paulbig Posted Október 25, 2006 Share Posted Október 25, 2006 Neked ennyit megér egy robogó??? :S Bár mindenkinek más a hobbija Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
byz Posted Október 25, 2006 Share Posted Október 25, 2006 Jah,mondjuk ki hogy nézi ! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisz15bp Posted Október 27, 2006 Share Posted Október 27, 2006 (edited) haveromnak yamaha jog-ja van belerakott 400ezerért tuningot és van benne nitro és 14-15 litert eszik és 150-et ment M0-áson de tovább nem merte huzni neki mert szétesett volna Módosította Október 27, 2006 krisz15bp Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
zombei Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 hát azért ez már túlzás Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toretto Posted Február 4, 2007 Share Posted Február 4, 2007 ha ztnézzük a robogoknak már a jo ha az egész tankja 15 literes. Nemhogy annyit is egyen, brutális lehet Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skini Posted Február 5, 2007 Share Posted Február 5, 2007 hello ! én azt szeretném kérdezni hogy az gépen való autó tuningoláshoz nincs vmi külön progi ? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
widman Posted Február 22, 2007 Share Posted Február 22, 2007 Szerintem azt az élményt mikor magad a garázsban nekiesel a saját kocsidnak (persze ép észel) és minden egyes kiseb változtatás után kiviszd egy körre saját magad fogod tapasztalni a különbséget. Ezt átélni kell. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
hefe80 Posted Április 10, 2007 Share Posted Április 10, 2007 szaszta nekem egy olyan kérdésem van hogy kinéztem magamnak egy helyzetjelzőbe épithetö strobit a kocsiba de egy olyan problémám van ebben a ügyben hogy az odáig okés hogy a helyzetjelzöbe beépitem ok az menni is fog nem nagy kunc de a redör megálit bekapcsolom neki az meg ezzerel elkezd vilogni vagy van neki egy olyan kapcsolója külön hogy nem fog villogni csak ha bekapcsolom és a normál állapotban csak szimplán világít és ha beröfentem a strobit csak akkor megy a villogás valami tanács hogy hogy is van ez pontossan köszi mindenkinek elöre is Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
laco Posted Május 26, 2007 Share Posted Május 26, 2007 Sziasztok Nekem van egy egy Fiat Brava-am. 1.6 16v szelepes. Direct szuro es sport kipogoval van csak tuningolva. En nagyon meg vagyok vele elegedve. Ahoz kepest ,hogy nem olyan nagy marka nem rossz kis auto. 1.6 -os kategoriaban keves ellenfel van hal istennek. Egy kis chip es vezermu tengely csere meg kellene,akkor lenne az igazi.Szerintem a direct szuro kell egy autoba! Eszrevehetoen jobb a gyorsulas. Tud valaki brava tuning oldalat es meg is osztja velem megkoszonnem. HELLO Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
laco Posted Május 26, 2007 Share Posted Május 26, 2007 Hello A rendorok az ilyeneknek nem igazan orulnek! Szerintem ugy old meg ,hogy beepitesz egy kulon kapcsolot az autoba es ha hasznalni akarod be kapcsolod. Egyik haveromat azert megbuntettek a fakabatok,mert vilagoskek ledeket raktam bele. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
traxxx Posted Június 14, 2007 Share Posted Június 14, 2007 szevasztok! Nekem egy Ford sierrám van és házilag tuningolgatom, ha épp tehetem, hisz ha jó munkát akar az ember meg kell fizetni az árát! eddig annyit csinálgattam rajta hogy kapott egy uj hengerenkénti elektromos injektort, direkt szürőt, (ami csak akkor ér valamit szerintem ha jó kirufogó rendszered van alatta), uj sport kipufogórendszert (remus, erre futotta csak )valamin spoilereket hogy nézzen ki valahogyan! a motort azt haver csinálta nekem (tartozás fejében) de kegyetlen lett! bár nem nagy szám az egész autó de jól esik lenyomni az ,,apucitol kapott" autóval vagánykodókat! igy lett 170 hp. nem tom mi a vége, mert csak 220 van az órámban de akad 5.-be a fordulatszám 70%-a körül! szerintem olyan max245-250-et mehet, de nem esküdnék rá. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
