Jump to content
PirateClub.hu

Új MZ-k,vélemények!


zambog
 Share

Recommended Posts

Heló, na ezt a témát azért indítottam el, mert kíváncsi vagyok h ebben az országban mennyire népszerűek az új MZ-k, gondolok itt pl az 1000es re, vagy mint ami nekem is van: az RT 125ösre.

Én nagyon meg vagyok vele elégedve, 15 lóerő, kipörög 10 ezerig is, végsebességre pedig mentem már vele 120at is, szerintem akár az új cbr 125öst is lehagyja, de még sajna nem volt alkalmam letesztelni. fogyasztásra pedig 3 liter körül szoktam kihozni, lehet vele finoman is menni :)

Ha vkit érdekel képet is tudok róla kitenni.

remélem sok hozzászólás lesz, tényleg kiváncsi vok, hogy kinek van ilyen gépe, vagy egyáltalán ki gondolkodik ilyesmi gépekben

Link to comment
Share on other sites

Hát nemtudom, eladót még alig láttam, de az biztos hogy az ETZ 125ös 14 ló alapból és azzal is mész 120-at :D ráadásul fillérekért kapsz hozzá tuningcuccokat, kiló60-at ki lehet belőle hozni 18-20 lóerővel párosítva.

viszont láttam képeket új MZ-kről, jól néznek ki.

Link to comment
Share on other sites

Hát, nem tudom, te szoktál tükör előtt beszélni? Legalább látnád, h mit beszélsz :D

14 lóerő alapból? az csak 10, a 150es is csak 12. 120at mész vele? Nekem kb 110 volt vele a max az órája szerint, de már 95nél is halálfélelmem volt rajt. Nem is arra találták ki. Filléres tuning cuccok? Én egy német weblapon láttam egy 4 felömlős tuning hengert hozzá, és az "csak" 300 euró volt... :)

Na erről ennyit

Az uccsó mondatoddal viszont egyet értek :D , tényleg jól néznek ki :)

Link to comment
Share on other sites

Zambog, neharagudj hogy ezt mondom de abból amit írtál az jött le hogy kb fingod nincs a régebbi motorokról. Aki egy kicsit is tudja az MZ-k, Simsonok és hasonló motorok "trükkjeit" az tudhatja hogy nincs szükség a 4 felömlős tuninghengerre. Még fúrásra se.

Tudod a 10-et a forgalmiba írják bele, de elég sok van aminek 12 és 14 van a forgalmijában (125ös!). 120at lazán megy, az hogy neked 95nél halálfélelmed volt az valószínűleg a vezetéstechnikai hiányosságaidnak volt köszönhető, vagy egyszerűen csak egy olyan motoron ültél amelyiket a gazdája szintén nem tudott normálisan karbantartani ;)

Arról meg nem is szólok hogy a 125 és a 250es etz-k legtöbb alkatrésze kompatibilis egymással, így hát bátran mondhatom hogy filléres a tuning, hiszen ha a 250es karburátorát átteszed a 125ösre, érezhető teljesítménynövekedést tapasztalhatsz és fizettél kb 500 ft-ot a bontóban. A többi cuccot meg nem is sorolom fel, mert csak az ilyen újfajta "gondolkodású" ""motorosok"" nem képesek felfogni hogy a tuning nem ott kezdődik hogy kicserélem a dugót meg a hengert!

üdv

Link to comment
Share on other sites

Hát, bocs de az én 125ös MZ-m gyári, qrva jó állapotban volt, még azok is azt mondták, akik 250esről ültek át kipróbálni. Erről enyit.

Tesómmal nagyon jókat röhögtünk az írásaidon, ezeket többi motoros haveromnak is majd elmesélem, had röhögjenek ők is :D

Te amúgy ezeket el is hszed amit leírsz? 14 lóerőt te saccoltad, vagy le is mérted hiteles teljesítmény mérő padon? Azért mert vmit kicserélsz rajt, attól még nem lesz a 10 lóerőből 14.

Éljen a sufni-tuning

 

Link to comment
Share on other sites

Úgy látom még mindig nem sikerült értelmezned amit írtam.

És igen, ezek a motorok olyan egyszerű szerkezetek hogy "sufni" tuningolás bőven elég, nem kell rá kidobni százezreket. És nem 1 alkatrész cseréjétől lesz a plussz ló, ha tudnál olvasni láthatnád hogy példának hoztam fel. De gondolom az se jutott el a tudatodig hogy hogyan tud egy 125ös etz 120-130at menni, mert a különféle váltóáttételeket meg a lánckerék méreteket gondolom nem ismered, sőt azt se tudod mi az. A felömlők polírozása úgyszint nem kerül sokba, rezós kipufogó se drága (nem a régi szakadékokra gondolok).

