztatok, ha 50 akkor 50, a 30, akkor 30. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Március 11, 2009 Share Posted Március 11, 2009 Erőltetni én sem szoktam. A tegnapi postommal nem fényezni akartam magam, mégha ez is szűrődik le... Csak azt akartam mondani, hogy fontos a lendület! pl. megyek 5.dikben tegyük fel 100km/h-val.Utolérek egy kocsit, vagy épp kettöt, és szemböl is jönnek. Mikor már elég közel jár a szembejövő, visszavágom 3.ba, tartom 4-5 ezer közt a fordulatot és mikor elmegy mellettem, kinyomom a kasztniból a pedált...megelözöm mind a kettöt,vissza 5.be, visszaáll 100km/h-ra, és megyek szépen nyugisan tovább... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Ez jó dolog Man0waR, de ott kezdődik, hogy az enyémben nincs fordulatszámmérő. Lakott területen kívül, főleg előzésnél, ha már nagyon üvölt, váltok. Én pl egy szóval se mondtam, hogy fényeznéd magad, bírom az írásaid! Egy idő után meg úgy is hiába nyomod jobban, na meg ha még szemből is jönnek, max az autót gyilkolod ki. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyula001 Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Nekem fabiam va 1.4 es 2000 es évjárat szerintem nem rossz kocsi http://www.youtube.com/watch?v=F6cKS0wDQtg http://www.youtube.com/watch?v=3UvzNlIBuZ0&feature=related Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Ezeket a műveket te csináltad? A tolatós nagyon zsír, nekem még azt nem sikerült úgy összehoznom, igaz nem is volt annyi helyem mint neked! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyula001 Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Ja én voltam még lehetett volna nagyobb hely is sokkal jobb lett volna Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_grave_man Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Jó az így is! Én ettől sokkal kisebb helyen pörgettem a múltkorában, csak nem volt aki rögzítse, mondjuk a technika megvolt hozzá, meg volt mellettem egy ember, csak a hozzáállása a témához. :S Nem baj, cserébe úgy megpörgettem körbe-körbe a verdát, míg be nem szólt "nekem hányingerem van!" (de én akkor se hagytam abba ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Hallod, ez nálunk is így van, szó szerint ledudálnak, vagy letúrnak, ha beállok 50-el a belső sávba. Meg szinte már mindenhol. Pedig városban nem kockáztatok, ha 50 akkor 50, a 30, akkor 30. Így is kell Még jómúltkor mentem ugyan ezen a bekötőn, de a lakott terület részén 55-el (mert ugye már lakott terület) láttam akkor is hogy valaki jön mögöttem 1000-el, én meg nem erőltettem magam, zenét hallgattam tök nyugisan mentem nem izgattam magam. Csávó minden index nélkül kielőz kb 90-100-al, rá egy 300-400m-re látom felvillan a kék villogó és mennek utána, aztán később. Egy teljesen eldugott helyen trafiztak a csávó meg bele is szalad 90-el az 50-es táblába, na mondom magamba (és közben röhögve), nesze neked előzés 130 ezerért Megérte?! :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Március 24, 2009 Share Posted Március 24, 2009 Holnap egyik karosszéria lakatos haverom történetét mesélem el,pár képpel illusztrálva. Bocsánat, mostanra keveredtem mégcsak "haza" , most tudtam (amatőr) fotózni. Mindezt nem menőzésből vagy egyéb okokból írom, csupán van itt pár (sok) jó arc akit érdekelnek az autók, gondolom megosztom veletek egyik ismerősöm legujabb munkáját. Tessék: A kezdetről nincs képem (festés elött) de elég gatya volt az autó, testvírtől lett bizniszelve. Festés után: És a kész autó: Ez azért durva: a cigisdobozom csak ferdén fért alá Ezért a rossz belsö nézetért én kérek elnézést A legjobban ez a részlet tetszik az autón.Ki jön rá mi ez ? Ez egy Peugeot 206 légszűrő része, azaz ez a kis beömlő egy törött 206 motorháztetőröl lett szépen kivágva és a Calibra motorháztetőre ráhegesztve Az autónak mindene Új. Legyen az futómű, motor -minden.Ebay - ről lett összeszedegetve. Pl a motort kemény 20 ezer forint volt (gyári GM -es dobozban) motort értsd : blokk,fötengely,dugók, lendkerék. Hengerfej 100% ig felújítva. Abszolút új mindene Mégegyszer mondom, nem más "izéjével" verek csalánt, csak gondoltam teszek pár képet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orsi1028 Posted Június 1, 2009 Share Posted Június 1, 2009 Rover 75 2001 évjárat sötétkék és imádom Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamás007 Posted Június 16, 2009 Share Posted Június 16, 2009 Szevasztok! Nekem ugyan nincs kocsim de a családnak van egy Matiza Hát erről a kocsiról azt kell tudni hogy nem nagyon van benne erő ezt bátran kijelenthetem. Nemrég vettünk bele sportlégszűrőt ugy gondoltuk hogy ettől picit gyorsabb lesz hát sajnos csak a hangja lett brutális. Minden padlós gyorsulásnál bedugul a fülem . Előzésekről meg anyi hogy nem nagyon szoktunk . De viszont városba elég nagy meglepetéseket tud okozni de autópályán...ezt inkább hadjuk marad a 100-es tempó. Bátyámmal mértünk egy végsebességet ami 160 km/h volt (a gyári 140 ) ekkor még nem volt benne sportlégszűrő Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Június 19, 2009 Share Posted Június 19, 2009 Nekem is kis autóm van, városban lehet vele gurulni még akár előzgetni is, de autóúton annyira nem mernék vele előzni. Autópálya az egy más dolog, ott simán, mivel nem jön szembe senki Max hátulról valami nagy dög villoghat dudálhat le hogy húzzak már a gyorsítósávból Nekem is ilyan 90-110-es tempó ami még úgy kellemes, efölött már nagy hangja van a motornak.. talán a 130-at még kikarcolná egy laza 4000-es fordulattal , de mivel 3500-as fordulatnál adja le a nyomatékot, így 130-tól csak szakadékba gyorsulna tovább Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