robyka81 Posted Június 29, 2007 Share Posted Június 29, 2007 szevasztok. nekem egy 2.0 Ford Mondeo kombim van. nem panaszkodhatok rá elég jól húz a 137 lóerő.a papír légszűrőt lecseréltem 2 sportszűrőre,így érezhetően jobb a gyorsulás.a belsejébe ujj kárpitot,pedálokat,elöl a lábaknál neont és kissebb átmérőjű kormányt rakattam.a szine az gyári fekete.a hátsó ablakokat és a hátsó szélvédőt lefóliáztattam sötét feketével mivel a mélyládát ígyis "megsütötte" a nap.a hátulját pedig megemeltettem. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
187Montana Posted Július 8, 2007 Share Posted Július 8, 2007 Üdv! Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy 1993-as Opel Astra F-be körülbelül mennyiért lehet klímát beszereltetni? Egy tetőkárpitozás kb. mennyibe kerül? Köszi! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbelam Posted Augusztus 9, 2007 Share Posted Augusztus 9, 2007 Az egyszerű tuningok között tényleg ott van a légszűrő, kipufogó, meg a csippelés, és ezek az alapok nélkül nem is nagyon indul el egy tuningolás. Igazából az a baj amikor az ember vesz a szakadt trabira egy "sportkipufogót" és istennek érzi magát. Tényleg hogy jobb lesz a kimenetel. De a hangon kívül nem sok minden változik, ahhoz az egész kipufogórendszert kell cserélni elvileg. Nagybratyó öreg zsigája volt olyan hogy lekapcsoltad és visszatettegy a gyújtást visszaröffent mintha semmi sem történt volna, úgyhogy sokminden adhat erőt. A direkt légszűrő az több okból is jó: több levegő:szebb járás meg könyebb szerelni A csipelés meg csak ugye elvileg dízelhez van, bár talán az új bengás compokat is meg lehet dekázni... Szóval ami a legfontosabb szeritnem hogy magad csináld és nem boltban rakasd össze Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
CODCaptain Posted Október 2, 2007 Share Posted Október 2, 2007 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a sportgyertyákkal? Én konkrétan a 3as Golfomba raknám be de nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy jobb mint a gyári. Szerintetek? Köszi Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Október 7, 2007 Author Share Posted Október 7, 2007 (edited) Semmit sem ér... Vegyél bele gyárit... Módosította Október 8, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
czollnerg Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a sportgyertyákkal? Én konkrétan a 3as Golfomba raknám be de nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy jobb mint a gyári. Szerintetek? Köszi nem ér semmit az tény!ha hidegebb az idö akkor még nehezebben is indul Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauliscsak Posted Június 5, 2008 Share Posted Június 5, 2008 nekünk egy 2007-es 1.9 200pacis eredetileg 150 pacis tdi Zafiránk van megy mint a bika(hát egy pár átalakítást csináltam, chip tuning sport szürő ) . Télen kint voltunk Németországba és 210 et ment. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Június 6, 2008 Share Posted Június 6, 2008 Hali! Én ugy vagyok ezzel, hogy egy jó felni és jó festés tökéletes egy gyönyörű autóhoz. én elitélem a direktszüröket meg a sportkipufogokat... Láttam ma egy Ladát, az volt a hátuljára irva h: Faló miii pl. az ilyen spamelo szövegek is jók. az ilyen tuningok embertől függenek, mondjuk nem biztos hogy jó szemmel néznének rád ha egy tárgyalásra egy agyon optikázott autóval mész. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
