Jump to content
PirateClub.hu

Peugeot


bono92
 Share

Recommended Posts

Hali!

 

háth igen.... Jó ÓTÓ szép ÓTÓ! Ha megveszed és elromlik...nagyon drága a szervizelése, és elég drágák az alkatrészek bele...De egyébként nagyon szép és elegáns autókat gyártanak, bár az új 207-es eleje kissé nagyon bálna lett!

 

PSA Konszern FOREVÖR!

Link to comment
Share on other sites

Hi!

igen, 2.0 HDI-ben van tarlalék, de ha 170 lovasra csinálnák a gyárban, akk nem lenne értelme a 2.2-es HDI-nek, mer az is 170, de alapból! Mondjuk a gyárban rájöttek arra hogy ténleg van benne tarlalék igy 150 LE-re emelik a kétezrest!A másik! Sajnos francia és néha elromlik a teknika, ez jellemző a frania ótókra! De ha maszek szervizbe viszed ott drága a szervizelése!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Peugeot 308 RC

 

 

A 308 RC Z koncepcióautó a vezetés élvezetének új interpretációja, a Peugeot felfogásában. A 2+2 üléses kupé nagyon jól variálható, stílusa ugyanakkor modern, eredeti és kiegyensúlyozott.

 

Álmuk egy olyan jármű volt, amely középpontba állítja a vezetés élvezetét, és a hozzá kapcsolódó érzelmeket, amely könnyű és hatékony, ugyanakkor környezetbarát is.

 

Adatok: 1.6 THP Peugeot-BMW benzinmotor, teljesítmény: 160 KW/218 LE, nyomaték: 280/300 Nm, végsebesség: 235 km/h, gyorsulás 100-ra: 7 sec, 6 fokozatú váltó, fogyasztás: 6,7 L/100km

 

 

post-63010-1197752837_thumb.jpg

post-63010-1197752843_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét

A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra.

Link to comment
Share on other sites

Nem vagyok oda az autókért,de ez a márka eléggé bejön és hiába mondják rá, hogy női autó az újabb típusok nagyon szépek és a rallyban is eléggé jól szerepelnek, talán egyszer élőben is kipróbálom!

Link to comment
Share on other sites

Hi!

Azért tudnak autókat csinálni a franciák! ;) Csak hát a francia mgbyzhtósággal van probléma! Melyik tipussal volt tapasztalatod? Mert már a megbizhatóság, a minőség nagyot fejlődött! Nézd meg a 207-est vagy a 308-ast!

Sajnos a rallyból már kilépett a Peugeot! De szép eredményeket értek el!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

habár nem Peugeot, de francia az egyik autónk, egy Citroen Berlingo, és nekem nagyon bejött, mert kényelmes, és eddig semmi baj nem volt vele (1999-es). Kronos hsz-ével nem értek egyet, mert a francia autók általában pont arról híresek, hogy ha másban nem is jók, azért a futóműre nagyon odafigyelnek, és eszméletlen kényelmes tőle egy utazás... a Berlingo-ban alig érzed meg az úthibákat, annyit tompít rajta a puha futómű.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét

A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra.

 

 

Hali

 

Én is osztom ezt a véleményt... én bezúznám az összeset, ezt én is saját tapasztalatból mondom, mert Karosszérialakatos vagyok, és gyűlölöm azokat a fo*talicskat, lehetetlen helyekre raknak csavarokat, undorító...és sztem nagy része ronda is...Üdv

Link to comment
Share on other sites

Nem beszélve arról hogy a francia autók szervzelése sokkal többe kerül az átlagosnál! és oylan csavarokat használnak amikhez csak nekik van külön bejáratu csavarhuzójuk... ennyit erről.

 

még mielőtt valaki letámadna h csak kitaláltam, ezt az autószerelő mondta nekünk mikor a Renault márkájú autónkat elvittük hogy cseréljen olajat. ;)

Link to comment
Share on other sites

Így van, nekem már az első nap mondta az oktatóm, amikor előszőr mentem gyakorlatra, h arra mindíg figyeljek h csak francia autót nem kapjak, mert azzal nagyot fogok sz*pni... és hát én ki is fogtam a múltkor... vagy 1 óra volt mire a lökhárítót levettük de azt is úgy h fel kellett melegíteni lánggal a csavart, áh :angry: :angry: :angry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ez nem csak a karosszériájával van így...(azzal a legfőbb baj sztem a "rohadásállóság"... nem nagyon jeleskednek benne). Motorikusan is ilyen. Ékszíjakat, csavarokat, gyertyákat, hát elég érdekesen tudja elrendezni... Amíg nem kell javítani, semmi gond nincs a francia kocsikkal, tényleg kényelmesek, jól mennek, de ha javításra kerül a sor... Apám autószerelő, és hát néha el se vállalja a franciákat... Vagy ha igen, megy a szitkozódás egész nap... Ő mondta hogy F betűs kocsit ne vegyek soha: Ford, Fiat, és Francia... :)

Link to comment
Share on other sites

Sziasztok!

