CIVIC Dom Posted Szeptember 26, 2007 Share Posted Szeptember 26, 2007 Street Drift: veszélyes,merész,költséges de nagyon izgalmas és egy adrelanin pumpa. Ki merné bejátszani h hátsókerekes autójával driftel a város utcáin? Az én véleményem ha valaki tudja h mit csinál akkor egy páratlan élmény lehet és azt kell mondanom aki tényleg egy nagyon durvát rak az utcán azt még tisztelni is lehet. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecKiller Posted Szeptember 27, 2007 Share Posted Szeptember 27, 2007 Japánban ez már mindennapos láttam 1x egy kisfilmet Discovery-n az illegális versenyzésről abba mutatták BE merném vállalni ha lenne hozzá egy komoly autóm Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
respecta Posted Október 1, 2007 Share Posted Október 1, 2007 nem elég hozzá egy komoly autó , hanem az kell hogy pótolni is tudjad Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmark024 Posted Október 1, 2007 Share Posted Október 1, 2007 Na ja, költséges főleg ha összejön a dolog! Az igazi drifteléshez tudás is kell!!! Méghozzá nem kevés.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted Október 7, 2007 Share Posted Október 7, 2007 Tudjátok mi kell hozzá? 1.Pénz 2.Tudás 3.Autó 4.600 rendszámtábla és 10 autó :lol: :lol: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
CIVIC Dom Posted Október 25, 2007 Author Share Posted Október 25, 2007 Jaja!!!A tudás hát igen deaz mit sem ér ha nem érzed mert a drift az olyan mint egy jó nőt tapizni érezned kell h hová vezesd a kezed h beteljesüljön a gyönyör mit ebben az esetben h rakj egy olyan ász driftet h a D1-esek a gatyájukba csináljanka mert lehet h xar a verdád de ha érzed és vágod h mit kell tenned akkor semminek nincs akadálya!!!!!!!!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpfan15 Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 témához: ha 600 millióm lenne mernék driftelni, emrt ha összetörnék vmit röhögve kifizetném! egyépként először egy jó nagy betonplacon kell gyakorolni. nyáron haveromék összedobtek egy polskira valót...kimentünk a sportcsarnokhoz ott van egy jó nagy betontér, elkezdtük. szegény nem birta eltört a hátsó fütómű, pedig oylan szép volt Civic dom: teljesen igazad van! egy 1500ös ladám is lehet, ha jól tudok driftelni és bizonyitok marha sok szponzorom lesz, és aztán jöhet az első komyolan összerakott cucc! pl: Tokio Drift elején beleül a silviába szanaszét töri! "pörgés" :lol: Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 egy hülyegyerek nálunk azt hitte, hogy tud ... leesett a hó, aztán rögtön a körforgalomban próbálkozott, csak a hülye azt nem fogta fel, hogy kicsit lejt az egyik oldalán a körforgalom, és ott az isten sem fogja neki visszakapni a kocsi seggét, hát még az elejét... mondanom se kell, kiegyenesítette a kanyart meg egy táblát is elferdített... aztán a hülyegyerek hátratolat, mintha nem történt volna semmi, és ugyanúgy padlógázzal megy tovább, kikanyarodik az elsőnél és bemegy a parkolóba... a haverjai gondolom kiröhögték (én is ) aztán ha a lökős kicsit is meggyűrődött, az már sokba lesz neki én is bepróbálnám városban, de előtte valami olyan helyen gyakorolnék sokat, ahol nincs mit összetorni (mondjuk egy nagy parkolóban ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
CIVIC Dom Posted Január 10, 2008 Author Share Posted Január 10, 2008 Kössz Ipfan15 ! És mind a kettőtöknek igaza van : egy nagy betontér , gyakorlás , majd gyakorlás akadályok között és utána csak akkor mikkor azt érzed h igen megvan a feeling , a tudás akkor és csak akkor szabad kipróbálni forgalomban és csak így lehet az ember egy igazi nagy DRIFTER arc akit ha meglátnak akkor rögtön tudják h ki és h nála nem láttak királyabb embert! Eniszhez fűzem hát egy jó nagy marha volt a tag h jeges uton egy körforgalmat megpróbáljon hisz mindenki tudja egy jeges úton szinte lehetetlen kezelni egy autót. Ui. : Mindent csak ésszel!!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 11, 2008 Share Posted Január 11, 2008 azért lehet jeges úton is alkotni, csak nem ész nélkül... (én pl ajánlanám neki előtte a Hungaroringen az Allianz tesztpályát vizes műgyantával) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
