-
Pontszám
1,100 -
Csatlakozott
-
Utoljára itt járt
About bono92
- Születésnap 04/24/1992
Contact Methods
-
MSN
bnorbeee@hotmail.com
-
Website URL
http://f1racingliga.honlapepito.hu/
-
ICQ
0
Profile Information
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Legutóbb itt jártak
1,041 profil megtekintés
bono92's Achievements
Anya megengedte (14/24)
0
Közösségi hírnév
-
Semmi esély, hogy a BMW visszatérjen az F1-be! Ebben 1000000000%-ban biztos lehetsz. A BMW nagy erőkkel a DTM programon dolgozik, idén tértek ott vissza az M3-mal. Többek között ezért szálltak ki a WTCC-ből, és ezért nem foglalkoznak az ott futó 3-as Bömösökkel...Michelisz Norbi bánatára. A VW se fog belépni, ez is biztos, mert ők most a WRC programon, a rally vb-n dolgoznak, gőzerővel tesztelik a Polo R WRC-t és jövőre, mint gyári csapat, megjelenik a rally vb-n a VW. Az Audi meg elvan az Endurance ágban. Lásd a mostani Le Mans-i 24 órás győzelmüket.
-
Ha szeretnétek olvasni egy igazi hozzáértőt, szakértelmét, akkor olvassátok Csikós Zsolt cikkjeit! Jelenleg egy zöld állólámpása van, azt újítgatja, de nem rég adta el a sokak álltal csak "zőccségesmercinek" hívott, kombi 123-ast. Totalcar-os srác, ha vkinek nem esett le.
-
Kijött a Samsung Galaxy Ace-nek az utódja, a Galaxy W. Azt is melegen ajánlom, de az új SE Mini Pro eszméletlenül jó lett! Aki nem akar nagy kijelzőt (sztem 3,5"-ig normális méretű egy ilyen tapicskolós készülék), sokkal fontosabb, hogy kompaktabb legyen a méret, annak ezt melegen ajánlom, mert a kis külsőhöz komoly belső tartozik, a hardveres qwerty billentyűzet pedig hab a tortán!
-
StandoFF: Mi tökéletesen tudunk 4:3-as közvetítést nézni a nagy lcd tévénken! Ráadásul elég régóta lehetett azt tudni, hogy szeptembertől a 2 kereskedelmi csatorna - RTL Klub, TV2 - 16:9-es arányba fog sugározni! Ráadásul az M1, vagyis mostmár MTV is közvetítette a tüzijátékot, és ha jól emlékszem, ők HD-ban adták! Sorry az OFF-ért! De hogy legyen egy kis témába vágó is! Mit szóltok Bruno Senna-hoz? Nekem meg volt a véleményem erről a csapatdöntésről, hogy logikusan gondolkozva, nagyon nagy hülyeség volt lecserélni Heidfeldet, és beültetni egy olyan embert évközepén, aki összesen egyszer ült ebben az autóban, a Magyar nagydíj pénteki napján, míg Heidfeld ott volt az összes téli teszten, levezette már az idény felét, és most egy olyan embertől várják azt, hogy jobb legyen Heidfeld-nél, aki idén most fog másodjára kocsiban ülni, és ez lesz az első versenye idén? De becsületére legyen mondva, rácáfolt erre Senna eddig, hisz az időmérőn szenzációsan ment! Ha a versenyen is ilyen jó lesz, akkor meg emelem a kalapomat előtte!
-
Hát én ha tehetném, egy Samsung Galaxy S II-őt vennék!! de a felsoroltak közül az iPhone-t! Hogy miért? Azért, mert a világon ennek a legjobb, és legegyszerűbb a kezelőfelülete! Nem hiába hasonlít nagyon a Galaxy család kezelőfelülete az iPhonéra (az én Galaxy Ace-m még külsőre is iPhone 4-es beütésű)
-
vagy az is egy megoldás, hogy ha nincsen mobilnet előfizetésed (mint nekem), akkor egyszerűen letíltatod a szolgáltatónál az internetet, így csak wifivel tudsz csak netezni! Én így csináltam, kártyás vagyok, nem előfizus, mobilnetet még nem akartam, és szolgáltatónál letíltottam! Dani: én úgy tudom, hogy a Yendo nem Androidos! Míg a Blade igen...
