-
Pontszám
59 -
Csatlakozott
-
Utoljára itt járt
About Norbi Szabó
- Születésnap 04/24/1992
Contact Methods
-
MSN
bnorbeee@hotmail.com
Profile Information
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
Norbi Szabó's Achievements

Feltörekvő (5/24)
0
Közösségi hírnév
-
Hi! Uhh ez naon jó kis kocsi!!Hát igen a jó öreg orosz technika a legjobb!! Jól mondod lac!!Jó kis gép a VFTS!!
-
Atkinson marad Az ausztrál pilóta Chris Atkinson meghosszabbította szerződését jelenlegi csapatával a Subaruval, így 2009-ig marad a kékeknél. "Nagyon boldog vagyok, hogy még további két évet versenyezhetek a Subaru World Rally Team-el" - mondta a 27 éves versenyző. "Az elmúlt években voltak nehéz időszakaink, de a legújabb eredmények azt mutatják, hogy jó úton járunk. A teljesítményünk javulóban van." Atkinson 2005-ben ment teljes világbajnoki szezont a japán csapatnál, és a Japán rallyn elért harmadik helye volt a legjobb. Akkor összetettben a 12-ik lett. A következő évben már a 10-ik pozíciót szerezte meg. A jelenlegi rally szezonban pedig a hetedik helyen áll. "Örülök, hogy Chris további két évig marad a csapatánál" - nyilatkozta Richard Taylor, a Subaru csapatfőnöke. "Az elmúlt 12 hónapban hatalmasat javult a teljesítménye. Úgy gondolom, hogy még ebben az évben újra dobogóra állhat." "Nagyon izgalmas részese lenni a Subaru WRC programjának, és nagyszerű élmény is. Klassz csapatunk van. Minden egyes csapattag szeretné, ha az egyik rallyn ismét a mi kocsink állhatna fel a dobogóra, és én mindent el fogok követni azért, hogy ez így is legyen" - fűzte hozzá Atkinson.
-
Hi! Én atlétikzákok, meg bicózok, de ezt hobbi szinten!!!
-
Veszélyben az SX4 WRC? Ha az FIA által 2012-re tervezett szabálymódosítások hamarabb lépnek érvénybe, akkor veszélybe kerülhet a Suzuki SX4 programja. Javában zajlanak az előkészületek, és az első igazi bevetés időpontja egyre csak közeledik. Az SX4 WRC-nek elviekben Korzikán kellene debütálni, de lehet, hogy most mégis felborul a japánok terve. Az AutoWeek magazin szerint az FIA azon gondolkodik, hogy a 2012-re tervezett szabálymódosításokat már 2009-ben bevezeti. Mindenek előtt a WRC-ék technikájából szeretnének lefaragni, hogy olcsóbbak legyenek. A jövőben az S2000-res képezik majd a WRC-ék alapját. Ezek a tervek persze nagyban befolyásolják az SX4 WRC munkálatait. Nobuhiro Tajima sportfőnök árgus szemekkel figyeli a fejleményeket. "Minden a jövőtől függ. Természetesen megérte a különböző álláspontokat, hiszen egyrészt a WRC-ék nagyon drágák. Másrészt viszont mi értelme lenne, ha megépítünk egy olyan autót, ami két év múlva használhatatlan?" A japánok nem rég jelentették be, hogy legalább 2012-ig szeretnének részt venni a rally világbajnokságban. Azt is mondták, hogy nyitottak az új szabályokra. De ha Morrie Chandler, a rally bizottság elnökének 2012-es tervei már 2009-ben megvalósulnak, akkor a Suzuki hoppon maradna egy félkész WRC-vel.