És még mindig fenntartom hogy lószart se értesz a motorok szereléséhez, ezt ismét megmutattad.

Elhiszem hogy jó állapotban volt az ETZ-d, de valami mégse volt jó ha csak 95öt ment. Haverom a 125ös TS-ével ment 100-105-el...

Ja és még1 szövegértési hiba nálad: a 14 lóerőt nem saccoltam hanem a forgalmijába volt beleírva, nem is egynek, igaz ritkább mint a 10 és 12 lovas forgalmi. Valószínűleg nem azért írtak bele 14et mert a faszi azt mondta hogy írjunk már bele annyit. ;)

Link to comment
Share on other sites

Na, ki nem tud olvasni? Én nem azt mondtam, h az etz-m csak 95-öt tudott menni, mentem én már vele 110et is, de ezt a motort egész egyszerűen nem erre találták ki. Olvass figyelmesebben! De ebből a gépből te soha nem fogsz kihozni 160as sebességet 18-20 lóerővel párosítva, ahogy írtad, mérget veszek rá :D

Szerintem te tipikusan az az ember vagy, aki a babettával is ment már 120at, és akkor még egy kis szembeszél is fújt, csak vhogy még senki sem látta. Ismerek én is ilyen kamugépeket, de hát vannak ilyen emberek is, és ebben az a jó, hogy ők maguk el is hiszik ezt. Csak senki nem szól vissza nekik, h ne kamuzz ekkorákat, és akkor azt hiszik, h mások is elhiszik ezt nekik. És akkor ettől ők boldogok. Na mind1 :)

De úgy látom, h ennek a témának rossz címet adtam, majd lehet kitalálok neki vmi másikat, :D:D ugyanis nem a régi etz-kről akartam írni, de ez így sikerült

 

Link to comment
Share on other sites

én meg azokat akik azt hiszik hogy csak a drága vadiúj cuccok a jók ;)

 

http://youtube.com/watch?v=DS9qSIPwUI0

igaz hogy ez nem 125ös hanem 150es, de ez egy alap, 110et simán vitte, az általam említett módosításokkal pedig bőven megy ez tovább is...

na pá

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Én is had. oooff :happy:

na zambog:mennyire húzod annak az ezt-nek a szarvát?nekem kis sufnituningal megy a simson(70-es+rezó+karbi állítás)92-t te...{nemkáromkodik!}csak húzni kéne normálisan!nekem se ment,amíg babusgattam,meg is kéne tanúlni motorozni(ez nem azt jelenti,hogy már megbírod fogni,normálisan váltani,tudni kell mikor forogja ki azt a pontot,amikor a legjobban adja le a teljesítményt...)de gondolom ezt se hiszed el,hogy 90felett menne egy simson,és nincs benne 100k-ba(30-ért vettem)és +ba kapott full felújítást is(gumik,festés,gyula,stb)

hehe én is okoskodtam :Dde szerintem Gospelnek kéne hinned...meg "kinevetni"ha meg nem tetszik itt valami,vannak más "jó" oldalak...{warn szagom van :S de leírom}

Link to comment
Share on other sites

...

Én nagyon meg vagyok vele elégedve, 15 lóerő, kipörög 10 ezerig is, végsebességre pedig mentem már vele 120at is, szerintem akár az új cbr 125öst is lehagyja, de még sajna nem volt alkalmam letesztelni. ....

 

 

Hát, nem tudom, te szoktál tükör előtt beszélni? Legalább látnád, h mit beszélsz :D

14 lóerő alapból? az csak 10, a 150es is csak 12. 120at mész vele? Nekem kb 110 volt vele a max az órája szerint, de már 95nél is halálfélelmem volt rajt.

 

Eeeembeeeer :S Mekkora butaságokat írkáltál! Ellent mondtál még önmagadnak is!

Továbbá: Gospelnek minden HSZ-ében tökéletesen igaza van! Nem mondott annyira hatalmas dolgot azzal a 160-al, hidd el, ki lehet hozni belőle, igaz, az már nem filléres munka(ha csak megnézed, robogókból mit lehet kihozni)...Ha a Te '25ös MZ-d 95nél halálfélelmet sugall, akkor bizonyára olyan is a vasad...egy MZ megbízható, frankó gép!(simóval együtt :P ) Nekem mindig is nagyon tetszettek ezek a gépek :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Hozzászólás a témához...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Jelenleg olvassa   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...