warnboy Posted Június 6, 2008 Share Posted Június 6, 2008 az a robogó elég gatya .. : ) a hengerét mondjuk jó félének tartom de a többi cucc az nem nagy szám.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
N()RB3RT Posted Július 4, 2008 Share Posted Július 4, 2008 Hali mindenkinek, segítségeteket kérném, ugyanis nekem egy 2006-os hyundai accent-em van egy 97 lóerős 1.4-es benzines, 16 szelepes sornégyes motorral. Kevés pénzből gazdálkodom, úgyhogy a segítségeteket szeretném kérni, hogy mivel tudnám növelni az autóm teljesítményét, kicsi pénzből (havonta max 20 ezer), de úgy, hogy a motor se menjen tönkre? egy kipufogó rendszer már van rajta ( nem csak dob, hanem leömlők is meg minden) illetve tettünk rá/bele sportlégszűrőt is. a felfüggesztést is megbabrálnám egy kicsit, mivel most elég puha, a fékekkel viszont semmi gond nincs, mocskos jól fognak . Válaszaitokat előre is kössz! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chipi Posted Július 9, 2008 Share Posted Július 9, 2008 Üdv mindenkinek! N()rbert, szerintem nagyon nem tudsz már tuningolni a motoron, esetleg chippel, de nem nagy változás! Nekem van egy Octavia 1,4 ECU chip van benne, igy olyan 86 ló körül lett a 75ből! Ha gyüjtögetsz, akkor esetleg keresel egy olyan céget, aki motor bontás nélkül szere rá turbót, vagy kompresszort, amivel esetleg nagyobb teljesítményjavulást érhetsz el! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
N()RB3RT Posted Július 19, 2008 Share Posted Július 19, 2008 köszi a tanácsokat, megfogadom Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
scheffern Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Szia. én meg nem ajánlom,de lehet,hogy ez idő alatt már rájöttetek. A direktszűrő előnye a több levegő bejutása a motorba ugye? Ha több a levegő amit áttenged, több a kosz is! Ezt tapasztalatból írom, és lehet hogy a drágább szűrőknél is ez a helyzet. Volt egy sima mezei direktszűrőm, meg volt egy green szűrőm is. A green jóval drágább volt, de az optikai tuningon kívül más változást nem észleltem. A szűrő utánni csövem mindíg tele volt finom porral ami a cső falára rakodott. Fújhattam rá akármennyi olajat. Ezek után döntöttem úgy,hogy keresek egy olyan szűrőt ami gyári de jóval nagyobb ccm-re van gyártva. Vettem egy teherautó szűrőt, igaz nem piros meg zöld,hanem sima fehér, de ezzel jobban gyorsul a kocsim, és nincs a cső falára rakodva a por. Pedig ezen olaj sincs. Tehát el kell dönteni,hogy a motor élettartama a fontos vagy az optikai tuning a szempont. Üdv. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Egyértelmű hogy a teljesítmény növelés a motor megpiszkálásával csökkenti az élettartalmat... Egyik haveromnak egy 1.4-es Hondája volt. Tökéletes, semmi baja nem volt. Elkezdte tuningolgatni motorikusan és utána egyik baj után jött a másik... többet volt szervízbe mint amennyit használta, igaz tényleg megugrott pár pacival, de milyen áron?! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf87 Posted Január 4, 2009 Share Posted Január 4, 2009 tudtok pár golf trükköt? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf87 Posted Január 4, 2009 Share Posted Január 4, 2009 van egy golfom és azt szeretném tunningolni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Március 11, 2009 Share Posted Március 11, 2009 Ezt a tuning-irányt ismeritek? Mint az elektromos bicikli... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrueMaster Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Mi az a nagy tuskó ott bent? :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0waR Posted Március 12, 2009 Share Posted Március 12, 2009 Gondolom azzal van kitámasztva az akksi Kissebségi motor volt ez, szerelő havernál láttam meg ezt a megoldást, rögtön nyúltam a telefonért. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.