-
Francois Duval Spanyolországban is indul Marcus Grönholm hatalmas küzdelemben végül győzött Új-Zélandon. Az eredmény pedig még Francois Duval karrierjére is hatással van. Visszatérése jobb már szinte nem is lehetett volna. A német rally futamon Francois Duval újra bizonyságot tett tehetségéről, és ideiglenesen még a világbajnok Sebastian Loeb-öt is maga mögött tudta tartani. Egy apró hiba miatt ugyan visszaesett a második napon, de a fiatal belga nem adta fel, így a végén a második helyen zárta a versenyt. Az utolsó gyorson pont Marcus Grönholmot hajszolta, aki végül hibázott is, és értékes pontokat veszített. A Citroen és Loeb pedig azt szeretné, ha Spanyolországban ezt újra megismételné, hiszen minden segítségre szükségük van, amit csak megkaphatnak. "Nagyon boldog vagyok, hogy újra versenyezhetek, többek között azért is, mert a spanyol pályák nagyon fekszenek nekem" - nyilatkozta Duval a jó hírek hallatán. "A Kronos és a Citroen nagyon sokat tettek azért, hogy ismét indulhassak egy versenyen. Persze az Új-Zélandon elszenvedett vereségnek is biztos köze van a dologhoz. Ezért minden tőlem telhetőt meg fogok tenni azért, hogy olyan sok pontot vegyek el a Fordtól, amennyit csak tudok."
-
Hi! Öt évig én is shotokánoztam!!!Felnöt zöld öv a többit mán nem tom mermán rég volt az, mer 3 éve hagytam abba!!!
-
Janika új navigátorral folytatja A hétszeres abszolút bajnok ifjabb Tóth János új navigátorral folytatja pályafutását. A Peugeot-pilóta Tagai Róberttel versenyez a jövőben, már a szeptember 27-29-én tartandó San Remó-i IRC-futamon is. Az ok: az eddigi mitfahrer, Bahor Bea munkahelyi elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni a külföldi versenyeket, amelyek időbeosztása teljesen más, mint a hazaiaké. Amint azt talán sokan tudják, a IRC-futamokon sokszor egy teljes hetet igénybe vesz a pályabejárás és a verseny, sőt, van hogy ennél több időt is külföldön kell tölteni. "Tiszteletben tartom Bea döntését, és köszönöm neki az eddigi együttműködést. Szerintem igazán szép éveink voltak" - mondta ifjabb Tóth János, aki Bahor Beával közösen egy abszolút bajnoki címet szerzett, 2005-ben. Janika elmondta, az új navigátor keresésekor azért döntött Tagai Róbert mellett, mert tapasztalt és elég nyugodt ahhoz, hogy együtt dolgozzon vele. "Semmi különlegeset nem igénylek a gyorsasági szakaszokon, az itinerem szerintem nagyon egyszerű. Egyébként is, tapasztalatom szerint megbeszélhető, megtanulható, hogy a különböző pilóták milyen információkat szeretnének visszakapni a pályán. Bízom benne, hogy hamar összerázódunk majd Robival" - mondta ifjabb Tóth. Ami Bahor Beát illeti, természetesen ő is szomorúan búcsúzik a csapattól, amelyet az utóbbi években nagyon megszeretett, de új beosztásában a munka mellett már nem tud annyi időt szakítani a ralira, amennyit az IRC-futamokra való felkészülés megkíván. A navigátorhölgy, aki az abszolút cím mellett korábban N-csoportos bajnok is lett, egyelőre nem döntött arról, hogy esetleg a hazai pályákra visszatér-e, vagy sem.
-
Catalunya Rali sztornó Hosszas előkészítés után sem sikerült az idén rali világbajnoki futamra eljutnia Bútor Róbertnek. A kiszemelt Catalunya Rali nevezési zárlatáig ugyanis nem sikerült megfelelő megoldást találni a versenyautó bérletére. A vb-futam helyett azonban a tervezett hat magyar bajnoki futamon felül még egy versenyen indul Magyarországon a Bútor-Tóth kettős. Így a Mecsek Rali után a két utolsó futam egyikén is láthatjuk a Szuper-1600-as bajnoki cím védőit. Bútor Róbert: - Nagyon szerettünk volna a Catalunya Ralin indulni. Az elmúlt évek alatt nagyon jó kapcsolat alakult ki a Suzuki Sport Európa Kft-vel, ezért csak is ők jöhettek szóba, és természetesen a Suzuki Swift Szuper-1600-as. A verseny szervezését gyakorlatilag az év elején elkezdtük. Sajnos az anyagi háttérrel nem álltunk a legjobban, ezért egy nagyon kedvező ajánlatra lett volna szükségünk ahhoz, hogy rajthoz állhassunk a Catalunya Ralin. Volt is rá remény, de az adminisztráció annyira elhúzódott, hogy a verseny nevezési zárlatáig nem tudtunk döntésre jutni, ezért le kellett fújnunk az idei vb-futamot. Más külföldi versenyt nem tervezünk. Helyette az utolsó két magyar bajnoki futam egyikén fogunk indulni.