CIVIC Dom Posted Január 12, 2008 Author Share Posted Január 12, 2008 Lehetni lehet de az sose lex igazi drift max egy jó pörgés de semmi más. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 12, 2008 Share Posted Január 12, 2008 hát igen... mellesleg a drift gumifüst nélkül nem az igazi, és jégen olyan nincs... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Január 14, 2008 Share Posted Január 14, 2008 látom megy az észosztás itt is ezzel a street drifter dologgal nagyon nem értek 1et ,mert attól ,h a Tokio Driftet megnézi az ember 10X attól még nem fogja úgy uralni a kocsit mint a japók a filmben...(habár nagyon sokan azt hiszik) engem már néhányszor majdnem elütöttek ezek az elmebeteg gyerekek ladával a seggük alatt akik éppen street driftert játszanak ,szóval 1 szó mint száz ,ennek nem közúton van a helye ,hanem normál pályákon ahol ,ha már valakinek a testi épségét veszélyeztetni kell ,akkor nem a gyalogosét veszélyezteti az illető ,hanem a sajátját... 1ébként 1et kérdeznék tőletek : Kinek van már innen jogsija és kocsija ,és esetleg valamennyi vezetési tapasztalata ? csak kíváncsi vagyok rá ... ja és az ,h apa az ölébeültett és fogtam a kormányt az még nem számít tapasztalatnak Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Január 14, 2008 Share Posted Január 14, 2008 ALAP ez jó szöveg. Egyébként engem nem akart elütni még sose ilyen zsigulis gyerek, szerencsére. Viszont látom a videókat, amikor próbálják keresztbe-hosszába csapatni az E30as BMW-kkel, Zsigulikkal, AE86os Corollákkal (ismertebb nevükön Hacsirokukkal) és elszörnyedve látom, hogy milyen tempóval nyomják olyan helyeken, ahol nincs értelme. Azt mondom, hogy ennek nem közúton a helye. Lehet ütni-vágni az autókat, de elárulom, ezerszer többet ér elmenni egy versenypályára nyílt napra (a Hringen asszem 15000 körül van a bérlet egy fél napra), és ott csapatni. No nem driftelni, annak is megvan a maga helye. Persze értem én, hogy vagány dolog keresztbe-hosszába csapatni, de ha XY megvesz egy 130 lóerős E30as 320i BMW-t, és berak alá egy sperrdifit, és ennyit csinál és utána ő az utak királya, és egyszer beleszáll egy buszmegállóba (láttam már ilyet, asszem pont ilyen autóval történt pár éve), és megöl mondjuk 5 ártatlant... Mert nappal csapatott nyílt utcán... Hát nem lennék a lelkiismerete helyében ... Persze, lehet szórakozni, de erre való egy zárt parkoló, vagy egy szervezett driftelés. Annyi ilyet látni a neten, pl a youtubeon, kibérlik maguknak a fiatalok a pályát és gyakorolnak. Nem szégyen ha valaki elsokall, vagy éppen nem mer bevállalni túl sokat. Itthon viszont azt látni, hogy az erősebb autókkal rendelkezők a közutat versenypályának nézik, a gyengébb autósok pedig nagyjából ugyanez, csak az első hóesés után... Tudom, gödöllői vagyok, itt van rengeteg AE86, és orrba szájba tolják nekik, pedig ránézésre nincsenek túl jó állapotban, magyarán szólva szét vannak hullva. Nem az a gond, nagy fíling a csapatás, de megvannak a saját keretei. És az utca nem az. Azt mondom, hogy hegyvidéken, egy szerpentinen bátran lehet tolni neki, ott legfeljebb beleesel az árokba, de kevés a valószínűsége, hogy elütsz valakit (legfeljebb egy hegyiembert:D). Vagy egy szabályos autóúton való versengésnek is van helye ameddig az ész szab határt. Rengeteget vagyok autóban (nem nagyarcból mondom), és igen, előfordul, hogy elgurul a gyógyszer, nyomni kell a vasnak. DE még akkor is ki van zárva estemben/ill esetünkben, igen gyakori a családi út/, hogy a falvakon, kisvárosokon belül is 60-70nél többet menjek. Nem a traffipax miatt. A