-
Pontszám
221 -
Csatlakozott
-
Utoljára itt járt
About Man0waR
- Születésnap 07/07/1984
Contact Methods
-
MSN
megadom szívesen!
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
A "Beast" barlangjából!!!"
Man0waR's Achievements
Citromdíjas (8/24)
0
Közösségi hírnév
-
Szelephézag? Viszont ha hidrotőkés akkor nem szóltam.
-
Nem helyettesíti a tompítottat, ezért is nappali fény a neve. (azzal a 15-20 leddel éjszaka nem sokáig jutnál) Arra szolgál, hogy messzebről észrevegyék egymást a közlekedők. Nem rosz ötlet, nem ellenzem, személy szerint az ellen "lázadok" amikor nem led, hanem tompított fény érkezi a gyújtáskulcs elfordításával, indítás előtt. Ha hiszitek ,ha nem legalább felére leredukálja az akku élettartamát, amikor tompítottal indít az akku. 2x55W első 2x5 w hátsó 2x2 w rendszám világítás 5 w egyéb. kb 130w (inkább több) fogyasztás mellett vegyen fel még az önindító (álltalában) 800-1200w 60A mellett. Erre mondom hogy a ledes nappalifény jó, a tompított az nem jó.
-
Álljunk meg egy "ásónyomra" 1. igaz nem írtam le, de a 6-os mazdának nincs ledes nappali fény lámpája, de sorolhatnám ide volt fönököm alap transitját, mert abban sincs. Ők a hideg motort (föleg télen) úgy inditják, hogy : lámpakapcsoló helyzetjelzőre kapcsol, gyújtás ráad, izzít, indit, mivel gyújtás ráadásakor bekapcsol a tompított fényszóró de így csak a helyzetjelző szopkodja az akksit. (a tompított, nem figyeli a töltést, vagy a motorindítást, gyújtásráadáskor kapcsol, mennyivel jobb, vagy elegánsabb lenne ha a tompított fényt csak akkor kapcsolná az elektronika, ha már van töltés, ergo jár a motor. 2.nem egyre gondoltunk szerintem,egyébként láttam már pár A8 nappalifényt. 3. örülök ennek a kezdeményezésnek, lehet így én is hamarabb észreveszem a bajt, nem csak engem vesznek észre.
-
Nem találom a kiemelt navigációs segítség topikot. Mi lett a sorsa?
-
Már a Totacaron is hibás valamilyen szinten ez a cím, én ezt úgy értelmezem, hogy mától " Kötelező az autók nappali világítása ". Pedig itt nem erről van szó. A 6-os mazdában már 4 éve benne van (a legelső szériában nem volt benne) ez a rendszer. Nekem nem nyerte el a tetszésem. Az akumlátornak sem biztos hogy a barátja, lámpa + önindító egyszerre, + ha lopakodni kell éjszaka akkor sem jó. Ha nincsenek normális látási körülmények én kapcsolok mindig lámpát. Legyen az enyhén szitáló eső, vagy nyáron a lemenő nap vakító sugarai, kapcsolom amikor kell és szükség van rá. De számtalan eset volt rá, hogy nemhogy városon kívül nem raktak lámpát, de szürkületben autópályán sem. Ez a kacat leginkább nekik való.
-
Scania V8 sound, keress rá így. Már csak azt nem értem hogy kerül ebbe a topikba.