-
Pedig erről van szó! tök érthető és egyértelmű: "...minden EU tagállamban bevezetendő új autótípust fel kell szerelni nappali fényszóróval..." Szerintem ezzel semmi probléma nincsen, sőt szerintem üdvözölendő ez a kezdeményezés! Szerintem egyáltalán nem para az akkunak...miért is lenne az? ez nem egy önindító, ami rendesen leszívná az akkut....meg járó motornál megy a generátor, plusz én úgy tudom (meg mindneki) hogy a LED piszok alacsony energia szükségletű, szal egyaltálan nem kell parázni! Nagyon jó az ötlet! De félreértelmezted haver....itt nem arról van szó, hogy ha rosszak a látási viszonyok, akkor tompított helyett ezt használjuk...nem....itt arról van szó, amikor napközben is használjuk a lámpát, jó látási körülmények között, és akkor tényleg felesleges használni a tompított fényszórót, energia pocsékolás! Meg aki elfelejt lámpát kapcsolni, az annak nagyon jó ez, meg jól is néz ki a LED fény! meg amúgy lassan az összes gyártó fölszereli az autóit LED-es nappali világítással!
-
A Renault motorborítójára az van felírva lengyelül, hogy "Mielőbbi jobbulást, Robert! amúgy a Ferrari, McLaren és a Lotus autóin is ott volt ez a mondat! Alapból hülyeség volt az, hogy Sutil helyettesítse Robertet, nem is volt a leendő pilóták között! Meg, ha nem tudnátok érvényes szerződése van a Force Indiához! Heidfeld-el mi a probléma? csak ő egyedül vezetheti azt a Renaultot, ha a vezetőség nem mellette dönt, akkor nagyon nagy hülyeséget csinál! Mert Heidfeld igenis jó pilóta, nagy tapasztalattal! Amúgy most a Jerezi teszten dől el, hogy Senna, vagy Heidfeld kapja meg az űlést! Mindketten vezethetik az autót, és amelyik jobb teljesítményt nyújt, az fogja megkapni az űlést! Én nem is izgulok, tuti h Heidfeld fogja megkapni!
-
2011.02.07-től minden EU tagállamban bevezetendő új autótípust fel kell szerelni nappali fényszóróval, amely a motor indításakor automatikusan bekapcsol. Az új szabálytól a balesetek számának csökkenését várják. Korábban sok vitát váltott ki a nappali világítás kötelezővé tételének terve, de győztek az ötlet támogatói: mától jogerős a szabály, minden, az Unióban típusengedélyt szerző új típusba kötelező beépíteni a rendszert. A DRL néven is ismert világítás kifejezetten takarékos, a tompított világításhoz képest harmad-negyedannyit fogyaszt, ami érthető is, hiszen nem kell bevilágítania az autó előtti útfelületet, csupán annyi a célja, hogy nappal is messziről láthatóvá tegye az autót. Egyelőre a személyautók és a kisebb haszonjárművek gyártói számára kötelező a DRL beszerelése, de 2012 augusztusától a nehéz teherautókra és az autóbuszokra is kiterjesztik a szabályt. Korábban is voltak olyan tagállamok, ahol a DRL-t kötelezővé tették, és ezekben az országokban állítólag látványosan csökkent a nappal bekövetkezett baleseket száma. Az Unió illetékesei azt remélik, hogy a nappali világítás segít majd leszorítani a halálos balesetek számát. 2009-ben az EU teljes területén mintegy 35 ezren haltak meg az utakon, azaz bőven van még hova fejlődni. Magyarországon jelenleg csak lakott területen kívül kötelező a tompított fény használata nappal, de a DRL bevezetésével egy-két évtizeden belül értelmét veszti a szabály, hiszen minden jármű automatikusan világít majd haladás közben.
