Jump to content
PirateClub.hu

3ds Max Munkák


Mka
 Share

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Szevasztok!Gondoltam beszállok én is. Pár éve dolgozom max-szal + ps-al.Látványtervek, webdesign, gd, ilyenek.

Marha jó h a pirate-on van ilyen téma is!

Ízelítő: post-4994-1192713958_thumb.jpg

Többi munkám: grafikusblog.extra.hu

ööö és némi ps:

http://hatterkepek.hu/picdownload.php?path=large/www/moe3ius/20060118_141741/dark-style-017.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.zsolesz92.b13.hu/data/blogimages/usimagebig74878_1563259.jpg

Ezt csináltam egyik unalmas napomon, tudom hogy nincsenek belőve a fények, színek, inkább csak ugy van az egész, és a modellezős részére probáltam ráhajtani. azóta már megtanultam terítőt csinálni garment makerrel ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

nézegetm itt a képeket és fvelötlött bennem újra a régi kérdésamin már v 2 éve agyalok...minek nyomják tele a játékokat bump mappingal ráadásul a leggagyibbakkal amitől már néhola karakterek müanyagbabákként hatnak..ott van pl a max payne 2 abban olyan textúrák vannak h még most is megállja a helyét...sőt én még szebbnek találom mint pl a doom 3mat.

 

Am. a képekhez grat...csak irigykedni tok xD

Link to comment
Share on other sites

ez igaz...de valahol már túlozzák ezt azeffektet sztem....meg maxra húzott grafikánál is néhány játékban nagyon csúnya.Ráadásul rászokták húzni még sima felületre is...msot pl utánna néztem googliban ennek a szónak és rögtön ki is vágta a doom3 1ik zombis képét...na abban a játékban mondom azt h már ott túlozva van ráadásul igánytelenül...mivel a karakterek fején részeltesebb ez a réteg mint a testükön namármost lehet h az úgy könnyebb de akkro hozzanak már létre 1 egyensúlyt.....

 

Másrészt sztem még a játékiparban ez a bump mapping nem erős még inkább csinálnának jó textúrát a modellhez...dehátaz ugye meló...mert pl itt is van az 1ik képen 1 szekrény arról nem mondanám meg h modellezett...

Link to comment
Share on other sites

ööm, ha jól értettem azt mondod, hogy inkább csináljanak magas poligonszámú modelleket, mint a bump map... igenám, csak azzal az erőforrás igény is jelentősen növekedne! így a korosabb vasakkal rendelkező júzerek megnézhetnék magukat, vagyis senki nem venné meg a fejlesztők által piacradobott gammát

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Szia,

 

3Dben kellene nekem kamionra spoilert tervezni. 3D studiohoz találtam egész jó modelleket, amik jók lennének nekem is. Ezeket kellene átfordítani iges formátumba, de sajnos nem sikerül. Exportálással a fálj helyett xlo kiterjesztésű fáljba hibát ír, de hogy pontosan mi a baja nem tudom. Van erről tapasztalatod? Hogy tudnám kiexportálni, hogy jó legyen.

ProEngineerben szeretném megnyitni a kimentett kamiont.

Módosította Gabi89
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...