felelősség miatt, hogyha autóban ülünk, akkor még ránk van bízva a körülöttünk közlekedők épsége is. Nem egy eset van amikor a faluban kiszalad a kisgyerek az autó elé, olyankor nem lehet mit tenni, hiába van az ember alatt Porsche fék, nem ér semmit. Na mindegy, semmi baj a csapatással, hiszen ha nem lenne rá szükség, akkor mindenki trabanttal (najó, nem, hiszen annál nagyobb fíling nincs is, már 50nél rendes a sebességérzet:D), vagy BMW Isettával járna (bár azt se tudom, hogy nem félelmetes-e, hisz pici és kemény autó)... De megvannak a keretei. Egy motoros ismerősöm mondta, hogy egy óra alatt a Hringen annyit tanult a motorja viselkedéséről, mint az előző 2 év alatt összesen... Ezért van értelme kivinni egy pályára az autót és ott mutatni meg hogy ki a kemény... Na, lelkifröccs vége, szabad országban élünk, nyomja mindenki, ha van lelkiismerete hozzá... szerk: egyébként srácok, a gokart ISTENI érzés. Próbáljátok ki. Nem kell utána más, bele fogtok szeretni. Elképesztő, én nem tudtam mi az autózás ameddig nem gokartoztam... 1500 FT-ért általában lehet egy 10 perces menetet tolni, megéri... Sőt... A legnagyobb... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 14, 2008 Share Posted Január 14, 2008 Azt mondom, hogy hegyvidéken, egy szerpentinen bátran lehet tolni neki, ott legfeljebb beleesel az árokba, de kevés a valószínűsége, hogy elütsz valakit (legfeljebb egy hegyiembert:D). ezzel nagyon egyetértek. meg én is utálom ha vki a legnagyobb forgalomban akar kemény lenni. de sztem az simán elfogadható, ha vki éjjel forgalom nélküli úton kipróbálja hogy meddig tud elmenni (anélkül h másokat veszélyeztetne). pl volt már olyan, h egy szórakozóhelyről kimentünk levegőzni, és a közelben volt egy körforgalom, ahol egy srác próbálgatta így (nedves úton) hogy mit tud, és egész jó volt. (bár ott is volt egy másik srác, aki az elsőkerékmeghajtású pözsójával akart, és csodálkozott h nem jön össze neki... és olyan hülye volt, hogy egyszercsak fogta magát, és a másik sráccal szemben kezdett el menni... szerencsére nem lett semmi baj, csak nagyon leégette magát előttünk ) szal sztem jó az, ha kipróbálod, h hogy tudnál stílusosan menni (anélkül h másokat veszélyeztetnél, vagy anyagi kárt okoznál) ott, ahol napközben araszolgatsz. de a legjobb tényleg amit vikking ajánlott, a szerpentin (mellesleg pont emiatt utálom a speed-motorosokat, mert (tisztelet a kivételnek) ők se nagyon veszik figyelembe a forgalmat) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Január 14, 2008 Share Posted Január 14, 2008 jó a motort azt ne keverjük ide de 1bként szerintem az se fontos ,hogy az ember közúton próbálja ki magát .... ott van a hungaroring ,ha annyira nagy benne a versenyszellem akkor nyomjon ott köröket ,ne a körforgalomba Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 14, 2008 Share Posted Január 14, 2008 sztem kihaltan belefér a közút is... de ha valakinek tényleg nagyon forr a vére , akkor: "Amatőr nyílt Bajnokság 2008 AB1: Máriapócs/RabócsiRing - Június 1 AB2: Kakucs - Június 22 AB3: nincs helyszín - Július 5 AB4: nincs helyszín - Augusztus 9 AB5: nincs helyszín - Szeptember 13 AB6: Kecskemét/Kakucs - Október 3 Az amatőr bajnokság futamai előzetes tervezet! Rendezési feltételrendszere kidolgozás alatt, melyre pályázat útján lehet licensz engedélyt váltani." forrás: drifter.hu Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