-
Az a gond h mi nem vagyunk olaszok, mert a Ferrari az nem csak egy puszta sportautó gyártó cég, hanem egy élő legenda, egy vallás a Ferrari, és ettől több mint egy szuper sportautó, és ezt mi nem tudjuk igazán átérezni! Fuuu most így elsőre nem tudom megmondani h hol is volt ez leírva, de majd csak eszembejut.... szerk: megtaláltam! Dávid Sándor Forma-1 sztorik 2010-2011 című könyvében található meg: "...a Ferrari még mindig több az olaszok számára, mint egy csapat, ahogy mondják: inkább egy vallás. Azaz szent dolog." Itt konkrétan a Ferrari F1-es csapatára gondol Dávid Sándor, de ugyanezek elmondhatóak az utcai autókat gyártó részre! Amúgy kíváncsi leszek majd a Top Gear tesztre (ha lesz), mert Jeremy a 458 Italia-tól egyszerűen nagy túlzással "elélvezett"! Rengeteg rész láttam már, de egy autóban így megőrülni, ordibálni, sikoltozni, üvöltözni, nem kapni levegőt még nem láttam!
-
Én ma néztem meg moziban! Sztem marha jól sikerült, baromira tetszett! Nagyon jó volt a sztori (jó volt h "kimozdították" a történetet a tigrisből, és Budapesten is játszódott), sok jó poén volt benne, de ami legjobban megmaradt bennem, az az volt, amikor Szabó Erika ledobta a ruháját, és egyszál fehérneműben sétált! Sztem az összes férfitársamnak az a jelenet tetszett a legjobban!
-
Helyes-helyes! jóféle zene!
-
De Dani, az egy belsőégésű benzinmotor! Ez meg egy villanymotor!! És itt a különbség! Épp az előző hozzászólásba írtam le ember, h nincs áttételezés! Váltó, meg főtengely egy villanymotorban? Olyanok itt nincsenek..... 4 különálló elektromotor van, ami a 4 kerékben van benne! Vonatkoztass el a belsőégésű motortól! Teljesen máshogy működik az elektromotor, mint egy normális motort! És ezt nem tudod megérteni! Tud nekem segíteni valaki, aki komolyabban alá tudja támasztani azt, amiről beszélek? Egy igazán hozzáértő? mert én már kevés vagyok ide...
-
Jólvan. A Bugatti Veyronban belsőégésű benzin motor van, míg az Audo R8 e-tron-ban 4 db villanymotor! Ez itt a különbség, és emiatt lehetséges az ekkora nyomaték! Nincsen áttételezés, alacsonyan és sokáig megmarad a max. nyomaték, az elektromos motoroknak mindig is ez volt a legnagyobb előnyük, h marhára nyomatékos! de amúgy Te jársz elekronikai suliba!
-
Nem tudom, hogy mire jó...talán arra jó, hogy demonstrálja az Audi, hogy milyen komoly technikát fejlesztett ki, és szériaéretté tudta ezt tenni, ráadásul egy sportkocsiban, ami hozza a tényleg sportkocsi menetteljesítményét! Nem, nem írtam el, tényleg annyi! Az elektromos motoroknak mindig is magas a nyomatékuk! Vagy ott van az A1 e-tron. az elektromos motorokat kisegíti egy generátorként funkcionáló Wankel-motor! Így tudják megnövelni a hatótávját a kocsinak. Ez a kocsi sztem marha jó kis városi autó! Igen, ez sajnos így van! Túl vannak értékelve a német presztízsmárkák, és nagyon sok van belőlük! Olvastam egy történetet h egy ember választhatott cégesautót, de csak német autók közül, és ez neki nagyon nem tetszett, és kikönyörögte h egy Alfát kapjon, de csak úgy h a plusz költségeket nem a cég, hanem ő állja! És ezért jó, hogyha más presztízsautót választanak az emberek, mert üdítően hat a forgalomban, h nem megszokott BMW, vagy Merci jön velünk szembe! Az a Lexus sztem az LS típus lehet.