-
Hi! Az első napon ne felejtsétel el még 12 másodpercre vezetett Grönholm !!Mindig ugy csinálja h az első napon nem naon húz bele, de utána meg naon megy!!Sajnos aszfaltos versenyek Loebnek fekszik jobban, szal ott Grönholmnak minél jobb eredményt kell elérnie!!Ja és az a 10 pont azé az 10 pont Grönholm és Loeb között, Grönholm javára!! És remélem h Grönholm lesz a világbajnok!!!Már rá férne ez a vb cím!!Zsinórban Loeb nyert háromszor és ez mán kicsit unalmas volt!!Olyan volt mint régen az F1-ben, mindig Sumi győzött!!! GO GRÖNHOLM!!! Szép volt Atkinson!!!
-
Minimális előnnyel, de Grönholm nyert Új-Zélandon Az eddigi legkisebb különbséggel lett második Loeb A Marcus Grönholm és Sebastien Loeb között dúló csata új fejezetéhez érkezett az Új-Zéland Ralin. A két rivális fej-fej mellett küzdötte végig a hétvégét, s a verseny végkimenetele végül az utolsó kilométereken dőlt el Marcus Grönholm javára. A finn pilóta végül rekordnak számító háromtized másodperces előnnyel nyert nagy ellenfele, a Citroënnel versenyző Sebastien Loeb előtt. A harmadik hely idén sokadszorra Mikko Hirvonené lett. Grönholmnak nagy szüksége volt erre a győzelemre, azok után, hogy mindennél jobban feni a fogát a világbajnoki címre. Bár most tíz pontos előnye van az egyéni ponttáblán a francia pilótához képest, az ezután következő ralik nem igazán fekszenek majd neki. Még négy aszfaltos rali van hátra, s ezek Loeb kedvelt pályái lesznek. Így arra törekedett a fordos pilóta, hogy ezen a murvás versenyen annyi pontot gyűjtsön, amennyit csak lehetséges. A verseny végkimenetele elég egyedülálló módon az utolsó szuperspeciális szakaszon dőlt el a 350 km-nyi gyorsasági szakasz végén. A Citroën csapata így érthető módon nagyon csalódottan utazik el a távoli országból. Loeb számlájára pedig nem írható a második hely. A francia mindent megtett a győzelem érdekében, minden egyes métert végigversenyzett, de a végén, mégis Grönholm felé billent a mérleg nyele. A citroënes pilóta hátrányban volt amiatt, hogy tavaly csak a pályabejáráson volt jelen és ellenfele nagyon jól ismeri és szereti ezt a versenyt, s autójának is fekszenek a murvás viadalok. Loeb ezek ismeretében nagyon szép munkát végzett Új-Zélandon, s talán biztató számára a tudat, hogy ezek után az ő versenyei következnek. A Citroën számára nem túl megnyugtató, hogy most már 40 pontos előnnyel vezeti a Ford a konstruktőri ponttáblát. "Sikerült ugyanolyan tempóban hajtanunk, mint Marcus tette azt néhány helyen, de minden egyes gyorsasági szakaszon időt vesztettünk. Ráadásul az eső is eleredt, amikor kezdtük a második gyorsasági szakaszt. Ilyen a ralizás. Olyan keményen nyomtam a gázpedált, ahogyan csak tudtam, de végig a fejemben volt, hogy a világbajnokság