 

Kronos: akkor talán próbáld ki egy sima francia úton! majd aztán fikázd...

 

OFF: a volkswagenek is a német utakra vannak tervezve, mégis sokan veszik!mert preztizse van ugy mint a francia autóknak

 

Danieels: ezt írtad múltkor, a bannolt regeddel! Most meg idejösz fikázni! Kiváncsi vagyok, hogy mikor térsz át a Dojcse forevör autókról! Nem csodálkoznék, ha holnap már az olasz kocsik lennének a számodra a jók!

 

sárkánymester784&Pörköltszaft: Lehet, hogy igazatok van, de az azért túlzás, hogy bezúznád őket! Ha ennyire te vagy itt a Jani, csinálj te autót, és akkor mi is fikázni fogjuk! Igen, sok baj van velük, de nem drága hozzá az alkatrész! Ha a márkaszervízbe mész jóhogy drága az alkatrész! Meg a mostani francia autóknál ügyelnek a minőségre!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Szabó Norbi: Nem azt mondtam / mondtuk hogy ki a Jani, meg ki tudna jobb kocsit csinálni, azt mondtuk, hogyha javításra kerül a sor, akkor csak a szívás van velük (szerelő szemmel végképp). És mint mondottam, nem csak ültem bennük, láttam belülről is őket, össze tudom hasonlítani egy "fapados" német / japán kocsival, amik nagyságrendekkel ésszerűbben vannak megcsinálva. Minden autónak vannak hibái, pl. egy Suzuki motorikusan nagyon jó, kevésnek lesz ilyen téren komolyabb hibája, de hát alufóliából van... És visszatérve a bezúzásra: nem zúznám be. Eladnám ha kapnék egyet.

 

Nem akartam ezzel senkinek a lelki világába gázolni, egyszerűen ez a véleményem a francia autókról. A téma meg az , hogy írjuk le a tapasztalatokat (Peugeot-ról, de mivel nem lehet csak erre a márkára levonatkoztatni azokat amiket írtam, ezért írtam általánosságból a francia kocsikról.)

Link to comment
Share on other sites

Egy gond van: hogy belőlem a fanatikusság beszél! Tisztába vagyok ezekkel, hogy sok gond van velük, minden tönkre megy benne, de ez engem nem zavar!

A legutóbbi Autó-Motorban, a 207 SW Outdoor tesztjéről ezt írták:

"Vannak olyan autók, amelyeket csak a márkaembléma alapján lehet megkülönböztetni, olyan egyformák. Ez nem tartozik közéjük, bekötött szemmel felkiáltanék: Peugeot! Mindjárt egy kis csipkelődéssel kezdve ott vannak a francia márk apró megrögzöttségei: a világosban és sötétben jól, szürkületben szinte egyáltalán nme leolvasható fehér számlapos műszer, a relés fényváltó-kapcsoló, a kicsit lötyögős váltókar, valamint a kuplungpedál, amelynek visszahúzó rugója úgy van elhelyezve, hogy a pedál kinyomásakor bután hátranyomja a cipőorrot. Mindegyikkel lehet élni, én már úgy megszoktam őket, hogy szinte hiányolnám."

Link to comment
Share on other sites

Én már ezt megbeszéltem Szabó Norbival privátba :happy:

jó amikor azt írtam h "bezúznám őket" akkor eléggé elkapott a hév, de persze minden autónak van hibája, én csak a saját észrevételemet tettem közzé, mert hát ugye erre volt kíváncsi a Topic megnyitója...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Felfrissítik a Peugeot 407-est



Márciusban múlt négy éve, hogy bemutatták a Peugeot középkategóriás modelljét, így eljött az ideje egy kisebb frissítésnek, amelynek kapcsán ismét fel lehet hívni a figyelmet a típusra.

Ez esetben egy pillanatig sem kérdéses, hogy az egész felújítás csak a marketingosztály nyomására jött létre, hiszen a Peugeot tervezői csupán apróságokon változtattak, az alapformát változatlanul hagyták, sőt, még a lökhárítókhoz sem nyúltak, pedig ez az első alkatrész, amelyet egy modellfrissítéskor cserélni szokás. A legnagyobb, szemmel látható változtatás a hűtőrács krómszínű, függőleges rácsrúdjainak felbukkanása, és a hátsó lámpák új színezésű burkolata.

Ha az egész frissítésnek van egyáltalán értelmes része, az a mortortérben keresendő. A Peugeot ugyanis a 407-esben vezeti be felújított kétliteres dízelmotorját, amely 136 helyett 140 lóerős, megfelel az Euro5 emissziós normának, a korábbi 5,9 helyett csak 5,6 liter gázolajat fogyaszt vegyes ciklusban, 100 kilométeren, és szén-dioxid-kibocsátása csupán 150 g/km. Ezen kívül egyes országokban, ahol a bioetanol-tartalmú üzemanyagok jelentős adókedvezménnyel vásárolhatók, a Peugeot a felújított 407-est már kétliteres, alkohollal és benzinnel egyaránt használható Bioflex motorral is kínálni kezdi.


fr.jpg

fs.jpg

gp_fsk.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...