warnboy Posted Augusztus 4, 2009 Share Posted Augusztus 4, 2009 Jelenleg egy lancia delta integrale tulajdonosa vagyok.1500 ccm, 88 lóerő , benzines.Következő autóra gyúrok a3/a4/tigra/calibra/tuning golf3-golf4/corrado. Még nem tudom mit hoz a jövö , olykor olykor beleülök a renault scenicbe is ( 1,4 16v benzin 98 lóerő , elsőkerék hajtás) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat84 Posted Augusztus 27, 2009 Share Posted Augusztus 27, 2009 sziasztok! párommal most vettünk egy renault laguna II, combit. inkább kombi ellenes vagyok, de mikor megláttam akkor azt mondtam hogy ez szép autó . tágas belül, gyönyörű kívülről. igazi családi autó lesz belőle, ha már lesznek gyerkőcök. ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem/kérésem. kinek lenne vagy ki tud szerezni renault laguna II "használatit". találtam angolt, lengyelt meg egy csomó nyelven, de hátha magyarok vagyunk, mi így értünk a legjobban. várom a segítséget. köszi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadus Posted Augusztus 27, 2009 Share Posted Augusztus 27, 2009 Hi ! Chevrolet /Daewoo/ Kalos 1.2. Ez van..... a lényeg az volt a váltáskor, hogy fiatal és megbízható legyen > ezt idáig /2 éve használom/ teljesítette. Üdv.: Dadus Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Augusztus 30, 2009 Share Posted Augusztus 30, 2009 Cat84: Hát hogy honnan tudsz az jó kérdés, én az ilyen licitálós kacatos oldalakon néznék körbe mint pl teszvesz, vagy vatera... ott talán találsz pár forintért, vagy benész egy Renault márkakereskedésbe ott is biztos tudnak neked adni de jópénzért De mi az amit nem értessz az autón? Hátha tudok segíteni én is Renaultos vagyok Dadus: Tökéletes autó ez Hogy megbízható-e az majd kiderül... egy 2 éves autónál becseszne ha már a gondok jönnének Nekem egy 5 éves Renaultom van és nemrégiben jöttek elő a kisebb hibák, amik nagy összegekbe kerültek De reméljük már nem lesz vele gond egy ideig Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadus Posted Augusztus 30, 2009 Share Posted Augusztus 30, 2009 Hi ! Azt nem írtam, hogy 2 éves volt amikor megvettem, most pedig 4 éves. Üdv.: Dadus Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Augusztus 31, 2009 Share Posted Augusztus 31, 2009 Igazad van, bocs félreolvastam! Hát ha 4 éves akkor is még bírnia kell Egyik haveromnak Daewoo Matiza volt és ő azt mondta hogy amíg náluk volt semmi gond nem volt vele. Azt mondta hogy "igénytelen autó" csak tankolni kell Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitaliti Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 nekem egy vw passat b3( malac orrú) 2.0-es benzines kicsi kocsim van 115 lovas minden rendben van vele. fogyasztása átlagos a cipő súlyától függ hosszú távon olyan 7-8 litert eszik vegyes fogyasztással. ha csak városban mászkálok 9-10 körül mozog ... nem csak a lóerő számít egy kocsinál hanem a nyomaték is ... nem mindegy hogy azt a lovat 1,4 -es vagy egy 2.0-es blokkból hozzák ki .... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
csempész Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Nekem az újfajta Suzuki Swift van 1.3-as motorral. Igaz előtte már volt két régebbi típusú suzuki swift, de mivel nekem nagyon bevált /függetlenül, hogy mit irnak róla/ és soha nem hagyott cserben, ezért nem is váltottam márkát. Nekem az a lényeg, hogy a kicsi családdal, ahová el akarunk jutni, oda elis jussunk. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcfekiboy Posted Január 30, 2010 Share Posted Január 30, 2010 (Nekem az a lényeg, hogy a kicsi családdal, ahová el akarunk jutni, oda el is jussunk. ) Ebben teljesen igazat adok Csempésznek! Nekem kicsit régebbi "autóm" van!Nem autó,mert ez egy Trabant! Teljes szétszedés és egy kis átalakítás után újjászületett! Nehéz volt sz"rból várat építeni de 8 hónap alatt sikerült! Mégegyszer nem ugranék bele ekkora melóba! Aki netántán ilyenben gondolkozik az vagy unatkozik vagy hobbiból csinálja az autóépítést! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Nekem egy Mitsubishi Mirage-om van, 1.4-es 110Le-s Szeretem, jó kis autó. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Nekem, vagyis anyummal közösen vettük, és használjuk, szal egy Peugeot 206 SW Quicksilver van. Jóféle! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
themaster Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Ford Focus-om volt rövid ideig de mivel túl költséges volt fenntartani, eladtam, és vettem helyette egy 86-os Opel Kadett-et Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.