szempontjából a nyolc pont a második helyért több, mint ha semmit sem kapnánk." - szögezte le Loeb. "Ennél frusztrálóbbal ritkán találkozni! Jó volt látni, hogy a győzelemért hajthatunk, s ez nagyon bíztató a szezon hátralévő részét tekintve." - tette hozzá a címvédő világbajnok. A Subarunál Chris Atkinsoné volt a főszerep, aki a stobartos Jari-Matti Latvalával szintén az utolsó nap küzdött meg a negyedik helyért. A finn pilóta még előnnyel fejezte be a szombati napot, mégis az ausztrál pilóta fordítani tudott és végül 4.6 másodperces előnnyel happolta el a negyedik helyet. Petter Solberg ezzel szemben hamar feledni szeretné a versenyt. A norvég autója műszakilag nem volt rendben, s így nem tudta tartani a tempót az éllovasokkal, s helyzet egyre rosszabbra fordult. Végül négy perccel az élen állók mögött ért célba a hetedik helyen. A nyolcadik helyezett Urmo Aava lett egy Mitsubishi Lancer volánja mögött. Ezután elég hosszú szünet következik a Rali Világbajnokságban. Majd egy hónap múlva, októberben mérkőzik meg a mezőny a Katalán Ralin (2007. október 5-7.). A nagy kihagyás egyben változást is jelez, hiszen mindjárt egy gyors aszfaltos futammal nyílik meg a betonon rendezett ralik sora. A négy hét elegendő lesz a Citroën számára arra, hogy felkészüljön a gőzerővel történő támadásra a számára ideális terepen, a Fordnak pedig a lehető legjobb védekezésre. Miután 2006-ban kettős Citroën-győzelem született Spanyolországban, így idén is a francia csapat és pilótája, Sebastien Loeb lesz a favorit. 2007-es Új-Zéland Rali végeredménye: 1. M Grönholm Ford Focus 3:52:53,9 2. S Loeb Citroën C4 3:52:54,2 3. M Hirvonen Ford Focus 3:54:36,7 4. C Atkinson Subaru Impreza 3:55:26,2 5. J-M Latvala Ford Focus 3:55:30,8 6. D Sordo Citroën C4 3:56:35,9 7. P Solberg Subaru Impreza 3:56:48,6 8. U Aava Mitsubishi Lancer 4:02:10,2 9. H Solberg Ford Focus 4:02:48,5 10. M Wilson Ford Focus 4:03:13,8 A világbajnokság állása az Új-Zéland Rali után: Pilóták 1. M Grönholm 90 pont 2. S Loeb 80 pont 3. M Hirvonen 69 pont 4. D Sordo 31 pont P Solberg 31 pont 6. H Solberg 29 pont 7. C Atkinson 25 pont 8. J-M Latvala 17 pont 9. T Gardemeister 10 pont 10. D Carlsson 9 pont M Stohl 9 pont Konstruktőrök 1. Ford 159 pont 2. Citroën 113 pont 3. Subaru 60 pont 4. Stobart 55 pont 5. OMV Kronos 35 pont 6. Munchi's Ford 6 pont
-
Hi! A SE K500i-mnek nem halld be a joyya, szal nem mindegyik Sonynál csinálja!!
-
Hi! Jah azt elfelejtettem mondani, h Grönholm vezeti az Újzéland Rallyt az első nap után!! Második helyen 12 másodpercre lemaradva Loeb áll, mig a harmadik helyen Hirvonen!! Hát nem ugy fest h Loeb fog nyerni(remélem nem is nyer), de még hátra van 2 nap, nem akarom elkiabálni magam!! GO GRÖNHOLM!!!Gyerünk Solberg Család!!!
