potzok Posted Február 20, 2008 Share Posted Február 20, 2008 Nagyon jók a képek köszi!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Február 26, 2008 Share Posted Február 26, 2008 sztem a legszebb Eleanor háttér: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
La brujita Posted Május 30, 2008 Share Posted Május 30, 2008 Ja,az egyik legszebb izomautó az Eleanor/nálam a GTO után a második/;én is elröpködnék vele Pest utcáin mint Nicolas Cage a filmben ...de Eleanor Nissan motorral?! ...vérlázító... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deporos Posted Május 30, 2008 Share Posted Május 30, 2008 ez az a kocsi amit 69ben gyártottak ugye? vagy ez a 67es? Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Május 31, 2008 Share Posted Május 31, 2008 ha jól tudom '67-'68-as az Eleanor. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile Posted Május 31, 2008 Share Posted Május 31, 2008 Mustang a múltban Shelby GT350 és GT500 1964 végén a Ford felkérte Carroll Shelby-t, hogy készítsen speciális modellt a Mustangból, ami versenyképes lehet egy Corvette-tel szemben is. 1965 tavaszán San Jose-ból megérkezett a 271 lóerős Mustang Shelbyhez, tárcsafékekkel és négysebességes váltóval. Ott a motor teljesítményét 306 lóerőre növelték, kicserélték a kormányrudat, az első futóművet alacsonyabbra ültették és állítható Koni lengéscsillapítókat kapott az autó. A hátsó üléseket száműzték, az első ülésekhez pedig verseny biztonsági öveket szereltek be. A következő években az autón több módosítás is történt, nagyobb kerekeket kapott, hátulra plexi ablakokat. Olyannyira sikeres lett a modell, hogy a Herz autókölcsönző is rendelt belőle, nem is keveset. 936 került hozzájuk 1966-ban, de gyártottak 6 speciális kabriót is. Ezek nem kerültek értékesítésre, Shelby barátaihoz, titkárnőjéhez kerültek, de jutott saját magának is. Később volt széria kabrió is. Az igazi változás 1967-ben következett be, amikor megjelent a GT500. Már az első modell is 355 lóerőt tudott, ami mellé 569 newtonméteres nyomaték párosult (40 évvel ezelőtt!!). Ezzel az autó 7 másodperc alatt gyorsult 100 km/órára, végsebessége pedig 211 km/óra volt. Később a fejlesztések során 6,2, majd 5,4 másodpercre javították a 7013 köbcentis autó gyorsulását. A Cobra megnevezés 1968-ban jelent meg a GT350-en és a GT500-asokon. Számomra is a legkedvesebb jármű, és kedvenc géphez kedvenc fotó is dukál, íme: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
getnocool Posted Július 17, 2008 Share Posted Július 17, 2008 hmm ez tényleg jó kép:) Azonban a Uniqe performance már régen csődbe ment. Ha jól tudom volt valami zűr náluk, állítólag a régi mustangokból kivették asszem az alvázszámot(amit nem szabadna), meg olyat is hallottam, hogy lopott mustangokat szedtek szét és azokat újították fel, erre sajnos (vagy szerencsére) a rendőrség rájött és bezáratták a bazárt. Immáron az Eleanor építését a Classic Recreations nevű cég kapta meg hivatalosan. Classic Recreations honlapja: http://www.eleanormustang.com végül: örülök, hogy végre legálisan folyik a gyártás, ami viszont negatív, hogy a Classic Recreations mustangjaiban túl sok a Gone in 60 seconds -os felirat vagy logo pl. ez: Ami viszont változatlan, az Eleanor gyönyörű szépsége. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
getnocool Posted Augusztus 3, 2008 Share Posted Augusztus 3, 2008 sajnálattal látom, hogy ez a téma meghaló félben van, ezért irkálok már valamit Deporos kérdésére válaszolva: az igazi (Tolvajtempós) Eleanor 1967-es Fastback alapokra épül, némi átépítéssel. azt hiszem mondanom se kell: Chip Foose tervei alapján épült az uj Eleanor. Természetesen az régi Shelbyk és filmes autó között vannak különbségek, amelyek a következők: a tolvajtempó kocsijában a fényszórók lentebb kaptak helyet, a fém lökhárítók eltüntek, a kipufogó hátulról oldalra került, a motorháztető légbeömlőjét egy "sima" kiemelkedésre és ami a legjobban és legtöbbet változott az a technika. És akkor az elmélet után a képek: Erről azt hiszem ennyit akartam. Most úgy általánosságban a Mustangokról még annyit szeretnék mondani, hogy sok ember úgy tekint erre a kocsira, mint az "autó mennyország istenére", pedig nem is annyira elérhetetlen. Jó tudom most a legtöbb ember azt mondja: Persze, lehet hogy neked van erre 15-20 milliód, de másoknak ez csak álom marad. Én erre azt mondanám, hogy teljes mértékben igazad van, de ha egy ember hisz valamiben, akkor sokkal több esélye van, hogy megvalósuljon ez az álom, mintha azt mondanám, hogy ááá ez soha nem lesz meg; ez túl drága nekem. Ennek tanusítására a legjobb példa Walt Disney. Ő mondta, hogy amit meg tudsz álmodni, azt megis tudod valósítani. (szerintem nem kell mondanom, hogy neki sikerült) És ha már a pénz megvan, másokat az tántorít el, hogy most ezért menjek ki amerikába? inkább hagyom a fenébe. Na ez is rossz hozzáállás ráadásul még hülyeség is. Ma Magyarországon igenis lehet rendelni Eleanort, Mustangokat, csak jó helyen kell keresni. például: http://www.kesmustang.hu/mustang/ http://www.mustang-shelby-eleanor.com/mustang.php Élve a végszóval: Mindenkinek azt javaslom, hogy bátran higgyenek valamiben, és talán meglesz a gyümölcse. most már tényleg befejezem csak még szeretném, hogy ne haggyuk meghalni ezt a témát. Ha van valami óhaj, sóhaj, kívánság, kérdés vagy hozzászólás nyugodtan tedd fel és megpróbálunk válaszolni Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
polip14 Posted Augusztus 3, 2008 Share Posted Augusztus 3, 2008 szépek a mustangok bár a Ford nem a kedvenc márkám Nekem az új mustangok jönnek be jobban ha lesz annyi fölös zsém akkor biztos veszek Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.