CIVIC Dom Posted Január 15, 2008 Author Share Posted Január 15, 2008 Ezt már szeretem !!!!! Ez egy forum lényege h megvitasunk egy témát 100 féle szemszögből és ha belegondolunk mindegyikünknek egy picit igaza van!!! Azt én se tagadom h egy zárt pályán sokkal biztonságosabb és h ott biztosan megtanulod uralni az autótad deh it jön a nagy de jelző h ez már valakinek nem elég és azért csinálja közúton ezek az emberek között is van okos meg full bunko : a bunko a következőt csinálja : meglát egy csajt és imponálni akar nek hát ő spontán meggondolatlanul rak egy szar figurát mely szerencsételnségére pont elcsap egy ártatlant ennek köszönhetően lesitelik és a rács mögött fog aszalódni de az okos : meggondolja 10x-er h mit csinál , olyan helyen csinálja amit kívüröl ismer valami elhagyatottabb környéken ahol tudja h szinte nincs forgalom és mind ezt megfelelő idő pontban mint pl a hajnali órákban mikor az emberek 90 százaléka mélyen alszik és ha mind ezt megfigyelte akkor egy biztonságos driftet vihet végbe! Persze ott van a kockázat mely mindig mindenhol ott van és ennélkül nem lenne már érdekes! Ui: Csak így tovább lökjétek a véleményeteket!!!!!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vin Posted Január 15, 2008 Share Posted Január 15, 2008 sztem hungaroring nyíltnapok a legjobbak. ilyenkor apámmal megyünk apámnak van egy saját építésű trabantja (no nem trabi mocival hanem saját gyártmánnyal (jah 2ütemű ) ) lényeg h ott igazán lehet feszegetni az autó határait. a kocsi 700kg és 100paci felett van. (csak gondolj bele a súly/teljesítménybe) . régen járt gyorsulni is.. nah mind1. 1x felkeresett minket még régen az A5 autósmagazin.. csináltak egy riportot a trabiről+apámról. itt egy részlet belőle: A ringen két kanyaron belül két Honda Civicet nyomtam le. Legutóbb egy 320-as BMW került terítékre. Induláskor száz méter előnye volt, de a célegyenes utáni második kanyarban - egy balosban - ott voltam mögötte, mire szerintem megnézte a tükröt és úgy döntött, hogy nem hiszi el. Besokallt, hármat pördült előttem. Utána leparkolt a fűre. szal nemminden a 320as BMW.. ˇˇ Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
enisz Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 olvasgattam, hogy ki mit írt, és mindenkinek van egy kis igaza... igaz, hogy pályán kell próbálni. ott ki lehet tapasztalni az autót. hogy egy régi ismerősömet idézzem, az tud vezetni, aki a kocsit a teste meghosszabbításának érzi (és persze tudja is). valóban sok az olyan hülyegyerek, hogy betölti a 17et, apu anyu gazdag, fizetik neki a jogsit, aztán alátolnak egy 320as bömbit, vagy akár jobbat. a hülyegyereknek (és valljuk be, mindenkinek ez lenne az első) elmegy vele gizdázni. az még nem is lenne gond, ha csak beállnak a parkolóba, és igen, nézzétek mimvan. a probléma ott kezdődik, hogy beszállnak a kocsiba 4en 5en, és akkor csússzunk. a jobbik eset, hogy valóban egy árokban kötnek ki, eltörik pár kéz és láb, fejreáll a kocsi. ez még a kisebb baj. a nagyobb baj akkor van, ha a fejreállt kocsi alatt egy olyan ember fekszik, aki mondjuk menne haza, semmi köze az egészhez. szerintem 1-2x ki lehet próbálni az utcai driftet, de nem délután 4kor, csúcsforgalomban, hanem éfjél után. amikor már az emberek nagyrésze alszik. akkor is van még esély arra, hogy egy mellékutcából valaki kikanyarodjon. ALAP kérdezte, hogy innen kinek van jogsija. hát, nekem van, mondjuk túl sokat nem vezettem abból kifolyólag, hogy kocsink nincs (csak azért mondom, hogy nagyjából tudom mit beszélek ) abban is igaza van, hogy akárhányszor nézed meg a tokio driftet, nem fogsz tőle jobban vezetni. ráadásul az elején szerintem ki is írják, hogy kaszkadőrök hajtották végre a mutatványokat, ne utánozzuk. a probléma szerintem ott kezdődik, hogy a hülyegyerek feláll a níd for szpíd elől, úgy hogy reggel már végignézte az összes halálos iramban részt, beszáll a kocsiba, és azt hiszi, hogy ő most bivajbasznáberegmegye drift kingje... ja és valaki mondta, hogy ha balesetet okoz, sittre megy... szerintem nem az a legnagyobb büntetés. a legnagyobb büntetés a lelkiismeret, amit azok miatt érez az ember, akiket megnyomorított egy életre, vagy megölt. Szal HUNGARORING POWAAA! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dav3 Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 Na cső! Nagyon királyra sikeredik végül ez a fórum! Jók a hozzászólások, nem is hittem volna , h ez a téma ennyi ember érdeklődését kelti fel. Az én szerény véleményem: Street drifteljen az aki az igazi versenypályán már bizonyított. Bár az érdekes, h engem nagyon izgat ez a drift téma, még sose láttam street driftet ahhoz képest, hogy szívesen látogatom a "streetet" péntek - szombat éjszakánként. Bár az is lehet, h mindig én voltam rossz helyen rossz időben, v az is lehet, h nincs is MO-n Streetdrift? Sztem a sport is ugyebár 2 éve megyeget hazánkban, így aztán úgy gondolom, hogy nagyon nincs is nagyon miről beszélni. A magyar streetracing is kihalófélben van már ha volt is itt valaha is igazi streetracing. Akiket esetleg látok próbálkozni azok is max 150le-s elsőkerékmeghajtású autókkal "próbálkoznak" kiknek átlagéletkoruk 17év. Aki igazi street driftet akar látni az nézze meg még 20x a Tokyo Driftet....... Ja csá, örülök hogy hozzászólhattam. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 hát én nem azt ajánlanám akkor már inkább ezek: (igazi Hashiriya) http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=47 http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=70 http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=74 ez a kedvencem: (160-200km/h sebességgel drift) http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=84 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
karanyi Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 sztem nem gáz a street drift de tényleg csak éjszaka amikor nincs forgalom, meg előtte nézd meg a terepet, nincs parkoló autó, stb. van a neten egy videó, egy r34 bömbi driftel a szlovénoknál, gondolom ti már láttátok, na azt például nagyon felelőtlennek tartom. egyébként én is szoktam (volt) csúszkálni, bár azt driftelésnek nem nevezném, csak dobatásnak. ha volt egy-egy jobb kanyar, akkor adtam egy kis gázt hadd szóljon bár egy hiacéval driftelni már komoly lenne sajna mostanában nem vezetek hátsókerekest, kézizni meg sose kéziztem, úgyohgy azt is gyakorolgatom most hogy csúszik az út a hóban való csúszkálást meg jobb ötletnek tartom, mert kicsi tempónál is lehet szépet autózni, nem olyn veszélyes. aszfalton már kell tempó, meg nehezebb megfogni. sztem. bár én hiacéval jártam sokat, az meg ugye nem drift autó Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 amit egy pár hsz-szel feljebb írtam, hogy a körforgalomban a nedves úton csúszkált vki, az egy fehér hiace-szel csinálta... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
karanyi Posted Január 16, 2008 Share Posted Január 16, 2008 én zölddel nyomtam Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALAP Posted Január 17, 2008 Share Posted Január 17, 2008 aLaP : ezzel a street drifter dologgal nagyon nem értek 1et ,mert attól ,h a Tokio Driftet megnézi az ember 10X attól még nem fogja úgy uralni a kocsit mint a japók a filmben...(habár nagyon sokan azt hiszik) Dav3 : Aki igazi street driftet akar látni az nézze meg még 20x a Tokyo Driftet....... LoL ... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomirad Posted Január 18, 2008 Share Posted Január 18, 2008 Hát még nincs jogsim de egyszer azért kiprobálnám... Meg ahozz elsőnek kell egy ócska vas gyakorlásnak amit lehett törni is... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 18, 2008 Share Posted Január 18, 2008 csak másokat meg magadat ne törd össze... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomirad Posted Január 19, 2008 Share Posted Január 19, 2008 Hát azt nem kénne... Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Január 19, 2008 Share Posted Január 19, 2008 karanyi felrakott egy hashiriya dvd-t (japán illegal streetdrift) http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=5861704 tokyo underground:(ebben is van) http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=5860157 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.