-
Beindult a találgatás Marcus Grönholm még kicsit izgalomban tartja a rally cirkuszt, hogy visszavonul-e vagy sem. Döntése többek sorsára is hatással lehet. "Csak semmi nyomás" - mondta Malcolm Wilson, a Ford csapatfőnöke, aki nem szeretné legjobb pilótájára rákényszeríteni a döntést, mely így könnyen negatív végeredményt hozhatna. Az M-Sport főnök tudja, hogy Grönholm mennyire fontos a csapatának. "Csak ő képes megverni Sebastian Loeb-öt" - jelentette ki korábban Wilson. Ha a finn távozna, akkor honfitársának Mikko Hirvonennek kellene átvenni a vezető szerepet, de Wilson nem biztos abban, hogy már megérett erre a szerepre. Ennek következtében már meg is indultak a találgatások a 2008-as szezont illetően. Egyes bennfentesek szerint Petter Solberg megy a Fordhoz, mert a norvég pilóta 2009-ig érvényes szerződésének egyik záradéka lehetővé tenné, hogy idő előtt otthagyja a Subarut. Ha a csapat továbbra is nyeretlen, és sikertelen, akkor Petter szerződésének lejárta előtt kiszállhat a csapatból. A kékek röviden így reagáltak: "No comment." A britek még ennél is messzebbre mennek, szerintük Petter Solberg a 2008-as szezonban már Sebastian Loeb csapattársa lesz. Guy Frequelin, a Citroen sportfőnöke ezzel az állomcsapattal szeretné újra megnyerni a konstruktőri címet. Ezzel a felállással csökkenne a Dani Sordora nehezedő nyomás, hiszen ő a harmadik gyári C4-esben kapna helyet, és még egy kis időt a gyakorlásra. A csapatbővítéshez a Citroen állítólag hajlandó lenne megemelni a költségvetést. Ha Solberg tényleg elhagyja a Subarut, akkor Chris Atkinson lehetne az új első számú pilóta a csapatnál. Ennek megfelelően az ausztrál mélyen hallgat, ha a Suzukiról kérdezik, ahova egyesek szerint távozni fog. A japán újoncok Korzikán és Walesben tesztelik majd az SX4-et, mielőtt teljes szezont mennének vele. A pilótákat viszont csak a frankfurti IAA-an fogják bemutatni a közönségnek, eddigi legesélyesebb embernek mindenki Toni Gardemeistert tartja. Marcus Grönholm döntése még Jari-Matti Latvala karrierjére is kihatással lenne. Hiszen megörökölhetné Hirvonen felszabaduló helyét. Latvala 2008-ig a Stobart csapattal kötött szerződést, de ha tényleges üresedés lenne a Ford gyári csapatánál, akkor ez nem jelentene akadályt. Viszont a Ford gyári csapatánál egyesek szerint jót tenne Latvalának ha még egy évet a Stobartnál töltene, és csak utána kerülne hozzájuk.
-
Citroen-es kérdezz-felelek Közeledik az Új-Zéland rally, ezért feltettünk néhány, a Citroen Sport céljait és elvárásait feszegető kérdést Guy Frequelin-nek A Citroen és Sebastien Loeb sikeresen megőrizte németországi veretlenségét, és a C4 WRC újfent bebizonyította, hogy mennyire domináns aszfalton. Elégedettek az eredménnyel? "A német futam mindig is nagyon összetett verseny, ez alól az idei sem volt kivétel. Az időjárás megint változatos volt, a pályákat pedig nevezném egyszerűnek. A csapat jól működött, a C4 a hírnevéhez méltóan szerepelt, a gumik jónak bizonyultak, Sebastien és Daniel pedig csúcsformában versenyzett. Nem volt egy könnyű futam, de végül sorozatban hetedszer győztünk, és ezzel maximálisan elégedett vagyok." Dani Sordo mindössze másodszor látogat Új-Zélandra, míg Sebastien Loeb kihagyta a tavalyi futamot... "Mikor Danit szerződtettük, tisztában voltunk vele, hogy tapasztalatok hiányában nem minden futamon lesz képes kihozni magából a maximumot. Tényleg csak másodszor indul itt, és rengeteg tanulnivalója van még. Azt viszont ne felejtsük el, hogy rendkívül gyorsan képes alkalmazkodni az ismeretlen körülményekhez. Sebastien-nek tényleg újak lesznek a tavaly bemutatott pályák, de a tapasztalata, és a tehesége remélhetőleg hamar átlendíti ezeken a problémákon." A Citroen C4 WRC még sohasem indult Új-Zélandon. Milyen célt tűztek ki a hétvégére? "A világbajnoki címért folytatott harc miatt Sebastien-nek és Daniel-nek meg kell próbálnia Marcus Grönholm előtt végezni. Az idei murvás futamokon kiderült, hogy a C4 WRC ilyen burkolaton is versenyképes, szóval akár még győzhetünk is."
-
Hi! Murvás verseny következik, és ez Grönholmnak kedvez a legjobban!! Szal a legjobb h Grönholm megnyeri a versenyt Hirvonen és Loeb elött!! :D