vikking56 Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 (edited) Az S7 Twin Turbo az új gyári tuningkészlettel állítólag több mint ezer lóerős, és gyorsabb, mint a Bugatti Veyron. A magas benzinárak és a szigorú sebességkorlátozások ellenére az autógyártók között soha nem látott erővel tombol a teljestményőrület. A több mint 500 lóerős szériakocsik ma már egyáltalán nem szokatlanok, de a sportkocsigyártók már egy magasabb léc átugrásán fáradoznak. Az új cél a Bugatti sportkocsi ezervalahány lóerejének és 400 km/h-s végsebességének felülmúlása. Nem mintha akadna olyan élő ember, aki gyakran szeretne ilyen sebességgel utazni, és nem csak azért, mert erre a mai közutak nagy része egyáltalán nem alkalmas. Olyan helyen, ahol más autók is közlekednek, 400-zal haladni nagyjából ugyanolyan veszélyes, mint remegő kézzel pisztolyt fogni a saját halántékunkhoz és a ravaszra helyezni az ujjunkat. Így a teljesítményverseny ma már tisztán a presztízsről szól. Sokan vesznek szívesen olyan autót, amellyel le lehetne hagyni a szomszéd McLaren F1-esét, még akkor is, ha a verseny a valóságban sohasem zajlik le. Bár a Bugatti Veyron végleges változatát csak néhány hónapja mutatták be, az első komolyan vehető konkurens már meg is érkezett. Az amerikai Saleen nemrég mutatta be a 750 lóerős S7 Twin Turbót, de mostantól egy gyári tuningkészlet - a Performance Upgrade - is megrendelhető a hétliteres, V8-as motorhoz, amellyel a teljesítmény ezer lóerőre növelhető. Az egyetlen valamire való észak-amerikai sportkocsigyártó szerint a menetpróbákon már elérték a 418 km/h-t, így az S7 tekinthető pillanatnyilag a leggyorsabb utcai autónak, hiszen a Bugatti Veyron csúcssebessége mindössze 406 km/h volt. Az S7 Twin Turbo ráadásul a Performance Upgrade-del együtt is sokkal olcsóbb, mint egy Bugatti: az ára átszámítva kb. félmillió euró, így még mindig kettőt lehet belőle venni egy Bugatti áráért. Talán épp ezért elég népszerű is az amerikai sebességbajnok. Ha nem is párosával, de már 75 példányt rendeltek az 1000 lovas Saleenből, ami ebben az árkategóriában igazán figyelemre méltó eredmény. http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/saleen/plus/.gdata/gp_s7tt.jpg Módosította Augusztus 22, 2007 PxE Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
tormentor Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Jól néz ki és a motor is csábító 1000 LE, azért az nem semmi... De hol a fenébe lehet ezt a kocsit használni? Azért biztos, hogy gyönyörű hangja van a V8-asnak Szerintem egy kicsit hasonlít a McLaren-re. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted December 22, 2005 Author Share Posted December 22, 2005 hasonlít bizony... de jobb annál, nem is kevéssel... mjad kétszer annyira erős... és olcsó. jó persze ez relatív, de akkor is. 420-szal menni nem lenne kcisit se veszélyes... jó, ez má télleg presztízsharc .... nincs értelme ezer lónak.. Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_goffy Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 hasonlít bizony... de jobb annál, nem is kevéssel... mjad kétszer annyira erős... és olcsó. jó persze ez relatív, de akkor is. 420-szal menni nem lenne kcisit se veszélyes... jó, ez má télleg presztízsharc .... nincs értelme ezer lónak.. 43357[/snapback] Hehe,persze,hogy presztízsharc,de cáfolok arra,hogy miértelme van 1000 lónak.Sztem amikor 100o packósnak induláskór odapőrkőlsz kipőrgésgátlóval,meghalsz a nyomástól ,2 ha meg nincs bekapcsolva az ARS akkor meg egy rajtnál 1 garnitúra gumi !Amúgy meg az a 4kiló 20,elég veszkós adat,én maradok a max 280-nál (igaz még nincs jogsim de szoktam vezetni ezt azt ) Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted Január 18, 2006 Share Posted Január 18, 2006 jó kis kátyús utakon a 160Le is sok Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
