Az NG motor egy új konstrukciójú belsőégésű motor, ami világraszóló lesz! És Magyar.
Le fogja váltani az Otto és Diesel motort!
- A motor több mint négyszer erősebb. (Ugyanolyan szívótérfogat mellett.)
- Négyszer több üzemanyag égethető el ugyanannyi fordulatszám alatt.
- A súly és alkatrész megtakarítás több mint 50%. (Ugyanannyi teljesítmény előállításánál.)
- Nincs könyökös főtengely. Nincs hajtórúd. Nincs szelep. Stb.
- A konstrukcióban nincs alternáló mozgás (dugattyú, hajtókar).
- A konstrukció egy irányban mozgó erőátviteli rendszer. (Nem Wankel elvű.)
- A motor teljesen kiegyensúlyozott. (A fordulatszám nagyobb lehet.)
- A konstrukcióban a nyomaték karja állandó. (Nagyobb a nyomaték.)
- Az expanzió térfogata nagyobb lehet, mint a szívó térfogat. (Jobb hatásfok.)
- A kompresszió egyszerűen változtatható.
- Benzin, gázolaj, gáz, stb. is lehet a hajtóanyag.
- Mindig a teljesítményigénynek megfelelő levegő-üzemanyagmennyiség juttatható az égéstérbe.
- Az új alkatrészek a hagyományos szerszámgépekkel, célgépekkel és anyagokkal jól gyárthatók.
A szabadalmi védelemig a konstrukcióról sokkal több nem mondható el.
A motor rendkívül egyszerű megoldású.
Fogaskerékkel kerül átvitelre az energia a „főtengelyre”, vagy nélküle.
A klasszikus négy ütem itt is megvan.
Az ötlet megvalósítása a cél. Működő modell elkészítésével az említett előnyök bizonyítása, a szabadalmi védelem biztosítása, a gyártó(k) megtalálása, stb. a feladat.
Támogatót, befektetőt keresek a működő modell, prototípus elkészítéséhez. Programterv, üzleti terv már van.
A támogatásért például, reklámlehetőséget tudok felajánlani a világpremier folyamatában.
A tervezett világpremier időpontja 2007. októbere.
Amennyiben tud valakit, akit érdekelhet az ötlet, vagy a reklámlehetőség, kérem továbbítsa neki ezt a levelet! (Vagy reklám céljából továbbítsa, akinek csak tudja.)
Köszönöm türelmét és figyelmét.
Elérhetőség:
E-mail: hjanos0@axelero.hu
Részletesebb leírás a [Hidden Content] honlapon található.
befektetesi_ajanlat_01.doc