bono92 Posted Október 3, 2007 Share Posted Október 3, 2007 Hi! Én személy szerint szeretem a Peugeot márkát, és aki szereti vagy nem szereti, véleményét, tapasztalatát nyugodtan leírhatja! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trionin Posted Október 4, 2007 Share Posted Október 4, 2007 Én is szeretem a Peugeot-ot, és a nagy favorit a 407-es 2.0-ás diesel motorral. Csak a baj vele szerintem, hogy jóval drágább a javítása, mint egy nem HDI-s pözsónak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Október 5, 2007 Author Share Posted Október 5, 2007 Hi! Sztem a 2.0-ás HDI a legjobb, mer nem túl erős, nem túl gyenge! 136 LE, 340Nm maximálisan elég!De elvileg 150-re fogják emelni!!!Thx a képet! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Október 5, 2007 Share Posted Október 5, 2007 Igaz h nem Peu dfe van hozzá köze 1ik ismerősömnek Citroen Xsara Picasso-ja az is 2,0 HDI a 116 lóból 170et ki lehet hozni Chippel szóval sztem van még tartalék ebben a Motorban Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted Október 5, 2007 Share Posted Október 5, 2007 Hali! háth igen.... Jó ÓTÓ szép ÓTÓ! Ha megveszed és elromlik...nagyon drága a szervizelése, és elég drágák az alkatrészek bele...De egyébként nagyon szép és elegáns autókat gyártanak, bár az új 207-es eleje kissé nagyon bálna lett! PSA Konszern FOREVÖR! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Október 5, 2007 Author Share Posted Október 5, 2007 Hi! igen, 2.0 HDI-ben van tarlalék, de ha 170 lovasra csinálnák a gyárban, akk nem lenne értelme a 2.2-es HDI-nek, mer az is 170, de alapból! Mondjuk a gyárban rájöttek arra hogy ténleg van benne tarlalék igy 150 LE-re emelik a kétezrest!A másik! Sajnos francia és néha elromlik a teknika, ez jellemző a frania ótókra! De ha maszek szervizbe viszed ott drága a szervizelése! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted Október 8, 2007 Share Posted Október 8, 2007 Nem a szervizelésre gondoltam, hanem az alkatrészek árára! Ez az ami nem tetszik a 207-esben!tulnagy bálna az eleje!És ez már sztem nem szép! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Október 9, 2007 Author Share Posted Október 9, 2007 Thanks naogyon a képeket lpfan! Nemtom, nekem nem tünik bálna orrúnak!!De et izlések és pofonok!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 Peugeot 308 RC A 308 RC Z koncepcióautó a vezetés élvezetének új interpretációja, a Peugeot felfogásában. A 2+2 üléses kupé nagyon jól variálható, stílusa ugyanakkor modern, eredeti és kiegyensúlyozott. Álmuk egy olyan jármű volt, amely középpontba állítja a vezetés élvezetét, és a hozzá kapcsolódó érzelmeket, amely könnyű és hatékony, ugyanakkor környezetbarát is. Adatok: 1.6 THP Peugeot-BMW benzinmotor, teljesítmény: 160 KW/218 LE, nyomaték: 280/300 Nm, végsebesség: 235 km/h, gyorsulás 100-ra: 7 sec, 6 fokozatú váltó, fogyasztás: 6,7 L/100km Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
torpi Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Nekem peugeot 306 combi van de rosz szot nemtudok ra mondani. A favoritom peugeot 407 combi verzioban. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 18, 2007 Author Share Posted December 18, 2007 Hi! Dettó nekem is a favorit a 407SW! De nekünk egy 406-os kombink van! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronos Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flóri Bá Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nem vagyok oda az autókért,de ez a márka eléggé bejön és hiába mondják rá, hogy női autó az újabb típusok nagyon szépek és a rallyban is eléggé jól szerepelnek, talán egyszer élőben is kipróbálom! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Hi! Azért tudnak autókat csinálni a franciák! Csak hát a francia mgbyzhtósággal van probléma! Melyik tipussal volt tapasztalatod? Mert már a megbizhatóság, a minőség nagyot fejlődött! Nézd meg a 207-est vagy a 308-ast! Sajnos a rallyból már kilépett a Peugeot! De szép eredményeket értek el! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Sziasztok! Kronos: akkor talán próbáld ki egy sima francia úton! majd aztán fikázd... OFF: a volkswagenek is a német utakra vannak tervezve, mégis sokan veszik!mert preztizse van ugy mint a francia autóknak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Március 23, 2008 Share Posted Március 23, 2008 habár nem Peugeot, de francia az egyik autónk, egy Citroen Berlingo, és nekem nagyon bejött, mert kényelmes, és eddig semmi baj nem volt vele (1999-es). Kronos hsz-ével nem értek egyet, mert a francia autók általában pont arról híresek, hogy ha másban nem is jók, azért a futóműre nagyon odafigyelnek, és eszméletlen kényelmes tőle egy utazás... a Berlingo-ban alig érzed meg az úthibákat, annyit tompít rajta a puha futómű. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
sárkánymester784 Posted Április 5, 2008 Share Posted Április 5, 2008 Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra. Hali Én is osztom ezt a véleményt... én bezúznám az összeset, ezt én is saját tapasztalatból mondom, mert Karosszérialakatos vagyok, és gyűlölöm azokat a fo*talicskat, lehetetlen helyekre raknak csavarokat, undorító...és sztem nagy része ronda is...Üdv Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Április 6, 2008 Share Posted Április 6, 2008 Nem beszélve arról hogy a francia autók szervzelése sokkal többe kerül az átlagosnál! és oylan csavarokat használnak amikhez csak nekik van külön bejáratu csavarhuzójuk... ennyit erről. még mielőtt valaki letámadna h csak kitaláltam, ezt az autószerelő mondta nekünk mikor a Renault márkájú autónkat elvittük hogy cseréljen olajat. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
sárkánymester784 Posted Április 6, 2008 Share Posted Április 6, 2008 Így van, nekem már az első nap mondta az oktatóm, amikor előszőr mentem gyakorlatra, h arra mindíg figyeljek h csak francia autót nem kapjak, mert azzal nagyot fogok sz*pni... és hát én ki is fogtam a múltkor... vagy 1 óra volt mire a lökhárítót levettük de azt is úgy h fel kellett melegíteni lánggal a csavart, áh :angry: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörköltszaft Posted Április 7, 2008 Share Posted Április 7, 2008 Ez nem csak a karosszériájával van így...(azzal a legfőbb baj sztem a "rohadásállóság"... nem nagyon jeleskednek benne). Motorikusan is ilyen. Ékszíjakat, csavarokat, gyertyákat, hát elég érdekesen tudja elrendezni... Amíg nem kell javítani, semmi gond nincs a francia kocsikkal, tényleg kényelmesek, jól mennek, de ha javításra kerül a sor... Apám autószerelő, és hát néha el se vállalja a franciákat... Vagy ha igen, megy a szitkozódás egész nap... Ő mondta hogy F betűs kocsit ne vegyek soha: Ford, Fiat, és Francia... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Április 7, 2008 Author Share Posted Április 7, 2008 Sziasztok! Kronos: akkor talán próbáld ki egy sima francia úton! majd aztán fikázd... OFF: a volkswagenek is a német utakra vannak tervezve, mégis sokan veszik!mert preztizse van ugy mint a francia autóknak Danieels: ezt írtad múltkor, a bannolt regeddel! Most meg idejösz fikázni! Kiváncsi vagyok, hogy mikor térsz át a Dojcse forevör autókról! Nem csodálkoznék, ha holnap már az olasz kocsik lennének a számodra a jók! sárkánymester784&Pörköltszaft: Lehet, hogy igazatok van, de az azért túlzás, hogy bezúznád őket! Ha ennyire te vagy itt a Jani, csinálj te autót, és akkor mi is fikázni fogjuk! Igen, sok baj van velük, de nem drága hozzá az alkatrész! Ha a márkaszervízbe mész jóhogy drága az alkatrész! Meg a mostani francia autóknál ügyelnek a minőségre! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörköltszaft Posted Április 18, 2008 Share Posted Április 18, 2008 Szabó Norbi: Nem azt mondtam / mondtuk hogy ki a Jani, meg ki tudna jobb kocsit csinálni, azt mondtuk, hogyha javításra kerül a sor, akkor csak a szívás van velük (szerelő szemmel végképp). És mint mondottam, nem csak ültem bennük, láttam belülről is őket, össze tudom hasonlítani egy "fapados" német / japán kocsival, amik nagyságrendekkel ésszerűbben vannak megcsinálva. Minden autónak vannak hibái, pl. egy Suzuki motorikusan nagyon jó, kevésnek lesz ilyen téren komolyabb hibája, de hát alufóliából van... És visszatérve a bezúzásra: nem zúznám be. Eladnám ha kapnék egyet. Nem akartam ezzel senkinek a lelki világába gázolni, egyszerűen ez a véleményem a francia autókról. A téma meg az , hogy írjuk le a tapasztalatokat (Peugeot-ról, de mivel nem lehet csak erre a márkára levonatkoztatni azokat amiket írtam, ezért írtam általánosságból a francia kocsikról.) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Április 18, 2008 Author Share Posted Április 18, 2008 Egy gond van: hogy belőlem a fanatikusság beszél! Tisztába vagyok ezekkel, hogy sok gond van velük, minden tönkre megy benne, de ez engem nem zavar! A legutóbbi Autó-Motorban, a 207 SW Outdoor tesztjéről ezt írták: "Vannak olyan autók, amelyeket csak a márkaembléma alapján lehet megkülönböztetni, olyan egyformák. Ez nem tartozik közéjük, bekötött szemmel felkiáltanék: Peugeot! Mindjárt egy kis csipkelődéssel kezdve ott vannak a francia márk apró megrögzöttségei: a világosban és sötétben jól, szürkületben szinte egyáltalán nme leolvasható fehér számlapos műszer, a relés fényváltó-kapcsoló, a kicsit lötyögős váltókar, valamint a kuplungpedál, amelynek visszahúzó rugója úgy van elhelyezve, hogy a pedál kinyomásakor bután hátranyomja a cipőorrot. Mindegyikkel lehet élni, én már úgy megszoktam őket, hogy szinte hiányolnám." Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
sárkánymester784 Posted Április 20, 2008 Share Posted Április 20, 2008 Én már ezt megbeszéltem Szabó Norbival privátba jó amikor azt írtam h "bezúznám őket" akkor eléggé elkapott a hév, de persze minden autónak van hibája, én csak a saját észrevételemet tettem közzé, mert hát ugye erre volt kíváncsi a Topic megnyitója... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Június 4, 2008 Share Posted Június 4, 2008 az új kécázhét HDi nagyon jó, volt szerencsém ülni egy ilyenben jó kis autó 3-4 ezerig csöndesen visz, utána megszólal az oroszlán kényelmesen húz, nincs vele semmi baj, a váltó is rövid úton jár. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Június 4, 2008 Author Share Posted Június 4, 2008 Melyik HDi volt benne? A kis 1.4-es? A váltó tetszett? Mert a pözsó nem csinál vmi jó váltót! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted Június 5, 2008 Share Posted Június 5, 2008 asszem 1.4-es volt benne, de majd megkérdezem. Igen, tudom hogy nem csinál jót, de nekem tetszett, rövid uton jár(szerintem) és határozott. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bono92 Posted Június 17, 2008 Author Share Posted Június 17, 2008 Felfrissítik a Peugeot 407-est Márciusban múlt négy éve, hogy bemutatták a Peugeot középkategóriás modelljét, így eljött az ideje egy kisebb frissítésnek, amelynek kapcsán ismét fel lehet hívni a figyelmet a típusra. Ez esetben egy pillanatig sem kérdéses, hogy az egész felújítás csak a marketingosztály nyomására jött létre, hiszen a Peugeot tervezői csupán apróságokon változtattak, az alapformát változatlanul hagyták, sőt, még a lökhárítókhoz sem nyúltak, pedig ez az első alkatrész, amelyet egy modellfrissítéskor cserélni szokás. A legnagyobb, szemmel látható változtatás a hűtőrács krómszínű, függőleges rácsrúdjainak felbukkanása, és a hátsó lámpák új színezésű burkolata. Ha az egész frissítésnek van egyáltalán értelmes része, az a mortortérben keresendő. A Peugeot ugyanis a 407-esben vezeti be felújított kétliteres dízelmotorját, amely 136 helyett 140 lóerős, megfelel az Euro5 emissziós normának, a korábbi 5,9 helyett csak 5,6 liter gázolajat fogyaszt vegyes ciklusban, 100 kilométeren, és szén-dioxid-kibocsátása csupán 150 g/km. Ezen kívül egyes országokban, ahol a bioetanol-tartalmú üzemanyagok jelentős adókedvezménnyel vásárolhatók, a Peugeot a felújított 407-est már kétliteres, alkohollal és benzinnel egyaránt használható Bioflex motorral is kínálni kezdi. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.