-
Hacsak máshol sincs gépelési hiba, akkor nem írta el, bár már vagy 10 évvel ezelőtt az akkori A8 500 valahány newtonméterére úgy tekintettünk, hogy egy padlógáznál kitörik a csigolyánkat ... 4500 newtonmeter Ez felfoghatatlan erő Nekem a Passatba gyárilag 210 körül, chippel olyan 250 körül tud, de így is dicséri mindenki milyen nyomatékos. Fentebb említettétek a presztízst. Jön felfelé a Lexus higgyétek el. Több embert ismerek aki azért nem vesz BMW- Mercit, mert hogy úgy mondjam :rajos. Pl. Országos takarékintézetünk vezérigazgató helyettese (W.L.) is Lexussal jár, pontos tipusát nem tudom, de a derekamig ért a felni, és alig fért be a kapun. (kb Phaeton kaliber méretre) A hírre csak annyit: majdnem mindig városi autót választanak év autójának, szóval ezen nem szabad meglepődni. Az hogy elektromos? Egye fene. Kéne. 1967- ben az "ezerkecske" elödje, a Fiat 124 volt az év autója http://azevautoja.lap.hu/
-
Csikós írásait ismerve, ha pl a 123 Mercikbe raktak volna anno wankelt akkor most az egekig lenne emelve ez a motorfajta és Ő is azzal járna. Egyébként a legjobb (fej) újságíró a TC-ben
-
Tegnap este ezen gondolkodtam Jó is hogy felhoztad a témát. Wankel motorral még valami sivatagi sebességrekord is eszembe jutott,(NSU) de már nem tudom hogy autó vagy motor döntötte meg (nem olvastam utána) Japán gyártók közül a Mazdát tartom legjobb/legnagyobbnak, és itt nem csak arra gondolok hogy mert wankel motort tenni egy szériakocsiba, hanem mert nagyon a jövőbelátnak, értenek a fejlesztéshez, sorolhatnám. Az alábbi Shinari (már a névválasztás is jó, találó) és a d3o -anyag bemutatója érdekes olvasmány. http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/09/10/igy_autozunk_a_jovoben/2/#szoveg
-
Jó is nem is. Mindenki a dugattyú-él kopásra panaszkodik (álltalában, nem az RX8 as esetében) Régen tanultunk erről a motorról, a hatásfoka sokkal jobb mint a hagyományos Otto féle négyüteműnek, mivel itt kevesebb motorfordulat alatt tud több "munka ütemet" elvégezni. A Wankel féle motor nem újkeletű dolog, kb 40 éves találmány. Az Rx8 valóban remek autó, emlékszem mikor reklámozták "Autó dugattyú nélkül (bár ez ebben a formában nem igaz) Autó B oszlop nélkül (nekem tetszik a hátrafelé nyiló ajtaja.) 1300Cm3 és 180- 230 lóerő Ez a nem mindegy. Kérdés, mennyire tartós.
-
Melyik Moderátor vagy Adminisztrátor a példaképed?
topic válaszolt Man0waR témájában itt: Szavazások
novistar míg aktív volt (itt) jófej volt. Egy biztos, szerette a lámákat -
Nekem sem kellene Lógenny, ismerősnek van, 5 évesen 90 ezer km-nél összeokádta magát a váltó, bontottan közel 100 volt alá komplett váltó. Pontosan apró részleteiben nem tetszik: síküveg, mint a szobaablakban vagy mint a kispolszkimban volt... értem én, hogy az ilyen dolgok miatt olcsó, akkor is igénytelen kocsi...1.4-es létére sokat eszik, 160 a vége, egy combosabb swift megeszi. Akkor inkább ujra swift, mint a logan. Ugyanazt garantálja majdnem mint a japán, német... ??? egy koreai autó mellé sem tenném oda. A Dusterről olvastam, nyilván jobb a Logantól, akkor sem kéne, inkább árában vennék valami használtat.
-
Azért kérdeztem a miértet, mert nem volt így kerek a történet. Ha annyira érdekelne a koreai ipargyártás, rákerestem volna
-
Viszont, a MIÉRT az nincs megírva.
-
A Nissan GTR valóban szép autó A Toyotánál a probléma forrása a Török országban olcsón előállított gázpedál mechanizmus volt. A Denso-kal soha nem volt probléma. A Nissant most hallom először, de valószínű, hogy hasonló (olcsó beszállító) lesz a probléma. Egysdül a Mitsubishi - re nincsen propléma, az majdnem hogy 100% japán, még mindíg. Oké, hogy ők is csináltak hibát: a 96körüli Carismákba francia diesel motort raktak , ezt nézzük el neki. Ettől függetlenül általában Japán autók vezetik az eladásokat, szerintem jobbak is. Azt is előfordulhat, hogy egy kis 'direkt-ség' is van a dologban, gondoljatok csak bele, A Toyota Hiace-t (kockalámpás, régebbi modell) meg tudták csinálni úgy a japók, hogy egymillió kilóméteres példányok sem ritkák, és a kasztnit leszámítva egész korrekt állapotban vannak. Ugyanez igaz a 190 Diesel Mercikre. A félmilliót futott modell, ésszel hajtva pályafutása felén tart... Ma már nem a mérnők mondja meg, hogy ez a motor elfut 500.000 kilómétert gond nélkül, hanem a manager mondja, 150.000 kilóméternél essen szét az autó, hogy vigyék az újat... Kérdem én, ha 20 évvel ezelőtt tudtak ilyen tartós autókat csinálni, akkor 20 év (visszafele) fejlődés után, miért hívják vissza a féléves kocsikat ? Szerintem csak azért hogy : "Kedves uram, ha már visszahozta az autót, felajánlunk egy kedvező árú átvizsgálást/ szerzívt, mindössze 50.000- forintért..."