bunfi Posted Március 21, 2006 Share Posted Március 21, 2006 de nem hiszem hogy limitált szériás Bugattival felvenné a versenyt....erős autót lehet építeni, gyártani, de a Bugatti az Bugatti nem? :big_wbounce: ha érdekes autókat keresetek akkor ajánlom ezt a figyelmetekbe, specifications/gtr-700 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikking56 Posted Március 21, 2006 Author Share Posted Március 21, 2006 lehet építeni, olyat is ami agyonveri szegény bugattit.. találtalm valahol egy 1300 lovas Cobrát, 13 literes motorral!!!!!!!!!! az meg szabályosan megrugdalja a holttestét a bugattinak.... 410 vagy 438 a vége, nem mindegy :D :D Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petiboy007 Posted Április 11, 2006 Share Posted Április 11, 2006 Hát, sztem az az 1000 lóerő is relatív. Vegyük példának a Nissan Skyline-t ugye. Nem véletlenül a tunerek kedvence. Az alapból 300 vmennyi lovas mociból ki lehet sajtolni 1000nél is többet!!! Ez már teljesítmény, 1 alapból 750 lóvas gépből 1000ret kisajtolni közel sincs olyan nagy cucc mint 300vmennyiből 1200-1300-at. Mer biz vannak ám 1300lovas Skyline-ok. Igaz nem sok és nem Európában és nem is Amerikában, hanem Japánban (ki gondolta volna...). És akkor az ár különbségről már ne is beszéljünk. 1 Saleen v Bugatti árából veszek 1 garázsnyi Skyline-t (Istenem de YO volna...). Az 1 dolog h nem megy 400al, de én nem is akarok annyival menni, minek?, azért h az első sarkon felforduljak ezeken a "minőségi" utakon?, kösz nem. Végszónak csak annyi h Isten nyugasztalja a YO öreg Skyline-okat (az a hülye Nissan inkább Infiniti-ket csinál , amivel nincs is gond ha gyártanak mellette Skyline-t ). Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
majlimate Posted Április 21, 2006 Share Posted Április 21, 2006 Elfogadnék egy ilyet de sztem senki sem tuggya kihasználni tökéletesen Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3t1 Posted Május 8, 2006 Share Posted Május 8, 2006 Szerintem is fölösleges az az 1000 lóerő,hiszen a magyarországi utakra tökéletesen megfelel nekem egy 310lovas Lancer EVO IX MR , viszont ha miliárdos leszek akkor tuti hogy beszerzek eggyet a privát versenyrályámra De a csúcs nem az 1200 lóerős Cobra, hanem a Weineck által külön rendelésre épített 16 literes V8 as, ugyancsak Cobra és több mint 1600 lóerős!kicsit odab*sz http://www.weineck-power.de http://www.weineck-power.de/image.jsp?gall...=engine02%2Ejpg Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
memphis1985 Posted Február 3, 2007 Share Posted Február 3, 2007 Hát durva az tuti!!!! De az amcsik nyomatnak V8 hemi mocikat amik 1000-1500 le!!!! Dj.Goofy:szerintem nem a gumit hagya az úton hanem az egész hátsó tengelyt!!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
koncsol Posted Február 3, 2007 Share Posted Február 3, 2007 brutál Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Június 16, 2007 Share Posted Június 16, 2007 A Minden6ó c. filmben szerepel ez az autó... Mellesleg ha motortuningról van szó, az Észak-Európai népek nagyon elmebetegek tudnak lenni... Télen általában mindenki bütyköl vmit a kocsiján, és ott hosszabb a tél Ott vannak 1000 lovas BMW-k, 3s alatt100-zal száguldó Audi A3... majd töltök fel ilyeneket, ha érdekel Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
De4dSn4ke Posted Június 17, 2007 Share Posted Június 17, 2007 Engem érdekelne Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftKing Posted Június 21, 2007 Share Posted Június 21, 2007 802 LE Saab: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=86927 963 LE BMW: http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=86684 750 LE Audi A3 (2 másodperc alatt van százon): http://www.pirateclub.hu/index.php?showtopic=86149 Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
matati Posted Július 16, 2007 Share Posted Július 16, 2007 Ez bírná az utakat és az akadályokat!!! Idézés Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.