
orbitrágó
Veterán-
Pontszám
61 -
Csatlakozott
-
Utoljára itt járt
Profile Information
-
Neme
Férfi
orbitrágó's Achievements

Feltörekvő (5/24)
0
Közösségi hírnév
-
nekem nagyon bejön bár nálam még mindig a Fiat Bravo a nyerő. igaz a padlólemezük közös.
-
rapid. bár most hogy lekorlátozták nem nagyon jön be remélem ez nem sokáig tart és majd újra lehet gyorsan tölteni a free usereknek is.
-
Palik! Amikor elkezd ordibálni bezeng az egész hát tőle nagyon bírom. Nekem a Palik Czollner kettős jön be A Czollner Wéber nem mert Wéber túl okos Palik viszont mondja a sok hülyeséget és állandóan ossza Gyulámat "Hova tűnt Daemon Hill?"
-
Peugeot! 308 SW (nagyon bejön)
-
görögdinnye powa!!!
-
A kettő közül Francia. amúgy Olasz autó fan vagyok.
-
googliba keresgéltem majd egyik oldalról a másikra kattintva itt kötöttem ki
-
A konstruktőri VB -t a FERRARI vezeti. + Massa és Kimi se áll rosszul az egyénibe. Ma látszott hogy a Ferrarinak hiányzik Jean Todt, nem volt aki számolgasson. Massa teljesítményéről csak annyit hogy a pénteki bukás után az autója nem volt 100%-os szal sztem nem ő volt a béna hanem a verda nem volt OK.
-
Coulthard bejelentette: visszavonul A 2008-as szezon végén befejezi Forma-1-es pályafutását David Coulthard. Ezt maga a versenyző jelentette be Silverstone-ban a csütörtöki napon. Coulthard elmondta: a RedBull Racing tanácsadói szerepében tovább tevékenykedik majd és az sem kizárt, hogy egy más versenysorozatban is megméretteti magát. "Szeretném bejelenteni azon elhatározásom, miszerint visszanulok a Forma-1-es versenyzéstől a szezon végén. Továbbra is aktív részese leszek a sportnak a RedBull Racing tanácsadójaként, különösen az autó tesztelése és fejlesztése terén. Nyitottan gondolkozom arról, hogy a jövőben ismét versenyezni fogok egy másik sorozatban, szóval nem akasztom szögre a sisakomat." Coulthard, aki az 1994-es Spanyol Nagydíjon debütált a királykategóriában, több, mint 230 versenye alatt mindezidáig 13 futamgyőzelmet szerzett. "A döntés, hogy itt jelentem mindezt be egyértelmű kell, hogy legyen, hiszen 13 futamgyőzelmemből kettőt Silverstone-ban arattam, emellett tagja vagyok a Brit Autóversenyzők Egyesületének (BRDC), mely otthont ad ennek a nagydíjnak." "Büszke vagyok a RedBullnál elvégzett munkámra és ugyanolyan koncentrációval folytatom a versenyzést egészen a Brazil Nagydíj utolsó köréig. Azután tovább segítem a csapatot a fejlődésben, hogy elérjék végső céljukat, a futamgyőzelmet." "Sok ember van, aki fontos szerepet játszott a karrieremben, így szeretnék említést tenni néhányukról." - A szüleim, akiknek energiája és bátorítása bámulatos volt. - Dave Boyce, aki a Kartban irányított engem. - id. David Boyce és fia, akik megtanították, hogyan állítsak be egy autót és hogyan versenyezzek vele - Sir Jackie és Paul Stewart, akik átirányítottak a tehetségek 'szamárlétráján' - Sir Frank Williams és a Williams-Renault, akik tesztversenyzőből hivatalos versenyzővé léptettek elő, ami elvezetett első futamgyőzelmemhez - Ron Dennis és a McLaren, ahol kilenc évet töltöttem és ahol sikereim nagy részét elértem - Norbert Haug és a Mercedes - Dietrich Mateschitz és a RedBull Racing, akik megadták a lehetőséget számomra, hogy hozzájáruljak egy új csapat fejlődéséhez - Christian Horner a nyitottságával és professzionális menedzselésével, Helmut Markóval egyetemben - Bernie Ecclestone, aki helyet biztosított számunkra, hogy fejlesszük képességeinket és hivatásos versenyzőnek nevezhessük magunkat. A következő években a jövendőbeli családom nagyon hálás lesz a Forma-1 nyújtotta anyagi sikerért. - A menedzsmentem: Martin Brundle, David Chawthorne, Anette Hutchinson Iain Cunningham - Három csapatom volt, de csak egy tervezőm, szóval Adrian Newey-nak különleges köszönetet érdemel az összes pezsgőzésemért - És végül, de nem utolsó sorban az összes média, hivatalnokok, marsallok, orvosi szakemberek, szerelők, mérnökök, szponzorok, ügyvédek, könyvelők, akik velem együtt dolgoztak ezalatt az időszak alatt.
-
FIREFOX POWA!!!
-
hétfőn kezdődik a 3. évad.